369113
Książka
W koszyku
Merchandising : magnetyzm przestrzeni handlowej / Jay Diamond, Ellen Diamond ; [tł. Emilia Hahn, Magdalena Strzelecka]. - Gliwice : Wydaw. Helion, cop. 2007. - 519 s. : il., fot., rys. ; 25 cm + Wkładka : [16] s. tabl. kolor. ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
1. Teoria nowoczesnego visual merchandisingu ; 2. Planowanie i tworzenie ekspozycji produktów ; 3. Urządzenie sklepu: fasada, wnętrze i wyposażenie ; 4. Manekiny i inne formy przestrzenne ; 5. Materiały, rekwizyty i narzędzia ; 6. Zasady projektowania ; 7. Kolor - podstawowe pojęcia i zastosowania ; 8. Oświetlenie - udramatyzowanie powierzchni sprzedażowej i ekspozycyjnej ; 9. Motywy przewodnie oraz wystrój wnętrz i okien wystawowych ; 10. Sposoby ożywienia małego sklepu socjalistycznego ; 11. Reklama wizualna - narzedzie, które mówi ; 12. Grafika w punkcie sprzedaży detalicznej ; 13. Materiały POP ; 14. Wykonanie ekspozycji ; 15. Opracowanie całościowej koncepcji - od pomysłu do wykonania.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91955 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej