378502
Book
In basket
(Media)
Cz. I. TEKSTY: 1. Odmiany medialnego przekazu; 2. Odczytywanie medialnych obrazów; 3. Ideologia; 4. Sposoby przedstawiania; 5. Gatunek; 6. Narracja; 7. Intertekstualność. Cz. II. INSTYTUCJE: 8. Koncepcje instytucji medialnych; 9. Publiczne radio i telewizja a rynek; 10. Profesjonalizm mediów i kodeksy zawodowe; 11. Media niezależne. Cz. III. ODBIORCY: 12. Definiowanie i pomiar audytoriów; 13. Skutki wpływu mediów na grupy audytoryjne; 14. Konteksty konsumpcji mediów; 15. Odbiorcy mniejszościowi a media; 16. Nowe technologie a odbiorcy mediów; 17. Konsumpcja mediów a status społeczny; 18. Udział publiczności w latach 90.; Epilog: Metody badawcze w medioznawstwie; Zakończenie
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-89428 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz. i s. 253-261 Indeksy
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again