368768
Książka
W koszyku
Wzajemna zależność myślenia bezpośredniego i słownego u dzieci w wieku przedszkolnym oraz metody jej badania ; Metody badań i problematyka niniejszej pracy ; Kulturowo-społeczne czynniki i fizjologiczne podstawy rozwoju mowy i myślenia dziecka ; Fazy rozwoju mowy i myślenia dziecka ze szczególnym uwzględnieniem wieku przedszkolnego ; Rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym jako funkcja uzupełniających się wpływów sytuacji społecznych przedszkola i rodziny ; Rozmowy dzieci nie kierowane przez wychowawczynię w rozmaitych sytuacjach przedszkola ; Opowiadania dzieci na rozmaite tematy w sprzyjających sytuacjach przedszkola ; Kierowanie rozwojen mowy dziecka w zajęciach dydaktycznych przedszkola.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-45305 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 294-[299].
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. w jęz. ang. i ros.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej