369485
Książka
W koszyku
Skuteczna sprzedaż : model, który zwiększy Twoje zyski / Sasin Maciej. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 307 stron : rysunki, wykresy ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
12 aspektów skutecznej sprzedaży. To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana do związanych z nią osób. Ta publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za technikami i strategiami od wieków stosowanymi w sprzedaży. Autor - socjolog, trener, konsultant, ale także aktywny sprzedawca - zawarł je w modelu kryjącym się pod angielskim akronimem: Pro Sell Tools. Model ten stanowi swego rodzaju listę kontrolną obszarów, które są istotne podczas wdrażania aktywnej sprzedaży w firmie, zwiększania obrotów czy w codziennej pracy z klientem. Pro Sell Tools pomoże zarówno w projektowaniu nowej strategii sprzedażowej, jak i przeprojektowywaniu tej już istniejącej. Celem modelu jest wyprowadzenie konkretnych taktyk, które pomogą firmie odnieść sukces finansowy. Co istotne, Pro Sell Tools sprawdza się i w tradycyjnie zarządzanych przedsiębiorstwach, i w startupach. [Helion, 2018]
Cz. I. KONCENTRACJA NA KLIENTACH: 1. Pain and pleasure - jak zaspokajać potrzeby klientów? ; 2. Rise - jak planować zwiększanie sprzedaży? ; 3. Open network - jak pozyskiwać wartościowe kontakty sprzedażowe? ; 4. Stay in touch - jak pozostawać w kontakcie z klientem? Cz. II. PROCES SPRZEDAŻY: 5. Eliminate fear - jak ograniczać niepewność w relacji z klientem ; 6. Lack of risk - jak ograniczać obawę przed podejmowaniem ryzyka przy zakupie? ; 7. Loyalty building - jak zwiększać lojalność klientów? ; 8. Timing - jak zadbać o wyczucie czasu w kontakcie z klientem? Cz. III. STRATEGICZNE MYŚLENIE O SPRZEDAŻY: 9. Organized in system - jak zorganizować sprzedaż w spójny system? ; 10. Open minded - jak pobudzać potrzeby klientów? ; 11. Service - jak zadbać o serwis, aby klienci wracali? ; 12. Long time distance - jak działać z myślą o budowaniu długofalowych relacji z klientami? ; Dodatek A. Budowanie zaangażowania pracowników w proces zmian organizacyjnych w nowoczesnym dziale sprzedaży.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla menedżerów sprzedaży i marketingu wszystkich szczebli, właścicieli firm oraz handlowców.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej