Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(41)
Forma i typ
Książki
(41)
Dostępność
dostępne
(42)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(41)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Machura Witold
(15)
Sobczak Jacek (1946- )
(8)
Kowalczyk Ryszard
(4)
Grochowski Robert (politologia)
(2)
Rzanna-Szczepaniak Ewa (1964- )
(2)
Adamek-Świechowska Adrianna
(1)
Adamski Andrzej (ksiądz)
(1)
Bartoszak Magdalena
(1)
Białek Monika
(1)
Bieczyński Mateusz Maria
(1)
Bielawski Piotr
(1)
Bielawski Piotr (ekonomia)
(1)
Bonisławska Elwira Anna
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Cwynar Karolina
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Gębalska Anna
(1)
Jurzysta Marcin
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Konopacka Sylwia
(1)
Krukowska Magdalena
(1)
Kuniczuk-Trzcinowicz Agnieszka
(1)
Laskowska Małgorzata (religia)
(1)
Nadolska Katarzyna
(1)
Natzke-Kruszyński Rafał
(1)
Ostrowski Andrzej (1949- )
(1)
Otręba Kinga
(1)
Pioruńska Magdalena
(1)
Rzanna Ewa (1974- )
(1)
Sieczkowski Jarosław
(1)
Szarszewski Piotr
(1)
Taczkowska-Olszewska Joanna
(1)
Tylec Grzegorz
(1)
Wiśniewska Paulina Maria
(1)
Wyżykowska Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(41)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Temat
Środki masowego przekazu
(18)
Internet
(8)
Reklama
(8)
Dziennikarze
(7)
Komunikacja społeczna
(6)
Polityka
(5)
Public relations
(4)
Dziennikarstwo
(3)
Politycy
(3)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(3)
Wolność słowa
(3)
AIESEC
(2)
Dziennikarstwo internetowe
(2)
Kwaśniewski, Aleksander (1954- )
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Muzyka polska
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Sztuka
(2)
Telewizja publiczna
(2)
Administracja
(1)
Agresywność
(1)
Alexy, Robert (1945- )
(1)
Apel, Karl-Otto (1922- )
(1)
Apple Inc
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Bułhakow, Michaił (1891-1940)
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
ELSA
(1)
Edukacja medialna
(1)
Empatia
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Europejski Trybunał Praw Człowieka
(1)
Feminizm
(1)
Habermas, Jürgen (1929- )
(1)
Hare Kryszna
(1)
Heineken Music Open'er Festiwal
(1)
Humor
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Instytut Wiedzy o Tożsamości "Misja Czaitanii"
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Jaruzelski, Wojciech (1923-2014)
(1)
Kabaret polski
(1)
Kara śmierci
(1)
Katastrofa smoleńska (2010)
(1)
Kibice
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt etniczny
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrkultura
(1)
Kościół greckokatolicki
(1)
Kościół katolicki
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Krzyże
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing zaangażowany społecznie
(1)
Miłość
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Ofiary przestępstw
(1)
Organizacje charytatywne
(1)
Pedofilia
(1)
Plagiat
(1)
Plakat
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Portale internetowe
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawnicy
(1)
Prawo
(1)
Prawo do informacji
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo do wizerunku
(1)
Przemoc wobec kobiet
(1)
Przestępcy
(1)
Przywódcy i głowy państw
(1)
Public relations w internecie
(1)
Rada Etyki Mediów
(1)
Rawls, John (1921-2002)
(1)
Reklama społeczna
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Rodzina wielodzietna
(1)
Sekty i nowe ruchy religijne
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Spożycie
(1)
Strony WWW
(1)
Studenci
(1)
Subkultura
(1)
Temat: dzieło
Dziennik Zachodni (czasop.)
(1)
Gazeta Śląska
(1)
Koncyder (czasop.)
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Sędzia Anna Maria Wesołowska
(1)
Wysokie Obcasy (czasop.)
(1)
Życie Warszawy (czasop.)
(1)
Temat: czas
1901-
(9)
2001-0
(8)
1989-
(6)
1801-
(2)
1939-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Jugosławia
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Gatunek
Blogi
(5)
Antologie
(1)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma katolickie polskie
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Komedia romantyczna (film)
(1)
Literatura polska
(1)
Piosenka polska
(1)
Poezja polska
(1)
Powieść polska
(1)
Publicystyka polska
(1)
Punk rock
(1)
Reportaż radiowy
(1)
41 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 121-127.
Przedmiotem ksiażki jest analiza i interpretacja obrazów miłości w światach przedstawionych w większości utworów Henryka Sienkiewicza, w kontekście klasycznych i romantycznych inspiracji estetycznych, steoretyzowanych przez panią Annę Luizę de Staël w jej pracach krytycznych O literaturze (1800) i O Niemczech (1810), a wywiedzionych od estetyków niemieckich, m. in. Schleglów, Schellinga. Opozycja Północ-Południe w kreacji wątków romansowych staje się nośnikiem znaczeń: nie tylko pozwala wyraziście zarysować historie serc, przeobrażających się pod wpływem uczuć, ale i obrazuje charakter przeciwstawień, określa znamienny dla kochanków świat wartości. Odkrycie zasady określonego rozłożenia świateł i cieni - oraz innych elementów danych estetyk - prowadzi do ujawnienia funkcji wykorzystania antytetycznych motywów o rodowodzie starożytnym w przesłaniach ideowych utworów. Sposób odwoływania się do koncepcji Północy i koncepcji Południa wskazuje przynależność kulturowa pisarza, ujawnia znaczenie inspiracji klasycznych i romantycznych w jego twórczości. Opis funkcjonowania wspomnianej opozycji służy do zarysowania portretu artysty nie tylko świadomego głoszonych idei, ale i znaczenia wyboru określonych środków wyrazu, służących ich prezentacji. Twórczość Henryka Sienkiewicza nieustannie skłania badaczy do szukania dróg, prowadzących do odkrycia sekretów warsztatu pisarskiego zjawiska literackiego, które zasługuje na miano fenomenu. Pomocna w tych zamierzeniach kategoria badawcza: antynomia Północy i Południa, pozwalają określać oblicze upodobań pisarza, jego stosunek do tradycji europejskiej, przynależność kulturową, miejsce w historii literatury. Opis funkcjonowania wspomnianej opozycji w twórczości Sienkiewicza pozwala wykazać pewne istotne, tkwiące w niej elementy artyzmu. [Ze wstępu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98465 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Media)
Streszcz. art. w jęz. ang.
I. ETYKA I PRAWO W INTERNECIE: Etos dziennikarza w odniesieniu do nowych mediów ; Wartości realne i wirtualne. Studium aksjologiczno-etyczne ; Nieusuwalność personalności w internetowych relacjach komunikacyjnych ; Etyczne aspekty interkomunikatywności internetowej ; Od informacyjnego zawału do skarbca mądrości - surfowanie po internecie ; Cybersquatting czyli kto ma prawo do domeny internetowej? ; Internet a prawa autorskie wydawców prasy ; II. PYTAJĄC O BLOGOSFERĘ: Blogi a dziennikarstwo obywatelskie ; Kultura blogerska w erze sieciowej demokracji ; Blog jako link do wolności ; Blogosfera jako element kultury konsumpcyjnej ; Grosz do grosza, ale nie pierszy milion - mity monetyzacji blogów ; Rybacy w wirtualnej sieci. Blog jako narzędzie ewangelizacji ; Szybka jazda bez trzymanki. Człowiek w blogosferze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97374 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Media)
Bibliogr. s. [139]-157.
Reportaż radiowy - definicja gatunku ; Systematyka polskiego reportażu radiowego ; Rola reportera w reportażu radiowym ; Radiowe środki wyrazu ; Cechy strukturalne reportażu radiowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97000 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [81]-82.
Pojęcie dyskursu ; Etyka dyskursu Karla Otto Apla ; Teoria komunikacji według Jürgena Habermasa ; Teoria argumentacji prawniczej Roberta Alexego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. grzb.: PR : zarządzanie informacjami.
Bibliogr. s. [177]-182.
Zarządzanie informacjami ; Public Relations w strukturze organizacji ; Kryzys pierwotny i kryzys wtórny ; Komunikacja wewnętrzna ; Relacje z mass mediami ; Działania antykryzysowe ; Działanie w kryzysie ; Sytuacja kryzysowa w Banku Częstochowa SA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [85]-89.
S. tyt. także w jęz. ang.
I. Problematyka rodzin wielodzietnych w świetle współczesnej literatury, prawa i danych statystycznych ; II. Sytuacja materialna i formy pomocy rodzinom wielodzietnym ; III. Rodziny wielodzietne w świetle własnych sondaży ; IV. Program polityki rodzinnej a rodziny wielodzietne ; Wywiad z wiceministrem ds. kobiet i rodziny - Joanną Kluzik-Rostkowską.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96141 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria: Media)
Manipulacja informacjami na przykładzie wybranych polskich telewizyjnych stacji informacyjnych ; Techniki i narzędzia manipulacji i perswazji językowej we współczesnych tekstach reklamowych na wybranych przykładach ; Manipulacje informacją. Zjawisko faktoidu ; Promowanie ateizmu naukowego w mediach jako forma manipulacji ; Manipulacja z ambony ; Trzy płaszczyzny manipulacji w mediach katolickich ; Kościół a Polityka. Analiza debaty publicznej tygodnika "Polityka" wokół katolicyzmu w okresie od 1 września do 31 października 2010 roku ; Spoglądanie prawdzie w oczy. Wierność i niewierność fotografii prasowej ; Mit Kevina Mitnicka - wizerunek medialny najsłynniejszego hakera świata ; World War Web - manipulacja wojną o wolność sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99146 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Pedagogika i Psychologia)
Bibliogr. przy rozdz.
EMPATYCZNE ROZUMIENIE INNYCH LUDZI A TENDENCJE DO ZACHOWAŃ AGRESYWNYCH UCZNIÓW KLAS PIERWSZYCH I TRZECICH GIMNAZJUM "TAK" W OPOLU: 1. Agresja. 2. Empatia. 3. Metodologia badań własnych. POZNANIE SAMEGO SIEBIE KLUCZEM DO SUKCESU. INTELIGENCJA EMOCJONALNA I JEJ WPŁYW NA ŻYCIE ; SEKSUALNE NADUŻYCIA WOBEC DZIECI. ANALIZA REKLAMY SPOŁECZNEJ NA PRZYKŁADZIE INTERNETU I TELEWIZJI: 1. Teorie socjologiczne akcentujące czynnik społeczny w determiniowaniu zjawisk dewiacyjnych. 1.1. Teoria kontroli społecznej Alberta J. Reissa i Ivana F. Nyelt. 1.2. Teoria reakcji społecznej naznaczenia (stygmatyzacji) Howarda S. Beckera. 2. Kontrowersje edukacyjne. 2.1. Czy należy zajmować się edukacją seksualną w szkole? 2.2. Kto, kiedy i jak powinien rozmawiać z dziećmi o seksie. 2.3. Rola oświaty i wychowania w społecznej profilaktyce seksualnego wykorzystywania dzieci. 3. Pedofilia, czyli czyn lubieżny na nieletnim - próba zdefiniowania zjawiska. 3.1. Pedofilia jako dewiacja seksualna. 3.2. Pedofilia na przestrzeni wieków. 3.3. Pierwsze doznania i doświadczenia seksualne - znaczenie ich zakłóceń w życiu człowieka. 3.4. Wzierunek sprawcy i ofiary. 3.5. Oznaki seksualnego wykorzystywania u dziecka. 4. Konsekwencje seksualnego wykorzystywania w życiu emocjonalnym dorosłych ofiar. 4.1. Leczenie ofiar i sprawców seksualnego wykorzystywania. 4.2. Terapia sprawców prowadzona jest w czterech etapach. 5. Media jako obrońca dziecięcej niewinności. 5.1. Utożsamianie mediów z rzeczywistością. 5.2. Wpływ mediów na postawy społeczne. 6. Reklama społeczna jako proces komunikacji i kreacji postaw. 6.1. Czym jest reklama społeczna? 6.2. Walka z pedofilią czyli przemawianie do masowej wyobraźni. 7. Pedofilia i internet czyli seks w sieci. 71.1. Popularność oddziaływania internetu. 7.2. Skala powiązań Internetu z seksualnością. 7.3. Świat dewiacyjny w internecie. 7.4. Walka z pedofilią w Internecie. 7.5. Dziecko w cyberprzestrzeni - eksperyment badawczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96333 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium: Filozofia)
Bibliogr. s. 145-150.
PROBLEM ZŁA W MYŚLI TEOLOGICZNEJ: Biblijne źródła zła ; Zło jako problem moralny w nauczaniu Kościoła ; PROBLEM ZŁA W TRADYCJI ORAZ LITERATURZE ROSYJSKIEJ NA WYBRANYCH PRZYKŁADACH: Problem zła w tradycji literackiej ; Problem zła w literaturze rosyjskiej - przykłady ; KONFRONTACJA FIGUR ZŁA Z MOSKIEWSKĄ RZECZYWISTOŚCIĄ LAT 30. W "MISTRZU I MAŁGORZACIE": Świat Wolanda a rosyjscy aferzyści ; Bal u szatana i przedstawienie w teatrze Varietes (Rozmaitości) ; Kategorie etyczne w powieści "Mistrz i Małgorzata" dobro i zło w perspektywie osobistej i społecznej ; Uwikłani w system: Poncjusz Piłat, Bezdomny ; Sfera prywatności Mistrza i Małgorzaty ; SPOŁECZNO-ETYCZNO-KULTUROWE SKUTKI ZŁA: Zło w wymiarze społeczno-etycznym ; Wpływ zła na kulturowy wymiar rzeczywistości ; Zasady etyczne w relacjach społeczno-kulturowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98221 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [307]-333.
Rozdz. I. PRAWO A ETYKA: 1. Definicje prawa, 2. Definicje etyki, 3. Proporcje w komunikacie reklamowym; Rozdz. II. REKLAMA W USTAWODAWSTWIE POLSKIM: 1. Konstytucja RP, 2. Znak towarowy w reklamie (ustawa Prawo własności przemysłowej), 3. Przesłanki ochrony prawem autorskim i prawami pokrewnymi w komunikacie reklamowym, 4. Czyn nieuczciwej konkurencji w przekazie reklamowym, 5. Zasady prowadzenia reklamy w świetle ustawy Prawo prasowe, 6. Zagadnienia reklamy w ustawie o radiofonii i telewizji; Rozdz. III. UNORMOWANIA REKLAMY WYNIKAJĄCE Z USTAWODAWSTWA EUROPEJSKIEGO: 1. Prawo autorskie do reklamy w świetle Konwencji Paryskiej, 2. Przestrzeganie przez reklmę praw człowieka, na gruncie Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności, 3. Ograniczenia reklamy wynikające z Europejskiej Konwencji o Telewizji Ponadgranicznej, 4. Granice reklamy dotyczące prawa autorskiego i praw pokrewnych na gruncie konwencji międzynarodowych, 5. Ograniczenia reklamy w Konwencji o Substancjach Psychotropowych, 6. Uwarunkowania reklamy w ustawie z 14 kwietnia 2000 r. o umowach międzynarodowych, 7. Zasady prowadzenia reklamy, wyznaczone przez dyrektywy Unii Europejskiej; Rozdz. IV. REKLAMA TOWARÓW I USŁUG W USTAWACH SZCZEGÓŁOWYCH: 1. Zakazy i ograniczenia reklamy napojów alkoholowych, 2. Regulacje dotyczące reklamy i promocji wyrobów tytoniowych, 3. Zasady prowadzenia reklamy artykułów żywnościowych, 4. Kryteria prowadzenia reklamy produktów biobójczych i substancji niebezpiecznych, 5. Przesłanki i zakazy odnoszące się do reklamy usług i instytucji finansowych, 6. Granice swobody kształtowania treści reklamy usług turystycznych, 7. Uwarunkowania prawne i moralne, dotyczące reklamy zewnętrznej, 8. Zakazy i ograniczenia reklamy produktów leczniczych i wyrobów medycznych, 9. Ograniczenia reklamy dotyczące wolnych zawodów, 10. Warunki prezentacji komunikatu reklamowego gier i zakładów wzajemnych; Rozdz. V. KODEKSY ETYCZNE DOTYCZĄCE REKLAMY: 1. Normy Postępowania Amerykańskiego Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, 2. Międzynarodowy Kodeks Reklamy, 3. Kodeks Postępowania w Dziedzinie Reklamy, 4. Kodeks Etyki Reklamy - Warszawa, kwiecień 2004, 5. Kodeks Postępowania w Dziedzinie Reklamy Zewnętrznej, 6. Etyka w Reklamie - Papieska Rada ds. Środków Społecznego Przekazu, 7. Karta Etyczna Mediów, 8. Deklaracja Zasad Międzynarodowej Federacji Dziennikarzy, 9. Dziennikarski Kodeks Obyczajowy Stowarzyszenia Dziennikarzy RP, 10. Kodeks Etyki Dziennikarskiej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, 11. Kodeks Etyki Lekarskiej, 12. Kodeks Etyki Farmaceuty - Aptekarza, 13. Kodeksy etyczne odnoszące się do działalności finansowej i gospodarczej, 14. Kodeks Etyki Adwokackiej, 15. Rezolucja 1003 Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy; Rozdz. VI. GRANICE NORM PRAWNYCH I ETYCZNYCH REKLAMY: 1. Zakaz reklamy sprzecznej z przepisami prawa, 2. Dobra osobiste w reklamie, 3. Ograniczenia i zakazy reklamy naruszającej dobre obyczaje i uchybiającej godności człowieka, 4. Wprowadzająca w błąd reklama jako czyn zakazany, 5. Niekonwencjonalne formy reklamy nierzeczowej, 6. Prawno-moralne ograniczenia reklamy ukrytej, 7. Formy i zakazy reklamy uciążliwej, 8. Granice dopuszczalności reklamy porównawczej, 9. Prawa człowieka a wolność reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-346 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W aneksie m.in. kwestionariusze ankiet.
Bibliogr. s. [107]-110.
CZĘŚĆ TEORETYCZNA: REKLAMA JAKO ZJAWISKO SPOŁECZNE: Historia reklamy ; Definicje reklamy ; Cele i funkcje komunikatu reklamowego ; Kanały i kody stosowane w reklamie ; Uczestnicy dyskursu reklamowego ; Konteksty w reklamie ; FUNKCJE INFORMACYJNE I EMOCJONALNE REKLAMY, WPŁYWAJĄCE NA JEJ WALOR PERSWAZYJNY: Definicje informacji ; Definicje emocji ; Proporcje w komunikacie reklamowym: Funkcja informacyjna ; Funkcja emocjonalna jako element perswazyjny w reklamie ; MANIPULACJA W PRZEKAZIE REKLAMOWYM ; POSTAWY WOBEC REKLAM: Dzieci ; Młodzież ; Dorośli ; CZYNNIKI WSPOMAGAJĄCE PROCES KOMUNIKACYJNY POMIĘDZY NADAWCĄ A ODBIORCĄ PRZEKAZU REKLAMOWEGO ; CZĘŚĆ BADAWCZA: Problemy i hipotezy ; Charakterystyka zmiennych niezależnych i zależnych ; Metoda badania ; Przebieg badań Podsumowanie - raport z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99209 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka stanowi rezultat dociekań badawczych uczestników I Ogólopolskiej Konferencji Studentów "Public relations - sztuka skutecznej komunikacji", zorganizowanej w dniu 27.05.2010 r. w Instytucie Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej przez Studenckie Koło Naukowe "Futura".
Pojęcie public relations w świadomości społecznej. Badania empiryczne ; Wizerunek branży public relations w polskich mediach ; Internet jako narzędzie public relations ; Blogi w politycznych public relations polskich polityków ; Rola public relations w kreowaniu wizerunku Aleksandra Kwaśniewskiego ; "Miej zasady, łam zasady" czyli kilka uwag o nieetycznych praktykach public relations ; Politycznie słaba płeć ; "Nie dla pieniędzy, ale nie bez pieniędzy". Public relations w organizacjach pozarządowych na przykładzie stowarzyszeń: ELSA i AIESEC ; Public relations miasta Kołobrzeg ; Jak zorganizować efektywny i efektowny event?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-95267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 9)
Bibliogr. przy rozdz.
Problemy i dobre praktyki komunikowania społecznego. Refleksje pragmatyczno-etyczne ; Etyka w dziennikarstwie obywatelskim - zarys problematyki ; Polityka w mediach - media w polityce. O karze śmierci raz jeszcze ; Polska blogosfera polityczna. Analiza blogów krajowych i europarlamentarzystów (na podstawie materiałów online) ; Dziennikarstwo typu "Gazeta Śląska" w perspektywie etyczno-moralnej i warsztatowej ; Kocynder z 20 marca 1921 roku jako zastosowanie humoru w propagandzie ; Kobieta w roli ofiary. Aspekty prawne i etyczne na kanwie materiałów zaczerpnietych z mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Media)
Bibliogr. przy większości art.
Między komercją, odpowiedzialnością i etyką. Media w perspektywie służby społecznej ; Moralność w sieci - próba uwolnienia się od odpowiedzialności ; Odpowiedzialność firm sektora mediów w świetle koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu ; Misja i społeczne funkcje radia regionalnego ; Samoregulacja w mediach - mechanizm wspomagający odpowiedzialne korzystanie z wolności czy "nowe szaty króla"? ; Media lokalne - filary demokracji? ; Social media w pracy dziennikarza. Ujęcie etyczne ; Oddziaływanie mediów w kampanii wyborczej. Media relations ; Fanatyzm (nie tylko religijny) w polskich mediach ; Manipulacja w mediach a odpowiedzialność etyczna dziennikarzy w świetle nauczania społecznego Kościoła Katolickiego ; Zapłodnienie in vitro dylematem etycznym współczesności? Ocena metody i niepłodności w małżeństwie na wybranych przykładach relacji polskich mediów ; Zaangażowanie kobiet i mężczyzn w działalność społeczną lokalnych organizacji na przykładzie gminy Tłuszcz ; Problemy wolności prasy w rozwiniętym społeczeństwie obywatelskim na przykładzie Szwecji ; Międzynarodowa Jasnowidz Tara rządzi w internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98231/t.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Media)
Bibliogr. przy większości art.
Krytyka osób pełniących funkcję publiczną a kontratyp zniesławienia ; Media vs. władze lokalne - prawne granice krytyki politycznej i praktyka naruszająca w Polsce po 1989 r. ; Przyszłość prasy lokalnej w "epoce śmierci gazet" ; Sytuacja kobiet w Polsce i w Niemczech. Analiza zagadnienia w środkach komunikacji społecznej ; Wolność (słowa) w internecie a status rzeczywistości wirtualnej ; Dyskryminacja religijna jako forma nadużycia wypowiedzi ; Media drukowane niemieckiego koncernu Axel Springer w pierwszej dekadzie XXI wieku ; Rola służb socjalnych w życiu społecznym i jej odzwierciedlenie w polskich mediach ; Między etyką, etosem, immunitetem a bezkarnością ; Zakłady poprawcze w Polsce. Analiza zagadnienia z kilku perspektyw badawczych ; Ochrona własności inelektualnej - atrybut innowacyjności i zawłaszczenia wiedzy ; O idei społeczeństwa obywatelskiego ; Konstytucja rzeczypospolitej Polskiej po 15 latach od jej uchwalenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98231/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Media)
Bibliogr. przy większości art.
Media dla człowieka czy człowiek dla mediów? ; Uzależniona wolność. Wpływ otoczenia zewnętrznego na swobodę dziennikarskiej wypowiedzi ; Ochrona bezpieczeństwa i porządku publicznego a konstytucyjne gwarancje swobody wypowiedzi i wolności prasy ; Synteza komunikacji politycznej na przykładzie Umowy handlowej ACTA. Charakterystyka podejść badawczych w komunikowaniu politycznym ; Media a ekscesy (pseudo) kibiców piłkarskich ; Materiał dziennikarski na temat bezdzietności z wyboru. Analiza zagadnienia na podstawie zawartości programu "Dzień Dobry TVN" ; Etyka w mediach - opisywanie przez mass media akładów poprawczych i nieletnich do nich kierowanych ; Bezpieczeństwo Polaków w przekazie medialnym - try sfery zagrożeń ; Czy artysta kabaretowy jest reprezentantem elity artystycznej? Próba oceny elitarności kabaretu w okresie Polski Ludowej i współcześnie na podstawie badań własnych ; Rok 1863 dał wielkość nieznaną... Rzecz o szczególnym stosunku władz państwowych i społeczeństwa do weteranów Powstania Styczniowego w okresie Drugiej Rzeczypospolitej. Ujęcie prawno-socjologiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98231/t.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium: Biznes)
Bibliogr. s. [321]-334.
Istota i znaczenie odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw ; Pomiar odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw ; Wyznaczniki odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa ; Uzyskane wyniki oraz wnioski z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99144 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [149]-153. Indeksy.
"Na marne" jako pierwsza próba melodramatyczna Henryka Sienkiewicza ; Westerny Sienkiewicza ; Wizja miłości i przygody w "Trylogii" Sienkiewicza na tle europejskiej powieści awanturniczej ; Śladami przygodowej powieści egzotycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 4)
Na okł. ISBN: 83-929417-1-3.
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Realizacja w praktyce konstytucyjnych wolności i praw jednostki ; Polityk w internecie czyli (political) Second Life w praktyce ; Etyka w reklamie ; Plagiaryzm ; Plagiat czy zapożyczenie? O prawno-autorskich problemach "twórczości apriopriatywnej". Studium przypadku na podstawie wyroku SN z dnia 23 listopada 2004 r. ; Świat kreowany. Polska wieś w języku tygodnika "Polityka" ; Bycie bez obramowania czyli zarys tożsamości ponowoczesnej na tle tendencji współczesnej kultury Zachodu. Szkic syntezy ; Moralność w polityce. Rozważania o politykach polskich przez pryzmat norm i wartości na podstawie analizy publikacji w mediach internetowych ; O etyce nauczyciela akademickiego ; Równość granicą i gwarancją wolności - trwałość koncepcji ; "Gdzie zapłaciliście największą łapówkę" czyli rozważania na kanwie zagadnienia odpowiedzialności mediów za słowo ; Charytatywność jako widomy znak dobra w człowieku. Analiza tematu pod kątem aktywności organizacji społecznych w internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 8)
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Manipulacja w mediach i poprzez media - analiza postaw dziennikarzy i reakcji ze strony prawa ; Deontologia mediów w kontekście zawodowego kodeksu etycznego mediów ; Misja i osobowość dziennikarza ; Prawo do informacji a utrwalanie wizerunku nagiej osoby bez jej zgody ; Wyzwania dla etyki dziennikarskiej w dobie funkcjonowania mediów społecznościowych ; Co w internecie piszczy... Analiza zawartości internetowych stron kobiecych na przykładzie portali: onet.pl, o2.pl, wp.pl i interia.pl ; Etyka, gdy przyjdzie, co z nią czynić... ; Doświadczenie: trzy serwisy w jeden wieczór ; Reklama socjalistyczna i jej racjonalność ; Psychofizjologia odbierania reklamy. Wzorce i zachowania ; Fenomen "Wysokich obcasów" na tle prasy kobiecej w Polsce w XXI w. ; Kodeksy etyczne międzynarodowych organizacji studenckich w Polsce na przykładzie AIESEC ; Course on international protection of human rights - protection of national minorities ; Trzy ogólnopolskie (medialne) konferencje opolskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.8 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej