Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Urban Bronisław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Agresywność
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Młodzież
(1)
Postawy
(1)
Przemoc
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Resocjalizacja)
Bibliogr. s. [184]-192. Indeksy.
OSOBOWOŚĆ A ZACHOWANIA AGRESYWNE: Społeczno-poznawcza teoria osobowości jako podstawa interpretacji zachowań agresywnych: Osobowość w świetle teorii poznawczej ; Geneza i psychologiczne mechanizmy agresji ; Agresywność a zachowania agresywne ; Zróżnicowanie agresji: Model przetwarzania informacji społecznych ; Zniekształcenia poznawcze u osób agresywnych ; WSPÓŁWYSTĘPOWANIE AGRESJI Z INNYMI ZACHOWANIAMI DEWIACYJNYMI. RELACJE RÓWIEŚNICZE A AGRESJA: Zachowania agresywne a depresja ; Emocje a rozwój zaburzeń zachowania ; Pozytywne interakcje rówieśnicze jako moderator rodzinnych uwarunkowań zachowań agresywnych ; Ewolucja agresji w kierunku społecznego niedostosowania i przestępczości gwałtownej ; Powiązania między wczesnymi objawami agresji i wycofania a odrzuceniem rówieśniczym ; Zachowania dziecka i relacje rówieśnicze. Modele oparte na cechach dziecka i oddziaływaniach rówieśniczych: Założenia i argumenty modelu addytywnego ; ODRZUCENIE RÓWIEŚNICZE: Geneza badań nad odrzuceniem rówieśniczym ; Istota odrzucenia rówieśniczego ; Odrzucenie rówieśnicze a zaniedbanie ; Akceptacja rówieśnicza a przyjaźń ; Dynamika i procesy w grupie rówieśniczej a odrzucenie rówieśnicze ; Sterowanie procesami odrzucenia przez rówieśników ; Chroniczne odrzucenie rówieśnicze ; Zróżnicowanie ze względu na płeć i uwarunkowania kulturowe ; Cechy dzieci odrzuconych ; Agresja a rówieśnicza akceptacja i odrzucenie ; Zaburzenia uwagi i hiperaktywność a odrzucenie rówieśnicze ; Nieadekwatność oceny cech osobowościowych i intencji partnerów interakcji a odrzucenie rówieśnicze ; Rola emocji w reakcji na odrzucenie rówieśnicze ; WRAŻLIWOŚĆ NA ODRZUCENIE I SKUTKI ODRZUCENIA RÓWIEŚNICZEGO: Wrażliwość na odrzucenie i jej funkcje ; Przejawy wrażliwości na odrzucenie rówieśnicze ; Agresja, wycofanie i odrzucenie rówieśnicze ; Zachowania agresywne jednostek popularnych a status społeczny i odrzucenie ; Odrzucenie rówieśnicze jako źródło zachowań przestępczych ; Kontakty dzieci odrzuconych z grupami dewiacyjnymi jako ryzyko przestępczości i uzależnień ; Modele przystosowania w sytuacjach odrzucenia ; POZNAWCZO-SPOŁECZNA TEORIA OSOBOWOŚCI A TERAPIA I RESOCJALIZACJA: Problematyka odporności psychicznej ; Definicje i teoretyczne podstawy zjawiska resilience ; Diagnoza konstruktów resilience ; Zjawisko resilience a rodzaj niekorzystnych oddziaływań środowiska ; Rodzinne uwarunkowania zachowań eksternalizacyjnych a pozytywny wpływ relacji rówieśniczych ; Interwencje terapeutyczne oparte na teorii poznawczo-behawioralnej: .Modelowanie i rozwiązywanie problemów społecznych ; Przystosowanie programów do specyfiki dzieci agresywnych - odrzuconych ; Procesy społeczno-poznawcze w eliminowaniu agresji ; Składniki (zawartość) programu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98026 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej