Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(6)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Gasparski Wojciech (1936- )
(2)
Kieżun Witold (1922- )
(2)
Woytowicz-Neymann Monika
(2)
Ehrlich Andrzej
(1)
Kosikowski Cezary (1942- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kubin Jerzy
(1)
Kubin Jerzy (1924-2009)
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Szczepankowski Piotr J
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(10)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Etyka biznesu
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Państwo
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Finanse publiczne
(1)
Inwestycje
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Polska
(1)
Prawo finansowe
(1)
Sektor publiczny
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych ref.
Cz.1. Pojęcia i zagadnienia etyki dotyczącej działalności finansowej: a) Etyka w świecie finansów: pojęcia i zagadnienia b) Wyzwania etyczne w działalności finansowej Cz.2. Znaczenie zaufania w świecie finansów: a) Zaufanie inwestorów do rynku w Polsce b) Bariery inwestowania w Polsce c) Rola zakładów ubezpieczeń jako instytucji zaufania publicznego Cz.3. Elementy ładu etycznego w świecie finansów: a) Ład korporacyjny; b) Kształtowanie relacji bank-klient; c) Stosowanie zasad etyki w działalności Deutsche Bank Polska S.A. Cz.4. Słabości świata finansów i związane z tym wyzwania: a) Fałszowanie finansowych sprawozdań spółek publicznych - pokusy i okazje; b) Niektóre przyczyny niskiej etyczności w świecie finansów; c) Koszty bezpieczeństwa danych; d) Wyzwania etyczne banków detalicznych w dobie komunikacji elektronicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-336 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach
I. Dobre państwo - kryteria, oczekiwania i problemy projektowania : 1. Referaty : a) Dobre państwo - spojrzenie prawnika; b) Struktury i kierunki zarządzania państwem; c) Sprawność cywilnej służby publicznej jako instrumentu rządzenia państwem; d) Państwo opiekuńcze i jego przyszłość; e) Dobre państwo. Doświadczenia i oczekiwania Polaków; f) Założenia i problemy projektowania dobrego państwa 2. Komunikaty i dyskusja II. Diagnoza i wnioski : 1. Referaty : a) Administracja publiczna : instytucje obywatelskiej partycypacji ; b) Demokracja pod presją neoliberalnej doktryny; c) Polityka innowacyjna a budowa dobrego państwa; d) Państwo sprzyjające gospodarce opartej na wiedzy; e) Chore państwo i jego lekarze; f) Dostęp do informacji w sprawach publicznych; g) Sprzeciw obywatelski w demokratycznym państwie; h) Deregulacja oraz ograniczenie roli państwa; i) Dobra ordynacja warunkiem dobrego państwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-321 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.[388]-392
1. Istota zarządzania finansami 2. Podstawowe kategorie zarządzania finansami 3. Długoterminowe źródła finansowania 4. Zarządzanie kapitałami przedsiębiorstwa 5. Rodzaje i znaczenie dźwigni w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa 6. Budżetowanie kapitałowe i ocena przedsięwzięć inwestycyjnych 7. Krótkoterminowe decyzje finansowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Komunikacja werbalna i jej uwarunkowania kulturowe / M.Neymann 2. Komunikacja pisemna w biznesie - najważniejsze zmiany i perspektywy na przyszłość / J.Ćwiklińska 3. Komunikacja niewerbalna a międzykulturowe relacje (nie tylko) biznesowe / D.Szkodny-Ciołek 4. Zróżnicowanie kulturowe w przedsiębiorstwach / A.Szumski 5. Komunikacja i kultura biznesu w krajach śródziemnomorskich / M.Żywot-Chabrzyk 6. Wpływ komunikowania międzykulturowego na promocję / J.Bohdanowicz, M.Awdziej 7. Rosja - nasz partner w biznesie- co o niej wiemy / R.Adamowicz
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86766 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86575 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86771 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86784 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-84090 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wharton School Publishing)
Indeks.
I. Rola marketingu w sektorze publicznym 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystywaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia II. Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających 5. Optymalizowanie kanałów dystrybucji 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresów 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększanie jego zadowolenia 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne III. Zarządzanie procesem marketingu 11. Zbieranie od obywateli danych, poglądów i informacji zwrotnych 12. Monitorowanie i ocena wyników 13. Opracowanie atrakcyjnego planu marketingowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91326 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-33
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej