Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Autor
Głowacka Ewa (1959- )
(1)
Żegleń Urszula M. (1949- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Bibliotekoznawstwo
(1)
Filozofia kultury
(1)
Informacja naukowa
(1)
Semiotyka
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks
Streszcz. w j. ang.
Bibliogr.
1. Rozwój podejść jakościowych prowadzących do kompleksowego zarządzania jakością (TQM) i ich wpływ na biliotekoznawstwo i informację naukową 2. Podstawowe założenia TQM 3. Interpretacja pojęcia "jakość" w dziedzinie bibliotekoznawstwa i informacji naukowej oraz płaszczyzny i wskaźniki pomiaru jakości 4. Adaptacja założeń kompleksowego zarządzania jakością w odniesieniu do bibliotekoznawstwa i informacji naukowej 5. Model implementacji TQM w systemach biblioteczno - informacyjnych 6. "Benchmarking" jako narzędzie kompleksowego zarządzania jakością w bibliotekach 7. Praca w zespołach - nowy paradygmat organizacyjny bibliotek 8. Strategiczne zarządzanie jakością - rozwój TQM w kierunku zarządzania strategicznego 9. Związki kompleksowego zarządzania jakością z koncepcją "uczącej się" organizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-02 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-1 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej