Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(494)
Katalog centralny
(160)
Forma i typ
E-booki
(349)
Audiobooki
(183)
Książki
(122)
Poradniki i przewodniki
(87)
Publikacje fachowe
(18)
Publikacje popularnonaukowe
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(175)
wypożyczone
(47)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(103)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(44)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(25)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(5)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(8)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(3)
Filia 11 (Dębicka 170)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(8)
Filia 15 (Lwowska 60)
(4)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(4)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(3)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(3)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Fihel Marta
(54)
Komerski Grzegorz
(52)
Tracy Brian
(40)
Jemielniak Dariusz
(38)
Tracy Brian (1944- )
(30)
Dondziłło Grzegorz
(24)
Blanchard Ken
(21)
Witkowska Magda
(20)
Michalak Robert (1968- )
(19)
Lipa Michał
(16)
Jażyński Marcin
(12)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(11)
Samson-Banasik Aleksandra
(10)
Drummer Agnieszka
(9)
Maxwell John C
(9)
Gasper Dorota
(8)
Lencioni Patrick
(8)
Polak Maciej
(8)
Sałbut Bartosz
(8)
German Janusz (1974- )
(7)
Gordon Jon (1971- )
(7)
Heath Chip
(7)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(7)
Montgomery Lucy Maud
(7)
Austen Jane
(6)
Cain Susan
(6)
Malcherek Monika
(6)
McKeown Greg
(6)
Waszkiewicz Marian J
(6)
Bogucka-Steczek Masza
(5)
Budzyński Wojciech
(5)
Kawszyn Roman
(5)
Kozak Robert
(5)
Owsiak Anna
(5)
Rzychoń Tomasz
(5)
Sarnacka-Smith Anna
(5)
Szaran Adam
(5)
Święcki Adam
(5)
Arden Ron
(4)
Chimkowska Angelika
(4)
Dawson Roger
(4)
Doroba Anita
(4)
Ferriss Timothy
(4)
Goggins Aidan
(4)
Heath Dan
(4)
Karbowski Marcin
(4)
Kim W. Chan
(4)
Matten Glen
(4)
Orwell George
(4)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(4)
Roman Paul
(4)
Scott Kim
(4)
Szpringer Włodzimierz
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Bagdonas Naomi
(3)
Berger Barbara (psycholog)
(3)
Białopiotrowicz Grażyna
(3)
Brené Brown
(3)
Brian Tracy
(3)
Brown Brene
(3)
Carew Donald
(3)
Conley Randy
(3)
Doyle Arthur Conan
(3)
Drucker Peter F
(3)
Dumas John Lee
(3)
Edwards Jim
(3)
Fitzgerald Francis Scott
(3)
Głatki Michał
(3)
Johnson Spencer
(3)
Kieżun Witold
(3)
Kozyra Beata
(3)
Lorber Robert
(3)
Luecke Richard
(3)
Michaels Jillian (1974- )
(3)
Orloff Judith
(3)
Pawłowska-Szawara Ewelina
(3)
Rodzik-Sambierska Izabella
(3)
Rostocki Marek
(3)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(3)
Sochal Agnieszka
(3)
Staszczak Michał (1975- )
(3)
Strumińska Dorota
(3)
Wikiera Artur
(3)
Żak Rafał
(3)
Aaker Jennifer
(2)
Alcott Louisa May
(2)
Andersen Hans Christian
(2)
Andrzejewski Mariusz
(2)
Anita Cleare
(2)
Barker Eric
(2)
Barrie James Mattew
(2)
Bartczak Irena
(2)
Baum Lyman Frank
(2)
Berger Jonah
(2)
Blanchard Marjorie
(2)
Boehnke Richard
(2)
Brown Brené
(2)
Brown C. Brené
(2)
Burnett Frances Hodgson
(2)
Burrows Hal
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(324)
2010 - 2019
(316)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(109)
1901-2000
(8)
1989-2000
(5)
1945-1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(635)
Język
polski
(635)
Odbiorca
Menedżerowie
(8)
Przedsiębiorcy
(4)
Rodzice
(4)
Handlowcy
(3)
Pracodawcy
(2)
Pracownicy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Młodzież
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Sukces
(33)
Samorealizacja
(16)
Zarządzanie
(13)
Przywództwo
(12)
Przedsiębiorstwo
(10)
Motywacja
(9)
Techniki sprzedaży
(9)
Kultura organizacyjna
(7)
Rozwój osobowości
(7)
Innowacje
(6)
Kariera
(6)
Negocjacje
(6)
Perswazja
(6)
Samopoznanie
(6)
Autoprezentacja
(5)
Marketing
(5)
Produktywność pracy
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Twórczość
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Higiena psychiczna
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Motywacja pracy
(4)
Organizacja pracy
(4)
Praca
(4)
Praca zespołowa
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Samowychowanie
(4)
Współdziałanie
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Kreatywność
(3)
Marka osobista
(3)
Menedżerowie
(3)
Myślenie
(3)
Odżywianie
(3)
Optymizm
(3)
Osobowość
(3)
Oszczędność
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Aktorzy amerykańscy
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Czas pracy
(2)
Decyzje
(2)
Dieta odchudzająca
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Finanse
(2)
Finanse osobiste
(2)
Inwestycje
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Kreowanie wizerunku
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Mentoring
(2)
Nowy produkt
(2)
Odwaga
(2)
Organizacja
(2)
Pewność siebie
(2)
Pixar
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przemiana materii
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Psychologia pozytywna
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Sens życia
(2)
Stres
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki relaksacyjne
(2)
Teoria gier
(2)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(2)
Uczucia
(2)
Walka ze stresem
(2)
Work-life balance (WLB)
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Wrażliwość
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Wstyd
(2)
Wytwórnie filmowe
(2)
Zaufanie
(2)
Zdrowe odżywianie
(2)
Apple Inc
(1)
Asertywność
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Autopsychoterapia
(1)
Biurokracja
(1)
Biznesplan
(1)
Bogactwo
(1)
Brandcasting
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1901-2000
(8)
1945-1989
(6)
1989-2000
(5)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Polska
(2)
Chiny
(1)
Japonia
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Gatunek
Poradnik
(92)
Poradniki
(29)
Dokumenty dźwiękowe
(15)
Książki mówione
(14)
Opracowanie
(10)
Wydawnictwa popularne
(6)
Przepisy kulinarne
(4)
Podręcznik
(2)
Biografia
(1)
Cytaty
(1)
Felieton
(1)
Książka kucharska
(1)
Opowiadanie amerykańskie
(1)
Opowiadanie obyczajowe amerykańska
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Pamiętniki południowoafrykańskie
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(45)
Rozwój osobisty
(36)
Psychologia
(29)
Praca, kariera, pieniądze
(25)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Historia
(4)
Kulinaria
(4)
Kultura i sztuka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Nauka i badania
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
654 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Przydatne strony www s. [77]-91.
Nordic walking. Dlaczego warto spacerować z kijkami? Popularność nordic walking nie jest chwilowa. Na całym świecie jest około 7 milionów walkerów. Ta dziedzina już od prawie stu lat zyskuje coraz więcej zwolenników w prawie każdym kraju. Jest to najbardziej naturalna aktywność ruchowa - czyli marsz, a w tym przypadku z wykorzystaniem kijków. aka aktywność charakteryzuje się przede wszystkim prostotą i bezpieczeństwem dzięki czemu mogą ją uprawiać osoby w różnym wieku i o różnej kondycji fizycznej. [Merlin, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-796/799 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-796 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-796/799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Loonshots : how to nurture the crazy ideas that win wars, cure diseases, and transform industries" 2019.
Bibliografia na stronach [419]-458. Indeks.
[...] "Odlotowe pomysły" pokazują zaskakujący sposób myślenia o tajnikach zachowań grupowych, który stawia pod znakiem zapytania wszystko to, co do tej pory wiedzieliśmy na ten temat. Safi Bahcall dokonuje niezwykłego mariażu psychologii z fizyką i pokazuje, dlaczego wspaniałe zespoły utrącają świetne pomysły, w jaki sposób liderzy mogą wyłapywać z pozoru szalone koncepcje i tworzyć na ich bazie technologie będące źródłem nowatorskich produktów lub usług, kiedy mądrość tłumów staje się ich tyranią i dlaczego odpowiedzi na te pytania można znaleźć w szklance wody. Autor proponuje zupełnie nowy sposób myślenia i udowadnia, że innowacje pojawiają się wtedy, kiedy ludzie stawiają na odlotowe pomysły (loonshots), czyli powszechnie lekceważone koncepcje, których autorzy są traktowani jak dziwacy. To one w rezultacie mogą prowadzić do wybitnych osiągnięć na polu nauki i biznesu (moonshots). [https://mtbiznes.pl/produkt/odlotowe-pomysly, dostęp 5.01.2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Nowe Technologie, Biznes)
Bibliografia, netografia na stronach [352]-363. Indeks.
Tytuł oryginału: "The metaverse : and how it will revolutionize everything" 2022.
Czym jest metawersum? ; Budowanie metawersum ; Jak nowy internet zrewolucjonizuje świat u biznes.
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie połączonej sieci trójwymiarowych wirtualnych światów. W przyszłości posłuży jako brama do większości doświadczeń w internecie, będzie również bazą dla znacznej części świata fizycznego. Dotychczas ta idea pojawiała się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej i gier wideo, obecnie ma szansę zrewolucjonizować każdą branżę i aktywność – od finansów i opieki zdrowotnej po edukację, dobra konsumpcyjne, planowanie miast, randkowanie i wiele innych. Wkrótce jako integralna część metawersum będziemy w nim zanurzeni, będziemy w nim żyć, pracować i wypoczywać. Co ważne, nie wymaga ono żadnych nowych urządzeń. Już dziś każdego dnia setki milionów ludzi za pomocą wszelkiego rodzaju urządzeń, od iPada Pro po telefony z Androidem za 300 zł, mają dostęp do trójwymiarowych wirtualnych światów wysokiej jakości, renderowanych w czasie rzeczywistym. Wygrają ci, którzy wykażą się zdolnością przewidywania! Ball omawia wyzwania związane z zarządzaniem metawersum, bada rolę Web3, blockchainów i NFT oraz przewiduje wygranych i przegranych nadciągających zmian. A co najważniejsze, przeprowadza też analizę szeregu niemal nieograniczonych sposobów wykorzystania wirtualnego uniwersum w biznesie. Niektóre wielkie firmy, np. Google, wydają się lepiej pasować do teraźniejszości niż do przyszłości, a inne, jak Facebook, usilnie próbują się dostosować. Jednak w najbliższym czasie liderami zostaną najprawdopodobniej Roblox, Unity i Epic Games (twórcy Fortnite), na razie 50 razy mniejsi niż dzisiejsi giganci technologiczni. Może się też zdarzyć, że na czoło wyścigu wysuną się firmy, które jeszcze są malutkie albo zupełnie nieznane. Bo kto przewidział sukces Tindera? Dlatego już dziś warto zainwestować w wiedzę o metawersum – nowej wartości, która odmieni ludzkość na skalę globalną, jednocześnie generując dziesiątki bilionów dolarów zysku. [MT Biznes, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
Jak być szczęśliwym : 10 sposobów na udane życie / Barbara Berger ; [przekład Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2017. - 1 płyta audio CD (6 godz. 48 min 19 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Laurum)
Czas trwania: 6 godz. 48 min. 19 s.
Tytuł oryginału: "Are you happy now? 10 ways to live happy life" 2006.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Masza Bogucka-Steczek.
Nagranie w formacie mp3.
Barbara Berger przygląda się uważnie naszym myślom i działaniom, z powodu których nie możemy cieszyć się szczęściem. Nasze doświadczenie rzeczywistości kształtuje się pod wpływem naszych myśli, a pełne zrozumienie tego mechanizmu stanowi klucz do szczęśliwego życia. To rewolucyjne spojrzenie na życie. Autorka przedstawia też 10 sposobów na to, jak wykorzystać nowo zdobytą wiedzę w codziennym życiu, w naszych związkach, w relacjach z dziećmi, w pracy oraz w celu zapewnienia sobie lepszej kondycji fizycznej i lepszego zdrowia. [MT Biznes, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1124/159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2346 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Odkryj w sobie siłę : przejmij kontrolę nad swoim życiem / Barbara Berger ; [przekład Marcin Karbowski]. - Warszawa : MT Biznes, 2012. - 1 płyta audio CD (5 godz. 18 min 23 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Laurum)
(Audiobook : Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 5 godz. 18 min. 23 s.
Tytuł oryginału "The road to power : fast food for the soul".
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Magdalena Zając-Zawadzka.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Tematem tej książki jest siła. Nie siła fizyczna, ale siła umysłu. Dowiesz się z niej, jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i osiągnąć wszystko to, o czym zawsze marzyłeś. Cytując Barbarę Berger: "Twoje myśli i słowa mają ogromną moc. Dzięki nim możesz całkowicie zmienić swoje życie. Tylko ty masz całkowitą kontrolę nad tym, co myślisz i mówisz. Jesteś jedynym władcą swojego umysłu. Ta władza to potęga". [MT Biznes, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2347 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Odkryj w sobie siłę : przejmij kontrolę nad swoim życiem / Barbara Berger ; [przekład Marcin Karbowski]. - Warszawa : MT Biznes, 2012. - 1 płyta audio CD (5 godz. 18 min 23 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Laurum)
(Audiobook : Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 5 godz. 18 min. 23 s.
Tytuł oryginału "The road to power : fast food for the soul".
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Magdalena Zając-Zawadzka.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Tematem tej książki jest siła. Nie siła fizyczna, ale siła umysłu. Dowiesz się z niej, jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i osiągnąć wszystko to, o czym zawsze marzyłeś. Cytując Barbarę Berger: "Twoje myśli i słowa mają ogromną moc. Dzięki nim możesz całkowicie zmienić swoje życie. Tylko ty masz całkowitą kontrolę nad tym, co myślisz i mówisz. Jesteś jedynym władcą swojego umysłu. Ta władza to potęga". [MT Biznes, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-KM/1098/159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 7 godz. 33 min 53 s.
Tytuł oryginału: "Contagious : why things catch on" 2013.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube. Publikacja zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać. Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-KM/1646/339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Biznes z Chińczykami z perspektywy Polaka: dlaczego tyle podmiotów z Chin nie odnosi sukcesu w Polsce? / Kamil Biernat ; Polskie inwestycje w Chinach: sukces, przestrogi i analiza prawna z perspektywy chińskiej / Liwei Cai, Luan Jingxian ; Jak sprawdzić swojego kontrahenta? / Karol Czekałowski ; Przygotowanie dobrej umowy z kontrahentami chińskimi / Kamil Biernat ; Ochrona własności intelektualnej i konsekwencje jej braku / Beata Frenkiel ; Zostałem oszukany! Co mam zrobić? / Karol Czekałowski ; Spory z kontrahentami chińskimi - aspekty praktyczne / Kamil Biernat ; Polsko-chińskie relacje biznesowe na przykładzie polskiego przedsiębiorstwa Amica S.A. / Sofya Chashchina ; Jak rozmawiać z Chińczykami? / Marek Kądzielski ; Jak pracują Chińczycy? / Maria Kądzielska ; Krótka historia bojkotów konsumenckich w Chinach / Stanisław Szufrajda.
Polacy nie są zaznajomieni z chińską kulturą, stylem życia czy sposobem bycia Chińczyków. Chiny kojarzą się nam głównie z fabrykami zachodnich marek oraz firmami typu Huaweii Xiaomi czy sklepami internetowymi Alibaba lub Aliexpress. Wiedza Chińczyków o Polakach jest równie uboga i stereotypowa. Biznesmenów obu państw cechuje wyidealizowane myślenie o tym, jak powinno wyglądać prowadzenie interesów w każdym z krajów. Jak mawiał Sun Tzu: „Kto zna wroga i zna siebie, nie będzie zagrożony choćby i w stu starciach. Kto nie zna wroga, ale zna siebie, czasem odniesie zwycięstwo, a innym razem zostanie pokonany. Kto nie zna ani wroga, ani siebie, nieuchronnie ponosi klęskę w każdej walce”. W tej samej kolejności należy poznać swoich partnerów, siebie, rynek, cele i środowisko biznesowe. Chiny stanowią dla nas ogromną szansę gospodarczą, a kto zrozumie chiński umysł i możliwości płynące ze współpracy z Chińczykami uzyska szanse stworzenia czegoś o czym konkurencja może tylko marzyć. W Polsce są już firmy, które to dostrzegły i urosły z małych spółek do liderów w swojej branży właśnie dzięki ścisłej współpracy z podmiotami chińskimi. Dobrą lekcją dla polskich przedsiębiorców może być podejście firm niemieckich i południowokoreańskich, którym udało się osiągnąć świetne wyniki w Chinach dzięki temu, że po prostu nauczyły się one robić interesy z Chińczykami i dostosowały się do chińskiej kultury biznesowej. Książka składa się z kilkunastu rozdziałów, z których każdy odwołuje się do praktycznej wiedzy i doświadczenia w biznesie z Chińczykami. Duży nacisk jej autorzy kładą na odczarowanie kultury biznesowej Chin i sposobu działania chińskich firm. Książka jest przeznaczona dla przedsiębiorców już działających na rynku chińskim lub rozważających wejście na ten rynek. Publikacja ma wymiar praktyczny i w prosty sposób opisuje zarówno mechanizmy prawne, jak i te pozaprawne. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.5 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Szczepić, nie szczepić? Oto jest pytanie! Fakty, plotki i dylematy dotyczące szczepienia dzieci. Szczepienie dzieci to dziś temat gorący jak nigdy dotąd. Lekarze straszą wybuchem epidemii odry, krztuśca czy polio, ruch antyszczepionkowy na całym świecie rośnie w siłę, a rodzice małych dzieci nie wiedzą, kto ma rację. I ciągle boją się, że podejmą niewłaściwą decyzję. Co stanowi większe ryzyko - choroby czy konserwanty w szczepionkach? Czy maluchowi nie zaszkodzi wstrzyknięcie zarazków? Na co warto uodpornić dziecko? Z takimi pytaniami zmagała się również autorka tej książki, Eula Biss. Na własne potrzeby wszechstronnie zgłębiła zagadnienie odporności, a potem postanowiła podzielić się swoją wiedzą z innym. Jej rozważania, z jednej strony podparte naukowymi dowodami, a z drugiej pełne literackich odniesień, to naprawdę inspirująca lektura. Autorka pisze o sytuacji współczesnych matek, ale stara się jednocześnie osadzić ten problem w perspektywie historycznej i pokazuje, że lęk przed szczepieniami towarzyszył społeczeństwom różnych krajów już od momentu opracowania pierwszej metody zapobiegania epidemiom. Przeczytaj tę mądrą, fascynującą książkę i dowiedz się: co siedzi w szczepionkach, czy jesteś w grupie ryzyka, kto nam zaszczepił te lęki, jak działa odporność stada, skąd się wzięły szczepionki, dlaczego tak trudno czasem zapobiec epidemii. [MT Biznes, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. inf.: Najlepsze praktyki legendarnego trenera sportowego przeniesione na grunt biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95776 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The One Minute Manager balances work and life" 1986.
U dołu okładki: Zdrowy tryb życia kluczem do sukcesu.
RÓWNOWAGA. Jednominutowy Menedżer odniósł tak wielki sukces w życiu zawodowym, że zapomniał o czymś niezwykle ważnym – o zdrowiu. Wciąż rozchwytywany, jadł w biegu i nie miał czasu na ćwiczenia fizyczne. Bardzo szybko przybrał na wadze, a jego oddech stał się krótki i urywany. Wkrótce odkrył, że sukces w biznesie drogo go kosztuje. W jego życiu brak było równowagi między karierą a zdrowiem. 4 WAŻNE ZASADY. Ta łatwa w odbiorze książka zawiera cenne wskazówki na temat radzenia sobie ze stresem i dbania o dobrą kondycję fizyczną. Autorzy napisali ją z myślą o wiecznie zabieganych ludziach biznesu, których harmonogramy są zawsze przepełnione „ważnymi i niecierpiącymi zwłoki zadaniami”. Opisane są w niej cztery ważne zasady, dzięki którym każdy może szybko wrócić do formy i ponownie spojrzeć na życie z odpowiedniej perspektywy. Prowadząc zdrowszy tryb życia zwiększysz swoją produktywność, obniżysz poziom stresu i osiągniesz większą satysfakcję we wszystkim, co robisz. [http://www.mtbiznes.pl/b2404-jednominutowy-menedzer-rownowaga-zycia-pracy.htm, dostęp 26.07.2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły / Ken Blanchard, Donald Carew, Eunice Parisi-Carew ; przekład Dorota Strumińska. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 123, [1] strona : rysunki, wykresy ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "The One Minute Manager builds high performing teams" 1990.
Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard, współautor bestselleru "Nowy Jednominutowy Menedżer" wraz z Donaldem Carewem i Eunice Parisi-Carew opisuje cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności - rozpoznanie, niezadowolenie, integrację i produkcję. Autorzy wyjaśniają, w jaki sposób powinien działać menedżer, by każda grupa stała się w pełni efektywna szybko i praktycznie bezstresowo. Każdy nowy zespół na drodze do skuteczności pokonuje cztery fazy rozwoju: fazę orientacji, fazę niezadowolenia, fazę integracji, fazę rezultatów. Ty jako dobry menedżer zespołu musisz wiedzieć, na czym polega każda z faz. Musisz rozumieć dynamikę grupy i prowadzić swoich ludzi, nie działając wbrew ich naturalnym ludzkim tendencjom. Dobrze prowadzony zespół rozwiązuje trudniejsze problemy, podejmuje lepsze decyzje i, co najważniejsze, wykazuje większe zaangażowanie przekładające się na wyniki pracy. Zatem do dzieła! [http://www.mtbiznes.pl/b2403-jednominutowy-menedzer-buduje-wydajne-zespoly.htm, dostęp 26.07.2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Jednominutowy Menedżer i przywództwo / Ken Blanchard, Patricia Zigarmi, Drea Zigarmi ; przekład Wojciech Sztukowski. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 106, [1] strona : rysunki ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "Leadership and the One Minute Manager : increasing effectiveness through situational leadership" 1985.
Na okładce podtytuł: Przywództwo sytuacyjne i lepsza komunikacja na liniii przełożony-podwładny.
"Jednominutowy Menedżer i przywództwo" w jasny i prosty sposób uczy menedżerów sztuki Przywództwa Sytuacyjnego® - prostego systemu, w którym nie uznaje się tradycyjnej postawy, polegającej na traktowaniu wszystkich podwładnych w ten sam sposób. Dowiesz się z niej, dlaczego indywidualne dostosowywanie stylów kierowania do poszczególnych pracowników jest tak ważne, dlaczego warto wiedzieć, kiedy należy udzielać wskazówek, wspierać, a kiedy krytykować, oraz jak wybrać styl przywództwa najlepszy dla danej osoby. Dowiesz się także, jak konsekwentne stosowanie jednominutowych technik poprawi jakość zarządzania i przyczyni się do wzrostu motywacji wśród pracowników twojej firmy. Ta godna uwagi, a zarazem łatwa w odbiorze książka zawiera podstawowe wiadomości i wskazówki na temat kreatywnego, spersonalizowanego przywództwa, dzięki którym twoi ludzie zaczną uzyskiwać najlepsze wyniki, a firma osiągnie najwyższe jak dotąd obroty finansowe. Książka ta stanie się dla ciebie przewodnikiem, do którego będziesz wielokrotnie powracał, dopóki posługiwanie się zróżnicowanymi stylami przywództwa w kierowaniu pracą innych i wspieraniu jej nie stanie się twoją drugą naturą, zarówno w roli menedżera, jak i rodzica. [http://www.mtbiznes.pl/b2406-jednominutowy-menedzer-przywodztwo.htm, dostęp 26.07.2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Nowy Jednominutowy Menedżer / Ken Blanchard, Spencer Johnson ; przekład Magda Witkowska. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 101 stron ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "The New One Minute Manager" 2015.
Na okładce i stronie tytułowej: Nowe wydanie bestsellera wszech czasów w dziedzinie zarządzania pracą i życiem.
NOWA RZECZYWISTOŚĆ. "Jednominutowy Menedżer" to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków – zasobów, pieniędzy czy czasu pracy – w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja. Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem "Nowego Jednominutowego Menedżera", czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu. TRZY SEKRETY. Podstawowym założeniem książki jest przekonanie, że jedna minuta naprawdę może wiele zmienić. Stosując Trzy Sekrety w praktyce, ludzie często odkrywają, że 20 procent ich wysiłków pozwala im osiągnąć 80 procent oczekiwanych przez nich rezultatów. Pierwszy sekret: Jednominutowe cele. Cele muszą być jednoznaczne. Pokaż, na czym polega właściwe zachowanie. Umieść każdy cel na oddzielnej stronie. Często do nich wracaj i sprawdzaj ich realizację. Zachęcaj ludzi do analizowania swoich działań i kontrolowania, czy są one zgodne z ich celami. Jeśli nie, nakłaniaj ich do zmiany postępowania. Drugi sekret: Jednominutowe pochwały. Przyłapuj ludzi na tym, co robią dobrze! Chwal ich zachowanie. Rób to bezzwłocznie. Bądź konkretny. Powiedz, co czujesz w związku z tym. Zrób krótką przerwę, by ludzie także poczuli się dobrze. Zachęcaj ich do dalszej pracy. Trzeci sekret: Jednominutowe przekierowania. Raz jeszcze wyjaśnij cele i upewnij się, że pracownicy dobrze je rozumieją. Podsumuj to, co się wydarzyło. Jak najszybciej omów błąd, który się przydarzył. Powiedz o swoich troskach i obawach. Zrób krótką przerwę, by pracownicy też zaczęli odczuwać ten sam niepokój. Przypomnij, że masz do nich zaufanie, wierzysz w ich możliwości i wspierasz ich w dążeniu do sukcesu. Co się stało, to się nie odstanie i nie ma sensu do tego wracać. [http://www.mtbiznes.pl/b2407-nowy-jednominutowy-menedzer.htm, dostęp 26.07.2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia na stronach 153-154.
Tytuł oryginału: "Simple truths of leadership : 52 ways to be a servant leader and build trust" 2022.
PRZYWÓDZTWO SŁUŻEBNE: Istota przywództwa służebnego ; Sekrety jednominutowego menedżera ; Sytuacyjne podejście do przywództwa służebnego ; Tworzenie motywującego środowiska ; Cechy przywódców służebnych ; Co powinni wiedzieć przywódcy służebni ; BUDOWANIE ZAUFANIA: Zaufanie w przywództwie ; Zaufanie w relacjach ; Cechy liderów cieszących się zaufaniem ; Zaufanie i kontrola ; Odbudowywanie zaufania ; Zdrowy rozsądek w przywództwie i w codziennym życiu.
Przywództwo nie jest tym, co lider narzuca pracownikom, lecz tym, co osiąga wspólnie z nimi. Skuteczne przywództwo to proces wywierania wpływu, w którym liderzy poprzez konsekwentne wdrażanie zdroworozsądkowych praktyk pomagają ludziom i organizacjom odnosić sukcesy. Niestety, w większości miejsc pracy z niezrozumiałych przyczyn ignoruje się te podstawowe zasady. Dlatego w niniejszej książce legendarny ekspert w dziedzinie przywództwa i autor bestsellerów Ken Blanchard oraz jego współpracownik Randy Conley postanowili podzielić się 52 prostymi wskazówkami, które pomogą liderom uczynić zdroworozsądkowe przywództwo powszechną praktyką. "Proste prawdy o przywództwie" są dwuczęściową kompilacją przemyśleń Blancharda i Conleya na temat servant leadership i budowania zaufania. To świadectwo przenikliwej, zapadającej w pamięć, a miejscami sprzecznej z intuicją mądrości przywódczej. Czytelnicy dzięki niej odkryją: kiedy należy stosować różne podejścia (style przywódcze) do różnych – i do tych samych osób, co sprawia, że przywódcy służebni są gotowi przyjąć odpowiedzialność za swoje błędy, jak zachęcać ludzi do autonomii poprzez wyznaczanie granic, co jest wyznacznikiem skuteczności zaufanego przywódcy służebnego , dlaczego kluczem do wspierania rozwoju ludzi jest „przyłapywanie” ich na robieniu czegoś dobrze. Proste prawdy o przywództwie pozwolą każdemu liderowi wzbogacić swój styl przywódczy o proste, lecz nieodzowne praktyki, budować zaufanie poprzez servant leadership i wywierać pozytywny wpływ na otaczających go ludzi. [MT Biznes, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331.101:159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111741 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce / Ken Blanchard, Robert Lorber ; przekład Marcin Karbowski. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 110, [1] strona : rysunki, wykresy ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "Putting the One Minute Manager to work" 1984.
Na okładce podtytuł: Jak zamienić trzy tajemnice w umiejętności.
TO DZIAŁA! Bez względu na to, czy jesteś odpowiedzialny za gospodarstwo domowe, przedsiębiorstwo, rodzinę czy fabrykę! Jednominutowy Menedżer odniósł jeden z najbardziej spektakularnych sukcesów w historii. Tytuł ten osiągnął wielką popularność nie tylko w kręgach związanych z wielkimi korporacjami, ale również wśród właścicieli małych film, przedstawicieli handlowych, gospodyń domowych i nauczycieli. Został doceniony przez reprezentantów zarządów wielu firm znajdujących się na liście Fortune 500, którzy często określali go jako lekturę obowiązkową. Jednominutowy Menedżer opanował teoretyczne i praktyczne aspekty uzyskanej wiedzy - wyznacza jednominutowe cele, wygłasza jednominutowe pochwały oraz udziela jednominutowych reprymend. Teraz oddajemy kolejną odsłonę światowego bestsellera - praktyczny poradnik umożliwiający zamianę tych trzech tajemnic w umiejętności i natychmiastowe zastosowanie ich w codziennej pracy! "Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce" to kolejny etap prostego i wyjątkowo skutecznego programu mającego niebagatelny wpływ na kształt nowoczesnego biznesu. Skorzystaj z tej unikalnej wiedzy już dzisiaj. Poznaj praktyczne tajniki jednominutowego zarządzania organizacją. [http://www.mtbiznes.pl/b2405-techniki-jednominutowego-menedzera-w-praktyce.htm, dostęp 26.07.2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Zdążyć przed hakerem : jak przygotować firmę na cyberatak / Jakub Bojanowski. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 371 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Biznes, Cyberbezpieczeństwo)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [353]-355.
Menedżer w obliczu cyberincydentu ; Typowy scenariusz cyberataku ; Cyberprzestępcy ; Aktywa informacyjne ; Uwierzytelnienie ; Bezpieczeństwo informacji ; Bezpieczeństwo informacji z perspektywy kierownictwa ; Profil ryzyka cyberntycznego - studium przypadku ; Współpraca z CISO ; Zarzązanie bezpieczeństwem - kanon dobrej praktyki ; Polityka bezpieczeństwa informacji ; Organizacja zarządzania bezpieczeństwem ; Klasyfikacja informacji ; Od bezpieczeństwa informacji do cyberbezpieczeństwa ; Ryzyko innowacji ; Bezpieczeństwo kart kredytowych ; Ochrona płatności internetowych ; Potwierdzanie tożsamości w internecie ; Zagrożenia dla prywatności ; Ochrona danych osobowych ; Zapobieganie cyberincydentom ; Security Operations Center ; Zarządzanie kryzysowe podczas cyberincydentu ; Protokoły sieciowe ; Adresy sieciowe ; Podstawy kryptografii ; Modelowe zarządzanie uprawnieniami.
Cyberatak to dzisiaj jedno z poważniejszych zagrożeń dla biznesu, a przygotowanie firmy do ataku hakerów, który nieuchronnie nastąpi, to jedno z największych wyzwań dla kadry zarządzającej. Mimo że o cyberbezpieczeństwie mówi się dużo, komunikaty, które docierają do typowego menedżera, trudno przełożyć na konkretne działania zarządcze. Książka Zdążyć przed hakerem jest próbą sprostania temu wyzwaniu i przygotowania menedżerów do udziału w dyskusji z ekspertami. Skupia się na elementach zarządzania cyberbepieczeństwem wybranych tak, aby nie wymagały one wiedzy specjalistycznej, a jednocześnie pokazywały związek między technologią informatyczną i nowoczesnym biznesem. Cyberbepieczeństwo jest w niej pokazane z perspektywy procesów zarządczych, standardów dobrej praktyki i wybranych regulacji. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111755 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W biznesie nie sposób zarobić na życie, sprzedając tylko przyjaciołom. Sprawą kluczową jest zatem nauczenie się, jak budować relacje z różnymi ludźmi. Właśnie tego uczy Nicholas Boothman, prosto, lecz skutecznie, na bazie swojego programu krok-po-kroku. Program rozpoczyna się od ABC Programowania Neurolingwistycznego, na które składają się: Postawa (Attitude); Język ciała (Body Language) - i jak synchronizować się z drugą osobą; oraz Spójność (Congruence) - i jak porozumiewając się koordynować treść i sposób wyrażania przekazywanych myśli. Następnie Boothman przedstawia cztery najważniejsze typy osobowości w biznesie: *marzycieli, argumentatorów, *kontrolerów, analityków i sposoby, jak się z każdym z nich porozumieć. Pokazuje, jak precyzyjnie zawrzeć Ambitne Hasło w 10-sekundowej prezentacji, jak stać się gawędziarzem, zamiast bezbarwnie przedstawiać suche fakty, a także jak od razu na wejściu budować wiarygodność i autorytet. Ta książka jest bezpośrednią drogą do sukcesu, pełną umiejętności, technik oraz twórczych ćwiczeń, które pomogą wykrzesać jak najwięcej z każdego spotkania i związku. [MT Biznes, 2010]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dary niedoskonałości : jak przestać się przejmować tym, kim powinniśmy być, i zaakceptować to, kim jesteśmy / Brené Brown ; przekład Magda Witkowska. - Wydanie pierwsze, wydanie jubileuszowe rozszerzone o nowe narzędzia. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2024. - 252, [36] stron ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "The gifts of imperfection : 10th anniversary edition : features a new foreword and brand-new tools" 2010.
Nowe wydanie najbardziej znanej książki Brené Brown i bestsellera „New York Timesa” z dodatkowymi narzędziami Od wielu lat Brené Brown zajmuje szczególne miejsce w naszych sercach. Służy nam swoją wiedzą w kwestiach społecznych, jak i zwykłymi życiowymi radami przydatnymi na co dzień. Zawsze można liczyć na to, że szczerze powie, jak jest. Potrafi nas rozbawić, ale nie zawaha się też z nami popłakać. Wszystko zaczęło się od pierwszego wydania Darów niedoskonałości, książki sprzedanej w ponad w 2 milionach egzemplarzy i przetłumaczonej na 35 języków. Media i ludzie wokół nas wciąż mówią, jacy powinniśmy być. Wmawiają nam, że wystarczy idealnie wyglądać i wieść idealne życie, żeby czuć się dobrze we własnej skórze. Większość z nas stara się więc dostosować i spełnić oczekiwania otoczenia. Lecz jednocześnie trudno nam się uwolnić od dręczącej myśli: A co się stanie, jeśli z czymś sobie nie poradzę? W Darach niedoskonałości doktor Brené Brown, czołowa specjalistka w dziedzinie badań nad wstydem, autentycznością i poczuciem przynależności, przedstawia wyniki swoich badań nad mocą życia całym sercem, które opiera się głównie na budowaniu poczucia własnej wartości. Ta książka to coś więcej niż tylko słowa. To dziesięć drogowskazów, które podpowiadają nam, jak żyć na co dzień, aby żyć całym sercem. Dzięki nim lepiej zrozumiemy istotę praktyk, które mogą zmienić rzeczywistość naszą i naszych rodzin, nauczymy się zdobywać niezdobyte szczyty i pokonywać wszelkie trudności. [www.azymut.pl, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
Rosnąc w siłę [Dokument dźwiękowy] : rozpoznanie, zmagania, rewolucja / Brené Brown ; [tłumaczenie Michał Lipa]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2016. - 1 płyta CD (9 godz. 23 min 43 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Laurum)
(Audiobook : prosta droga do wiedzy)
Czas trwania: 9 godz. 23 min. 43 s.
Tytuł oryginału "Rising strong" 2015.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Masza Bogucka-Steczek.
Nagranie w formacie mp3.
Brené Brown zapoczątkowała globalną debatę na temat odwagi, wrażliwości, wstydu i poczucia własnej wartości. Autorka ujawniła głęboką prawdę: wrażliwość, czyli gotowość do odsłonięcia się i bycia widzianym bez gwarancji wyniku - jest jedyną drogą do głębszej miłości, silniejszego poczucia przynależności, większej kreatywności i radości. Niemniej życie z odwagą nie zawsze jest łatwe. Potknięcia i upadki są nieuchronne. To właśnie powstawanie po upadkach jest niniejszej książki Brown. Autorka zadała sobie pytanie: "Co wspólnego mają ze sobą osoby żyjące w trwałych, pełnych miłości związkach, liderzy pielęgnujący kreatywność podwładnych, artyści dbający o innowacyjność i duchowni prowadzący ludzi poprzez wiarę i tajemnicę?" Odpowiedź była jednoznaczna: wszyscy oni doceniają siłę emocji i nie boją się dyskomfortu. Zagłębianie się w historiach o zranieniu może się wydawać niebezpiecznym przedsięwzięciem. Proces odzyskiwania gruntu pod nogami w ogniu trudnych zmagań jest jednak sprawdzianem odwagi i kuźnią wartości. Nasze opowieści o życiowej walce mogą być bardzo poważne, jak w przypadku utraty pracy albo zakończenia długotrwałego związku uczuciowego, albo mieć nieco mniejszy ciężar gatunkowy, jak w przypadku konfliktu z przyjacielem albo kolegą. Bez względu na wagę i okoliczności zdarzenia, proces powstawania po upadku wygląda zawsze tak samo: musimy dokonać rozrachunku z własnymi emocjami i wywołać w sobie zaciekawienie tym, co czujemy; stoczyć walkę i dotrzeć do miejsca prawdy; a następnie stosować ten proces każdego dnia, dopóki nie wejdzie nam w nawyk i nie wywoła rewolucji w naszym życiu. Powstawanie z siłą po upadku to sposób kultywowania życia pełną piersią. Brown uważa, że jest to proces, który staje się dla nas źródłem największej wiedzy o nas samych. [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1853 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej