Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Autor
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Szulich-Kałuża Justyna
(1)
Szwed Robert
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Znak towarowy
(4)
Firma (nazwa)
(3)
Internet
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Spożycie
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Celebryci
(1)
Czasopisma
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Europejska Stolica Kultury
(1)
Forum (informat.)
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Graffiti
(1)
Górnośląski Związek Metropolitalny
(1)
Informacja wizualna
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura masowa
(1)
Marketing
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miasta
(1)
Nauczyciele
(1)
Nicpoń, Henryk (1956- )
(1)
Opera
(1)
Polacy za granicą
(1)
Produkt regionalny
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Turystyka rowerowa
(1)
Uniwersytet Rzeszowski
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zespoły folklorystyczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Bieszczady
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Polska
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Programy telewizyjne
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Data wyd. wg strony internetowej wydawcy http://www.astrum.wroc.pl.
Bibliogr. s. 131.
CZĘŚĆ I. KOMUNIKACJA WIZUALNA: R. 1. Autoprezentacja i jej elementy: Wygląd zewnętrzny ; Głos ; Mowa ciała ; Otoczenie ; R. 2. Style autoprezentacji: Piękny i dobry ; Etyczni i kompetentni ; Kontrowersyjni ; R. 3. Ulegać czy nie ulegać stereotypom?: Ładnemu łatwiej ; Rodzina jest najważniejsza ; Starszy ma zawsze rację ; Pieniądze szczęścia nie dają ; Tacy ludzie się nie zmieniają ; R. 4. Wizerunek własny a wizerunek organizacji ; CZĘŚĆ II. PUBLIC RELATIONS: R.1. Co to jest Public Relations? ; R. 2. Kontakty z mediami: Prasa ; Internet ; Telewizja ; Radio ; R. 3. Udział w życiu społecznym: Tożsamość przedsiębiorstwa ; Human Relations ; Eventy towarzyskie ; Eventy branżowe ; Sponsoring ; Lobbing ; Sytuacje kryzysowe ; CZĘŚĆ III. REKLAMA: R 1. Co to jest reklama? ; R. 2. Krótka historia reklamy: Era przedmarketingowa ; Era informacji masowej ; Era badań ; R.3. Budowa przekazu reklamowego: Obraz ; Ruch ; Rekwizyty ; Słowa ; Dźwięki ; R. 4. Najpopularniejsze formy reklamy: Reklama telewizyjna ; Reklama prasowa ; Reklama internetowa ; Reklama radiowa ; Reklama zewnętrzna (outdoor) ; Reklama wystawiennicza ; Gadżety reklamowe ; CZĘŚĆ III. BRANDING: R.1. Co to jest branding?: Nazwa marki, czyli brand name ; Wyróżnik marki, czyli inner Brand ; Pozycjonowanie marki, czyli brand positioning ; Wartość marki, czyli brand eąuity ; Lojalność wobec marki, czyli brand loyality.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100435 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Indeks.
I. NARODZINY KONSUMENTÓW: 1. Kapitalizm triumfujący i etos infantylizmu 2. Od protestantyzmu do infantylizmu. II. ZMIERZCH OBYWATELI: 3. Infantylizacja konsumentów: pojawnienie się dzieci-dorosłych 4. Prywatyzowanie obywateli: jak się rodzi społeczna schizofrenia 5. Branding tożsamości: utrata znaczenia 6. Totalizacja społeczeństwa: koniec różnorodności. III. LOS OBYWATELI: 7. Opór wobec konsumpcjonizmu: czy kapitalizm potrafi się sam wyleczyć? 8. Jak leczyć obywatelską schizofrenię: przywrócenie poczucia obywatelskości w świecie wzajemnych zależności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91661 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Tożsamość Osób, Zbiorowości, Instytucji ; 4)
Materiały z konferencji pt.: "Tożsamość i komunikacja", zorganizowanej przez Katedrę Socjologii Kultury KUL w 2009 r.
I. KOMUNIKACYJNY WYMIAR TOŻSAMOŚCI: Informacyjna przestrzeń tożsamości ; Tożsamość jednostki a proces komunikowania ; Współczesna tożsamość narodowa jako wytwór działań politycznych i komunikacyjnych ; Komunikacja globalna a rozwój "kultury uczestnictwa" ; Wartości w procesie komunikowania się nauczyciela z uczniem ; Konsumpcja formą komunikowania tożsamości i przynależności społecznej jednostki ; Działania komunikacyjne odbiorcy oferty instytucji kulturalnej w Olsztynie ; O sensie i funkcjach fotografii dziennikarskiej. II. KREACJE TOŻSAMOŚCI W PRZEKAZACH MEDIALNYCH I W TWÓRCZOŚCI ARTYSTYCZNEJ: Tożsamość z poradnika? Kształtowanie obrazu współczesnej kobiety przez dyskurs terapeutyczny w wybranych programach TVN Style ; Rola tygodników opiniotwórczych w kształtowaniu tożsamości politycznej w Polsce w latach 1990-2005 ; Ku zmianie tożsamości polskiej rodziny w publikacjach "Gazety Wyborczej" i "Polityki": 2004-2005 ; Kształtowanie tożsamości narodowej poprzez muzykę - na przykładzie oper "Halka" i "Straszny Dwór" ; Czy istnieje tożsamość grafficiarza? III. WOKÓŁ NOWYCH, KONTROWERSYJNYCH TOŻSAMOŚCI: Ezopowa tożsamość dziennikarstwa ; Społeczności marki w kształtowaniu tożsamości konsumentów ; W poszukiwaniu tożsamości profesjonalnej. Przypadek public relations ; Wpływ Internetu na afirmację tożsamości płci u osób transseksualnych ; "Emamy są STRASZNIE miłe". Wpływ autorefleksji na poczucie tożsamości społeczności internetowej na przykładzie forum e-mama ; Wszystko na pokaz. Tożsamość w kulturze celebrytów. IV. TOŻSAMOŚĆ RELIGIJNA W MEDIACH: Elementy tożsamościowe mediów katolickich w nauczaniu Jana Pawła II ; Internet i tożsamość religijna (na przykładzie Ukrnetu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96529 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej