Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
wypożyczone
(8)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(7)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(24)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Autor
Chrościcki Leon
(3)
Biernat Kamil
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Gordon William
(2)
Gradowski Michał
(2)
Grajkowska Wanda
(2)
Homa Dominik
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Pringle Hamish
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Airey David (1979- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bielaszka Robert
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Chmielecki Michał (prawo)
(1)
Cieślak Piotr
(1)
De Chernatony L
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Evamy Michael
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fik Grzegorz
(1)
Filipecki Maciej
(1)
Gernsheimer Jack
(1)
Godin Seth
(1)
Gwis Ewa
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Kantor-Kilian Anna
(1)
Kimla Adrianna
(1)
Klein Naomi
(1)
Kleszcz Ewa
(1)
Kondrat Mariusz
(1)
Korab Kamila
(1)
Kostrzewski Józef (1885-1969)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kłusek Joanna
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Ludwikowski Stanisław
(1)
Lunde Paul (1943- )
(1)
Makarski Sylwester (1942- )
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Małecka Elżbieta (prawnik)
(1)
Michałowski Przemysław (1913-1999)
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Mincewicz Sławomir
(1)
Misztal-Kania Aleksandra
(1)
Mroczyński-Szmaj Łukasz
(1)
Ochał-Pondo Marzena
(1)
Olszewski Jan (1960- )
(1)
Pacławski Jakub Łukasz
(1)
Plis Jerzy
(1)
Podmiotko Sebastian
(1)
Polkowska-Nowak Grażyna
(1)
Pustuła Hanna
(1)
Pyrża Andrzej (1948- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Serafin Tobiasz
(1)
Solecka Barbara (prawo)
(1)
Sozański Jarosław
(1)
Stola Tomasz
(1)
Swinarski Marian (1902-1965)
(1)
Szpyt Kamil
(1)
Szulich-Kałuża Justyna
(1)
Szwaja Janusz
(1)
Szwed Robert
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Tęcza Kamil
(1)
Znamirowski Jakub
(1)
Łysiak Wojciech
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(2)
1940 - 1949
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Projektanci
(1)
Temat
Znak towarowy
(31)
Firma (nazwa)
(10)
Marketing
(7)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Reklama
(5)
Prawo autorskie
(4)
Public relations
(4)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Internet
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Patenty
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Ceramika
(2)
Ceramika artystyczna
(2)
Dane osobowe
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Listy dystrybucyjne
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Nieuczciwa konkurencja
(2)
Pieniądz elektroniczny
(2)
Podatek
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Porcelana
(2)
Spożycie
(2)
Spółki
(2)
Srebro
(2)
Szkolnictwo
(2)
Własność przemysłowa
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Barok
(1)
Biotechnologia
(1)
Celebryci
(1)
Ceny
(1)
Czartoryska, Izabela (1746-1835)
(1)
Czasopisma
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Drzewa
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Europejska Agencja Obrony
(1)
Europejska Stolica Kultury
(1)
Fajans
(1)
Folklor
(1)
Forum (informat.)
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Graffiti
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Górnośląski Związek Metropolitalny
(1)
Handel
(1)
Herby miejskie
(1)
Industrializacja
(1)
Informacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Innowacje
(1)
Jakość produktu
(1)
Język środowiskowy
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Klimuszko, Czesław Andrzej (1905-1980)
(1)
Kobieta
(1)
Kody
(1)
Kody towarowe
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konkurencja
(1)
Konstanty (wielki książę rosyjski ; 1779-1831)
(1)
Kraszewski, Józef Ignacy (1812-1887)
(1)
Kultura masowa
(1)
Labortest
(1)
Las
(1)
Leśnictwo
(1)
Leśnicy
(1)
Liczby
(1)
Listy polskie
(1)
Literatura polska
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logotypy
(1)
Majkowski, Aleksander (1876-1938)
(1)
Malarstwo polskie
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Merchandising
(1)
Metoda DEA
(1)
Miasta
(1)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(1)
Monopole
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczyciele
(1)
Nazwiska polskie
(1)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(1)
Lato elegijne
(1)
Marsz spalski
(1)
Poema Piasta Dantyszka
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Życie i przygody Remusa
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
2001-0
(3)
1989-
(2)
1801-
(1)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Bieszczady
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(3)
Podręcznik
(2)
Audycje radiowe
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znaki towarowe w internecie / Mariusz Kondrat. - Warszawa : ABC, 2001. - 237 s. ; 21 cm.
Tekst częśc. ang.
Bibliogr. s. 134-142
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81634 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-9624 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; [tłumaczenie Bartosz Sałbut]. - Wydanie 2. rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - XIII, [1], 224 strony ; ilustracje (w tym kolorowe), fotografie ; 24 cm.
Na okładce: Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami?
Bibliografia na stronie 220. Indeks.
ZNACZENIE WIZERUNKU MARKI: Jesteśmy otoczeni ; Chodzi o to, co chcesz przekazać ; Elementy kultowych projektów ; PROCES PROJEKTOWANIA: Podstawy ; Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem ; Wycena projektu ; Od ołówka do PDF-a ; Sztuka prowadzenia rozmów ; NAPRZÓD: Utrzymywanie motywacji ; Odpowiedzi na Twoje pytania ; 31 praktycznych porad dotyczących projektowania logo ; Logo to nie wszystko.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-102802 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeks
I. PODRĘCZNIK ŻYCIA POŚWIĘCONY ZARZĄDZANIU MARKĄ: 1. Maniery czynią człowieka; 2. Klienci - obietnica zawarta w marce i indywidualne zarządzanie marką; 3. Firmy - miłe niespodzianki; 4. Historia Tesco, II. SPOSÓB ZARZĄDZANIA MARKĄ: 5. Firma świadoma własnej wartości; 6. Podejście wykorzystujące zarządzanie marką; 7. Zarządzanie marką w akcji; 8. Historia Orange, III. CYKL DOSKONALENIA SZTUKI ZARZĄDZANIA MARKĄ: Dział pierwszy: Zachowania indywidualne; 9. Warunkowanie tworzy markę; 10. Granice wzmacniają wiarę w siebie; 11. Wykorzystywanie przyzwyczajeń; 12. Redukcja stresu w firmie; Dział drugi: Spotkania; 13. Bądź gotów bronić marki; 14. Minimalizowanie korporacyjnego dystansu; 15. Zarządzanie czynnikiem irracjonalnym; 16. Rola zaufania; Dział trzeci: obietnica zawarta w marce; 17. Nowoczesna technologia i nowoczesny kontakt; 18. Stosunek do nowego typu konsumpcjonizmu; 19. Jak problemy dotyczące marki mogą stać się częścią rozwiązania; 20. Ochrona marki; Dział czwarty: Miłe niespodzianki; 21. Jak gesty budują markę; 22. Uważne słuchanie naprawdę się opłaca; 23. Siła zobowiązań wobec klienta; 24. Chwile prawdy; Dział piąty: Dobre samopoczucie; 25. Na czym polega wyjątkowa obsługa klienta; 26. Mniej obiecywać, a więcej dawać; 27. Jak pracownicy z odpowiednim pełnomocnictwem mogą służyć klientowi; 28. Rekrutacja zgodna z wartościami marki, IV. PRZEWODNIK ZARZĄDZANIA MARKĄ: 29. Dyrektor naczelny; 30. Dyrektor marketingu; 31. Pracownik; 32. Kierownictwo; 33. Klienci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podtyt. na okł. i grzb.
Bibliogr. s. [375]-379. Indeks.
Adresy internetowe s. [380]-383.
CZĘŚĆ I. Podręcznik życia poświęcony zarządzaniu marką: 1. Maniery czynią człowieka ; 2. Klienci - obietnica zawarta w marce i indywidualne zarządzanie marką ; 3. Firmy - miłe niespodzianki ; 4. Historia Tesco ; CZĘŚĆ II. Sposób zarządzania marką: 5. Firma świadoma własnej wartości ; 6. Podejście wykorzystujące zarządzanie marką ; 7. Zarządzanie marką w akcji ; 8. Historia Orange ; CZĘŚĆ III. Cykl doskonalenia sztuki zarządzania marką: Dział 1. Zachowania indywidualne: 9. Warunkowanie tworzy markę ; 10. Granice wzmacniają wiarę w siebie ; 11. Wykorzystywanie przyzwyczajeń ; 12. Redukcja stresu w firmie ; Dział 2. Spotkania: 13. Bądź gotów bronić marki ; 14. Minimalizowanie korporacyjnego dystansu ; 15. Zarządzanie czynnikiem irracjonalnym ; 16. Rola zaufania ; Dział 3. Obietnice zawarte w marce: 17. Nowoczesna technologia i nowoczesny kontakt ; 18. Stosunek do nowego typu konsumpcjonizmu ; 19. Jak problemy dotyczące marki mogą stać się częścią rozwiązania ; 20. Ochrona marki ; Dział 4. Miłe niespodzianki: 21. Jak gesty budują markę ; 22. Uważne słuchanie naprawdę się opłaca ; 23. Siła zobowiązań wobec klienta ; 24. Chwile prawdy ; Dział 5. Dobre samopoczucie: 25. Na czym polega wyjątkowa obsługa klienta ; 26. Mniej obiecywać, a więcej dawać ; 27. Jak pracownicy z odpowiednim pełnomocnictwem mogą służyć klientowi ; 28. Rekrutacja zgodnie z wartościami marki ; CZĘŚĆ IV Przewodniki zarządzania marką: 29. Dyrektor naczelny ; 30. Dyrektor marketingu ; 31. Pracownik ; 32. Kierownictwo ; 33. Klienci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logo : przewodnik dla projektantów / Michael Evamy ; [tł. Ewa Gwis]. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, cop. 2008. - 352 s. : il. (w tym kolor.) ; 25 cm.
Na okł.: 1300 wzorów logo uporządkowanych w 75 kategoriach.
Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91653 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 7.)
Bibliogr. s. 226-[238].
1. Wartość produktu jako podstawa konkurencyjności rynkowej firm ; 2. Konkurencyjność a logistyka w strategii kanału marketingowego ; 3. Zarządzanie jakością z wykorzystaniem norm ISO jako narzędzie realizacji strategii przedsiębiorstwa ; 4. Komunikacja marketingowa w budowaniu wartości marki ; 5. Znaczenie dystrybucji w kształtowaniu wartości produktu ; 6. Zarządzanie kategorią produktu w handlu detalicznym ; 7. Procesy integracyjne w łańcuchach dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93764 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tajemnice szyfrów : znaki, symbole, kody, kryptogramy / Paul Lunde ; [tł. Grzegorz Fik, Ewa Kleszcz]. - Warszawa : Carta Blanca, 2009. - 279, [9] s. : il., faks., fot., mapy, pl., rys. ; 26 cm.
Słowniczek.
Indeks.
1. PIERWSZE KODY: Tajemnice krajobrazu ; Tropienie zwierzyny ; Sztuka przetrwania w buszu ; Pierwsze petroglify ; Pierwsze systemy pisma ; Odczytywanie pisma klinowego ; Alfabety i pisma ; Ewolucja systemów liczbowych ; Pismo linearne A i B ; Dysk z Fajstos ; Tajemnice hieroglifów ; Odczytywanie hieroglifów ; Zagadkowe pismo Majów ; Tradycje rdzennych kultur. 2. TAJEMNE PRAKTYKI I STOWARZYSZENIA: Symbole chrześcijaństwa ; Pentagram ; Wróżbiarstwo ; Herezje, sekty i kulty ; Kaplica Rosslyn ; Alchemia ; Kabała ; Nekromancja ; Różnokrzyżowcy ; Wolnomularze. 3. EWOLUCJA SYSTEMÓW SZYFROWANIA: Sztuka steganografii ; Tylko dla Twoich oczu ; Analiza częstości ; Nomenklatory i homofony ; Średniowieczne systemy szyfrowania ; Spisek Babingtona ; Kod Leonarda da Vinci? ; Teksty szyfrowane i klucze ; Matryce szyfrujące ; Szpiedzy i tajne kancelarie ; Szyfrowanie mechaniczne ; Ukryte na pierwszym planie. 4. PRZESYŁANIE INFORMACJI: Pierwsze systemy ostrzegania na odległość ; Sygnały flagowe ; Semafor i telegraf ; Alfabet Morse'a ; Komunikacja bezpośrenia. 5. SZYFRY WOJENNE: Klasyczne szyfry wojenne ; Nierozszyfrowalny szyfr ; Wielki szyfr ; Wynalazki XIX w. ; Szyfry map wojskowych ; Sygnały polowe ; Telegram Zimmermanna ; Enigma: system nie do złamania? ; Szyfry z okresu II wojny światowej ; Złamanie Enigmy ; Szyfranci z plemienia Nawaho ; Szyfry z okresu zimnej wojny. 6. KODY SUBKULTUR: Gwary złodziei i włóczęgów ; Od samurajów do jakuzy ; Rymowany slang cockney ; Mafia ; Język społeczności hobo ; Kody w kryminalistyce ; Tajemnica Zodiaka ; Kolejne szyfry Zodiaka ; Graffiti ; Subkultury młodzieżowe ; Tajna komunikacja w epoce cyfrowej. 7. KODOWANIE ŚWIATA: Opisywanie czasu ; Opisywanie kształtów ; siła i ruch ; Matematyka: zjawiska nie do opisania ; Układ okresowy pierwiastków ; Opisywanie swiata ; Kodowanie krajobrazu ; Żegluga ; Taksonomia ; Kod genetyczny ; Dziedzictwo genetyczne ; Wykorzystanie kodu genetycznego. 8. SEKRETNY JĘZYK CYWILIZACJI: Język architektury ; Mistycyzm taoistyczny ; Symbolika sakralna Azji Południowej ; Język Buddyzmu ; Wzory islamu ; Tajemnice Północy ; Średniowieczne szyfry wizualne ; Witraże ; Ikonografia renesansowa ; Wiek rozumu ; Symbolika w epoce wiktoriańskiej ; Tkaniny, dywany i hafty. 9. KODY HANDLOWE: Kody użytkowe ; Marki i znaki towarowe ; Znaki wytwórców ; Kody branż zawodowych ; Pieniądze i falsyfikaty ; Ksiązka w Twoich rękach. 10. KODY LUDZKIEGO ZACHOWANIA: Język ciała ; Sygnały wizualne ; Kody sportu ; Etykieta ; Informacje zakodowane w strojach ; Heraldyka ; Język strojów formalnych ; Dekodowanie nieświadomości ; Język snów. 11. KODY OBRAZKOWE: Znaki i wzory graficzne ; Znaki drogowe ; Komunikacja niewidomych i niesłyszących ; Opisywanie muzyki ; Partytury ; Język zwierząt ; Istoty pozaziemskie. 12. KODY FIKCYJNE: Współczesna czarna magia ; Kod Biblii ; Szyfry Beale'a ; Świat tajemnicy i wyobraźni ; Kody świata fantasy ; Kody Apokalipsy. 13. EPOKA CYFROWA: Pierwsze komputery ; Superkomputery ; Porozumiewanie się z komputerami ; Alicja, bob i Ewa ; Przyszłość medycyny ; Dokąd prowadzą nas kody?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-92890 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Data wyd. wg strony internetowej wydawcy http://www.astrum.wroc.pl.
Bibliogr. s. 131.
CZĘŚĆ I. KOMUNIKACJA WIZUALNA: R. 1. Autoprezentacja i jej elementy: Wygląd zewnętrzny ; Głos ; Mowa ciała ; Otoczenie ; R. 2. Style autoprezentacji: Piękny i dobry ; Etyczni i kompetentni ; Kontrowersyjni ; R. 3. Ulegać czy nie ulegać stereotypom?: Ładnemu łatwiej ; Rodzina jest najważniejsza ; Starszy ma zawsze rację ; Pieniądze szczęścia nie dają ; Tacy ludzie się nie zmieniają ; R. 4. Wizerunek własny a wizerunek organizacji ; CZĘŚĆ II. PUBLIC RELATIONS: R.1. Co to jest Public Relations? ; R. 2. Kontakty z mediami: Prasa ; Internet ; Telewizja ; Radio ; R. 3. Udział w życiu społecznym: Tożsamość przedsiębiorstwa ; Human Relations ; Eventy towarzyskie ; Eventy branżowe ; Sponsoring ; Lobbing ; Sytuacje kryzysowe ; CZĘŚĆ III. REKLAMA: R 1. Co to jest reklama? ; R. 2. Krótka historia reklamy: Era przedmarketingowa ; Era informacji masowej ; Era badań ; R.3. Budowa przekazu reklamowego: Obraz ; Ruch ; Rekwizyty ; Słowa ; Dźwięki ; R. 4. Najpopularniejsze formy reklamy: Reklama telewizyjna ; Reklama prasowa ; Reklama internetowa ; Reklama radiowa ; Reklama zewnętrzna (outdoor) ; Reklama wystawiennicza ; Gadżety reklamowe ; CZĘŚĆ III. BRANDING: R.1. Co to jest branding?: Nazwa marki, czyli brand name ; Wyróżnik marki, czyli inner Brand ; Pozycjonowanie marki, czyli brand positioning ; Wartość marki, czyli brand eąuity ; Lojalność wobec marki, czyli brand loyality.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100435 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Niezastąpione źródło wiedzy i inspiracji. Znaki logo stanowią niejednokrotnie najcenniejsze z aktywów firmy - i mówimy tu o astronomicznych kwotach. Nietrudno znaleźć przykłady, które potwierdzają ten fakt. Zastanawiasz się, jak zaprojektować logo, które będzie się kojarzyło z daną firmą, przetrwa próbę czasu i będzie stanowiło wartość samo w sobie? Książka ta odpowiada na podstawowe pytania: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego. Co sprawia, że logo jest dobre albo złe? Dlaczego niektóre znaki towarowe, choć są w użytku od dziesięcioleci, nadal wyglądają znakomicie? Projektanci, wykładowcy, studenci, specjaliści od marketingu i fani dobrego designu nie muszą już w pocie czoła szukać odpowiedzi na te pytania, gdyż mają w ręku publikację, która rozwieje dręczące ich wątpliwości. Pełna przydatnych porad, bogato ilustrowana książka Ponadczasowe logo. Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu jest przystępnym podręcznikiem projektowania i praktycznej implementacji logo. Każdy etap projektowania, od koncepcji i szkiców, przez proces doskonalenia, prezentację różnych wariantów znaku, aż do gotowego produktu, został opisany i opatrzony cennymi, przydatnymi uwagami. W trakcie lektury dowiesz się, jak wycenić koszt projektu i przygotować pierwszy szkic. Ponadto zobaczysz, jak wykonać prawną weryfikację symbolu i przygotować księgę znaku, oraz nauczysz się projektować wizytówki, koperty i papier firmowy. Jeżeli zajmujesz się projektowaniem logotypów zawodowo lub jest to Twoja pasja, nie możesz zignorować tej książki! Dzięki niej: dowiesz się, jak wycenić projekt dla klienta przygotujesz atrakcyjną prezentację efektów Twojej pracy zyskasz pewność w kwestiach prawnych związanych z logo zaprojektujesz dodatki spójne ze znakiem (papier firmowy, kopertę i wizytówkę) Zaskocz swoich klientów profesjonalnym podejściem do projektowania logo! [Helion, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-108727 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3335 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes ; 3)
Seria gł.: Biblioteka Gazety Wyborczej
Bibliogr. s. 417. Indeks.
SPIS TREŚCI: 1.Przedsiębiorstwo i jego cele 2.Marka jako źródło przewagi firmy 3.Relacje z klientami 4.Planowanie 5.Merketing bezpośredni 6.Zarządzanie sprzedażą 7.Kampanie reklamowe 8.Działanie public relations 9.E-Biznes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90965 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-67387 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeksy
Streszcz. ang.
Dot. m.in. woj. płd.-wsch. gł. Biecza, Dukli, Leska, Przemyśla, Rzeszowa i Sandomierza
Bibliogr. s. 55-58
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74401 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fajans : znaki wytwórni europejskich / Leon Chrościcki. - Warszawa : Krajowa Agencja Wydawnicza, 1989. - 377 s., [24] s. tabl. : fot., rys. ; 19 cm.
Bibliogr. Częśc. reg. Indeksy Tekst dwuszp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-67926 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Porcelana - znaki wytwórni europejskich / Leon Chrościcki. - Wyd. 2 uzup. i popr. - Warszawa : Krajowa Agencja Wydawnicza, 1991. - 509, [3] s. : il., rys. ; 24 cm.
Słowniczek terminów.
Indeksy.
Dot. m.in. Ćmielowa.
Wzmianki o fabryce porcelany w Boguchwale.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-70367 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.), rys., wykr. ; 25 cm.
Bibliogr. s. [383]-397. Indeksy.
1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam ; 2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się ; 3. Pamięć w reklamie ; 4. Fałszywa pamięć konsumenta ; 5. Motywacja i emocje w marketingu ; 6. Postawy konsumenckie ; 7. Psychograficzna segmentacja rynku ; 8. Wpływ społeczny na zachowania konsumenckie ; 9. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji ; 10. Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne ; 11. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki ; 12. Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe ; 13. Reakcja konsumentów na cenę ; 14. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa ; 15. Sprzedawcy ; 16. Znak towarowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-93958 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wharton School Publishing)
Indeks.
I. Rola marketingu w sektorze publicznym 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystywaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia II. Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających 5. Optymalizowanie kanałów dystrybucji 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresów 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększanie jego zadowolenia 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne III. Zarządzanie procesem marketingu 11. Zbieranie od obywateli danych, poglądów i informacji zwrotnych 12. Monitorowanie i ocena wyników 13. Opracowanie atrakcyjnego planu marketingowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91326 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-33
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej