Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Czasopisma
(2)
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Kotarbiński Jacek
(1)
Malcherek Monika
(1)
Sarama Maria
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Szewc-Rogalska Alina
(1)
Woźniak Leszek (1955- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Temat
Innowacje
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Zaufanie
(3)
Gospodarka
(2)
Jakość życia
(2)
Klastry (ekonomia)
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Sektor publiczny
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Agrobiznes
(1)
Autorytet
(1)
Centrum-peryferie (teoria)
(1)
Content marketing
(1)
Decyzje
(1)
Domy kultury
(1)
ERP (informat.)
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika rolnictwa
(1)
Emerytura
(1)
Forfaiting
(1)
Geoinformacja
(1)
Geopolityka
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Identyfikacja biometryczna
(1)
Informacja
(1)
Informatyzacja
(1)
Inicjatywa Trójmorza
(1)
Insourcing
(1)
Internet
(1)
Jakość informacji
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kobieta
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Komunikacja strategiczna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Lotniska
(1)
M-commerce
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Model PESO
(1)
Młodzież
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nieruchomości
(1)
Organizacje gospodarcze międzynarodowe
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Partnerstwo lokalne
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka rolna
(1)
Pomiary
(1)
Portale internetowe
(1)
Porządek społeczny
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Prosumpcja
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Regionalny rynek pracy
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój gospodarczy
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Rynek pracy
(1)
Sfera publiczna
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna gospodarka rynkowa
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Spółdzielczość
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy zarządzania treścią
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Ubóstwo
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Unia walutowa
(1)
Usługi publiczne
(1)
Wiarygodność
(1)
Wsie
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Własność
(1)
Zachowanie
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie publiczne
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Polska
(2)
Białoruś
(1)
Europa
(1)
Kuba
(1)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(1)
Tanzania
(1)
Ukraina
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Zachodniopomorskie, województwo
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Tytuł oryginału: "They ask, you answer : a revolutionary approach to inbound sales, content marketing, and today's digital consumer" 2017.
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy. Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową. Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak: - wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym; - tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego; - wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie); - wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści. "Co chce wiedzieć klient" to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości. [https://mtbiznes.pl/produkt/co-chce-wiedziec-klient, dostęp 7.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego i Transgranicznego Centrum Inicjatyw Gospodarczych w Przemyślu (s. 459-468).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Cz. 1. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ: Pierwotne i wtórne formy przedsiębiorczości w świetle regulacji prawnych Unii Europejskiej ; Dialektyczne nośniki przedsiębiorczości strategicznej ; Orientacja przedsiębiorcza a efektywność w polskich organizacjach - badania empiryczne ; Forfaiting jako nowoczesny instrument wspierania przedsiębiorczości ; Aktywność inwestycyjna przedsiębiorstw w województwie pomorskim ; Ocena wybranych obszarów konkurencyjności przedsiębiorstw ; Systemy społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwach ; Zarządzanie strategiczne w małym przedsiębiorstwie ; Wirtualizacja jako strategia rozwoju przedsiębiorczości ; Zarządzanie kapitałem ludzkim jako determinanta rozwoju sektora MŚP ; Wsparcie rozwoju MSP w Polsce środkami publicznymi w ramach Narodowej Strategii Spójności 2007-2013 ; Zmiany postaw przedsiębiorczych na wsi w obliczu procesu integracji ; Zaufanie organizacyjne jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa - wybrane aspekty ; Ocena warunków funkcjonowania polskich przedsiębiorstw na jednolitym rynku Unii Europejskiej ; Transfer wiedzy na drodze partnerstwa biznesowego ; Zarządzanie sieciami dostaw jako zachowanie przedsiębiorcze ; Strategiczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem w ruchu ; Zarządzanie strategiczne rozwojem przedsiębiorstwa zorientowanego na kształtowanie relacji z klientami ; Finansowe wsparcie rozwoju przedsiębiorczości na obszarach wiejskich w latach 2004-2006 - próba oceny ; Determinanty przedsiębiorczości kobiet ; Cechy i motywy działania przedsiębiorcy jako czynniki decydujące o rozwoju małej firmy ; Wybory strategiczne globalnych przedsiębiorstw ; Aktywizacja osób niepełnosprawnych jako czynnik realizacji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw ; Determinanty przedsiębiorczości strategicznej ; Przedsiębiorczość na Pomorzu - analiza jakościowa. Cz. 2. INNOWACYJNOŚĆ: Organizacja ucząca się jako model przedsiębiorstwa w innowacyjnej gospodarce ; Znaczenie innowacyjności w przedsiębiorczości ; Innowacyjność i kooperacja jako czynniki internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw ; Zarządzanie projektami z wykorzystaniem systemu CMS ; Analiza dokumentów tekstowych jako przykład innowacyjnego podejścia sprzyjającego rozwojowi przedsiębiorstwa ; Metodyka mapowania procesów ; Innowacja oparta na nowej wiedzy ; Innowacyjność jako czynnik konkurencyjności regionu a rozwój trwały i zrównoważony ; Zakres partycypacji instytucji otoczenia biznesu w fazie przygotowania i wdrażania Dolnośląskiej Strategii Innowacji - implikacje systemowe ; Partnerstwo na rzecz innowacyjności regionu ; Systemy ERP a zarządzanie strategiczne rozwojem organizacji ; Innowacje i efekty ich wprowadzania wśród firm województwa podkarpackiego na przykładzie RSI ; Metodologia zarządzania projektami w jednostkach sektora finansów publicznych ; Potencjał innowacyjny firm sektora MŚP współpracujących z branżą morską regionu zachodniopomorskiego oraz źródła jego finansowania ; Innovations as inherent feater of the contemporary logistics ; Finansowanie inwestycji i innowacji jako czynnik rozwoju podmiotów gospodarczych w województwie podkarpackim ; Wsparcie innowacyjności sektora MSP - doświadczenia projektu BTT ; W poszukiwaniu uwarunkowań potencjału innowacyjnego województw Polski - studium porównawcze ; Znaczenie innowacji w rozwoju społeczno-gospodarczym ; Innowacyjność a konkurencyjność polskiego przemysłu spożywczego ; System informacyjny dla rozwoju transgranicznej współpracy gospodarczej ; Innowacyjność w wymiarze regionalnym. Aspekty społeczno-kulturowe ; Potencjał innowacyjny lokalnych wspólnot samorządowych w wymiarze kapitału społecznego. Na przykładzie badań w województwie podkarpackim ; Założenia polityki regionalnej w zakresie kształtowania innowacyjności przedsiębiorstw ; Rola funduszy strukturalnych we wspieraniu innowacyjności przemysłu spożywczego ; Innowacyjność i dyscyplina w procesie zarządzania strategicznego ; Wpływ klastrów na konkurencyjność i innowacyjność regionów ; Regionalna Strategia Innowacji jako instrument wspierania innowacyjności przedsiębiorstw w województwie podkarpackim ; Innowacyjność pomorskiego sektora MSP w świetle badań Pomorskiego Obserwatorium Gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99020/t.1 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
Dotyczy m.in. Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka (s. 162, 165-170).
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Spis treści także w języku angielskim.
Streszczenie w języku angielskim i polskim przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Jerzy Kleer - Rozwój a system kulturowy ; Ewa Polak, Waldemar Polak - Ponadnarodowe podmioty gospodarcze i ich wpływ na politykę ekonomiczną państwa ; Mieczysław Dobija - Geopolityczne czynniki innowacyjnego rozwoju Polski i krajów Trójmorza ; Dorota Miłek, Marta Mistachowicz - Ocena innowacyjności polskiej gospodarki na tle krajów Unii Europejskiej ; Józef Stanisław Zegar - Kwestia agrarna w niepodległej Rzeczypospolitej - aspekt ekonomiczny ; Vasyl Lypchuk - Strukturalny wymiar ubóstwa na Ukrainie ; Zofia Chyra-Rolicz - Rozważania o istocie własności i właścicielach spółdzielni w procesie transformacji polskiej spółdzielczości ; Marta Kawa, Wiesława Kuźniar - Rola spółdzielczości w rozwoju społeczno-gospodarczym w Polsce ; Arkadiusz Tuziak - Peryferyjność a nierówności i dysproporcje rozwojowe na poziomie regionalnym ; Agata Majecka, Paulina Nowak - Uwarunkowania jakości życia w polskich województwach ; Agata Surówka - Portal Geostatystyczny jako narzędzie badawcze nierówności na lokalnych rynkach pracy ; Małgorzata Adamska-Chudzińska - Nowa formuła celów kształcenia w kontekście wyzwań zarządzania dydaktyką akademicką ; Jarosław Poteraj - Emerytury na Kubie: w poszukiwaniu nierówności ; Paweł Piotr Nowak - Usługi publiczne utraconą szansą renesansu sfery publicznej ; Klaudia Rogowska - Ochrona zdrowia jako strategiczny obszar zarządzania państwa ; Elżbieta Szul - Zachowania prosumpcyjne konsumentów - implikacje dla firm rodzinnych ; Lech Górniak - Zaufanie i jego korelaty jako składowe klimatu organizacyjnego w różnych kulturach organizacyjnych (doniesienie z badań) ; Bożena Tuziak - Autorytet jako aksjologiczna podstawa trwałości i rozwoju społeczeństwa oraz kształtowania ładu strukturalnego ; Michał Gabriel Woźniak - Czy Społeczna Gospodarka Rynkowa jest drogą do ocalenia europejskich wartości?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.59 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
M.in. artykuł dotyczący agrobiznesu na terenie woj. podkarpackiego (s. 155-163). Także w innych artykułach informacje dotyczące m.in.: woj. podkarpackiego (s. 222-228, 295) i Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie (s. 266-274).
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Siedem artykułów w języku angielskim.
Spis treści także w języku angielskim.
Streszczenie w języku angielskim i polskim przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Józefa Famielec, Stanisław Famielec - Znaczenie informacji w ekonomii. Kilka kontrowersji ; Gabriel Nowacki - Komunikacja strategiczna w erze społeczeństwa informacyjnego ; Elżbieta Skrzypek - Pomiar zasobów niematerialnych w organizacji z wykorzystaniem BSC ; Katarzyna Garwol - Stopień umiejętności korzystania z technologii cyfrowych a wykluczenie społeczne na przykładzie osób niepełnosprawnych, starszych i ubogich ; Tomasz Zalega - Dimensions of the influence of the virtualisation of consumption on the decision-making of young Polish consumers ; Małgorzata Adamska-Chudzińska, Magdalena Huculak - Wzajemne dopasowanie pracownik-organizacja jako czynnik wykorzystania kapitału ludzkiego dla zintegrowanego rozwoju ; Piotr Adamczewski - Digital transformation of business entities in competitive environment ; Irina Kolesnikova - Research of the efficiency of the use of innovative resources organizations in Belarus ; Lidia Kaliszczak, Jadwiga Pawłowska-Mielech - Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne jako determinanta rozwoju MSP ; Barbara Fura - Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw - analiza zróżnicowania wybranych determinant ; Roman Chorób - Confidence as a determinant of establishing and developing innovative integration connections in agribusiness ; Grzegorz Grela - Uwarunkowania podejmowania decyzji o insourcingu w organizacji ; Teresa Mendyk-Krajewska - Kontrola tożsamości użytkowników e-usług wobec rozwoju informatyzacji sektora publicznego ; Ewa Prałat - Public e-procurement tools in European Union ; Jolanta Sala, Halina Tańska - Kreowanie i przygotowywanie systemów informatycznych w przedsiębiorstwach MMSP jako główne czynniki rozwoju polskiego społeczeństwa informacyjnego ; Flavia Alex Bonga - Trends and challenges of m-commerce using mobile money in Tanzania ; Dorota Jankowska, Agnieszka Majka - Interakcje pomiędzy poziomem życia a innowacyjnością w aspekcie regionalnym ; Anatoliy Tkach - Lifelong learning as integrational resource of knowledge economy ; Sylwia Sagan - Ułatwienia organizacyjne dzielenia się wiedzą w przedsiębiorstwach województwa lubelskiego ; Grzegorz Krzos, Janusz Kolbusz - Geneza i rozwój działalności badawczo-rozwojowej w sektorze e-usług - wyniki badań ; Adam Czerwiński - Ocena wiarygodności internetowych serwisów wybranych polskich wyższych uczelni niepublicznych ; Daniel Rodzeń - Wykorzystanie modelu PESO do pomiaru poziomu ekspozycji i zaangażowania w prowadzonych w mediach społecznościowych działaniach promocyjnych pośredników w obrocie nieruchomościami ; Krzysztof Hauke - Wspieranie działań innowacyjnych przez technologię ICT w domach kultury ; Józefa Famielec, Krzysztof Wąsowicz, Renata Żaba-Nieroda, Stanisław Famielec - Informacyjne uwarunkowania gospodarki odpadami komunalnymi w gminie. Studium przypadku ; Mieczysław Jan Król, Joanna Trybuła - Internet w życiu młodzieży licealnej - statystyczna analiza na podstawie badania ankietowego ; Marcin Krzesaj - Pomiar wybranych kryteriów jakości informacji na stronach WWW - studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.58 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej