Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(63)
Forma i typ
Książki
(58)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Czasopisma
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
dostępne
(70)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 13 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(32)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(38)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Ehrlich Andrzej
(3)
Gierszewska Grażyna
(3)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(3)
Dixit Avinash K
(2)
Doroba Anita
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kröger Fritz
(2)
Kwiatkowski Aleksander (finanse)
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Miron Jacek
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Niemczyk Jerzy
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(2)
Vizjak Andrej
(2)
Woźniak Leszek (1955- )
(2)
Zook Chris (1951- )
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Allen James (1960- )
(1)
Ansoff H. Igor (1918-2002)
(1)
Becht Adam
(1)
Białoń Lidia (1935-2018)
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (?-2004)
(1)
Bricker William
(1)
Chrzanowska Agnieszka
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Edvinsson Leif (1946- )
(1)
Engelstein Sydney
(1)
Fisk Peter
(1)
Foster Richard N
(1)
Fryxelius Isaac
(1)
Fryxelius Jacob
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gierusz Anna
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Heijden Kees A. van der
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jakubczyc Janina
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kaplan Sarah (1964- )
(1)
Kingsley Jason D
(1)
Klin Lidia
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krauze-Maślankowska Patrycja
(1)
Krishnan M. S
(1)
Krupa Kazimierz (1947- )
(1)
Krupski Rafał (1947-2014)
(1)
Krupski Rafał (?-2014)
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Lipa Michał
(1)
Little Nick
(1)
Lozano Platonoff Alberto
(1)
Mach Maria
(1)
Malone Michael S. (1954- )
(1)
Marciniak Stefan (1928-2017)
(1)
Marcinkowska Monika (1973- )
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
McKenzie Carol A
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Muehlhausen Jim
(1)
Nycz Małgorzata (informatyka)
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Palikot Janusz (1964- )
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Peters B. Guy
(1)
Pikos Anna
(1)
Piwowarczyk Tomasz
(1)
Polachowska Joanna
(1)
Popławska Wanda
(1)
Prahalad C. K
(1)
Pringle Hamish
(1)
Romanek Michał (1969- )
(1)
Rumelt Richard P. (1942- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sajkiewicz Jan Napoleon
(1)
Sarama Maria
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sierocka Halina
(1)
Skotnij Pavlo Valerijovič (1982- )
(1)
Speh Thomas W
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(8)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(62)
Słowacja
(1)
Język
polski
(59)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(42)
Przedsiębiorstwo
(22)
Planowanie strategiczne
(21)
Zarządzanie
(21)
Innowacje
(14)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Marketing
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Gospodarka
(4)
Konkurencja
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Organizacja
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Decyzje
(3)
Ekonomia
(3)
Ekorozwój
(3)
Klastry (ekonomia)
(3)
Kultura
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja pracy
(3)
Sektor publiczny
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Wzrost gospodarczy
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Znak towarowy
(3)
Biznesplan
(2)
Budżety rodzinne
(2)
Deficyt budżetowy
(2)
Domy kultury
(2)
Dług publiczny
(2)
Etyka biznesu
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Gospodarstwo rolne
(2)
Instytucje kultury
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Inwestycje
(2)
Kadry
(2)
Konkurencyjność
(2)
Kontrola
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Model biznesowy
(2)
Nieruchomości
(2)
Nowy produkt
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Odnawialne źródła energii
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Partnerstwo lokalne
(2)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
Portale internetowe
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produkcja
(2)
Rynek
(2)
Rynek pracy
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Spożycie
(2)
Sukces
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Teoria gier
(2)
Turystyka
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Usługi
(2)
Współdziałanie
(2)
Współpraca transgraniczna
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Zamówienia publiczne
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Żywność ekologiczna
(2)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Algorytmy
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
BRW
(1)
Bank centralny
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Benchmarking
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety gminne
(1)
Cieszyński Ośrodek Kultury - Dom Narodowy
(1)
Controlling
(1)
Crowdsourcing
(1)
Temat: czas
2001-0
(7)
2001-
(4)
1989-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Województwo podkarpackie (1999- )
(5)
Polska
(4)
Białoruś
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Japonia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(1)
Recz (woj. zachodniopomorskie, pow. Choszczno)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Tanzania
(1)
Ukraina
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Zachodniopomorskie, województwo
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Podręczniki akademickie
(6)
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(3)
Poradniki
(3)
Audycje radiowe
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gry w karty
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przypowieści ewangeliczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
63 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-61722 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81079 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie operacyjne : towary i usługi / Donald Waters ; przekł. Adam Becht. - Wyd. 1, 4 dodr. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, [2012]. - 618 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Rok wyd. wg: www.azymut.pl.
Na s. red.: Cop. 2001.
Bibliogr. przy rozdz.
Cz. I. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA OPERACYJNEGO: 1. Definicja operacji, 2. Czym jest zarządzanie operacyjne?, 3. Strategia operacyjna ; Cz. II. PLANOWANIE PRODUKTU: 4. Planowanie produktu, 5. Zarządzanie jakością, 6. Prognozowanie popytu, 7. Projektowanie procesów ; Cz. III. DECYZJE DOTYCZĄCE PROCESU: 8. Rozmieszczenie urządzeń, 9. Zarządzanie zdolnością produkcyjną, 10. Kontrola jakości ; Cz. IV. PLANOWANIE: 11. Planowanie zagregowane, 12. Planowanie zapotrzebowania materiałowego, 13. Just-in-time, 14. Planowanie krótkoterminowe, 15. Projektowanie oraz mierniki pracy, 16. Zarządzanie projektami ; Cz. V. GOSPODARKA MATERIAŁOWA: 17. Zarządzanie łańcuchem dostaw, 18. System magazynowania niezależnego od zapotrzebowania, 19. Lokalizacja zakładu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie)
Indeksy.
1. Transformacja biznesu ; 2. Procesy biznesowe - gleba dla innowacji ; 3. Analiza danych w poszukiwaniu innowacji ; 4. Technologia informatyczna ma znaczenie - architektura techniczna w służbie innowacji ; 5. Spuścizna organizacyjna - przeszkody w tworzeniu wartości ; 6. Skuteczność i elastyczność - łagodzenie napięć ; 7. Dynamiczne dobieranie talentów ; 8. Plan działania dla menedżerów: koncentracja na istocie innowacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99055 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85802 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Na okł. tekst : Poznaj prawdziwą wartość swego przedsiębiorstwa odnajdując jego ukryte korzenie
1. Ukryte korzenie wartości 2. Ukryte zdolności przedsiębiorstwa 3. Szukając własnej ścieżki 4. Nawigacja w nowym świecie 5. Prawdziwa wartość : finanse 6. Prawdziwa wartość : klienci 7. Prawdziwa praca : procesy 8. Prawdziwa przyszłość : rozwój 9. Prawdziwe życie : ludzie 10.A teraz wszystko razem 11.Wspólna wartość 12.Przyszły rynek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [109]-115.
1. Myślenie strategiczne w zarządzaniu przedsiębiorstwem ; 2. Koncepcja zarządzania dynamicznego ; 3. Elementy koncepcji zarządzania dynamicznego ; 4. Procesy koncepcji zarządzania dynamicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92881 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Bibliogr. Indeks.
1. Rozpaczliwie poszukując wzrostu 2. Przynosząca zyski działalność podstawowa 3. Dylemat Aleksandra Wielkiego 4. Jak definiować działalność podstawową? 5. Wzrost w oparciu o podstawowy obszar działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Bibliogr. Indeks.
1. Kryzys wzrostu. Niebezpieczne posunięcia poza głównym obszarem działalności 2. Wyobrażenie ideału. Pierwsza zasada wzrostu na obszarach pobocznych 3. Ocena ruchów ekspansywnych. Dostosowywanie chęci do możliwości 4. Planowanie ruchów ekspansywnych. Wzmacnianie działalności podstawowej a inwestycje na obszarach pobocznych 5. Wykonywanie ruchów ekspansywnych. Zarządzanie kwestiami organizacyjnymi mającymi największy wpływ na sukces lub porażkę 6. Transformacja poprzez ruchy ekspansywne. Ponowne definiowanie działalności podstawowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kultura się Liczy!)
Bibliogr. s. 542-561. Lit. polecana s. 581-583. Indeks.
1. Innowacje i przedsiębiorczość w sztuce 2. Zarządzanie strategiczne 3. Proces planowania strategicznego, metody i rodzaje planów 4. Myślenie strategiczne 5. Analiza strategiczna. Organizacja artystyczna i jej środowisko 6. Wybór strategii 7. Marketing, programy kreatywne i plan budowania bazy odbiorców 8. Plan zarządzania zasobami ludzkimi 9. Plan technologiczny i produkcyjny 1O. Plan finansowy i pozyskiwania funduszy 11. Realizacja, monitorowanie i refleksja strategiczna.
Niniejsza książka udostępnia nieprzebrane doświadczenia w wiedzę zgromadzoną przez autorkę oraz uczestników szkoleń, specjalistów i partnerów zaangażowanych w jej pracę. Bazuje ona na wiedzy zdobytej podczas pracy autorki, jako konsultantki szkoleń i praktycznych projektów współpracy, w które się angażowała. Publikacja ta nie jest po prostu kolejnym teoretycznym zarysem na potrzeby kwestii związanych z zarządzaniem sztuką lub kolejnym hipotetycznym ujęciem nauczania w sektorze sztuki. Ma ona na celu zarówno zaspokojenie potrzeb edukacji akademickiej, jak i profesjonalnych szkoleń w zarządzaniu, a nawet więcej: praktyczne zastosowanie w wymagających warunkach terenowych. (Isabelle Schwrz, Philipp Dietachmair Europejska Fundacja Kultury)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103417 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [219]-230.
Rozdz. 1. TRADYCYJNE I NOWOCZESNE UJĘCIA STRATEGII ORGANIZACJI - 1.1. Filozofie i szkoły strategii; 1.2. Strategia jako system UC: Uwagi wstępne, Model strategii organizacji K. Obłoja, Strategiczna karta wyników (SKW), Dwuwymiarowy model strategii H.W. Boyda, O.C. Walkera i J.C. Larreche'a, Dwuwymiarowy model E.G. Olsona, Ujęcie B. de Wita i R. Meyera, Propozycje własne (R. Krupskiego), Inne propozycje, Model biznesu; 1.3. Strategia jako system ST. Rozdz. 2. STRATEGIE OGÓLNE I STRATEGIE DOMEN ORGANIZACJI - 2.1. Wprowadzenie; 2.2. Strategie behawioralne; 2.3. Strategie na poziomie korporacji (strategie rozwoju); 2.4. Strategie biznesów (domen). Rozdz. 3. STRATEGIE FUNKCJONALNE - 3.1. Wprowadzenie; 3.2. Strategie działalności podstawowej; 3.3. Strategie marketingowe; 3.4. Strategie finansowe; 3.5. Strategie personalne; 3.6. Strategie logistyczne. Rozdz. 4. STRATEGIE ELASTYCZNE - 4.1. Elementy teorii strategii organizacji działającej w warunkach niepewności; 4.2. Strategie o strukturze scenariuszy (system ST); 4.3. Teleologiczny kontekst elastyczności strategii: Rozwój organizacji opartych na celach strategicznych versus oparty na wykorzystywaniu okazji. Zagadnienia wstępne, Koncepcja J.C. Collinsa i J.I. Porrasa, Proste zasady, Semikoherentne cele strategiczne w modelu organizacji działającej na krawędzi chaosu, Własne ujęcia; 4.4. Strategie w języku zasobów: Podstawowe problemy identyfikacji strategii w języku zasobów w kontekście elastycznej strategii organizacji, Rodzaje zasobów stanowiących o differentia specifica organizacji. Badania empiryczne, Strategie kształtowania wiedzy, Strategia zasobów relacyjnych, Strategia kształtowania lojalności pracowniczej, Strategia kształtowania kultury organizacyjnej; 4.5. W kierunku nowego paradygmatu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-93215 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1 CZYM JEST STRATEGIA FIRMY?: Na targowisku koncepcji i pojęć ; Zmienna natura strategii ; R. 2 EMOCJE, IDEE I DECYZJE: Marzenia i pasje ; Na początku jest hipoteza ; Kluczowe wybory, czyli gazy, ciecze i stany stałe ; Inercja i wykluczenie ; R. 3 DYSCYPLINA WDRAŻANIA STRATEGII: Kto jest decydentem? ; Nadawanie sensu zmianom w otoczeniu - zasada zawiasa ; Definiowanie granic firmy - zasada terytorium: Granice geograficzne, Granice rynku, Granice produktów i usług, Granice technologii dystrybucji ; Cele i priorytety - zasada minimum: Logika celów strategicznych, Priorytety, priorytety, priorytety ; Model biznesowy firmy - zasada koperty, Zasoby strategiczne: Kluczowe kompetencje, Łańcuch wartości: Model Operatora, Model Integratora, Model Dyrygenta ; R. 4 EFEKT PASJI I DYSCYPLINY - PRZEWAGA KONKURENCYJNA: Teorie przewagi konkurencyjnej: Zasobowa teoria przewagi konkurencyjnej, Przewaga konkurencyjna a efektywność firmy, Problem zależności przewagi od zasobów i kompetencji firmy ; Praktyka przewagi konkurencyjnej: Przewaga naturalna, Przewaga relacji ceny i zróżnicowania, Przewaga systemu obsługi i oferowania rozwiązań, Budowanie barier wejścia ; Co powinno się znaleźć w strategii firmy: Orientacja firmy ; Źródła przewagi konkurencyjnej ; Słowa są ważne ; R. 5 NIEZMIENNE CECHY STRATEGII: Trudna prostota ; Wewnętrzna spójność ; Zewnętrzna spójność ; Stałe wyzwanie ; R. 6 FIRMA W DRYFIE - INERCJA, GRY ORGANIZACYJNE I NIEPEWNI LIDERZY: Inercja, czyli dlaczego firmy nie zawracają w miejscu ; Gry o władzę i zasoby ; Niepewni liderzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104436 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84468 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie i zarządzanie gospodarcze / Paweł Sulmicki. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Państwowe Wydaw. Ekonomiczne, 1978. - 406, [2] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Streszcz. w ang., ros.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-52653 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [241]-243.
1. Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; 2. Analiza makrootoczenia; 3. Analiza otoczenia konkurencyjnego; 4. Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; 5. Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93428 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [241]-243.
1. Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; 2. Analiza makrootoczenia; 3. Analiza otoczenia konkurencyjnego; 4. Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; 5. Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Euromanagement)
Bibliogr.
1. Globalizacja i jej wymiary 2. Globalizacja zarządzania przedsiębiorstwem 3. Strategie firm globalnych 4. Sposoby budowania strategii firm globalnych 5. Analiza strategiczna dla potrzeb globalizacji 6. Założenia zarządzania strategicznego w warunkach globalizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.44 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Anatomia Biznesu)
Bibliogr. Indeks.
I. Rozumienie grup i jednostek : 1. Grupy 2. Niektóre cechy grup roboczych 3. Role 4. Funkcje członków 5. Jednostka 6. Potrzeby życia grupowego 7. Procesy grupowe 8. Grupy w obrębie grup II. Budowanie i utrzymanie wielkiego zepsołu : 9. Zespoły 10.Przywódca 11.Budowanie zespołu 12.Twórcze rozwiązywanie problemów 13.Utrzymywanie zespołu 14.Rewizja ról 15.Lista kontrolna dla liderów grupy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Indeks.
Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania: Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia? Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne? Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest? Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania? Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób? Co charakteryzuje geniusza biznesu?
Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku. [Wolters Kluwer, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The umami strategy : stand out by mixing business with experience design" 2021.
Odkrywanie przewagi konkurencyjnej płynącej z doświadczeń ; Definiowanie Strategii Umami ; Startegia Umami - narzędzia praktyczne ; Nastawienie Umami.
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji. Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111744 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej