Form of Work
Książki
(73)
Artykuły
(4)
Czasopisma
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
only on-site
(36)
available
(30)
unavailable
(8)
Branch
Wypożyczalnia Główna (Dąbrowskiego 33a)
(29)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(36)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(6)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Author
Gierszewska Grażyna
(6)
Ehrlich Andrzej
(5)
Romanowska Maria (1947- )
(5)
Białoń Lidia (1935-2018)
(4)
Marciniak Stefan (1928-2017)
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Foster Richard N
(3)
Kaplan Sarah (1964- )
(3)
Pierścionek Zdzisław
(3)
Rusiński Michał
(3)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(3)
Wankel Charles
(3)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(3)
Gordon William
(2)
Grajkowska Wanda
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Jakubczyc Janina
(2)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(2)
Krishnan M. S
(2)
Kröger Fritz
(2)
Kudrycka Barbara (1956- )
(2)
Kulikowska Justyna
(2)
Kwiatkowski Aleksander (finanse)
(2)
Lozano Platonoff Alberto
(2)
Mach Maria (tłumacz)
(2)
Miron Jacek
(2)
Niemczyk Jerzy
(2)
Peters B. Guy
(2)
Prahalad C. K
(2)
Pringle Hamish
(2)
Sierocka Halina
(2)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(2)
Suwaj Patrycja Joanna
(2)
Szczepankowski Robert
(2)
Vizjak Andrej
(2)
Woźniak Leszek (1955- )
(2)
Zook Chris (1951- )
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Albigowski Marek
(1)
Allen James (1960- )
(1)
Ansoff H. Igor (1918-2002)
(1)
Becht Adam
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (?-2004)
(1)
Borowska Joanna
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Dziedzic Zbigniew
(1)
Düssel Mirko
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Edvinsson Leif (1946- )
(1)
Elkin Paul M
(1)
Fisk Peter
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Heijden Kees A. van der
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jakubczyc Janina Anna
(1)
Klin Lidia
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krupa Kazimierz (1947- )
(1)
Krupski Rafał (1947-2014)
(1)
Krupski Rafał (?-2014)
(1)
Kuczera Karol
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Mach Maria
(1)
Malone Michael S. (1954- )
(1)
Marcinkowska Monika (1973- )
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
McKenzie Carol A
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Moryl Beata
(1)
Muehlhausen Jim
(1)
Nycz Małgorzata (informatyka)
(1)
Nycz Małgorzata (tłumacz)
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Palikot Janusz (1964- )
(1)
Penc Józef
(1)
Piwowarczyk Tomasz
(1)
Polachowska Joanna
(1)
Popławska Wanda
(1)
Rivkin Steve (1947- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sajkiewicz Jan Napoleon
(1)
Sarama Maria
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Skotnij Pavlo Valerijovič (1982- )
(1)
Solecki Bogusław
(1)
Speh Thomas W
(1)
Stonehouse George
(1)
Sulmicki Paweł
(1)
Sutherland Jonathan (1958- )
(1)
Szewc-Rogalska Alina
(1)
Szeworski Adam (1918- )
(1)
Szeworski Adam (1918-2014)
(1)
Year
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(14)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(1)
Time Period of Creation
2001-
(6)
Country
Poland
(77)
Slovakia
(1)
Language
Polish
(73)
English
(1)
Audience Group
Przedsiębiorcy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Subject
Zarządzanie strategiczne
(54)
Przedsiębiorstwo
(37)
Planowanie strategiczne
(29)
Zarządzanie
(27)
Innowacje
(16)
Konsumenci (ekonomia)
(8)
Gospodarka
(7)
Konkurencja
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Decyzje
(6)
Ekonomia
(6)
Globalizacja
(6)
Motywacja pracy
(6)
Organizacja
(6)
Wzrost gospodarczy
(6)
Deficyt budżetowy
(5)
Kontrola
(5)
Marketing
(5)
Rynek pracy
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Unia Europejska (UE)
(5)
Usługi
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Bezrobocie
(4)
Dochód narodowy
(4)
Etyka biznesu
(4)
Europejski System Walutowy
(4)
Handel zagraniczny
(4)
Inflacja
(4)
Integracja gospodarcza
(4)
Kadry
(4)
Koniunktura
(4)
Koszty
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Produkt globalny
(4)
Płaca
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Rynek kapitałowy
(4)
Rynek walutowy
(4)
Ryzyko gospodarcze
(4)
Sektor publiczny
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Systemy informacyjne
(4)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(4)
Znaki towarowe
(4)
Dług publiczny
(3)
Ekorozwój
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Klastry (ekonomia)
(3)
Konflikt
(3)
Kultura
(3)
Menedżerowie
(3)
Praca
(3)
Rynek
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Administracja
(2)
Analiza strategiczna
(2)
Biurokracja
(2)
Biznesplan
(2)
Budżet
(2)
Budżet państwowy
(2)
Budżety rodzinne
(2)
Dochody państwowe
(2)
Domy kultury
(2)
Finanse publiczne
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Gospodarstwo rolne
(2)
Instytucje kultury
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Inwestycje
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kontrola finansowa
(2)
Media społecznościowe
(2)
Model biznesowy
(2)
Nieruchomości
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Odnawialne źródła energii
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Partnerstwo lokalne
(2)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
Państwo
(2)
Planowanie
(2)
Portale internetowe
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Spożycie
(2)
Sukces
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Turystyka
(2)
Urzędnicy
(2)
Wieś
(2)
Współpraca transgraniczna
(2)
Wydatki budżetowe
(2)
Subject: time
2001-
(12)
1989-2000
(3)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Subject: place
Województwo podkarpackie (1999- )
(5)
Polska
(3)
Białoruś
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Dolnośląskie, województwo
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(1)
Recz (woj. zachodniopomorskie, pow. Choszczno)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Tanzania
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Zachodniopomorskie, województwo
(1)
Łąka (woj. podkarpackie)
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(15)
Podręcznik
(8)
Poradniki
(4)
Poradnik
(3)
Opracowanie
(2)
Audycje radiowe
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Encyklopedie
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przypowieści ewangeliczne
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
84 results Filter
Authority data
Zarządzanie strategiczne (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie)
Indeksy.
1. Transformacja biznesu ; 2. Procesy biznesowe - gleba dla innowacji ; 3. Analiza danych w poszukiwaniu innowacji ; 4. Technologia informatyczna ma znaczenie - architektura techniczna w służbie innowacji ; 5. Spuścizna organizacyjna - przeszkody w tworzeniu wartości ; 6. Skuteczność i elastyczność - łagodzenie napięć ; 7. Dynamiczne dobieranie talentów ; 8. Plan działania dla menedżerów: koncentracja na istocie innowacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie)
Indeksy.
1. Transformacja biznesu ; 2. Procesy biznesowe - gleba dla innowacji ; 3. Analiza danych w poszukiwaniu innowacji ; 4. Technologia informatyczna ma znaczenie - architektura techniczna w służbie innowacji ; 5. Spuścizna organizacyjna - przeszkody w tworzeniu wartości ; 6. Skuteczność i elastyczność - łagodzenie napięć ; 7. Dynamiczne dobieranie talentów ; 8. Plan działania dla menedżerów: koncentracja na istocie innowacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Bibliogr. s. [219]-230.
Rozdz. 1. TRADYCYJNE I NOWOCZESNE UJĘCIA STRATEGII ORGANIZACJI - 1.1. Filozofie i szkoły strategii; 1.2. Strategia jako system UC: Uwagi wstępne, Model strategii organizacji K. Obłoja, Strategiczna karta wyników (SKW), Dwuwymiarowy model strategii H.W. Boyda, O.C. Walkera i J.C. Larreche'a, Dwuwymiarowy model E.G. Olsona, Ujęcie B. de Wita i R. Meyera, Propozycje własne (R. Krupskiego), Inne propozycje, Model biznesu; 1.3. Strategia jako system ST. Rozdz. 2. STRATEGIE OGÓLNE I STRATEGIE DOMEN ORGANIZACJI - 2.1. Wprowadzenie; 2.2. Strategie behawioralne; 2.3. Strategie na poziomie korporacji (strategie rozwoju); 2.4. Strategie biznesów (domen). Rozdz. 3. STRATEGIE FUNKCJONALNE - 3.1. Wprowadzenie; 3.2. Strategie działalności podstawowej; 3.3. Strategie marketingowe; 3.4. Strategie finansowe; 3.5. Strategie personalne; 3.6. Strategie logistyczne. Rozdz. 4. STRATEGIE ELASTYCZNE - 4.1. Elementy teorii strategii organizacji działającej w warunkach niepewności; 4.2. Strategie o strukturze scenariuszy (system ST); 4.3. Teleologiczny kontekst elastyczności strategii: Rozwój organizacji opartych na celach strategicznych versus oparty na wykorzystywaniu okazji. Zagadnienia wstępne, Koncepcja J.C. Collinsa i J.I. Porrasa, Proste zasady, Semikoherentne cele strategiczne w modelu organizacji działającej na krawędzi chaosu, Własne ujęcia; 4.4. Strategie w języku zasobów: Podstawowe problemy identyfikacji strategii w języku zasobów w kontekście elastycznej strategii organizacji, Rodzaje zasobów stanowiących o differentia specifica organizacji. Badania empiryczne, Strategie kształtowania wiedzy, Strategia zasobów relacyjnych, Strategia kształtowania lojalności pracowniczej, Strategia kształtowania kultury organizacyjnej; 4.5. W kierunku nowego paradygmatu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
R. 1 CZYM JEST STRATEGIA FIRMY?: Na targowisku koncepcji i pojęć ; Zmienna natura strategii ; R. 2 EMOCJE, IDEE I DECYZJE: Marzenia i pasje ; Na początku jest hipoteza ; Kluczowe wybory, czyli gazy, ciecze i stany stałe ; Inercja i wykluczenie ; R. 3 DYSCYPLINA WDRAŻANIA STRATEGII: Kto jest decydentem? ; Nadawanie sensu zmianom w otoczeniu - zasada zawiasa ; Definiowanie granic firmy - zasada terytorium: Granice geograficzne, Granice rynku, Granice produktów i usług, Granice technologii dystrybucji ; Cele i priorytety - zasada minimum: Logika celów strategicznych, Priorytety, priorytety, priorytety ; Model biznesowy firmy - zasada koperty, Zasoby strategiczne: Kluczowe kompetencje, Łańcuch wartości: Model Operatora, Model Integratora, Model Dyrygenta ; R. 4 EFEKT PASJI I DYSCYPLINY - PRZEWAGA KONKURENCYJNA: Teorie przewagi konkurencyjnej: Zasobowa teoria przewagi konkurencyjnej, Przewaga konkurencyjna a efektywność firmy, Problem zależności przewagi od zasobów i kompetencji firmy ; Praktyka przewagi konkurencyjnej: Przewaga naturalna, Przewaga relacji ceny i zróżnicowania, Przewaga systemu obsługi i oferowania rozwiązań, Budowanie barier wejścia ; Co powinno się znaleźć w strategii firmy: Orientacja firmy ; Źródła przewagi konkurencyjnej ; Słowa są ważne ; R. 5 NIEZMIENNE CECHY STRATEGII: Trudna prostota ; Wewnętrzna spójność ; Zewnętrzna spójność ; Stałe wyzwanie ; R. 6 FIRMA W DRYFIE - INERCJA, GRY ORGANIZACYJNE I NIEPEWNI LIDERZY: Inercja, czyli dlaczego firmy nie zawracają w miejscu ; Gry o władzę i zasoby ; Niepewni liderzy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Zarządzanie operacyjne : towary i usługi / Donald Waters ; przekł. Adam Becht. - Wyd. 1, 4 dodr. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, [2012]. - 618 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Rok wyd. wg: www.azymut.pl.
Na s. red.: Cop. 2001.
Bibliogr. przy rozdz.
Cz. I. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA OPERACYJNEGO: 1. Definicja operacji, 2. Czym jest zarządzanie operacyjne?, 3. Strategia operacyjna ; Cz. II. PLANOWANIE PRODUKTU: 4. Planowanie produktu, 5. Zarządzanie jakością, 6. Prognozowanie popytu, 7. Projektowanie procesów ; Cz. III. DECYZJE DOTYCZĄCE PROCESU: 8. Rozmieszczenie urządzeń, 9. Zarządzanie zdolnością produkcyjną, 10. Kontrola jakości ; Cz. IV. PLANOWANIE: 11. Planowanie zagregowane, 12. Planowanie zapotrzebowania materiałowego, 13. Just-in-time, 14. Planowanie krótkoterminowe, 15. Projektowanie oraz mierniki pracy, 16. Zarządzanie projektami ; Cz. V. GOSPODARKA MATERIAŁOWA: 17. Zarządzanie łańcuchem dostaw, 18. System magazynowania niezależnego od zapotrzebowania, 19. Lokalizacja zakładu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
U dołu s. tyt.: ABC a Wolters Kluwer business.
Warsztat stratega to cenny zbiór pomocy dydaktycznych i metodycznych, które może wykorzystać każdy, kto uczy zarządzania strategicznego (trenerzy, wykładowcy, szkoleniowcy) albo sam się kształci lub pomaga tworzyć i wdrażać strategie (przedsiębiorcy, menedżerowie, doradcy). Zawiera 50 ćwiczeń, studiów przypadku, projektów analitycznych, zadań online, propozycji dyskusji oraz formularzy do pracy własnej, doskonalących umiejętności potrzebne w procesie tworzenia i wdrażania strategii, które dotyczą następujących tematów: - określanie misji, wartości, wizji i celów przedsiębiorstwa, - przeprowadzanie analizy strategicznej, - dokonywanie wyboru strategii i jej wdrożenia. Ważnym elementem książki są obszerne wprowadzenia do poszczególnych tematów, mające charakter poradnikowy, schematycznie pokazujące w kilku krokach, "jak w praktyce można to zrobić". Pomagają one odpowiedzieć na pytania: Jak budować i wdrażać strategię? Jak analizować sektor? Jak szukać pomysłów rozwojowych? Jak dokonywać wyborów strategicznych? Wiele jest w niej także przykładów i odniesień do praktyki gospodarczej.
Książka powstała jako efekt 10-letniego doświadczenia dydaktycznego, trenerskiego i doradczego autorki. Może być pomocna w przygotowywaniu szkoleń, zajęć, treningów, systematyzowaniu praktycznej wiedzy dotyczącej zarządzania strategicznego, a także zdobywaniu nowych umiejętności potrzebnych przy tworzeniu i wdrażaniu strategii. [Wolters Kluwer, 2013]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Authority data
Zarządzanie strategiczne - metody (hasło przedmiotowe)
Authority data
Zarządzanie strategiczne - Polska (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Tytuł oryginału: "Repositioning : marketing in an era of competition, change, and crisis" 2010.
Autorzy - Jack Trout i Steve Rivkin - wybitni eksperci w dziedzinie marketingu - podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu. Pokazują oni, jak umiejętnie stosować znane od lat narzędzia marketingu z uwzględnieniem zmian we współczesnej gospodarce. Autorzy proponują spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa z nowej perspektywy, wskazanie jego mocnych stron i opracowanie skutecznej strategii. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowej działalności marketingowej. Swoje rozważania ilustrują interesującymi przykładami. Książka jest adresowana do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych. [www.azymut.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Na okł. tekst : Poznaj prawdziwą wartość swego przedsiębiorstwa odnajdując jego ukryte korzenie
1. Ukryte korzenie wartości 2. Ukryte zdolności przedsiębiorstwa 3. Szukając własnej ścieżki 4. Nawigacja w nowym świecie 5. Prawdziwa wartość : finanse 6. Prawdziwa wartość : klienci 7. Prawdziwa praca : procesy 8. Prawdziwa przyszłość : rozwój 9. Prawdziwe życie : ludzie 10.A teraz wszystko razem 11.Wspólna wartość 12.Przyszły rynek
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Bibliogr. s. [109]-115.
1. Myślenie strategiczne w zarządzaniu przedsiębiorstwem ; 2. Koncepcja zarządzania dynamicznego ; 3. Elementy koncepcji zarządzania dynamicznego ; 4. Procesy koncepcji zarządzania dynamicznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Bibliogr. s. [109]-115.
1. Myślenie strategiczne w zarządzaniu przedsiębiorstwem ; 2. Koncepcja zarządzania dynamicznego ; 3. Elementy koncepcji zarządzania dynamicznego ; 4. Procesy koncepcji zarządzania dynamicznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
(Onepress VIP)
Bibliogr. Indeks.
1. Rozpaczliwie poszukując wzrostu 2. Przynosząca zyski działalność podstawowa 3. Dylemat Aleksandra Wielkiego 4. Jak definiować działalność podstawową? 5. Wzrost w oparciu o podstawowy obszar działalności
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
(Onepress VIP)
Bibliogr. Indeks.
1. Kryzys wzrostu. Niebezpieczne posunięcia poza głównym obszarem działalności 2. Wyobrażenie ideału. Pierwsza zasada wzrostu na obszarach pobocznych 3. Ocena ruchów ekspansywnych. Dostosowywanie chęci do możliwości 4. Planowanie ruchów ekspansywnych. Wzmacnianie działalności podstawowej a inwestycje na obszarach pobocznych 5. Wykonywanie ruchów ekspansywnych. Zarządzanie kwestiami organizacyjnymi mającymi największy wpływ na sukces lub porażkę 6. Transformacja poprzez ruchy ekspansywne. Ponowne definiowanie działalności podstawowej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
Book
In basket
(Kultura się Liczy!)
Bibliogr. s. 542-561. Lit. polecana s. 581-583. Indeks.
1. Innowacje i przedsiębiorczość w sztuce 2. Zarządzanie strategiczne 3. Proces planowania strategicznego, metody i rodzaje planów 4. Myślenie strategiczne 5. Analiza strategiczna. Organizacja artystyczna i jej środowisko 6. Wybór strategii 7. Marketing, programy kreatywne i plan budowania bazy odbiorców 8. Plan zarządzania zasobami ludzkimi 9. Plan technologiczny i produkcyjny 1O. Plan finansowy i pozyskiwania funduszy 11. Realizacja, monitorowanie i refleksja strategiczna.
Niniejsza książka udostępnia nieprzebrane doświadczenia w wiedzę zgromadzoną przez autorkę oraz uczestników szkoleń, specjalistów i partnerów zaangażowanych w jej pracę. Bazuje ona na wiedzy zdobytej podczas pracy autorki, jako konsultantki szkoleń i praktycznych projektów współpracy, w które się angażowała. Publikacja ta nie jest po prostu kolejnym teoretycznym zarysem na potrzeby kwestii związanych z zarządzaniem sztuką lub kolejnym hipotetycznym ujęciem nauczania w sektorze sztuki. Ma ona na celu zarówno zaspokojenie potrzeb edukacji akademickiej, jak i profesjonalnych szkoleń w zarządzaniu, a nawet więcej: praktyczne zastosowanie w wymagających warunkach terenowych. (Isabelle Schwrz, Philipp Dietachmair Europejska Fundacja Kultury)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again