Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(83)
Forma i typ
Książki
(70)
Publikacje naukowe
(16)
Czasopisma
(13)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(84)
wypożyczone
(5)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(21)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(62)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Pacana Andrzej
(15)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(12)
Łunarski Jerzy
(9)
Stadnicka Dorota
(5)
Zimon Dominik
(4)
Głowacka Ewa (1959- )
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Wasilewski Lesław (1933-1999)
(3)
Bednarek Mariusz
(2)
Dahlgaard Jens J
(2)
Fedan Roman (1937- )
(2)
Kanji Gopal K
(2)
Kristensen Kai
(2)
Szewc-Rogalska Alina
(2)
Sęp Jarosław
(2)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(2)
Zimon Grzegorz
(2)
Ślusarz Grzegorz (1955- )
(2)
Baj Beata
(1)
Bańka Augustyn (1950- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Dykowska Grażyna
(1)
Flakiewicz Wiesław (1926-2001)
(1)
Gazda Andrzej
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Hales Colin F
(1)
Honoré Carl (1967- )
(1)
Jagoda Małgorzata
(1)
Jongen W. M. F
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Kaźmierczak Danuta (nauki o bezpieczeństwie)
(1)
Kitowski Jerzy (1952- )
(1)
Kostrzewa Andrzej
(1)
Król Maria (1960- )
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Liberko Igor
(1)
Lock Dennis (1929- )
(1)
Luning P. A
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Makarski Sylwester (1942- )
(1)
Marcelis W. J. (1948- )
(1)
Meć Andrzej
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Możdżonek Monika
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Ostasz Grzegorz
(1)
Perłowski Ryszard
(1)
Peters B. Guy
(1)
Pietraś Jacenty
(1)
Pilich Andrzej
(1)
Piątek Tadeusz
(1)
Rejman-Zientek Magdalena
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Rusiński Michał
(1)
Sapuła Rafał
(1)
Sarama Maria
(1)
Sierocka Halina
(1)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(1)
Skwarek Janusz (1961- )
(1)
Smoleń Marek
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Suwaj Patrycja Joanna
(1)
Szczepankowski Robert
(1)
Szelągowska Magdalena
(1)
Szlachcic Franciszek
(1)
Umiński Krzysztof (1984- )
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wawrzyniak Bogdan
(1)
Wojciechowska Maja
(1)
Wontorczyk Antoni (1960- )
(1)
Woźniak Leszek (1955- )
(1)
Ziółkowski Stanisław (zarządzanie)
(1)
Źródłowski Zdzisław
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Żurakowski Filip
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
Kraj wydania
Polska
(83)
Język
polski
(79)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Audytorzy jakości
(1)
Bibliotekarze
(1)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Temat
Zarządzanie jakością
(62)
Przedsiębiorstwo
(19)
Zarządzanie
(14)
Jakość życia
(12)
Innowacje
(11)
Rozwój regionalny
(11)
Jakość produktu
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Logistyka gospodarcza
(8)
Samorząd terytorialny
(8)
Klastry (ekonomia)
(7)
Wzrost gospodarczy
(7)
Fundusze strukturalne UE
(6)
Gospodarka
(6)
Normy ISO 9001
(6)
Turystyka
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Gospodarka oparta na wiedzy
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Marketing
(5)
Nierówności społeczne
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Decyzje
(4)
Dochody indywidualne
(4)
Ekonomia
(4)
Ekorozwój
(4)
Globalizacja
(4)
Informacja naukowa
(4)
Kapitał społeczny
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Praca
(4)
Sektor publiczny
(4)
Specjalna strefa ekonomiczna
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Ubóstwo
(4)
Wsie
(4)
Żywność
(4)
Agroturystyka
(3)
Certyfikacja zgodności
(3)
Gospodarstwo rolne
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Inicjatywa Trójmorza
(3)
Integracja europejska
(3)
Internet
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Konkurencja
(3)
Konkurencyjność
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacja
(3)
Oświata
(3)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(3)
Polityka gospodarcza
(3)
Polityka spójności UE
(3)
Pomoc publiczna
(3)
Produktywność pracy
(3)
Rolnictwo
(3)
Rozwój gospodarczy
(3)
Rynek pracy
(3)
Samorząd gminny
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Społeczności lokalne
(3)
Strony WWW
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Służba zdrowia
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Usługi
(3)
Wykluczenie społeczne
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zdrowie publiczne
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Agrobiznes
(2)
Banki
(2)
Banki spółdzielcze
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Biblioteki publiczne
(2)
Bibliotekoznawstwo
(2)
Budżety rodzinne
(2)
Dług publiczny
(2)
Energetyka
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gazownictwo
(2)
Geopolityka
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Informacja
(2)
Informatyzacja
(2)
Infrastruktura techniczna
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Inwestycje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jakość informacji
(2)
Jakość usług
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kontrola
(2)
Temat: dzieło
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1989-
(7)
2001-0
(7)
1901-
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Kraje Unii Europejskiej
(7)
Województwo podkarpackie (1999- )
(6)
Białoruś
(3)
Europa
(3)
Ukraina
(3)
Podlaskie, województwo
(2)
Arktyka (region)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Euroregion Glacensis
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Góry Świętokrzyskie
(1)
Indie
(1)
Karpaty
(1)
Kaszuby
(1)
Kuba
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lubuskie, województwo
(1)
Polska (część północna)
(1)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(1)
Recz (woj. zachodniopomorskie, pow. Choszczno)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Słowacja
(1)
Tanzania
(1)
Turcja
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Zachodniopomorskie, województwo
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Śląsk, Dolny
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(16)
Opracowanie
(9)
Monografia
(8)
Czasopismo ekonomiczne
(6)
Czasopismo naukowe
(6)
Podręcznik
(6)
Podręcznik akademicki
(6)
Materiały pomocnicze
(3)
Podręczniki
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Audycje radiowe
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Inżynieria i technika
(2)
Psychologia
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Rozwój osobisty
(1)
83 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82789 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Indeks
Bibliogr. po rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
I. PODSTAWY KOMPLEKSOWEGO ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: 1. Wprowadzenie ; 2. Historia rozwoju kompleksowego zarządzania jakością ; 3. Niektóre definicje jakości ; 4. Filozofia, zasady i pojęcie TQM ; 5. Systemy zarządzania jakością i normalizacja ; 6. Europejska Nagroda Jakości ; II METODY KOMPLEKSOWEGO ZARZĄDANIA JAKOŚCIĄ: 7. Narzędzia do "podróży w jakość" ; 8. Wybrane narzędzia zarządzania ; 9. Pomiary jakości - wprowadzenie ; 10. Pomiary zadowolenia klientów ; 11. Pomiary zadowolenia pracowników ; 12. Punkty sprawdzania jakości i punkty kontroli jakości ; 13. Pomiary jakości w pracach rozwojowych ; 14. Kosztorysowanie jakości ; 15. Benchmarking ; III . ZARZĄDZANIE PROCESAMI I DOSKONALENIE PROCESÓW: 16. Przywództwo, dezagregacja polityki i motywacja w dziedzinie jakości ; 17. Procesy wdrażania ; 18. Kultura jakości i uczenia się ; 19. Miliken SA Dania, studium przypadku: przywództwo, partycypacja i kosztorysowanie jakości ; 20. International Service System SA; studium przypadku: "zwycięska ręka".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Wyd. 2, uzup. - Warszawa ; Poznań : Wydaw. Naukowe PWN, 1999. - 366, [2] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Indeks
Bibliogr. przy częściach
Bibliogr. s. 171-172, 359-361 {Wyd. 2, uzup.}
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83073 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Bibliogr. przy częściach
Bibliogr. s. 171-172, 359-361 {Wyd. 2, uzup.}
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78591 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. przy rozdz.
I. POLITYKA I POJĘCIE JAKOŚCI: 1. Pojęcie i cele jakości ; 2. Kompleksowe zarządzanie jakością ; 3. Kultura korporacji ; 4. Benchmarking ; 5. Klient przede wszystkim: strategia jakości usług ; II. KOSZTY I KORZYŚCI ZWIĄZANE Z JAKOŚCIĄ: 6. Koszty związane z jakością ; 7. Korzyści związane z jakością ; 8. Budżetowanie jakości ; III. PRZEPISY PRAWNE I NORMY: 9. Przepisy prawne ; 10. Normy krajowe i międzynarodowe ; IV. ORGANIZOWANIE IADMINISTROWANIE JAKOŚCIĄ: 11. Programy i organizowanie jakości ; 12. Dokumentacja i rejestry ; 13. Podstawowe procedury jakości ; 14. Certyfikacja zgodności z ISO 9000 ; 15. Audyty i przeglądy jakości ; V. JAKOŚĆ W PROJEKTOWANIU I W TECHNICZNYM PRZYGOTOWANIU PRODUKCJI: 16. Cele projektowania ; 17. Kontrola jakości projektu ; 18. Niezawodność produktu ; 19. Jakość i niezawodność oprogramowania ; 20. Analiza wartości ; 21. Dekomponowanie funkcji jakości ; 22. Kontrola nad zmianami ; VI. ZAOPATRZENIE I GOSPODARKA MATERIAŁOWA: 23. Jakość nabywanych materiałów ; 24. Zarządzanie "ściśle na czas" i rozwój kooperacji ; 25. Przemieszczania, magazynowanie, pakowanie i dostarczanie ; 26. Jakość nabywanych usług ; VII. STATYSTYCZNA KONTROLA PROCESÓW: 27. Wprowadzanie do statystyki pod kątem zastosowań w jakości ; 28. Zdolność procesu ; 29. Karty kontrolne: Karty Shewharta ; 30. Karty kontrolne: karty sum skumulowanych ; VIII. SŁUŻBY JAKOŚCI W PRODUKCJI: 31. Inspekcja ; 32. Próby działania ; 33. Narzędzia i urządzenia kontrolne ; 34. Metrologia ; 35. Zarządzanie produktami niezgodnymi ; 36. Obsługa ; IX. PARTYCYPACYJNE DOSKONALENIA JAKOŚCI: 37. Problemy pospolite i specjalne ; 38. Doskonałość jakości: nauki dla kierownictwa ; 39. Metody i techniki doskonalenia jakością ; 40. Szkolenie w dziedzinie jakości ; 41. Nauki płynące z doświadczeń: uczenie się na cudzych błędach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Projektowanie i Wdrażanie Systemów Zarządzania Jakością)
Bibliogr. przy rozdz.
1. Struktura i wymagania norm ISO serii 9000 : a) Struktura norm ISO 9000 ; b) Charakterystyka, przedmiot i cele norm ISO 9000 ; c) Przegląd wymagań normy PN-ISO 9001:1996 ; d) Normy ISO 9000:2000 2. Dokumentacja systemu jakości : a) Struktura dokumentacji systemu jakości ; b) Księga jakości ; c) Procedury ; d) Instrukcje 3. Audity jakości : a) Geneza terminu audit jakości ; b) Wymagania norm PN-ISO 10011:1994 ; c) Rodzaje auditów ; d) Planowanie organizacja i przebieg auditów jakości ; e) Audity procesu, procedury i wyrobu ; f) Auditorzy ; g) Dokumentowanie auditów 4. Wdrażanie systemów zarządzania jakością : a) Etapy i algorytm projektowania oraz wdrażania systemu zarządzania jakością ; b) Działania przedwdrożeniowe ; c) Projektowanie systemu zarządzania jakością ; d) Wdrażanie procedur ; e) Certyfikacja systemu zarządzania jakością ; f) Utrzymanie systemu zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks
Streszcz. w j. ang.
Bibliogr.
1. Rozwój podejść jakościowych prowadzących do kompleksowego zarządzania jakością (TQM) i ich wpływ na biliotekoznawstwo i informację naukową 2. Podstawowe założenia TQM 3. Interpretacja pojęcia "jakość" w dziedzinie bibliotekoznawstwa i informacji naukowej oraz płaszczyzny i wskaźniki pomiaru jakości 4. Adaptacja założeń kompleksowego zarządzania jakością w odniesieniu do bibliotekoznawstwa i informacji naukowej 5. Model implementacji TQM w systemach biblioteczno - informacyjnych 6. "Benchmarking" jako narzędzie kompleksowego zarządzania jakością w bibliotekach 7. Praca w zespołach - nowy paradygmat organizacyjny bibliotek 8. Strategiczne zarządzanie jakością - rozwój TQM w kierunku zarządzania strategicznego 9. Związki kompleksowego zarządzania jakością z koncepcją "uczącej się" organizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-02 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80951 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : standardy i zasady / Jerzy Łunarski. - Warszawa : WN-T, 2008. - 515, [1] s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
1. Rozwój działań na rzecz jakości ; 2. Normalizacja w działaniach projakościowych ; 3. znaczenie klienta w systemach jakości ; 4. Problemy jakości w cyklu życia wyrobu ; 5. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością ; 6. Ogólne zasady sterowania i zarządzania jakością ; 7. Wybrane techniki sterowania jakością ; 8. Zarządzanie jakością według normy PN-EN ISO 9001:2001 ; 9. Standardy rozszerzające wymagania ISO 9001 ; 10. Metody oceny jakości i zgodności wyrobów ; 11. Zarządzanie środowiskowe ; 12. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy (BHP) ; 13. Zintegrowane systemy zarządzania (ZSZ) ; 14. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) ; 15. Możliwości dalszego doskonalenia systemów zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
1. Rozwój działań na rzecz jakości ; 2. Normalizacja w działaniach projakościowych ; 3. znaczenie klienta w systemach jakości ; 4. Problemy jakości w cyklu życia wyrobu ; 5. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością ; 6. Ogólne zasady sterowania i zarządzania jakością ; 7. Wybrane techniki sterowania jakością ; 8. Zarządzanie jakością według normy PN-EN ISO 9001:2001 ; 9. Standardy rozszerzające wymagania ISO 9001 ; 10. Metody oceny jakości i zgodności wyrobów ; 11. Zarządzanie środowiskowe ; 12. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy (BHP) ; 13. Zintegrowane systemy zarządzania (ZSZ) ; 14. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) ; 15. Możliwości dalszego doskonalenia systemów zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93476 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Koźmiński - Przedsiębiorczość i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Cz. I. FUNDAMENTY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: 1. Istota jakości ; 2. Zmienność - wróg jakości ; 3. Standardy, wzorce jakości ; Ekonomika jakości. Cz. II. INSTRUMENTARIUM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: 5. Analiza zmienności-badanie stanu systemu ; 6. Rozwiązywanie problemów jakości; 7. QFD-planowanie standardu; 8. FMEA-sprawdzanie standardu ; 9. Analiza wartości-optymalizacja standardu. Cz. III. MODELE ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: 10. Japoński model TQC ; 11. Amerykański model TQM ; 12. Normy ISO serii 900 ; 13. Nagrody jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Projektowanie i Wdrażanie Systemów Zarządzania Jakością)
Bibliogr.
1. Instrumentarium zarządzania jakością : a) Podział instrumentów zarządzania jakością ; b) Zasady zarządzania jakością ; c) Metody zarządzania jakością ; d) Narzędzia zarządzania jakością 2. Metody statystyczne w zarządzaniu jakością : a) Wprowadzenie do statystyki i zasady statystycznego sterowania ; b) Statystyczna kontrola odbiorcza ; c) Statystyczna kontrola procesu ; d) Badania zdolności jakościowej maszyny i procesu 3. Ilościowe metody określania jakości 4. Koszty jakości : a) Istota kosztów zapewnienia jakości ; b) Struktura kosztów jakości ; c) Rachunek kosztów jakości ; d) Analiza i optymalizacja kosztów jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Projektowanie i Wdrażanie Standardowych Systemów Zarządzania)
Bibliogr. s. 110-111.
1. Zasady zarządzania jakością 2. Metody zarządzania jakością 3. Narzędzia zarządzania jakością 4. Inne techniki wspomagające zarządzanie jakością 5. Komputerowe systemy wspomagania zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91449 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [229]-234.
1. Podział instrumentów zarządzania jakością. 2. Zasady zarządzania jakością. 3. Metody zarządzania jakością. 4. Tradycyjne narzędzia zarządzania jakością. 5. Inne narzędzia zarządzania jakością. 6. Metodyka prowadzenia analiz jakościowych. 7. Przykład zastosowania metod i narzędzi w rozwiązywaniu problemów jakościowych. 8. Zadania do samodzielnego rozwiązywania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104934 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Maciej Urbaniak. - Warszawa : Difin, 2004. - 391 s. : rys., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86945 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 355-364.
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie ; 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe ; 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością ; 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości ; 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92360 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inżynieria Produkcji / [Politechnika Rzeszowska])
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy rozdziałach.
Jakość obsługi klienta w branży logistycznej ; Metoda Servqual ; Indeks satysfakcji klienta SCI ; Metoda FMEA ; Wybrane metody analizy profilu pobytu ; Wybrane narzędzia finansowe i metody rachunkowości wspomagające proces zarządzania kosztami logistyki. Przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106663 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [249]-273.
Tekst częśc. ang. (Aneksy).
Streszcz. pol. i ang.
Rozdz. 1. KULTURA OCENY W BIBLIOTEKACH: 1.1. Rozwój oceny jakości w bibliotekach ; 1.2. Wybrane modele oraz metody oceny jakości: 1.2.1. Obszary badania jakości bibliotek, 1.2.2. Wybrane modele oceny, 1.2.3. Wybrane metody jakościowe i metodologia mieszana. Rozdz. 2. BADANIE FUNKCJONALNOŚCI ZASOBÓW I USŁUG BIBLIOTECZNO-INFORMACYJNYCH: 2.1. Standardy statystyki bibliotecznej ; 2.2. Standardy wskaźników funkcjonalności bibliotek ; 2.3. Rozwój międzynarodowych norm związanych z oceną bibliotek ; 2.4. Projekty i inicjatywy badania funkcjonalności bibliotek ; 2.5. Ocena funkcjonalności zasobów cyfrowych tworzonych bądź prenumerowanych przez biblioteki: 2.5.1. Ocena prenumerowanych przez biblioteki bibliograficznych baz danych, 2.5.2. Ocena funkcjonalności bibliotek i repozytoriów cyfrowych. Rozdz. 3. BADANIA JAKOŚCI USŁUG BIBLIOTECZNO-INFORMACYJNYCH: 3.1. Metoda ServQUAL ; 3.2. LibQUAL+ ; 3.3. Analiza połączona (ang. conjoint analysis) ; 3.4. StatsQUAL ; 3.5. WebQUAL ; 3.6. TechQUAL+. Rozdz. 4. BADANIA WPŁYWU ZASOBÓW I USŁUG BIBLIOTECZNO-INFORMACYJNYCH NA OTOCZENIE SPOŁECZNO-EKONOMICZNE: 4.1. Badania wpływu edukacyjno-informacyjnego bibliotek ; 4.2. Badania wpływu kulturalno-środowiskowego bibliotek ; 4.3. Wpływ ekonomiczny oraz wartość ekonomiczna usług biblioteczno-informacyjnych ; ANEKSY.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104031 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakość usług medycznych : instrumenty i modele / Małgorzata Z. Wiśniewska. - Wydanie 3. uaktualnione i zmienione. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 304 strony : ilustracje, rysunki, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 271-298.
Dla naukowców, doktorantów i studentów, a także profesjonalistów medycznych.
1. JAKOŚĆ USŁUG MEDYCZNYCH: 1.1. Pojęcie i istota jakości, 1.2. Istota usług medycznych, 1.3. Jakość usług medycznych i jej składowe, 1.4. Bezpieczeństwo pacjenta ; 2. INSTRUMENTY WSPIERAJĄCE JAKOŚĆ USŁUG MEDYCZNYCH: 2.1. Wybrane koncepcje i ich zastosowanie, 2.2. Przegląd narzędzi i metod zarządzania jakością, 2.3. Metody HFMEA oraz MedCARVER+Shock, 2.4. Specyficzne metody oceny jakości usług medycznych ; 3. MODELE DOSKONAŁOŚCI WSPIERAJĄCE JAKOŚĆ USŁUG MEDYCZNYCH: 3.1. Pojęcie doskonałości, organizacji doskonałej i modeli doskonałości, 3.2. Modele doskonałości i ich zastosowanie w usługach medycznych, 3.3. Dobre praktyki i benchmarking w doskonaleniu jakości usług medycznych, 3.4. Samoocena i jej rola w kształtowaniu doskonałości placówek medycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-61 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111187 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej