Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Dostępność
dostępne
(31)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(26)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Autor
Bobrowska Ładysława
(2)
Wojnar Irena
(2)
Wojnar Irena (1924- )
(2)
Adamski Tomasz (kulturoznawstwo)
(1)
Baranowska Maria
(1)
Blicharska Felicja
(1)
Boguszewska Anna
(1)
Bohucki Jan (1901-1991)
(1)
Chaciński Jarosław
(1)
Clero Claude
(1)
Czarnecka Alojza
(1)
Depta Henryk (1938- )
(1)
Dobrzyński Kazimierz (1928- )
(1)
Dudzińska Irena
(1)
Duszek Roman
(1)
Dymara Bronisława
(1)
Dziamski Seweryn (1933-2003)
(1)
Gloton Robert
(1)
Grzegorzewski Bohdan
(1)
Górecka-Płoska Alina
(1)
Józefowicz Anna (filologia polska)
(1)
Karipidis Krystyna
(1)
Kasprzak Barbara
(1)
Kida Jan
(1)
Kida Jan (1931- )
(1)
Klim-Klimaszewska Anna
(1)
Krawczyk Zofia
(1)
Krysztofik-Gogol Elżbieta
(1)
Kwiatkowska Maria
(1)
Marciniak Tadeusz
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Popek Stanisław (1936- )
(1)
Przerembska Violetta
(1)
Przychodzińska-Kaciczak Maria
(1)
Stankiewicz Zygmunt
(1)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(1)
Topińska Zofia
(1)
Uszyńska-Jarmoc Janina
(1)
Weiner Agnieszka
(1)
Wiech Anna
(1)
Wiech Zdzisław
(1)
Wilczkowa Maria
(1)
Wiloch Tadeusz J
(1)
Łoskot Zbigniew (1922-1997)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(19)
1960 - 1969
(3)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Wychowanie estetyczne
(29)
Dziecko
(7)
Psychologia dziecka
(7)
Umuzykalnianie
(7)
Metody wychowawcze
(6)
Sztuka
(6)
Wychowanie plastyczne
(6)
Metody nauczania
(4)
Muzyka
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Twórczość dzieci i młodzieży
(4)
Uczniowie
(4)
Wychowanie przedszkolne
(4)
Edukacja zdrowotna
(3)
Film
(3)
Literatura
(3)
Nauczanie
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Język polski
(2)
Lekcje muzealne
(2)
Literatura polska
(2)
Muzealnictwo
(2)
Młodzież
(2)
Nauczyciele
(2)
Szkolnictwo
(2)
Sztuka dziecka
(2)
Wychowanie
(2)
Czytanie
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dzieci
(1)
Estetyka
(1)
Film dokumentalny
(1)
Film fabularny
(1)
Film naukowy
(1)
Fonografia
(1)
Gry i zabawy
(1)
Ilustracje dla dzieci
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura socjalistyczna
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Logopedia
(1)
Mowa
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauki społeczne
(1)
Pedagogika
(1)
Piosenka dziecięca polska
(1)
Piosenka polska
(1)
Pisanie
(1)
Praca kulturalno-oświatowa
(1)
Przedszkola
(1)
Rysunek
(1)
Samorząd szkolny
(1)
Spostrzeganie
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Słuchowisko radiowe
(1)
Teatr dziecięcy i młodzieżowy
(1)
Twórczość
(1)
Uczenie się
(1)
Wychowanie moralne
(1)
Wychowanie socjalistyczne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wystawiennictwo
(1)
Świetlice szkolne
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 174-186.
I. MUZYKA: Wprowadzenie ; Pomiędzy tym, co "własne", a tym, co "obce" w muzyce – próba określenia podstawy dla muzycznie zorientowanej edukacji międzykulturowej ; Edukacja międzykulturowa i edukacja muzyczna - cele, założenia i ogólna charakterystyka ; Muzyczna edukacja międzykulturowa na przykładzie poznawania sztuki ludowej różnych kultur ; Muzyczna edukacja międzykulturowa w polskiej szkole - impulsy, propozycje i dydaktyczne rozwiązania ; Przykładowe lekcje muzycznej edukacji międzykulturowej: Muzyka ludowa Niemiec ; Sakralna muzyka Kościoła ewangelicko-augsburskiego ; Żydowska muzyka ludowa - pieśni jidysz i muzyka klezmerska ; Ukraińska muzyka ludowa ; "Ocalały z Warszawy" Arnolda Schoenberga - pamięć o Holocauście wyrażona językiem muzyki współczesnej ; Refleksje końcowe ; II.. TANIEC I RUCH: Wprowadzenie ; Taniec a idea edukacji międzykulturowej ; Zacznij od siebie - praca nad świadomością swego ciała i ruchu ; Intuicja i poczucie bezpieczeństwa – przygotowanie do "współbycia" z Innymi ; Idea dialogu i komunikowania się a doświadczenie ruchu autentycznego ; III. LITERATURA DLA DZIECI I MŁODZIEŻY: Wprowadzenie ; Klasyka baśniowa a temat Inności ; Międzykulturowe bajki ; Podania, legendy, lokalne opowieści ludowe – możliwości ich wykorzystania dla celów edukacji międzykulturowej ; Spotkania z Innym w kanonie i poza kanonem lektur szkolnych ; Przegląd, miejsce i znaczenie najnowszej prozy dziecięcej i młodzieżowej dla celów edukacji międzykulturowej ; Propozycje metodyczne - impuls do dyskusji ; IV. FILM: Wprowadzenie ; Szwecja, czyli idealny system, który nie działa: Zozo wśród jasnowłosych Szwedów, Gra imigrantów z systemem ; Australia i Nowa Zelandia - w stronę kultury tradycyjnej ; Molly wraca do domu ; Izrael, czyli wieloetniczność ; Wielka Brytania, czyli dziewczyny chcą żyć po swojemu ; Polska: Diabły, diabły, czyli Żydzi i Cyganie ; Wychowanie przez film. Warsztaty filmowe ; Wszyscy jesteśmy nomadami. Refleksje końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103513 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Pedagogiczne / pod red. Bogdana Suchodolskiego ; t. 25)
Bibliogr. s. [248]-250.
WSTĘP: Epoka przemian ; Cywilizacja dźwięku transmitowanego ; ANALIZA ESTETYCZNA: Stanowisko teoretyczne ; Spór o istnienie dzieła sztuki ; O działalności tematotwórczej i interpretacyjnej w sztuce ; O naturalizmie i realizmie w sztuce ; O sztukach mniej i bardziej wartościowych ; O bezpośredniej i pośredniej przedmiotowości w sztuce ; Kilka słów o pojmowaniu terminu "sztuka" używanego w tej pracy ; Konieczność zastosowania nowych kryteriów klasyfikacyjnych ; Definicja ogólna nowej grupy dziedzin sztuki ; Wstępna definicja fonografiki w wyniku analizy klasyfikacyjnej ; Problematyka terminologiczna ; O sztuce fonograficznej: Charakterystyka ogolna ; Fonografika a "mass media" ; Fonografika a muzyka i literatura ; Fonograficzny obraz środowiska akustycznego ; O funkcjach poznawczych fonogramu ; O procesie twórczym w fonografice ; O formie fonograficznej ; O stylach w fonografice ; Piękno w fonografice ; O specyfice fonografiki ; Problematyka wartościowania ; Definicja fonografiki jako sztuki ; PEDAGOGICZNA ANALIZA PRZEZYCIA FONOGRAFICZNEGO: Wprowadzenie ; Psychologia słuchacza: Problematyka wrażliwości słuchowej ; Problematyka poczucia rytmicznego i agogicznego ; Problematyka rozumienia konwencji językowej muzyki i literatury ; Problematyka zdolności odczuwania wielości elementów dzieła utrwalonego w zapisie fonograficznym ; Problematyka poczucia "barwy" sygnału brzmieniowego ; Problematyka pamięci słuchacza ; Problem poczucia formy utworu ; O przeżyciu fonograficznym: Awizualność procesu percepcyjnego zapisu fonograficznego ; Fizjologiczne uwarunkowanie procesu percepcyjnego zapisu fonograficznego ; Uwarunkowanie procesu percepcyjnego wartościami pochodzenia technicznego ; Wpływ zadatków wrodzonych ; O percepcji indywidualnej fonogramu i o percepcji w grupie społecznej ; O uległości fonograficznej i procesie powstawania emocji estetycznej ; Wpływ czynników pozafonograficznych ; Sposób oddziaływania fonogramu ; Wnioski końcowe z analizy psychologicznej ; WNIOSKI PEDAGOGICZNE: Pedagogiczna analiza kultury współczesnej ; Konieczność nowego spojrzenia na problematykę wychowania estetycznego ; O znaczeniu wychowania fonograficznego ; Wpływ wychowania estetycznego perceptora na podatność fonograficzną ; Próba wyjaśnienia dwóch zagadnień spornych: O bezpośrenim i pośrednim kontakcie z dziełem sztuki ; O biernym i aktywnym kontakcie ze sztuką ; ZAKOŃCZENIE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-9893 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-29778 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-47168 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-46344 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Cz. I : Twórczość dzieci we wczesnym dzieciństwie i jej uwarunkowania w świetle literatury przedmiotu : 1. Przegląd wybranych psychologicznych ujęć zjawiska twórczości ; 2. Aktywność i ekspresja twórcza dziecka w okresie wczesnego dzieciństwa ; 3. Dziedziny twórczej aktywności dzieci ; 4. Zdolności i uzdolnienia jako potencjalne i realizacyjne wyznaczniki wysokich osiągnięć w różnych dziedzinach działalności dzieci ; 5. Modele zdolności, wybitnych uzdolnień i talentu ; 6. Metody diagnozowania zdolności i uzdolnień twórczych dzieci we wczesnym dzieciństwie ; 7. Uwarunkowania poziomu wyników twórczej aktywności dzieci Cz. II : Twórczość dzieci w wieku od 3 do 9 lat : 1. Zdolności i uzdolnienia twórcze ; 2. Uwarunkowania poziomu osiągnięć twórczych w świetle analizy badań dzieci sześcioletnich Cz. III : Twórcza aktywność dzieci w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej-perspektywy rozwoju : 1. Pedagogika kreatywności; 2. Kreatywność w domu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 2819 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-51425 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-50732 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80020 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera teksty ref. wygłoszonych na Międzynarodowej Konferencji Naukowej zorganizowanej w listopadzie 1995 r. przez Zakład Nauczania Początkowego Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Rzeszowie.
Bibliogr. przy niektórych ref.
Tekst częśc. tł. z jęz. słowac.
I. KOMUNIKACJA PRZEZ SZTUKĘ: 1. Komunikacja przez sztukę, 2. Historyczne, społeczne i kulturalne aspekty rozwoju Romów, 3. Rysunki dzieci psychicznie chorych oraz młodocianych przestępców-narkomanów i nienarkomanów, 4. Rzeczywistość rodzin bezrobotnych w rysunku dziecka, 5.Odzwierciedlenie doświadczeń estetycznych dziecka przedszkolnego w twórczości plastycznej, 6. Twórczość rysunkowa dzieci jako forma ekspresji odzwierciedlenia percepcji rzeczywistości , 7. Wykorzystanie sztuki w diagnozie i stymulacji rozwoju motorycznego, percepcyjnego, emocjonalnego, społecznego, intelektualnego oraz estetycznego dziecka, 8. Świat przeżyć w zabawach twórczych dziecka niepełnosprawnego, 9. Kształcenie przez sztukę w Szkołach Waldorfskich jako forma promocji zdrowia; II. ZAGADNIENIA EDUKACJI POLONISTYCZNEJ: 1. Umiejętność pisania listu uczniów klasy III a płeć dziecka, 2.Zainteresowania literackie młodzieży niedostosowanej społecznie, 3. Wyobraźnia, fantazja i ekspresja dziecięca narzędziem przetwarzania świata (na przykładzie twórczości literackiej), 4. Drama w edukacji wczesnoszkolnej jako możliwość kreowania siebie i świata, 5. Różne typy wypowiedzeń dziecięcych w swobodnych tekstach, 6. Odbicie świata dziecka w twórczości Ewy Szelburg-Zarembiny, 7.Współczesny przekład literacki dla dzieci - sztuka czy kicz? Na materiale polskich tłumaczeń "Piotrusia Pana", 8. Z badań nad słownictwem obcym w podręcznikach dla klas młodszych; III. WPŁYW LITERATURY NA KSZTAŁTOWANIE POSTAW SPOŁECZNYCH, MORALNYCH, ESTETYCZNYCH DZIECI: 1.Osobliwości edukacji przedszkolnej w kontekście analogii między kulturami : artystyczną, dydaktyczną i magiczna, 2. Projekcyjny obraz rodziny a obraz Boga u dzieci, 3. Idea człowieka wrażliwego, 4. Sztuka poetyckiego rozumienia wierszy; IV. ROLA SZTUKI TEATRALNEJ I FILMOWEJ W EDUKACJI POLONISTYCZNEJ: 1. Wpływ sztuki teatralnej na kształtowanie postaw estetycznych dzieci i młodzieży, 2. Rola filmu w edukacji humanistycznej dzieci i młodzieży, 3. Komputerowa trójwymiarowa grafika w zabawach dzieci, 4. Sztuka kształci, bawi i wychowuje; V. INTEGRACJA I KORELACJA LITERATURY Z INNYMI DZIEDZINAMI SZTUKI: 1. Integrująca rola sztuki w edukacji wczesnoszkolnej, 2. Świat wartości w programach i filmach TV dla dzieci w młodszym wieku szkolnym, 3. Postawy wobec sztuki współczesnej i doświadczenia z nią związane uczniów klasy VII, 4. Telewizja a świat dziecka. Analiza telewizyjnych programów dla dzieci względem zawartości merytorycznej i wartości etycznych, 5. Rola telewizji jako istotnego elementu spędzania wolnego czasu przez uczniów klas trzecich i czwartych; VI. ODDZIAŁYWANIE SZTUKI PLASTYCZNEJ NA DZIECI: 1. Osiągnięcia uczniów klas I-III w plastyce, 2. Edukacja plastyczna w klasach młodszych szkoły powszechnej w latach międzywojennych - przegląd programów szkolnych i literatury metodycznej, 3. Początki nauki rysunku i jego łączności z innymi przedmiotami nauczania w II Rzeczypospolitej, 4. Inspirowanie twórczości plastycznej dzieci w wieku przedszkolnym w praktyce pedagogicznej, 5. Rozwijanie aktywności twórczej dziecka w przedszkolu poprzez kontakt ze sztuką, 6. Sztuka ludowa a dziecko w młodszym wieku szkolnym, 7. Dziecko w malarstwie Młodej Polski, 8. Przedstawienia dziecka w religijnych obrazach średniowiecza, 9. Rola nauczyciela w kształtowaniu postawy twórczej uczniów klas I-III szkoły podstawowej. Wybrane zagadnienia; VII. WYCHOWANIE MUZYCZNE A KSZTAŁTOWANIE WYOBRAŹNI I WRAŻLIWOŚCI DZIECKA: 1. Muzyczne inspiracje a twórczość plastyczna dzieci, 2. Aktywne słuchanie muzyki poprzez transfer impulsów akustycznych na strefę kinestetyczno-cielesną, 3. Rola ćwiczeń twórczych na lekcjach muzyki w kl. I-III szkoły podstawowej, 4. Wpływ uczestnictwa w koncercie na rozwój zainteresowań muzycznych dzieci w młodszym wieku szkolnym (na przykładzie Filharmonii w Rzeszowie), 5. Formy aktywizacji muzycznej dzieci trzyletnich; VIII. TERAPETYCZNE ASPEKTY SZTUKI: 1. Wspólne zamieszkiwanie z dziadkami a kontakt dzieci ze sztuką, 2. Terapeutyczne oddziaływanie sztuki na osobowość dziecka, 3. Sztuka jako możliwości psychoterapeutycznego oddziaływania na dziecko, 4. Profilaktyczno-terapeutyczne znaczenie sztuki w pracy z dziećmi z trudnościami, 5. Przygotowanie osób z dysfunkcją narządu ruchu do uczestnictwa w kulturze i jego rewalidacyjne znaczenie, realizowane w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Busku-Zdroju , 6. Więzi rodzinne dzieci z dysfunkcjami narządów ruchu w świetle badań testem "Rysunek Rodziny" L. Cormana, 7. Biblioterapia jako jedna z metod pracy terapeutycznej z dziećmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99638 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biuletyn Metodyczny / red. Stefan Depowski [i in.] ; Związek Nauczycielstwa Polskiego - Zarząd Główny, Ośrodek Usług Pedagogicznych i Socjalnych, Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych w Katowicach)
Bibliogr.
I. Pedagogika ogólna: Pedagogika jako nauka i jej struktura ; Podstawowe pojęcia pedagogiczne w świetle wypowiedzi współczesnych pedagogów ; Metodologiczne podstawy pedagogiki ; Główne kierunki w pedagogice ; Organizacja pracy oświatowej. II. Organizacja procesu nauczania: Składniki procesu nauczania i uczenia się ; Systemy nauczania ; Organizacja lekcji ; Zasady nauczania ; Metody nauczania. III. Podstawy wychowania: Ogólne założenia wychowania moralnego ; Normy moralne jako treść wychowania ; Założenia metodyczne wychowania moralnego ; Organizacja wolnego czasu młodzieży ; Organizacja samorządu uczniowskiego ; Wychowanie estetyczne ; Wychowanie fizyczne ; Wychowanie dla przyszłości jako podstawowy cel pedagogiczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-41576 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problemy wychowania plastycznego / Tadeusz Marciniak. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 1976. - 141, [3] s., [16] s. tabl. : il. ; 25 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-45700 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-373.2 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86198 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 37-Czyt (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-39030/cz.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-50837 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Estetyka i wychowanie / Irena Wojnar. - Warszawa : Państwowe Wydaw. Naukowe, 1964. - 365, [2] s., [9] k. tabl. : fot., il. ; 25 cm.
Indeks
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-45392 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-48562 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Piosenka w przedszkolu / Zygmunt Stankiewicz. - Wyd. 2. - Warszawa : Państwowy Zakład Wydawnictw Szkolnych, 1973. - 183, [1] s. : nuty, rys. ; 24 cm.
- Jak samodzielnie wygrać na fortepianie melodie
pieśni dziecięcych - Piosenki w tonacjach do czterech znaków kluczowych - O pracy nad umuzykalnianiem dzieci w przedszkolu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-34104 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Z Moich Doświadczeń)
- Postulat kształcenia wrażliwości estetycznej
w programie nauczania - Przystępujemy do pracy - Lekcja wstępna - Poznajemy utwór literacki - Omawianie utworów literackich - Analiza języka utworu - Aktualizacja - Teatr - Do czego służy nam spotkanie z architekturą - Oglądamy film - Spacer do pomników - Rysunek, malarstwo - Audycje muzyczne i koncerty - Lekcje "stracone" - Wystawa sztuki ludowej w muzeum - Turnieje konopnicjańskie - Życie bieżące - Wnioski i postulaty
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-37767 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej