Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(349)
Forma i typ
Książki
(346)
Poradniki i przewodniki
(20)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Muzyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Dostępność
dostępne
(421)
wypożyczone
(45)
tylko na miejscu
(30)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(53)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(30)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(197)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(4)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(24)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(5)
Filia 2 (Fredry 5)
(8)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(8)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(20)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(12)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(40)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(8)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(11)
Filia 9 (Czackiego 5)
(8)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(25)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(10)
Filia 15 (Lwowska 60)
(10)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(14)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(5)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(7)
Autor
Gordon Thomas (1918-2002)
(16)
Mazlish Elaine
(11)
Trzebiatowska Małgorzata
(11)
Sujak Elżbieta (1925-2021)
(10)
Brett Doris (1950- )
(8)
Faber Adele (1928- )
(7)
Makowska Alicja
(6)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(5)
Lewin Aleksander (1915-2002)
(5)
Brett Doris
(4)
Deliński Cezariusz
(4)
Faber Adele
(4)
Forward Susan (1938- )
(4)
Grażyński Ryszard
(4)
Pater-Podgórna Ewa
(4)
Sowa Józef (1939- )
(4)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(4)
Więznowska Mariola
(4)
Davies Simone
(3)
Gajda Janusz (1933- )
(3)
Imai Hiyoko
(3)
Kida Jan (1931- )
(3)
Montessori Maria (1870-1952)
(3)
Rowid Henryk
(3)
Szmyd Kazimierz
(3)
Ziembiński Zygmunt
(3)
Bachańska Monika Magdalena
(2)
Bobrowska Ładysława
(2)
Bobrowska-Nowak Wanda
(2)
Burch Noel
(2)
Camarda Sylwia
(2)
Doleżal-Nowicka Irena (1923- )
(2)
Dudzińska Irena
(2)
Foerster Fryderyk Wilhelm (1869-1966)
(2)
Frączek Zofia
(2)
Gaul Dorota
(2)
Gałkowski Tadeusz (1936- )
(2)
Haring Norris G. (1923- )
(2)
Herdtweck Waltraud
(2)
Horosiewicz Beata
(2)
Kamiński Aleksander
(2)
Kotłowski Karol
(2)
Kościuk Zbigniew
(2)
Krolczuk-Wyganowska Luiza
(2)
Kruk Helena
(2)
Kwiatowska Maria (1913-2011)
(2)
Lillard Paula Polk (1931- )
(2)
Machowski Michał
(2)
Maciołek Beata
(2)
Masłowska Katarzyna
(2)
Muszyński Heliodor (1931- )
(2)
Nonas Narcyz
(2)
Panek Edyta
(2)
Papuzińska Joanna (1939- )
(2)
Radzicki Józef
(2)
Rudna-Jaros Monika
(2)
Rulka Janusz
(2)
Rumatowska Beata
(2)
Sośnicki Kazimierz (1883-1976)
(2)
Strzyżewski Stanisław (1922- )
(2)
Szafrańska Dorota
(2)
Szafrańska-Poniewierska Dorota
(2)
Tarnowska Barbara
(2)
Trześniowski Roman
(2)
Urbanek Karol
(2)
Vom Wege Brigitte (1950- )
(2)
Weryho Maria (1858-1944)
(2)
Wessel Mechthild (1950- )
(2)
Winiarski Mikołaj
(2)
Wojnar Irena
(2)
Wojnar Irena (1924- )
(2)
Zarzecki Lucjan (1873-1925)
(2)
Ziemnowicz Mieczysław (1882-1971)
(2)
Łopatkowa Maria (1927- )
(2)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(2)
Adamski Tomasz (kulturoznawstwo)
(1)
Adler Feliks (1851-1933)
(1)
Alvarez Céline (1983- )
(1)
Ames Louise Bates (1908-1996)
(1)
Artero Roberto
(1)
Balcerzak Alojzy (1930- )
(1)
Baran Józef (1931- )
(1)
Baranowska Maria
(1)
Bartnicka Kalina
(1)
Barycz Henryk (1901-1994)
(1)
Barłóg Krystyna
(1)
Bałutowski Dawid
(1)
Białobrzeska Joanna
(1)
Białołęcka Helena
(1)
Birkenbihl Vera F. (1946- )
(1)
Birkenheim Eugenia
(1)
Bińczycka Jadwiga (1930- )
(1)
Blicharska Felicja
(1)
Bogdanowicz Zofia (wychowanie przedszkolne)
(1)
Boguszewska Anna
(1)
Bohucki Jan (1901-1991)
(1)
Borgenicht David
(1)
Borzym Irena (1939- )
(1)
Brodzki Krzysztof
(1)
Brzezińska Daria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(64)
1990 - 1999
(64)
1980 - 1989
(15)
1970 - 1979
(99)
1960 - 1969
(17)
1950 - 1959
(1)
1940 - 1949
(2)
1930 - 1939
(13)
1920 - 1929
(11)
1900 - 1909
(1)
1890 - 1899
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
1901-2000
(6)
1945-1989
(4)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(314)
Ukraina
(7)
Litwa
(1)
Holandia
(1)
Język
polski
(307)
Odbiorca
Rodzice
(21)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
Nauczyciele
(2)
0-5 lat
(1)
Instruktorzy harcerscy
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Niewidomi
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura hiszpańska
(1)
Temat
Wychowanie w rodzinie
(95)
Metody wychowawcze
(79)
Wychowanie
(77)
Wychowanie przedszkolne
(67)
Psychologia dziecka
(62)
Dziecko
(37)
Uczniowie
(37)
Metody nauczania
(33)
Młodzież
(30)
Nauczanie początkowe
(29)
Wychowanie estetyczne
(29)
Nauczanie
(24)
Pedagogika
(23)
Psychologia wychowawcza
(22)
Nauczyciele
(20)
Rodzina
(20)
Szkolnictwo
(20)
Metoda Montessori
(18)
Wychowanie moralne
(18)
Gry i zabawy ruchowe
(17)
Gry i zabawy
(15)
Biblioterapia
(14)
Dzieci
(14)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(14)
Wychowanie fizyczne
(13)
Sztuka
(12)
Kształcenie
(11)
Wychowanie obywatelskie
(11)
Dziecko trudne
(9)
Osobowość
(9)
Psychoterapia
(9)
Wychowanie plastyczne
(9)
Przedszkola
(8)
Uczenie się
(8)
Wychowanie do wartości
(8)
Czytanie
(7)
Gry edukacyjne
(7)
Język polski
(7)
Kultura
(7)
Oświata
(7)
Rodzice
(7)
Szkolnictwo podstawowe
(7)
Umuzykalnianie
(7)
Wychowanie seksualne
(7)
Muzyka
(6)
Niedostosowanie społeczne
(6)
Oświata dorosłych
(6)
Rodzicielstwo
(6)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(5)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(5)
Edukacja medialna
(5)
Edukacja zdrowotna
(5)
Etyka
(5)
Film
(5)
Inteligencja (psychol.)
(5)
Kara (psychol.)
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Montessori, Maria (1870-1952)
(5)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Pedagogika opiekuńcza
(5)
Pedagogika resocjalizacyjna
(5)
Praca kulturalno-oświatowa
(5)
Samorząd szkolny
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Uczucia
(5)
Wychowanie dorosłych
(5)
Wychowanie pozaszkolne
(5)
Wychowanie socjalistyczne
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Świetlice szkolne
(5)
Alkoholizm
(4)
Dziecko niepełnosprawne
(4)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(4)
Dziecko wiejskie
(4)
Harcerstwo
(4)
Historia
(4)
Kłamstwo
(4)
Lekcje muzealne
(4)
Literatura
(4)
Lęk
(4)
Myślenie twórcze
(4)
Nerwice
(4)
Niemowlę
(4)
Opieka nad dziećmi
(4)
Patriotyzm
(4)
Pedagogika specjalna
(4)
Pisanie
(4)
Praca
(4)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(4)
Samowychowanie
(4)
Studenci
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Trudności wychowawcze
(4)
Twórczość dzieci i młodzieży
(4)
Wartość
(4)
Wychowawstwo
(4)
Dyscyplina (socjol.)
(3)
Edukacja domowa
(3)
Filozofia
(3)
Grupy rówieśnicze
(3)
Temat: dzieło
Dolina Issy
(1)
Ostatnie życzenie
(1)
Temat: czas
1901-
(12)
2001-0
(7)
1801-
(6)
1801-1900
(3)
1901-2000
(3)
1989-
(3)
1701-
(2)
1945-
(2)
2001-
(2)
1601-
(1)
1918-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Włochy
(3)
Francja
(1)
Jarosław (woj. podkarpackie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Płock (woj. mazowieckie ; okręg)
(1)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Gatunek
Wydawnictwa popularne
(24)
Poradnik
(22)
Poradniki
(21)
Poradniki dla nauczycieli
(11)
Opracowanie
(8)
Poradniki dla rodziców
(7)
Materiały konferencyjne
(6)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(6)
Melodia z tekstem podłożonym
(4)
Piosenka dziecięca polska
(4)
Podręcznik
(4)
Podręczniki akademickie
(4)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Dane statystyczne
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Monografia
(2)
Podręczniki
(2)
Programy wychowania przedszkolnego
(2)
Scenariusze zajęć
(2)
Bajka i baśń
(1)
Biografia
(1)
Biografie
(1)
Czasopisma dziecięce
(1)
Czasopisma dziecięce polskie
(1)
Elementarze polskie
(1)
Ilustracje
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Literatura dziecięca angielska
(1)
Literatura fantastyczna
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze do nauczania początkowego
(1)
Opowiadania i nowele biograficzne
(1)
Opowiadanie dziecięce o zwierzętach
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Podręczniki do nauczania początkowego
(1)
Programy nauczania początkowego
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Przysłowia
(1)
Scenariusz filmowy amerykański
(1)
Scenariusze imprez szkolnych
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Teksty
(1)
Utwory sceniczne dla dzieci
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(25)
Psychologia
(13)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(11)
Historia
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
349 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedszkole, rzeczywistość i szansa / Krystyna Lubomirska. - Wyd. 2. - Warszawa : Żak, 1994. - 190 s. : tab. ; 21 cm.
Streszcz. fr.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-373.2 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73967 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 174-186.
I. MUZYKA: Wprowadzenie ; Pomiędzy tym, co "własne", a tym, co "obce" w muzyce – próba określenia podstawy dla muzycznie zorientowanej edukacji międzykulturowej ; Edukacja międzykulturowa i edukacja muzyczna - cele, założenia i ogólna charakterystyka ; Muzyczna edukacja międzykulturowa na przykładzie poznawania sztuki ludowej różnych kultur ; Muzyczna edukacja międzykulturowa w polskiej szkole - impulsy, propozycje i dydaktyczne rozwiązania ; Przykładowe lekcje muzycznej edukacji międzykulturowej: Muzyka ludowa Niemiec ; Sakralna muzyka Kościoła ewangelicko-augsburskiego ; Żydowska muzyka ludowa - pieśni jidysz i muzyka klezmerska ; Ukraińska muzyka ludowa ; "Ocalały z Warszawy" Arnolda Schoenberga - pamięć o Holocauście wyrażona językiem muzyki współczesnej ; Refleksje końcowe ; II.. TANIEC I RUCH: Wprowadzenie ; Taniec a idea edukacji międzykulturowej ; Zacznij od siebie - praca nad świadomością swego ciała i ruchu ; Intuicja i poczucie bezpieczeństwa – przygotowanie do "współbycia" z Innymi ; Idea dialogu i komunikowania się a doświadczenie ruchu autentycznego ; III. LITERATURA DLA DZIECI I MŁODZIEŻY: Wprowadzenie ; Klasyka baśniowa a temat Inności ; Międzykulturowe bajki ; Podania, legendy, lokalne opowieści ludowe – możliwości ich wykorzystania dla celów edukacji międzykulturowej ; Spotkania z Innym w kanonie i poza kanonem lektur szkolnych ; Przegląd, miejsce i znaczenie najnowszej prozy dziecięcej i młodzieżowej dla celów edukacji międzykulturowej ; Propozycje metodyczne - impuls do dyskusji ; IV. FILM: Wprowadzenie ; Szwecja, czyli idealny system, który nie działa: Zozo wśród jasnowłosych Szwedów, Gra imigrantów z systemem ; Australia i Nowa Zelandia - w stronę kultury tradycyjnej ; Molly wraca do domu ; Izrael, czyli wieloetniczność ; Wielka Brytania, czyli dziewczyny chcą żyć po swojemu ; Polska: Diabły, diabły, czyli Żydzi i Cyganie ; Wychowanie przez film. Warsztaty filmowe ; Wszyscy jesteśmy nomadami. Refleksje końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103513 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 442-[445]. Indeks.
I. Biologiczne i psychologiczne podstawy wychowania w przedszkolu ; II. Organizacja i metody pracy wychowawczej w przedszkolu ; III. Wychowanie zdrowotne ; IV. Wychowanie społeczno-moralne ; V. Wychowanie umysłowe ; VI. Wychowanie estetyczne ; VII. Przygotowanie dziecka do szkoły.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-28183 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-43350 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-69316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-47168 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-47033 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-46330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [292]-304.
I. DWA PODEJŚCIA W MYŚLENIU O DZIECKU I WCZESNEJ EDUKACJI: Dziecko i jego edukacja - refleksja krytyczna ; Publiczne i niepubliczne przedszkola ; A co ze standardami w przedszkolu ; Dlaczego o jakości edukacji przedszkolnej ; Badania nad jakością edukacji przedszkolnej ; Jakość edukacji dla małych dzieci - ujęcie współczesne ; Jakość edukacji i wolny rynek edukacyjny ; Model rynkowy i demokratyczny - próba charakterystyki ; Główne założenia podejścia rynkowego ; Podejście demokratyczne, czyli demokratyczne eksperymentowanie ; Demokratyczne eksperymentowanie i rola państwa ; Rola władz lokalnych ; Rola instytucji ; Kim jest nauczyciel ; II. OD TEORII DO PRAKTYKI - TRZY PRZYKŁADY DEMOKRATYCZNEGO EKSPERYMENTOWANIA: Program "High/Scope Educational Research Foundation: Educating Young Children" - Pierwszy przykład z życia ; Aktywne uczenie się ; Cechy interakcji dorośli-dzieci ; Tworzenie klimatu wsparcia ; Kto ma kontrolę? Trzy różne klimaty społeczno-emocjonalne ; Konsekwencje klimatu wsparcia dla dzieci i dorosłych ; Organizacja dnia ; Kluczowe doświadczenia - ich natura i konsekwencje edukacyjne ; Współpraca z rodziną jako element konieczny do zrozumienia dziecka ; Rodzice w programie "High/Scope" ; Praca w zespole - współpraca między nauczycielami ; Arkusz obserwacji dziecka, czyli ocena i dokumentowanie jego rozwoju ; Program przedszkolny "Reggio Emilia" - drugi przykład z życia ; Konstruowanie programu w "Reggio Emilia" ; Główne zasady pracy metodą projektów ; Rola nauczyciela i wspomagających go specjalistów ; Rodzice w programie "Reggio Emilia" ; Dokumentacja jako narzędzie konstrukcji i rekonstrukcji programu działania ; Edukacja zróżnicowana ze względu na pleć - przykład z Polski ; Rodzice w instytucjach "Sternika" ; Zarządzanie instytucjami "Sternika" ; Kim jest nauczyciel ; Organizacja procesu wychowawczo-dydaktycznego ; Program wychowawczy ; Program dydaktyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97624 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Pedagogiczne / pod red. Bogdana Suchodolskiego ; t. 25)
Bibliogr. s. [248]-250.
WSTĘP: Epoka przemian ; Cywilizacja dźwięku transmitowanego ; ANALIZA ESTETYCZNA: Stanowisko teoretyczne ; Spór o istnienie dzieła sztuki ; O działalności tematotwórczej i interpretacyjnej w sztuce ; O naturalizmie i realizmie w sztuce ; O sztukach mniej i bardziej wartościowych ; O bezpośredniej i pośredniej przedmiotowości w sztuce ; Kilka słów o pojmowaniu terminu "sztuka" używanego w tej pracy ; Konieczność zastosowania nowych kryteriów klasyfikacyjnych ; Definicja ogólna nowej grupy dziedzin sztuki ; Wstępna definicja fonografiki w wyniku analizy klasyfikacyjnej ; Problematyka terminologiczna ; O sztuce fonograficznej: Charakterystyka ogolna ; Fonografika a "mass media" ; Fonografika a muzyka i literatura ; Fonograficzny obraz środowiska akustycznego ; O funkcjach poznawczych fonogramu ; O procesie twórczym w fonografice ; O formie fonograficznej ; O stylach w fonografice ; Piękno w fonografice ; O specyfice fonografiki ; Problematyka wartościowania ; Definicja fonografiki jako sztuki ; PEDAGOGICZNA ANALIZA PRZEZYCIA FONOGRAFICZNEGO: Wprowadzenie ; Psychologia słuchacza: Problematyka wrażliwości słuchowej ; Problematyka poczucia rytmicznego i agogicznego ; Problematyka rozumienia konwencji językowej muzyki i literatury ; Problematyka zdolności odczuwania wielości elementów dzieła utrwalonego w zapisie fonograficznym ; Problematyka poczucia "barwy" sygnału brzmieniowego ; Problematyka pamięci słuchacza ; Problem poczucia formy utworu ; O przeżyciu fonograficznym: Awizualność procesu percepcyjnego zapisu fonograficznego ; Fizjologiczne uwarunkowanie procesu percepcyjnego zapisu fonograficznego ; Uwarunkowanie procesu percepcyjnego wartościami pochodzenia technicznego ; Wpływ zadatków wrodzonych ; O percepcji indywidualnej fonogramu i o percepcji w grupie społecznej ; O uległości fonograficznej i procesie powstawania emocji estetycznej ; Wpływ czynników pozafonograficznych ; Sposób oddziaływania fonogramu ; Wnioski końcowe z analizy psychologicznej ; WNIOSKI PEDAGOGICZNE: Pedagogiczna analiza kultury współczesnej ; Konieczność nowego spojrzenia na problematykę wychowania estetycznego ; O znaczeniu wychowania fonograficznego ; Wpływ wychowania estetycznego perceptora na podatność fonograficzną ; Próba wyjaśnienia dwóch zagadnień spornych: O bezpośrenim i pośrednim kontakcie z dziełem sztuki ; O biernym i aktywnym kontakcie ze sztuką ; ZAKOŃCZENIE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-9893 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-64275 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-56341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.016 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-29778 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
I. Geneza systemu daltońskiego i jego rozpowszechnienie ; II. Zasady metody daltońskiej ; III. Organizacja pracy i urządzenie szkoły daltońskiej ; IV. Jak pracują uczniowie w szkole daltońskiej ; V. Próby zastosowania metody daltońskiej w szkołach polskich ; VI. Przykłady planu pracy w następnych oddziałach szkoły powszechnej ; VII. Zalety i braki systemu daltońskiego ; VIII. System daltoński a reforma szkoły polskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. AD-34497 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-51425 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.013.82 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Badania przeprowadzono w Państwowym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Przemyślu, Państwowym Zakładzie Wychowawczym w Jaśle i Państwowym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Smoczce (obecnie w obrębie Mielca).
Podstawowe problemy kształcenia specjalnego upośledzonych umysłowo w świetle reformy oświaty i szkolnictwa w Polsce ; Pojęcie sytuacji społecznej - wpływ sytuacji społecznych na zachowanie się dziecka upośledzonego umysłowo ; Problematyka pracy i metodologiczna charakterystyka badań ; Kierunki i formy działalności drużyny harcerskiej "Nieprzetarty szlak" w zakresie realizacji zadań rewalidacyjno-wychowawczych ; Aktywność społeczna dzieci upośledzonych umysłowo jako funkcja zintegrowania pracy szkoły specjalnej i działalności drużyny harcerskiej "Nieprzetarty szlak" ; Warunki i przebieg działalności społeczno-wychowawczej drużyn harcerskich "Nieprzetraty szlak", organizowanej na tle kontaktów ze środowiskiem ; Podstawowe przesłanki optymalnego modelu działania organizacji harcerskiej "Nieprzetarty szlak" w systemie rewalidacyjno-wychowawczym szkoły-zakładu specjalnego (wnioski i postulaty).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100282 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej