Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Autor
Mazur Marek
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing polityczny
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks
Bibliogr.
1. Aspekty teoretyczne marketingu politycznego 2. Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich 3. Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku 4. Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce 5. Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej