Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(5)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Bednárová Lucia
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Lubas Barbara
(1)
Pacana Andrzej
(1)
Piasny Beata
(1)
Rychter Krzysztof J
(1)
Szlis Izabela
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Wizerunek przedsiębiorstwa
(7)
Public relations
(5)
Banki
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Marketing narodowy
(2)
Reklama
(2)
Wizualizacja (psychologia)
(2)
Zarządzanie
(2)
Administracja
(1)
Agencje zatrudnienia
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekorozwój
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logotypy
(1)
Macierze
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miasta
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Public relations w internecie
(1)
Rachunkowość
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Socjotechnika
(1)
Sponsoring
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
(1)
Służba zdrowia
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego "PZL-Rzeszów"
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Znaki graficzne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(2)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Public relations : zarządzanie reputacją firmy / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 2000. - 156, [3] s. : rys., 1 wykr. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie.)
Bibliogr. s. [159].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [136]-141.
Streszcz. ang.
Wizerunek przedsiębiorstwa ; Podstawy systemowego zarządzania jakością zgodnego z normami ISO serii 9000 ; System zarządzania środowiskowego ; Systemowe zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy ; Kultura i wymiary kultury ; Kultura korporacyjna ; Czynniki mające wpływ na kulturę korporacyjną ; Przejawy kultury korporacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104697 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1. KRYZYS WIZERUNKOWY - PODSTAWY METODOLOGICZNE: 1.1. Wizerunek i reputacja ; 1.2. Błędy przyczyniające się do powstawania i eskalacji sytuacji kryzysowych. Studium przypadku: turbulencje wizerunkowe Boeinga ; 1.3. Klasyfikacja kryzysów. Studium przypadku: podważone fundamenty Avonu ; 1.4. Przygotowanie do wystąpienia kryzysów wizerunkowych ; 1.5. Strategie włączania zespołów w rozwiązywanie kryzysów ; 1.6. Podatność organizacji na kryzysy oraz poziomy jej przygotowania ; 1.7. Plan przygotowany przed i w trakcie kryzysu ; R. 2. ŹRÓDŁA, SYMPTOMY I SKUTKI KRYZYSU: 2.1. Źródła wizerunkowych sytuacji kryzysowych Studium przypadku: rodzinne konflikty w Druteksie ; 2.2. Rozpoznawanie kryzysów - symptomy i ich identyfikacja. Studium przypadku: Ikea ; 2.3. Operacyjne i strategiczne konsekwencje kryzysu. Studium przypadku: Green Caffc Nero ; R. 3. PRZYGOTOWANIE NA WYPADEK WYSTĄPIENIA SYTUACJI KRYZYSOWYCH: 3.1. Dysfunkcje systemu zarządzania kryzysowego ; 3.2. Kluczowe elementy procesu przygotowania ; 3.3. Audyt w przygotowaniu do wystąpienia sytuacji kryzysowych ; 3.4. Pole diagnostyczne w profilaktyce kryzysowej ; 3.5. Metody oparte na scenariuszach - opracowanie scenariuszy rozwoju sytuacji kryzysowej. Studium przypadku: strajk w PLL LOT ; R. 4. ZARZĄDZANIE W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH: 4.1. Procedury w zarządzaniu wizerunkiem ; 4.2. Strategie wykorzystywane w procesie rozwiązywania sytuacji kryzysowych. Studium przypadku: krakowski problem Ideo ; 4.3. Dystrybucja treści w kryzysie ; 4.4. Podręcznik działań antykryzysowych (manual) ; 4.5. Praktyka przygotowania księgi kryzysowej w polskich firmach ; 4.6. Sztab kryzysowy i zadania poszczególnych jego członków ; 4.7. Media i kryzys ; 4.8. Eskalacja kryzysu ; 4.9. Problematyczne poglądy i komentarze w mediach. Studium przypadku: kryzys społecznościowy w firmie Panasonic ; R. 5. ZARZĄDZANIE SKUTKAMI ZDARZEŃ: 5.1. Ograniczanie skutków kryzysu w procesach inwestycyjnych ; 5.2. Kryzys w czasie zmian w organizacji ; 5.3. Zarządzanie wizerunkiem po kryzysie Studium przypadku: sanacja wizerunku Maspeksu Wadowice ; 5.4. Dokumentacja sporządzana po kryzysie ; 5.5. Style menedżerskie w zarządzaniu kryzysowym ; 5.6. Nastawienie do kryzysu i emocje jako element skutecznego zarządzania. Studium przypadku: Szlachetna Paczka - na równi pochyłej.
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki. [Difin, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108183 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 189-190.
I. ZNAK: 1. Percepcja wizualna; 2. Znak graficzny; 3. Znaki i symbole organizacji, II. SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ (SIW): 1. Znak firmowy-logo-podstawowe elementy systemu; 2. Konstruowanie systemu; 3. Zarządzanie poprzez system identyfikacji wizualnej; 4. Kategorie systemów identyfikacji wizualnej; 5. Nazwa prawna, nazwa marketingowa, brand w SIW; 6. Zarządzanie systemem i praktyczne aspekty użytkowania; 7. Księga tożsamości, III. WIZUALIZACJA W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU: 1. Wizerunek organizacji i jego elementy składowe; 2. Identyfikacja wizualna a relacje wewnętrzne i zewnętrzne; 3. Korzyści wynikające z profesjonalnie wdrożonych systemów identyfikacji; 4. Prawne aspekty komunikowania z wykorzystaniem systemu identyfikacji wizualnej; 5. Tworzenie tożsamości wizualnej-kto co robi i jakimi metodami; 6. SIW-spontanicznie, samodzielnie czy profesjonalnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Materiały z konf., 17 kwietnia 2012 r., Stalowa Wola.
Dot. m.in. przedsiębiorstw podkarpackich (s. 59-76, 97-111) oraz Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego "PZL-Rzeszów" (s. 211-230).
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. ang.
Spis treści równol. pol., ang.
Streszcz. ang.
Maria Borowska - Przedsiębiorstwo wczoraj, dziś i jutro ; Anna Jabłońska-Mazur - Rachunkowość instrumentów finansowych w obliczu globalnego kryzysu ; Waldemar Zadworny - Funkcjonowanie firm rodzinnych na Podkarpaciu w warunkach kryzysu gospodarczego - badania empiryczne ; Jarosław W. Przybytniowski - Zarządzanie ryzykiem w ekorozwoju. Wybrane zagadnienia ; Tomasz Dziechciarz, Mariusz Iskra - Zmiany strukturalne podmiotów gospodarczych Podkarpacia ; Paweł Dziekański - Analiza dyskryminacji w ocenie stanu finansowego przedsiębiorstw ; Roman Chorób - Strategie rozwojowe, marketingowe i promocyjne w innowacyjnych formach powiązań integracyjnych w agrobiznesie na tle procesów globalizacji ; Wiktor Reutow - Monopolizacja kapitałowa w korporacjach globalnych [w jęz. ang.] ; Rafał Marcin Borkowski - Kompetencje organizacji determinantą innowacyjności sektora MSP w warunkach globalizacji ; Judyta Jędrzejczak, Aleksandra Łopatka - Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw jako czynnik wpływający na koncentrację produkcji oraz siłę rynkową przedsiębiorstw ; Wiktor Czepurko, Larysa Czepurko - Wybór modelu zarządzania w regionalnych jednostkach firmy [w jęz. ang.] ; Jan Dzierga - Strategia rozwoju przedsiębiorstwa ; Michał Piekutowski - Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce ; Weronika Gryszel - Przedsiębiorstwa jako partnerzy brandingu narodowego ; Wincenty Kulpa - Wybrane metody zarządzania ryzykiem bankowym we współczesnym banku komercyjnym ; Barbara Lubas, Beata Piasny - Kapitał ludzki jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw ; Maria Borowska - Przedsiębiorczość kobiet w Polsce na początku XXI w. ; Katarzyna Słomiany - Agencje zatrudnienia formą wsparcia przedsiębiorstw ; Karolina Urban - Zarządzanie talentami, jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy ; Maria Klonowska-Matynia, Anna Trzebińska - Rozwój wiedzy w sektorze msp na przykładzie przedsiębiorstwa branży energii wiatrowej ; Beata Pater - Społeczna odpowiedzialność biznesu w służbie ochrony przyrody w polskich parkach narodowych ; Grażyna Mańczak - Proces kierowania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Anna Irena Szymańska - Wybrane instrumenty promocyjne oraz ich oddziaływanie w badaniach empirycznych ; Iwona Codogni - Społeczna odpowiedzialność biznesu jako metoda budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101353 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek : jak go zmierzyć i jak poprawić / Izabela Szlis. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 319 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 235-249.
Dla przedsiębiorców, menedżerów, kadry zarządzającej, specjalistów ds. public relations oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i psychologii.
R. I. Bankowość detaliczna w Polsce: 1. Główne determinanty zmian w bankowości detalicznej ; 2. Bankowość detaliczna a sektor bankowy w Polsce ; R. 2. Rola wizerunku banku w procesie wymiany rynkowej: 1. Koncepcja wizerunku banku w logice dominacji usługi (Service Dominant Logic - SDL) ; 2. Pomiar dywergencji między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w segmencie klienta detalicznego ; R. III. Rzeczywisty wizerunek w bankowości detalicznej: 1. Cel, zakres i metoda badań strony popytowej w bankowości detalicznej ; 2. Interakcje na rynku detalicznych usług bankowych ; 3. Analiza strukturalna zasobów użytkowych banków - perspektywa klienta ; R. IV. Pożądany wizerunek banków w segmencie klienta detalicznego: 1. Koncepcja badań wśród podażowych oferentów wartości ; 2. Orientacja rynkowa i strategie marketingowe a pożądany wizerunek banku ; 3. Zasoby użytkowe banków w kontekście orientacji na klienta - perspektywa banków ; R. V. Dywergencja między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w perspektywie orientacji na klienta: 1. Luki percepcji roli kluczowych zasobów użytkowych banków ; 2. Zakres rozbieżności między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku ; 3. Wpływ odmienności percepcji roli kluczowych zasobów użytkowych banków na dywergencję między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110076 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej