Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(24)
Forma i typ
Książki
(20)
Publikacje naukowe
(5)
Czasopisma
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(7)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(16)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(5)
Biernat Kamil
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Homa Dominik
(2)
Kaczmarek Sylwester
(2)
Krawczyk Henryk (1946- )
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Nowicki Krzysztof (1954- )
(2)
Rączka Gabriela
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Austin Tricia
(1)
Bar Gabriela
(1)
Bartołd Robert
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Doust Richard
(1)
Drzazga Anna
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Furmanek Waldemar (1945- )
(1)
Ganczar Małgorzata (1977- )
(1)
Garbiński Aleksander
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Grabowski Radosław (1972- )
(1)
Grochowski Robert (politolog)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Machura Witold
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Srokosz Witold
(1)
Sytek Alicja
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Łętowska Ewa (1940- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(23)
angielski
(1)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Usługi elektroniczne
(18)
Konsumenci (ekonomia)
(8)
Handel elektroniczny
(7)
Internet
(6)
Gospodarka elektroniczna
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(5)
Administracja elektroniczna
(4)
Dane osobowe
(4)
Informacja
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Rozwój społeczny
(4)
Usługi
(4)
Jakość życia
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Nieuczciwa konkurencja
(3)
Pieniądz elektroniczny
(3)
Rozwój regionalny
(3)
Sieć komputerowa
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Administracja publiczna
(2)
Aukcja internetowa
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
COVID-19
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Informatyka
(2)
Informatyzacja
(2)
Innowacje
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Listy dystrybucyjne
(2)
Podatek
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Pornografia
(2)
Prawo autorskie
(2)
Projektowanie
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Spółki
(2)
Służba zdrowia
(2)
Telekomunikacja
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Zarządzanie
(2)
Znak towarowy
(2)
Aborcja
(1)
Agrobiznes
(1)
Analiza finansowa
(1)
Apple Inc
(1)
Banki internetowe
(1)
Big data
(1)
Ceny
(1)
Chirurgia onkologiczna
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Czyn zabroniony
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Dochód
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
E-sądy
(1)
Efektywność energetyczna
(1)
Efektywność prawa
(1)
Energetyka
(1)
Europa 2020
(1)
Euroregiony
(1)
Gospodarka morska
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gromadzenie informacji
(1)
Głosowanie
(1)
Handel
(1)
Informacja publiczna
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Instytucje kultury
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał relacyjny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kasy oszczędności
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Komisja Nadzoru Finansowego
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencja
(1)
Kontrola celna
(1)
Krajowy Rejestr Sądowy
(1)
Kreatywność
(1)
Kredyt
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Lotniska
(1)
Marketing
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1939-
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Albania
(1)
Białoruś
(1)
Czechy
(1)
Ukraina
(1)
pyrzowice
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Monografia
(3)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-184.
CHARAKTERYSTYKA USŁUG JAKO PRZEDMIOTU BADAŃ: Istota i podział usług ; Znaczenie usług dla współczesnej gospodarki ; Znaczenie usług dla konsumentów ; WPŁYW NOWYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH NA RELACJE KONSUMENT - USŁUGODAWCA: Wpływ nowych technologii na ewolucję przedsięwzięć biznesowych ; Wpływ internetu na interakcje pomiędzy uczestnikami rynku: Oddziaływanie e-konsumentów na usługodawców - e-prosument ; Możliwości oddziaływania usługodawców na e-konsumentów ; Podpis elektroniczny ; Problem płatności elektronicznych ; CHARAKTERYSTYKA E-USŁUG: Definicja e-usług ; Znaczenie e-usług w zagospodarowaniu czasu wolnego: E-turystyka ; E-handel ; E-kultura ; Korzystanie z usług finansowych świadczonych drogą elektroniczną: E-bankowość ; E-ubezpieczenia ; Korzystanie z e-usług związanych z kapitałem ludzkim: E-zdrowie ; E-edukacja ; Korzystanie z e-administracji jako usługi publicznej ; Opinie dotyczące wybranych aspektów obecnego stanu rynku e-usług oraz jego przyszłości w świetle wyników badań własnych ; OCHRONA KONSUMENTA NA RYNKU E-USŁUG: Zagrożenia konsumenta związane z nabywaniem e-usług ; Instytucje i organizacje ochrony konsumentów ; Problem ujednolicenia prawa konsumenckiego na obszarze Unii Europejskiej ; Znajomość przepisów dotyczących sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży przez internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu / Marcin Cichoń [et al.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 648 s. : il. ; 25 cm.
(Onepress)
Indeks.
1. Wybór celu, modelu i strategii ; 2. Sklep internetowy ; 3. Sprzedaż na platformach aukcyjnych ; 4. Usługi online ; 5. E-marketing ; 6. Komunikacja z e-klientem ; 7. Obsługa transakcji i logistyka e-sprzedaży ; 8. Zwiększanie efektywności sprzedaży ; 9. E-biznes a prawo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł.: "E-administracja, e-turystyka, e-bankowość, e-handel".
Bibliogr. s.169-184.
CHARAKTERYSTYKA USŁUG JAKO PRZEDMIOTU BADAŃ: Istota i podział usług ; Znaczenie usług dla współczesnej gospodarki ; Znaczenie usług dla konsumentów ; WPŁYW NOWYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH NA RELACJE KONSUMENT - USŁUGODAWCA: Wpływ nowych technologii na ewolucję przedsięwzięć biznesowych ; Wpływ internetu na interakcje pomiędzy uczestnikami rynku: Oddziaływanie e-konsumentów na usługodawców - e-prosument ; Możliwości oddziaływania usługodawców na e-konsumentów ; Podpis elektroniczny ; Problem płatności elektronicznych ; CHARAKTERYSTYKA E-USŁUG: Definicja e-usług ; Znaczenie e-usług w zagospodarowaniu czasu wolnego: E-turystyka ; E-handel ; E-kultura ; Korzystanie z usług finansowych świadczonych drogą elektroniczną: E-bankowość ; E-ubezpieczenia ; Korzystanie z e-usług związanych z kapitałem ludzkim: E-zdrowie ; E-edukacja ; Korzystanie z e-administracji jako usługi publicznej ; Opinie dotyczące wybranych aspektów obecnego stanu rynku e-usług oraz jego przyszłości w świetle wyników badań własnych ; OCHRONA KONSUMENTA NA RYNKU E-USŁUG: Zagrożenia konsumenta związane z nabywaniem e-usług ; Instytucje i organizacje ochrony konsumentów ; Problem ujednolicenia prawa konsumenckiego na obszarze Unii Europejskiej ; Znajomość przepisów dotyczących sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży przez internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-98252 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projektowanie dla nowych mediów / Tricia Austin, Richard Doust ; tł. Aleksander Garbiński. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, cop. 2008. - 192 s. : fot. (gł. kolor.), il. (gł. kolor.), rys. (w tym kolor.) ; 26 cm.
(Projektowanie)
Bibliogr. s. 184. Indeks.
WPROWADZENIE: Czym jest projektowanie graficzne? ; Czym są stare media? ; Czym są nowe media? ; Czym jest projektowanie graficzne dla nowych mediów? ; Dla kogo jest ta ksiązka? 1. PODSTAWY: Rys historyczny ; Wpływ nowych mediów na projektowanie graficzne ; Nowe horyzonty 2. PROJEKTOWANIE DLA NOWYCH MEDIÓW: Terminologia i techniki stosowane w nowych mediach ; Projektowanie ; Proces twórczy 3. INTERNET: Od cyberprzestrzeni do świata rzeczywistego ; Ścieżki w głąb labiryntu ; Przestrzeń społeczna ; Odkrycia i nauka ; E-learning - nauka przez Internet ; sieci intranet i ekstranet ; Poczta elektroniczna ; Transmisje cyfrowe ; Marketing i handel on-line 4. ŚWIATY WIRTUALNE: Grafika komputerowa: tworzenie światów realnych i nierealnych ; Symulatory ; Studio projektowania graficznego: cyfrowa wyspa ; Multimedia ; Cyfrowe efekty specjalne ; Przemysł gier komputerowych ; Wirtualne istoty 5. DALSZE KROKI: Dlaczego warto projektować dla nowych mediów? ; Kto może odnieść sukces? ; Miejsce pracy ; Małe nie znaczy gorsze ; Wolny strzelec ; Tempo pracy ; Współpraca ; Jak znaleźć pierwszą pracę ; Autoreklama ; O tym warto pamiętać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91591 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 319-330.
1. Geneza regulacji prawnych kształtujących pozycję usługobiorcy usług elektronicznych; 2. Informacja handlowa a ochrona praw usługobiorcy usług elektronicznych; 3. Przesyłanie usługobiorcy usług elektronicznych niezamówionej informacji handlowej; 4. Zagadnienie dóbr osobistych usługobiorcy usług elektronicznych w świetle ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; 5. Delikty nieuczciwej konkurencji na gruncie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną w aspekcie ochrony praw usługobiorcy usług elektronicznych; 6. Obowiązek informacyjny względem usługobiorcy usług elektronicznych oraz prawo odstąpienia od umowy; 7. Ochrona danych osobowych usługobiorcy usług elektronicznych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną; 8. Prawne aspekty ochrony usługobiorcy usług elektronicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach XIX-XLI.
Cz. I E-KONSUMENT : Zjawiska i procesy kształtujące rozwój społeczeństwa informacyjnego i gospodarki cyfrowej w Polsce (Dominik Rozkrut) ; Konsument w świecie wirtualnym (Kamil Pluskwa-Dąbrowski) ; Wybrane problemy konsumenta na wspólnym rynku˙cyfrowym (Agata Jaroszek) ; Wpływ nowych przepisów dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na postępowanie przed Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej (Ewa Galewska) ; Cz. II E-ZDROWIE: Doświadczenia z realizacji regionalnych projektów e-zdrowie w Polsce - wyzwania, bariery, problemy, korzyści i rekomendacje (Grzegorz Fiuk) ; Świadczenie usług medycznych z wykorzystaniem telemedycyny - stan obecny i perspektywy (Stefan Mazurkiewicz, Aleksandra Klich) ; Telemedycyna w świetle rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (Marek Świerczyński) ; MHealth a wybrane prawa pacjenta o charakterze informacyjnym (Kinga Flaga-Gieruszyńska) ; Elektroniczna dokumentacja medyczna (EDM) w świetle rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 910/2014 z 23.7.2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE (tzw. eIDAS) (Kajetan Wojsyk) ; Przechowywanie elektronicznej dokumentacji medycznej - wybrane problemy (Dariusz Szostek, Damian Klimas) ; Udostępnianie elektronicznej dokumentacji medycznej -zagadnienia praktyczne (Aleksandra Klich, Katarzyna Smyk) ; Cz. III E-WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI: Informatyzacja postępowania cywilnego w orzecznictwie sądów powszechnych i Sądu Najwyższego (Joanna Studzińska) ; Nowelizacja przepisów postępowania cywilnego dotycząca postępowań rozpoznawczych (Magdalena Górna-Zawadzka) ; Identyfikacja stron i uczestników postępowania - wybrane zagadnienia informatyzacji postępowania cywilnego (Jacek Gołaczyński) ; Dowód z dokumentu prywatnego w formie elektronicznej w sądowym postępowaniu cywilnym -˙wybrane˙zagadnienia (Andrzej Jarocha) ; Problem dowodów nielegalnych na przykładzie środków dowodowych pozyskanych z Internetu w sprawach rodzinnych (Marcin Białecki) ; Perspektywy pełnego zautomatyzowania elektronicznego postępowania upominawczego (Łukasz Goździaszek) ; Informatyzacja postępowania wieczystoksięgowego (Anna Kościółek) ; Informatyzacja postępowania o nadanie klauzuli wykonalności (Marcin Uliasz) ; Ochrona tajemnicy komornika sądowego w elektronicznym sądowym postępowaniu egzekucyjnym (Marcin Borek) ; Wszczęcie elektronicznej licytacji ruchomości (Włodzimierz Głodowski) ; Elektroniczna licytacja ruchomości czyli komorniczy portal aukcyjny (Kinga Szmyd) ; Wykorzystanie narzędzi elektronicznych w postępowaniu upadłościowym i restrukturyzacyjnym (Izabella Gil) ; Cz. IV E-USŁUGI PUBLICZNE: Zagrożenia prywatności i bezpieczeństwa w Internecie w kontekście kompetencji cyfrowych (Monika Rozkrut) ; Elektroniczne usługi publiczne w wymiarze europejskim - na wybranych przykładach (Lucyna Łuczak-Noworolnik) ; E-usługi w praktyce radcy prawnego (Piotr Gil) ; Obowiązek korzystania przez zamawiających z systemu e-Certis - aspekty prawne i praktyczne (Martyna Wójcik) ; Cz. V IT i e-COMMERCE: Prawo z rejestracji domeny i piractwo domenowe w˙orzecznictwie sądowym (Gabriela Bar, Wojciech Lamik) ; Odpowiedzialność za hiperlinki: pierwsze refleksje (Przemysław Polański) ; Marketing elektroniczny. Istota, bariery i perspektywy rozwoju w˙Polsce (Wiesław M. Maziarz) ; Marketing bezpośredni prowadzony za pomocą środków komunikacji elektronicznej w świetle planowanej reformy prawa europejskiego (Zbigniew Okoń) ; Wzmacnianie zaufania użytkowników e-commerce jako czynnik rozwoju tej formy handlu (Maciej Czaplewski) ; Przetwarzanie danych publicznych kołem zamachowym dla spółek e-commerce? - wyzwania prawne (Rafał Malujda) ; Wpływ handlu elektronicznego na zasady podatkowe (Iwona Foryś, Mirosław Górski) ; Cyberprzestępstwa związane z treścią pornograficzną z udziałem małoletnich (Melanie Raczek).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105259 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 374-383, netogr. s. 383-387.
PRACA CZŁOWIEKA W OKRESIE TRANSFORMACJI CYWILIZACYJNEJ : Cywilizacja informacyjna owocem nowej pracy człowieka ; Technologia. Wielowymiarowość pojęcia ; Technologie czynnikiem sprawczym przemian cywlizacyjnych ; Konsekwencje przemian w technologiach ; Kierunki dalszego rozwoju technologii. PRACA CZŁOWIEKA W PRZEMYŚLE CYWLIZACJI INFORMACYJNEJ : Przemiany pracy w działalności produkcyjnej ; Przemiany pracy człowieka w przemyśle i budownictwie ; Konsekwencje przemian w technologiach i pracy człowieka. ZMIENNOŚĆ FORM ŚWIADCZENIA PRACY: Przemiany w formach organizacji i świadczenia pracy ; Telepraca. Nowa forma organizacyjna świadczenia pracy. PRACA W USŁUGACH CYWLIZACJI INFORMACYJNEJ: Usługi sektorem pracy ludzkiej i obiektem badań pedagogiki pracy ; Technologie informacyjne w usługach społecznych ; Nowe rozwiązania technologii informacyjnych ; E-biuro. Wirtualne biuro ; E-szkoła. E-nauczanie. E-Learning. M-nauczanie ; Edukacyjne narzędzia informacyjne ; Wirtualna edukacja. E-praca. Wybrana problematyka telemedycyny ; Telemedycyna - nowe oblicze pracy w służbie zdrowia. PRACA CZŁOWIEKA W ROLNICTWIE: Rolnictwo jako sektor działalności gospodarczej ; Przemiany pracy człowieka w rolnictwie ; Technologia a przemiany w pracy człowieka w rolnictwie ; Polskie rolnictwo w okresie transformacji cywilizacyjnej. ANEKS Prognozowane kierunki dalszego rozwoju technologii. Prezentacja problematyki technologii XXI wieku: Wybrane nowe technologie zmieniające jakość świata ; Nowe technologie początku XXI wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102306 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 319-330.
1. Geneza regulacji prawnych kształtujących pozycję usługobiorcy usług elektronicznych 2. Informacja handlowa a ochrona praw usługobiorcy usług elektronicznych 3. Przesyłanie usługobiorcy usług elektronicznych niezamówionej informacji handlowej 4. Zagadnienie dóbr osobistych usługobiorcy usług elektronicznych w świetle ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną 5. Delikty nieuczciwej konkurencji na gruncie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną w aspekcie ochrony praw usługobiorcy usług elektronicznych 6. Obowiązek informacyjny względem usługobiorcy usług elektronicznych oraz prawo odstąpienia od umowy 7. Ochrona danych osobowych usługobiorcy usług elektronicznych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną 8. Prawne aspekty ochrony usługobiorcy usług elektronicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Europejskie prawo umów konsumenckich / Ewa Łętowska. - Warszawa : C. H. Beck, 2004. - XXXV, 413 s. ; 23 cm + CD ROM.
(Zarys Prawa)
Indeks
Na płycie CD: "Europejskie prawo umów konsumenckich. Aneks".
1. Aksjologia i strategie ochrony konsumenta; 2. Pojęcie konsumenta (kwestie definicji i modelu); 3. Bezpieczeństwo towarów i usług; 4. Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny; 5. Prawo do informacji - kwestie generalne; 6. Prywatność konsumenta jako granica emitowania i żądania informacji handlowej; 7. Zakazy i ograniczenia informacji (reklama zakazana i nieuczciwa; wprowadzająca w błąd); 8. Informacje, do których konsument ma prawo; 9. Praktyki marketingowe typu "sweepstakes" (podarki, premie, gry, konkursy) oraz praktyki związane z obniżką ceny - projekt reformy prawa wspólnotowego; 10. Umowy zawierane poza lokalem handlowym; 11. Umowy zawierane na odległość; 12. Usługi finansowe świadczone na odległość; 13. Obrót elektroniczny; 14. Klauzule abuzywne; 15. Sprzedaż konsumencka i związane z nią gwarancje; 16. Usługi finansowe; 17. Kredyt dla konsumentów; 18. Usługi turystyczne: umowa o podróż; 19. Timesharing; 20. Usługi świadczone w ogólnym interesie gospodarczym; [i inne]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-346 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 287-298.
Dla osób zajmujących się tworzeniem przepisów prawnych, przedstawicieli administracji publicznej, obywateli, przedsiębiorców, studentów kierunków: prawo, administracja i zarządzanie.
R. I. Społeczeństwo informacyjne i administracja publiczna w dobie Internetu: 1. Ewolucja społeczeństwa informacyjnego i podstawowe pojęcia ; 2. Społeczeństwo globalnej informacji w UE ; 3. Usługa społeczeństwa informacyjnego ; 4. Implementacja społeczeństwa informacyjnego w Polsce ; R.II. Elektroniczna administracja publiczna: 1. Definicja i istota elektronicznej administracji publicznej ; 2. Kształtowanie się elektronicznej administracji publicznej i jej rola w budowaniu społeczeństwa informacyjnego ; 3. Skutki kształtowania elektronicznej administracji publicznej ; 4. Źródła prawa elektronicznej administracji publicznej ; 5. Informatyzacja postępowania administracyjnego ; R. III. Usługi elektronicznej administracji publicznej: 1. Ewolucja w zakresie świadczenia usług przez administrację publiczną: Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej - e-PUAP ; Elektroniczna skrzynka podawcza ; Wybrane platformy świadczące e-usługi dla obywateli i przedsiębiorców ; 2. Dokument elektroniczny ; 3. Usługi uwierzytelnienia ; 4. Elektroniczne zarządzanie dokumentacją ; 5. Archiwum elektroniczne ; 6. Rejestry publiczne ; R. IV. Dostęp do informacji będących w posiadaniu administracji: 1. Zasady leżące u podstaw prawa dostępu do informacji: Idee demokratyczne a dostęp do informacji ; Wolność wypowiedzi ; Zasada jawności ; Zasada zaufania obywateli do państwa ; Zasada równości w dostępie do informacji ; 2. Pojęcie informacji publicznej ; 3. Dostęp do informacji w prawie międzynarodowym ; 4. Dostęp do informacji publicznej w Unii Europejskiej ; 5. Gwarancja dostępu do informacji w prawie polskim: Geneza prawa dostępu do informacji publicznej w Polsce ; Konstytucyjne podstawy prawa dostępu do informacji publicznej ; Zakres podmiotowy i przedmiotowy prawa dostępu do informacji publicznej ; Realizacja prawa dostępu do informacji publicznej ; Biuletyn Informacji Publicznej i centralne repozytorium ; Centralne repozytorium ; R. V. Ograniczenie dostępu do informacji publicznej: 1. Ochrona informacji niejawnych i innych tajemnic ustawowo chronionych ; 2. Ochrona danych osobowych ; 3. Tajemnica przedsiębiorcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112996 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
[Z "Wprowadzenia"]: Publikacja będzie interesującą pozycją dla studentów telekomunikacji jak i informatyki oraz dla specjalistów zajmujących się konkretnymi, ale bardzo istotnymi problemami związanymi z technologią telekomunikacyjną lub informacyjną.
1. WPROWADZENIE ; 2. EWOLUCJA SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCH: 2.1. Pojęcie sieci telekomunikacyjnej, 2.2. Techniki zestawiania połączeń w sieciach, 2.3. Sieci z protokołem IP, 2.4. Scenariusze i sesje usług, 2.5. Konwergencja sieci PSTN i IP do sieci NGN ; 3. REALIZACJA ARCHITEKTUR VOIP: 3.1. Tendencje rozwojowe systemów VoIP, 3.2. Architektura sieci VoIP z protokołem SIP, 3.3. Przykłady wybranych rozwiązań systemów VoIP ; 4. USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNE I INFORMACYJNE: 4.1. Platformy usług elektronicznych, 4.2. Specyfikacja i standaryzacja usług telekomunikacyjnych, 4.3. Specyfikacja usług internetowych, 4.4. Wykorzystanie SOA w telekomunikacji, 4.5. Realizacja usług 3PCC, 4.6. Usługi w chmurze obliczeniowej ; 5. JAKOŚĆ SYSTEMÓW I USŁUG: 5.1. Modele opisu jakości, 5.2. Standardy jakości, 5.3. Parametry jakości usług, 5.4. Zapewnienie jakości platformy usługowej ; 6. POMIARY I OCENA USŁUG VoIP: 6.1. Koncepcja systemów pomiarowych, 6.2. Wydajność systemu dla usługi mowa, 6.3. Parametr MOS, 6.4. Skalowalność i niezawodność platform sieciowych, 6.5. Badanie zgodności scenariuszy realizacji usług, 6.6. Przeciwdziałanie atakom na usługi VoIP ; 7. PROJEKTOWANIE APLIKACJI UŻYTKOWYCH: 7.1. Kategorie aplikacji użytkowych, 7.2. Etapy i modele wytwarzania aplikacji, 7.3. Projektowanie otwartego oprogramowania, 7.4. Aplikacje komponentowe, 7.5. Aplikacje wykorzystujące usługi, 7.6. Platformy wytwarzania usług i aplikacji internetowych, 7.7. Aplikacje interaktywne, 7.8. Aplikacje mobilne, 7.9. Tworzenie scenariuszy biznesowych ; 8. OBSŁUGA WOŁAŃ W NIEBEZPIECZEŃSTWIE: 8.1. Specyfikacja systemu powiadamiania ratunkowego, 8.2. Architektura systemu OWN, 8.3. Podstawowa funkcjonalność systemu OWN, 8.4. Główne aplikacje systemu OWN, 8.5. Sesje obsługi OWN, 8.6. Opis usług geolokalizacji, 8.7. Rozwój systemów OWN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106561 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
[Z "Wprowadzenia"]: Publikacja będzie interesującą pozycją dla studentów telekomunikacji jak i informatyki oraz dla specjalistów zajmujących się konkretnymi, ale bardzo istotnymi problemami związanymi z technologią telekomunikacyjną lub informacyjną.
1. WPROWADZENIE ; 2. EWOLUCJA SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCH: 2.1. Pojęcie sieci telekomunikacyjnej, 2.2. Techniki zestawiania połączeń w sieciach, 2.3. Sieci z protokołem IP, 2.4. Scenariusze i sesje usług, 2.5. Konwergencja sieci PSTN i IP do sieci NGN ; 3. REALIZACJA ARCHITEKTUR VOIP: 3.1. Tendencje rozwojowe systemów VoIP, 3.2. Architektura sieci VoIP z protokołem SIP, 3.3. Przykłady wybranych rozwiązań systemów VoIP ; 4. USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNE I INFORMACYJNE: 4.1. Platformy usług elektronicznych, 4.2. Specyfikacja i standaryzacja usług telekomunikacyjnych, 4.3. Specyfikacja usług internetowych, 4.4. Wykorzystanie SOA w telekomunikacji, 4.5. Realizacja usług 3PCC, 4.6. Usługi w chmurze obliczeniowej ; 5. JAKOŚĆ SYSTEMÓW I USŁUG: 5.1. Modele opisu jakości, 5.2. Standardy jakości, 5.3. Parametry jakości usług, 5.4. Zapewnienie jakości platformy usługowej ; 6. POMIARY I OCENA USŁUG VoIP: 6.1. Koncepcja systemów pomiarowych, 6.2. Wydajność systemu dla usługi mowa, 6.3. Parametr MOS, 6.4. Skalowalność i niezawodność platform sieciowych, 6.5. Badanie zgodności scenariuszy realizacji usług, 6.6. Przeciwdziałanie atakom na usługi VoIP ; 7. PROJEKTOWANIE APLIKACJI UŻYTKOWYCH: 7.1. Kategorie aplikacji użytkowych, 7.2. Etapy i modele wytwarzania aplikacji, 7.3. Projektowanie otwartego oprogramowania, 7.4. Aplikacje komponentowe, 7.5. Aplikacje wykorzystujące usługi, 7.6. Platformy wytwarzania usług i aplikacji internetowych, 7.7. Aplikacje interaktywne, 7.8. Aplikacje mobilne, 7.9. Tworzenie scenariuszy biznesowych ; 8. OBSŁUGA WOŁAŃ W NIEBEZPIECZEŃSTWIE: 8.1. Specyfikacja systemu powiadamiania ratunkowego, 8.2. Architektura systemu OWN, 8.3. Podstawowa funkcjonalność systemu OWN, 8.4. Główne aplikacje systemu OWN, 8.5. Sesje obsługi OWN, 8.6. Opis usług geolokalizacji, 8.7. Rozwój systemów OWN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257-262 oraz przy rozdz.
Wykaz aktów prawnych s. 263-267.
Wykaz adresów internetowych s. 268-269.
I. INFORMATYZACJA, KOMPUTERYZACJA, INTERNET: 1. Urządzenia obliczeniowe w informatyce 2. Budowa komputera osobistego 3. Geneza i ewolucja sieci globalnej 4. Prawo w Internecie II. INTERNET JAKO OBSZAR DZIAŁALNOŚCI PAŃSTWA: 5. Ochrona danych osobowych w systemach informatycznych 6. Dostęp do informacji publicznej za pomocą elektronicznych środków przekazu 7. Elektroniczne rejestry sądowe 8. Prawne regulacje podpisu elektronicznego w Polsce 9. Głosowanie elektroniczne III. INTERNET JAKO OBSZAR DZIAŁALNOŚCI KOMERCYJNEJ: 10. Zawieranie umów przez internet 11. Świadczenie usług drogą elektroniczną 12. Obrót dobrami informacyjnymi i ochrona danych w elektronicznym obrocie gospodarczym 13. Czynności elektroniczne w spółkach handlowych 14. Środki ochrony interesu przedsiębiorcy w obrocie elektronicznym IV. INTERNET JAKO OBSZAR DZIAŁALNOŚCI PRZESTĘPCZEJ: 15. Przestępczość internetowa 16. Prawnokarne aspekty pornografii internetowej 17. Ochrona małoletnich przed pornografią i pedofilią internetową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91517 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Polskie media uchodźcze na Węgrzech w latach 1939-1945 (próba syntetycznego spojrzenia) ; Regulowanie działalności środków masowego przekazu polskiej mniejszości narodowej na Białorusi vs. aktywność mediów białoruskich w Polsce ; Demokracja bez debaty publicznej? ; Etyczne aspekty funkcjonowania mediów w Polsce w warunkach transformacji ; Media publiczne w Polsce - systemowa destrukcja ; Jawność życia publicznego a prasa lokalna ; Media lokalne w obliczu potrzeb kulturowych i działalń demokratycznych ; Konwergencja mediów jako mechanizm wiktymizacji dziennikarzy w obszarze agresji elektronicznej ; Dziennikarstwo internetowe w Polsce ; Komunikowanie się internautów ; Urządzenia mobilne szansą dla prasy. Polski rynek aplikacji przeznaczonych dla platformy sprzętowej iPad na tle trendów światowych ; Afera bułkowa w opiniach polskiej i niemieckiej prasy jako przykład roli mediów w komunikacji międzynarodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.3.cz.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Lex, ISSN 1897-4392)
Bibliogr. s. 731-[744], wykaz aktów prawnych i orzecznictwa s. 745-761.
I. DZIAŁALNOŚĆ BANKOWA: 1. Pojecie działalności bankowej ; 2. Działalność depozytowa ; Działalność bankowa wykonywana przez podmioty inne niż banki. II. RODZAJE INSTYTUCJI PARABANKOWYCH W POLSCE: 1. Pojęcie i instytucji para bankowej ; 2. Spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe ; 3. Instytucje płatnicze ; 4. Instytucja pieniądza elektronicznego. III. BEZPIECZEŃSTWO ŚRODKÓW POWIERZONYCH INSTYTUCJOM PARABANKOWYM: 1. Regulacje prawne zapewniające bezpieczeństwo środkom powierzonym instytucjom para bankowym ; 2. Nadzór państwowy nad działalnością instytucji para bankowych ; 3. Normy ostrożnościowe ; 4. Fundusze własne instytucji para bankowych ; 5. Wspólny reżim ostrożności owy dla instytucji płatniczych oraz instytucji pieniądza elektronicznego według dyrektywy PSD oraz dyrektywy 2009/110/EC ; 6. Systemy kontroli wewnętrznej w instytucjach para bankowych ; 7. Systemy gwarantowania depozytów powierzonych instytucjom para bankowym ; 8. Sieć bezpieczeństwa finansowego a instytucje para bankowe ; 9. Konstytucyjność ograniczeń działalności instytucji para bankowych na przykładzie spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych. IV. DZIAŁALNOŚĆ INSTYTUCJI PARABANKOWYCH: 1. Działalność bankowa instytucji para bankowych ; 2. Działalność instytucji para bankowych inna niż działalność bankowa ; 3. Outsourcing usług świadczonych przez instytucje para bankowe ; 4. Ochrona konsumenta ; 5. Sankcje za wykonanie działalności bankowej bez zezwolenia ; 6. Ochrona prawna nazw "kasa", "instytucja płatnicza" oraz "biuro usług płatniczych" ; 7. Szczególne ustawowe obowiązki instytucji para bankowych a szczególne ustawowe obowiązki banków ; 8. Szczególne ustawowe uprawnienia instytucji para bankowych a szczególnie ustawowe uprawnienia banków. V. WYKONYWANIE PRZEZ INSTYTUCJE PARABANKOWE DZIAŁALNOŚCI POPRZEZ ODDZIAŁ LUB TRANSGRANICZENIE: 1. Unijna regulacja swobody przedsiębiorczości i świadczenia usług w zakresie działalności instytucji kredytowych, instytucji płatniczych oraz instytucji pieniądza elektronicznego ; 2. Jednolita licencja (autoryzacja) a działalność instytucji kredytowej, instytucji płatniczej i instytucji pieniądza elektronicznego w Polsce ; 3. Obowiązek notyfikacji o podjęciu w Polsce przez instytucję kredytową, instytucję płatniczą oraz instytucję pieniądza elektronicznego działalności trans granicznej lub poprzez oddział ; 4. Nadzór Komisji Nadzoru Finansowego nad działającą w Polsce instytucją kredytową oraz instytucją płatniczą ; 5. Nadzór Komisji Nadzoru Finansowego nad działalnością w Polsce instytucji pieniądza elektronicznego ; 6. Szczególne obowiązki ustawowe instytucji kredytowej, instytucji płatniczej oraz instytucji pieniądza elektronicznego świadczących w Polsce usługi transgranicznie lub poprzez oddział ; 7. Szczególne uprawnienia ustawowe instytucji kredytowej prowadzącej w Polsce działalność transgranicznie lub poprzez odział ; 8. Podejmowanie działalności poprzez krajowe instytucje płatnicze oraz instytucje pieniądza elektronicznego z siedzibą w Polsce i w innych państwach członkowskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; [przeł.] Robert Bartold [i in.]. - Wyd. 1 (dodruk). - Poznań : Rebis, cop. 2005. - 754 s. : fot., rys., tab., wykr. ; 26 cm.
Indeksy.
Cz. I. ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MAREKTINGOWE : 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Adaptacja marketingu do nowej gospodarki ; 3. Budowanie zadowolenia klienta ; Cz. II. ANALIZA MOŻLIWOŚCI RYNKOWYCH : 4. Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne ; 5. Gromadzenie informacji i mierzenie popytu ; 6. Analiza otoczenia marketingowego ; 7. Analiza rynku konsumenta i zachowania nabywców ; 8. Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych ; 9. Strategia konkurencji ; 10. Rozpoznawanie segmentów rynku i wybór rynków docelowych ; Cz. III. ROZWÓJ STRATEGII MAREKTINGOWYCH : 11. Pozycjonownie i różnicowanie oferty rynkowej w cyklu życia produktu ; 12. Rozwój nowych ofert rynkowych ; 13. Projektowanie globalnych ofert rynkowych ; Cz. IV. KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ : 14. Strategia produktu i marki ; 15. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 16. Tworzenie programów i strategii cenowych ; Cz. V. ZARZĄDZANIE PROGRAMAMI MARKETINGOWYMI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? ; Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? ; Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty ; Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone ; Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie ; Polityka prywatności i ochrona danych osobowych ; Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" ; Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem ; Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby ; Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie ; Mailing a spaming - fakty i mity ; Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu ; Ochrona ofert przed kopiowaniem ; Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo ; Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe ; E-biznes a podatki dochodowe ; E-biznes a podatek VAT ; Import towarów z Chin ; E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii ; E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią ; Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe ; Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102804 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? ; Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? ; Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty ; Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone ; Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie ; Polityka prywatności i ochrona danych osobowych ; Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" ; Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem ; Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby ; Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie ; Mailing a spaming - fakty i mity ; Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu ; Ochrona ofert przed kopiowaniem ; Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo ; Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe ; E-biznes a podatki dochodowe ; E-biznes a podatek VAT ; Import towarów z Chin ; E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii ; E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią ; Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe ; Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-34 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
Dotyczy m.in. województwa podkarpackiego
Bibliografia przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Spis treści także w języku angielskim i rosyjskim.
Cztery artykuły w języku angielskim.
Streszczenie w języku angielskim, polskim przy artykułach.
Anna Murawska - Wzrost poziomu wykształcenia ludności jako szansa dla rozwoju społeczno-ekonomicznego krajów Unii Europejskiej ; Mieczysław Dobija - Niestandardowe źródła kapitału ludzkiego w rozwoju cywilizacji ; Michał Gabriel Woźniak - Lessons from the Polish way of transformation ; Marek Leszczyński - Bezpieczeństwo jako globalne dobro publiczne w kontekście problemu państw upadłych ; Małgorzata Wosiek - Kapitał społeczny i jego relacje z czynnikami wytwórczymi ; Wojciech Kozioł - Produktywność pracy w Polsce w przekroju województw ; Arkadiusz Tuziak - Innowacyjność i kapitał ludzki w rozwoju regionu ; Renata Śliwa, Piotr Waląg - Industrializacja i deindustrializacja gospodarki. Przyczynek do dyskusji nad reindustrializacją gospodarki Polski ; Joanna Spychała - Wpływ instrumentów polityki fiskalnej na wahania koniunkturalne w gospodarce polskiej ; Bogumiła Grzebyk - Rola instrumentów Wspólnej Polityki Rolnej Unii Europejskiej w podnoszeniu jakości życia mieszkańców obszarów wiejskich ; Elżbieta Inglot-Brzęk - JST a organizacje pozarządowe - modele współpracy ; Małgorzata Stec - Public e-administration condition and perspectives in Podkarpackie voivodship ; Tomasz Żminda, Jakub Bis - Rola Podstrefy Lublin Specjalnej Strefy Ekonomicznej Euro-Park Mielec w zagospodarowaniu i modernizacji kapitału ludzkiego miasta Lublin ; Anna Jonkisz-Zacny - Aktywa jako czynnik intensyfikacji produktywności kapitału ludzkiego ; Adam Gwiazda - Kontrowersyjna „polityka” kontroli urodzeń za pomocą aborcji ; Krystyna Leśniak-Moczuk - Społeczeństwo równości czy zniewolone danetyzacją? ; Dorota Pekasiewicz, Agata Szczukocka - Analiza rozwoju nowych technologii w gospodarstwach domowych w Polsce ; Zygmunt Mazur, Janusz Pec - Analiza ryzyka II poziomu w 3-poziomowym hierarchicznym modelu zarządzania bezpieczeństwem informacji uwzględniająca specyfiki statystyki publicznej ; Gabriel Nowacki - Rola technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w działaniach psychologicznych ; Rafał Tuziak - "Big Data" w kontekście kapitału ludzkiego ; Jędrzej Wieczorkowski - Akceptacja naruszenia prywatności w erze "Big Data" ; Anton Dyndar - The influence of the Ukrainian and Polish population's cultural activity on their economic development ; Dorota Chmielewska-Muciek - Zależności korelacyjne kultury organizacyjnej z innowacyjnością małych przedsiębiorstw w Polsce ; Maryna Milushyna - Corporative culture as an instrument of human resources management ; Kamil Augustyn - Koncepcja oceny efektu spillover indywidualnej kreatywności pracowników przedsiębiorstw o zróżnicowanym stopniu know-how ; Arkadiusz D. Leśniak-Moczuk - Od edukacji do e-gospodarki. Kreatywność szansą na egalitaryzm globalny ; Katarzyna Rzepka, Janusz Czerny - O humanizację myśli ekonomicznej ; Edyta Gąsiorowska-Mącznik - Teoretyczne podstawy przedsiębiorczości ; Zofia Wyszkowska - Zarządzanie jakością usług medycznych w przychodniach lekarskich ; Paweł Łukasik - Analiza problemów pomiaru innowacyjności przedsiębiorstwa ; Marek Makowiec - Start-upy technologiczne generujące innowacje w gospodarce jako efekt komercjalizacji badań naukowych ; Maria Sarama - Zmiany na rynku bankowości internetowej w Polsce w latach 2010-2015 ; Maciej Czaplewski - Podstawowe trendy i kierunki zmian na polskim rynku telefonii mobilnej ; Teresa Mendyk-Krajewska - Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych w aspekcie realizacji e-usług ; Marcin Krzesaj - Ocena jakości informacji w wybranych polskich katalogach stron WWW ; Anna Pamuła, Beata Gontar - Rower miejski w Łodzi - ocena użytkowników ; Ewa Prałat - Możliwości elektronicznych zakupów na polskim rynku B2B ; Tomasz Śpiewak - Giełdowy rynek instrumentów pochodnych w Polsce - szanse i zagrożenia dla zintegrowanego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.52 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 629-713.
1. Bezpieczeństwo i cyberzagrożenia ; 2. Wolność wypowiedzi w internecie i jej granice ; 3. Treści nielegalne w internecie jako czyny zabronione ze względu na charakter zawartych w nich informacji ; 4. Polityka Unii Europejskiej i Polski w zakresie bezpieczeństwa treści w internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111485 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej