Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(23)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(28)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(8)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(18)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Kaliszczak Lidia
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Gardzińska Adrianna (1974- )
(1)
Gardzińska Anna
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Goranczewski Bolesław
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kaczmarek Jacek
(1)
Kaczmarek Jacek (1960- )
(1)
Konieczna-Domańska Anna
(1)
Kosiewicz Jerzy (1949- )
(1)
Kuciński Jerzy
(1)
Kurek Włodzimierz
(1)
Obodyński Kazimierz (1941-2015)
(1)
Ozimek Irena
(1)
Puszkarska Anna
(1)
Szeliga-Kowalczyk Anna
(1)
Szyszka-Olejowska Barbara
(1)
Trzciński Zenon
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Zaborowski Jerzy
(1)
Zawistowska Hanna
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Łazarek Marianna
(1)
Łazarek Roman (?-2007)
(1)
Łysiak Wojciech
(1)
Łętowska Ewa (1940- )
(1)
Ślusarz Grzegorz (1955- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(13)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
Usługi
(18)
Turystyka
(16)
Biura podróży
(4)
Agroturystyka
(3)
Odpoczynek
(3)
Usługi turystyczne
(3)
Handel
(2)
Integracja europejska
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Agenci ubezpieczeniowi
(1)
Agencja Turystyczna Bieszczady Adventure
(1)
Agencje ochrony osób i mienia
(1)
Agencje zatrudnienia
(1)
Alkohol
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Aptekarstwo
(1)
Asnyk, Adam (1838-1897)
(1)
Bajka i baśń polska
(1)
Banki
(1)
Bielawski, Tomasz (ca 1550-post 1595)
(1)
Biura tłumaczeń
(1)
Broń
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Bursztyn
(1)
Demony
(1)
Domy pomocy społecznej
(1)
Drzewa
(1)
Ekoturystyka
(1)
Euroregiony
(1)
Fizykoterapeuci
(1)
Folklor
(1)
Franul von Weissenthurn, Johanna (1773-1845)
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Globalizacja
(1)
Grzyby
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Herbert, Zbigniew (1924-1998)
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Kaczmarek, Konrad (nauczyciel)
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kasyna gry
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Korsak, Włodzimierz (1886-1973)
(1)
Kraszewski, Józef Ignacy (1812-1887)
(1)
Kredyt
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Las
(1)
Leśnictwo
(1)
Lipa
(1)
Literatura polska
(1)
Logopedzi
(1)
Lombard
(1)
Marginalizacja społeczna
(1)
Meblarstwo
(1)
Meble gięte
(1)
Nauki przyrodnicze
(1)
Nazwy miejscowe polskie
(1)
Niedźwiedzie
(1)
Nieruchomości
(1)
Odpady
(1)
Organizacje turystyczne
(1)
Orkan, Władysław (1875-1930)
(1)
Osadnictwo
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Parki i ogrody
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Pawlikowska-Jasnorzewska, Maria (1891-1945)
(1)
Pestycydy
(1)
Pieśń (muz.)
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Poezja polska
(1)
Polityka spójności UE
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Powieść polska
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przedszkola
(1)
Pszczelarstwo
(1)
Publicystyka polska
(1)
Ratownictwo górskie
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama
(1)
Reportaż polski
(1)
Restauracje
(1)
Rodziewiczówna, Maria (1864-1944)
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rośliny
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Temat: dzieło
Krzyżacy
(1)
Lato leśnych ludzi
(1)
Myśliwiec
(1)
Obelnik
(1)
Puszcza pod Hermanstadt
(1)
Soból i panna
(1)
W roztokach
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
1901-
(2)
2001-
(2)
1501-
(1)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Jasło (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lubuskie, województwo
(1)
Małopolskie, województwo
(1)
Mucharz (woj. małopolskie, pow. wadowicki, gm. Mucharz ; okolice)
(1)
Podhale
(1)
Polska
(1)
Tarnobrzeg (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Tarnobrzeskie, Jezioro
(1)
Turcja
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Wołyń (Ukraina)
(1)
Świnna Poręba
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(6)
Opracowanie
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [201]-213.
Istota regionalnego produktu turystycznego ; Metodyka kształtowania regionalnego produktu turystycznego ; Podstawy rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce ; Regionalne produkty turystyczne w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93128 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-233, netogr. s. 234.
R. I ISTOTA JAKOŚCI ORAZ FORMUŁY JEJ UJMOWANIA: 1. Przyczyny narastających wymagań jakościowych ; 2. Normatywna interpretacja jakości ; 3. Procesowe podejście w zarządzaniu jakością: Zmienność procesów/odchylenia od standardów, jako stan niedotrzymywania jakości ; Warunki zarządzania procesem, w tym dokumentacja standaryzująca jako element wiedzy skodyfikowanej w organizacji ; 4. Cechy jakościowe usług turystycznych i rekreacyjnych ; 5. Kategoryzacja i rekomendacja jako przykład działalności projakościowej w hotelarstwie ; R.II ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH W ŚWIETLE WYMAGAŃ NORMY PN-EN ISO 9001:2009 ORAZ DIS ISO 9001:2015: 1. Planowanie usług: Dokumentacja standaryzująca oraz nadzór nad zapisami ; Projektowanie systemu zarządzania ; 2. Zarządzanie zasobami w podmiotach świadczących usługi turystyczne i rekreacyjne ; 3. Realizacja i nadzorowanie dostarczanych usług: Określenie wymagań i preorientacja usług ; Projektowanie i modyfikacja usług ; Nadzorowanie i realizacja usługi ; 4. Pomiary, analiza i doskonalenie usług: Badanie zadowolenia klienta oraz audyt wewnętrzny ; Monitorowanie oraz pomiary procesów i usług ; Doskonalenie poprzez działania korygujące i zapobiegawcze ; Porównanie wymagań ISO 9001:2008 oraz DIS ISO 9001:2015 110 ; R.III METODY I NARZĘDZIA PROJEKTOWANIA, OCENY, DOSKONALENIA ORAZ ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW JAKOŚCI W USŁUGACH TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH: 1. Filozofia Total Quality Management i modele doskonałości ; 2. Samoocena w świetle wytycznych normy PN-EN ISO 9004:2010 - Zarządzanie ukierunkowane na trwały sukces organizacji ; 3. Wybrane metody projektowania oraz doskonalenia jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych: Kwestionariusz Kano ; Servqual ; 4. Design Thinking oraz myślenie projektowe w usługach turystycznych i rekreacyjnych ; 5. Implementacja rozwiązań projektowych oraz realizacja przedsięwzięć zgodnie z PN-ISO 10005, PN-ISO 10006 oraz PN-ISO 10007 ; R.IV KLIENT JAKO PODMIOT JAKOŚCI W USŁUGACH TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH: 1. Klienci usług turystycznych i rekreacyjnych oraz ich decyzje zakupowe ; 2. Wytyczne standardów dotyczących spełniania wymagań klientów wg PN-ISO 10001, PN-ISO 10002, PN-ISO 10003 ; 3. Marketing relacji w usługach turystycznych i rekreacyjnych ; 4. Standardy obsługi klienta oraz savoir vivre w turystyce i rekreacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103042 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 509-523. Indeks.
1. Turystyka jako przedmiot badań naukowych 2. Historia turystyki 3. Międzynarodowy ruch turystyczny 4. Potrzeby i motywacje turystyczne 5. Usługi i zagospodarowanie turystyczne 6. Rodzaje i formy turystyki 7. Gospodarcze aspekty turystyki 8. Przemiany pod wpływem turystyki na obszarach recepcji turystycznej 9. Źródła informacji turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91390 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86976 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84199 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. [260]-267 i przy rozdz. Indeks.
1. Teoretyczne podstawy gospodarki turystycznej ; 2. Podstawy jakości w gospodarce turystycznej ; 3. Przewozy turystyczne ; 4. Hotelarstwo i gastronomia ; 5. Biura podróży ; 6. Pozostałe formy obsługi ruchu turystycznego ; 7. Lokalna i regionalna gospodarka turystyczna ; 8. Produkt turystyczny wybranych form turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91868 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 229-238.
ZNACZENIE ROZWOJU TURYSTYKI W GOSPODARCE WSI: Produkt turystyki wiejskiej ; Kształtowanie rozwoju turystyki przez samorząd lokalny ; TURYSTYCZNE I REKREACYJNE WYKORZYSTANIE KOMPONENTÓW ŚRODOWISKOWYCH TERENÓW NIEZURBANIZOWANYCH: Zagospodarowanie turystyczno-rekreacyjne Lasów Państwowych w Polsce - stan obecny i perspektywy ; Woda w środowisku rolniczym i leśnym jako walor turystyczny ; Rybactwo rekreacyjne jako forma turystyki i rekreacji ; Konie w rekreacji, turystyce jeździeckiej i agroturystyce ; ZAGROŻENIA ZWIĄZANE Z TURYSTYKĄ: Zmiany w siedliskach leśnych powodowane przez turystykę i rekreację ; Wybrane zagrożenie zdrowotne w turystyce na terenach niezurbanizowanych ; ORGANIZACJA WYJAZDÓW I KORZYSTANIE Z USŁUG TURYSTYCZNYCH: Specyfika świadczenia usług hotelarskich na terenach niezurbanizowanych ; Praktyczne aspekty organizacji wypraw turystycznych w tereny niezurbanizowane ; Ochrona konsumentów na rynku usług turystycznych - wybrane aspekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98101 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. regionu tarnobrzeskiego.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ukr.
Streszcz. ang. przy pracach.
Kierunki rozwoju turystyki w świetle planów rozwojowych Polski ; Sučasnij rinok turističnih poslug ta jogo nacional'ni osoblivosti ; Tendencje rozwoju turystyki w świecie i w Polsce ; Rozvitok rinku turističnih poslug v Ukraini âk neobhidna umova ekonomičnogo zrostannâ ; Przedsiębiorczość w kreowaniu funkcji turystycznej ; Holistyczne usługi turystyczne jako uniwersalny instrument rozwiązywania problemów klienta ; Do pitannâ profesijnoi pidgotovki majbutnih pidpriemciv dlâ galuzi turizmu zasobami pozaauditornoi roboti ; Doświadczenie podróży i powrotu do domu źródłem aktywności turystycznej ; Psychologiczne determinanty popytu na usługi turystyki biznesowej ; Analiz sistemi činnikiv, so formuut' turističnij obraz Ukraini ; Usługi turystyczne w planowanym ośrodku wypoczynkowym nad Zalewem Machowskim szansą rozwoju gospodarczego subregionu tarnobrzeskiego ; Prirodo-kul'turna spadsina ta regional'ni tradicii karpats'kogo regionu, âk polifunkcional'ni činniki rozvitku industrii gostinnosti ; Analiza rozwoju turystyki w województwie warmińsko-mazurskim ; Wybrane metody oceny efektywności ekonomicznej przedsiębiorstw w sektorze turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98475/t.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach
Kilka słów na temat podróżowania ; Bilans otwarcia - od potencjału do produktu turystycznego ; Elementy produktu turystycznego ; Proste produkty turystyczne ; Organizacja złożonych produktów turystycznych ; Produkt turystyczny w ujęciu przestrzennym ; Wymiary produktu turystycznego ; Cykle rozwoju produktów turystycznych ; Za co płacą turyści? ; Promocja produktu turystycznego ; Gdzie sprzedawać produkty turystyczne? ; Kilka słów o personelu ; Badania marketingowe ; Strategia produktu turystycznego ; Klaster turystyczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105280 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ang.
Bibliogr. pod rozdz.
1) Środowiskowe zróżnicowaniea turystyki: a.Teoretyczne aspekty turystyki b.Turystyka w środowisku miejskimc.Usługi turystyczne w Polsce d.Turystyka młodzieży szkolnej i akademickiej 2) Rekreacja ruchowa dla wszystkich: a.Rekreacja ruchowa jako droga do wolności b.Gry i zabawy ;udowe jako forma sportu dla wszystkich - perspektywa europejska c.Sport dla wszystkich - motywacje i bariery d.Aspekty teoretyczne i praktyczne usług rekreacyjnych e.Turystyka jako forma rekreacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81193 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Europejskie prawo umów konsumenckich / Ewa Łętowska. - Warszawa : C. H. Beck, 2004. - XXXV, 413 s. ; 23 cm + CD ROM.
(Zarys Prawa)
Indeks
Na płycie CD: "Europejskie prawo umów konsumenckich. Aneks".
1. Aksjologia i strategie ochrony konsumenta; 2. Pojęcie konsumenta (kwestie definicji i modelu); 3. Bezpieczeństwo towarów i usług; 4. Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny; 5. Prawo do informacji - kwestie generalne; 6. Prywatność konsumenta jako granica emitowania i żądania informacji handlowej; 7. Zakazy i ograniczenia informacji (reklama zakazana i nieuczciwa; wprowadzająca w błąd); 8. Informacje, do których konsument ma prawo; 9. Praktyki marketingowe typu "sweepstakes" (podarki, premie, gry, konkursy) oraz praktyki związane z obniżką ceny - projekt reformy prawa wspólnotowego; 10. Umowy zawierane poza lokalem handlowym; 11. Umowy zawierane na odległość; 12. Usługi finansowe świadczone na odległość; 13. Obrót elektroniczny; 14. Klauzule abuzywne; 15. Sprzedaż konsumencka i związane z nią gwarancje; 16. Usługi finansowe; 17. Kredyt dla konsumentów; 18. Usługi turystyczne: umowa o podróż; 19. Timesharing; 20. Usługi świadczone w ogólnym interesie gospodarczym; [i inne]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-346 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87013 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podatkowy Leksykon Działalności Gospodarczej)
Na s. tyt. i okł.: Organizowanie i funkcjonowanie biura podróży, procedury szczególne - VAT od marży w turystyce, dokumentowanie operacji gospodarczych, ewidencje podatkowe, przykłady księgowań i rozliczeń.
I. PODSTAWOWE ZASADY PODEJMOWANIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: 1. Rejestry przedsiębiorców ; II. CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z ROZPOCZĘCIEM DZIAŁALNOŚCI: 1. Pierwsze kroki - dokonanie wyboru ; 2. Zgłoszenie działalności ; 3. Wybór opodatkowania i zgłoszenie przedsiębiorstwa do urzędu skarbowego ; 4. Zgłoszenie przedsiębiorcy do ZUS ; 5. Pozostałe obowiązki rejestracyjne ; 6. Przedsiębiorstwo turystyczne jako pracodawca w podatku dochodowym ; III. OBOWIĄZEK PODATKOWY I PROWADZENIE KSIĄG: 1. Podatek dochodowy od osób fizycznych ; 2. Zryczałtowany podatek dochodowy ; 3. Karta podatkowa ; 4. Podatek dochodowy od osób prawnych ; 5. Podatek od towarów i usług - VAT ; 6. Ewidencje dla celów VAT ; IV. DOKUMENTOWANIE OPERACJI GOSPODARCZYCH: 1. Podstawowe dokumenty ; 2. Dowody księgowe przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych ; 3. Dowody księgowe w podatkowej księdze przychodów i rozchodów ; 4. Rejestracja otrzymywanych dokumentów ; 5. Rejestracja gotówki wpłacanej do kasy ; 6. Wystawianie faktur i faktur korygujących ; 7. Obsługa klienta z kraju Wspólnoty ; 8. Sporządzanie raportu kasowego ; 9. Archiwizowanie dokumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Rynek turystyczny : struktura, procesy, tendencje / Aleksander Panasiuk. - Wydanie 2, zmienione i rozszerzone. - Warszawa : Difin, 2019. - 373 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [353]-373.
R. I. TURYSTYKA W GOSPODARCE NARODOWEJ: 1. Turystyka jako przedmiot badań ekonomicznych ; 2. Miejsce turystyki w strukturze gospodarki ; 3. Ekonomiczne funkcje turystyki ; 4. Gospodarka turystyczna ; 5. Otoczenie gospodarki turystycznej ; R. II. PODSTAWY FUNKCJONOWANIA RYNKU TURYSTYCZNEGO: 1. Istota i zakres rynku turystycznego ; 2. Cechy rynku turystycznego ; 3. Relacje na rynku turystycznym ; 4. Modele rynku turystycznego ; R. III. STRUKTURA RYNKU TURYSTYCZNEGO: 1. Metodyka analizy struktury rynku turystycznego ; 2. Struktura podmiotowa rynku turystycznego: Przedsiębiorstwa turystyczne ; Destynacje turystyczne ; Konsumenci turystyczni ; 3. Wprowadzenie do struktury przedmiotowej rynku turystycznego ; R. IV. POPYT TURYSTYCZNY: 1. Podstawowe kategorie popytowe w turystyce ; 2. Determinanty poziomu popytu turystycznego ; 3. Zachowania konsumentów turystycznych na rynku ; 4. Modele konsumpcji na rynku turystycznym ; 5. Współczesne trendy w popycie turystycznym ; R. V. PODAŻ TURYSTYCZNA: 1. Produkt turystyczny: Walory i atrakcje turystyczne ; Zagospodarowanie turystyczne ; Usługi turystyczne ; 2. Zintegrowany produkt turystyczny ; 3. Oferta turystyczna ; 4. Wymiary oferty turystycznej ; 5. Cena oferty turystycznej ; 6. Jakość oferty turystycznej: Jakość usług turystycznych ; Jakość produktu turystycznego obszaru ; Jakość obsługi konsumenta turystycznego ; Certyfikacja jako narzędzie oddziaływania na jakość oferty na rynku turystycznym ; R. VI. POLITYKA TURYSTYCZNA: 1. Istota polityki turystycznej ; 2. Determinanty polityki turystycznej ; 3. Struktura podmiotów polityki turystycznej ; 4. Metody i instrumenty polityki turystycznej: Rynek touroperatorski jako szczególny obszar regulacji ; 6. Turystyka społeczna jako sposób oddziaływania państwa na popyt turystyczny ; 7. Fundusze Unii Europejskiej w regionalnej i lokalnej polityce turystycznej ; 8. Kierunki kształtowania polityki turystycznej ; R. VII. PROCESY KSZTAŁTOWANIA RYNKU TURYSTYCZNEGO: 1. Działania marketingowe w kształtowaniu oferty na rynku turystycznym: Wprowadzenie do zagadnień marketingu turystycznego ; Orientacja marketingowa podmiotów rynku turystycznego ; Struktura instrumentów marketingowych ; Cykl życia produktu turystycznego ; 2. Marka turystyczna ; 3. E-rynek turystyczny ; 4. Procesy innowacyjne na rynku turystycznym ; 5. Strategie na rynku turystycznym ; 6. Satysfakcja konsumenta turystycznego ; R. VIII. WSPÓŁCZESNE TENDENCJE FUNKCJONOWANIA RYNKU TURYSTYCZNEGO: 1. Globalizacja rynku turystycznego ; 2. Asymetria informacji na rynku turystycznym ; 3. Zrównoważony rynek turystyczny ; 4. Kontrowersyjne obszary rynku turystycznego ; 5. Rynek turystyczny a rynki substytucyjne ; 6. Zjawiska kryzysowe na rynku turystycznym, overtourism i postturystyka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107898 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biura podróży na rynku turystycznym / Anna Konieczna-Domańska. - Wyd. 2 uzup. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 161, [1] s. : rys., 1 wykr. ; 24 cm.
(Turystyka)
Bibliogr. s. [157]-161.
1. Przedmiot działalności wyspecjalizowanych podmiotów pośrednictwa i organizacji w turystyce. Podstawowe pojęcia i definicje ; 2. Cechy rynku turystycznego jako przesłanki zapotrzebowania na działalność pośrednictwa i organizacji ; 3. Tendencje rozwoju popytu turystycznego a zapotrzebowanie na pośrednictwo i organizację ; 4. Procesy rozwoju podaży podstawowych usług turystycznych stymulujące popyt producentów na usługi pośrednictwa i organizacji ; 5. historyczny rozwój form instytucjonalnych pośrednictwa i organizacji na rozwiniętych rynkach turystycznych ; 6. Znaczenie i funkcje podmiotów pośrednictwa i organizacji ; 7. Rynek biur podróży w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91947 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. Agencji Turystycznej Bieszczady Adventure i agroturystyki na terenie powiatów: jasielskiego (s. 94-106, 141-164), krośnieńskiego (s. 94-106), tarnobrzeskiego.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ukr.
Streszcz. ang. przy pracach.
Rola gminy w procesie stymulowania rozwoju przedsiębiorczości turystycznej ; Marketingowe formy wspierania przedsięwzięć turystycznych (na przykładzie Agencji Turystycznej Bieszczady Adventure) ; Możliwości wsparcia sektora turystyczno-rekreacyjnego na obszarach wiejskich województwa małopolskiego ze środków unijnych ; Strategični perspektivi rozvitku transkordonnogo spivrobitnictva u sferi turizmu ; Perspektivi rozvitku ekologičnogo turizmu na prirodoohoronnih teritoriâh ukrains'ko-pol's'kogo prikordonnâ ; Sučasni tendencii rozvitku sil's'kogo turizmu (agroturizmu) v zahidnomu regioni Ukraini ; Agroturystyka jako zielone przedsiębiorstwo na przykładzie wybranych gospodarstw z południowo-wschodniej Polski ; Rozwój agroturystyki w powiecie tarnobrzeskim ; Rozwój usług agroturystycznych jako przejaw aktywności zawodowej rolników w rejonie rozdrobnionego rolnictwa ; Potencjał produkcyjno-usługowy i efekty ekonomiczne działalności agroturystycznej w badanych gospodarstwach powiatu jasielskiego ; Perspektivi rozvitku skladovoi restorannogo biznesu ta inovacijnih form spivpraci u pidgotovci do provedennâ Evro 2012 ; Wpływ budowy zbiornika wodnego "Świnna Poręba" na procesy gospodarcze w gminie Mucharz ; Vikoristannâ rekreacijno-turističnih resursiv deržavnih lisovih gospodarstv na transkordonnih teritoriâh ; Turystyka kwalifkowana w Polsce południowo-wschodniej i jej wpływ na gospodarkę regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98475/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój turystyki na Podhalu w latach 1945-1989 / Adrianna Gardzińska. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2019. - 508 stron : ilustracje, faksymilia, fotografie, ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [439]-466. Indeksy.
Streszczenie w języku angielskim.
Tradycje turystyki na Podhalu ; Wpływ systemu społeczno-politycznego w Polsce na rozwój turystyki na Podhalu w latach 1945-1989 ; Wybrane czynniki warunkujące rozwój turystyki na Podhalu ; Działalność turystyczna organizacji specjalistycznych, młodzieżowych, stowarzyszeń sportowych, związków zawodowych i innych na Podhalu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108275 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84200 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej