Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Autor
Bissinger-Ćwierz Urszula
(1)
Przywara Franciszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko z dysleksją
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Edukacja muzyczna
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Uczniowie szkół muzycznych
(1)
Uczniowie szkół specjalnych
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół muzycznych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 170-[171].
BAZA MATERIALNA I WYPOSAŻENIE ZAKŁADU ; WYCHOWANKOWIE: Sytuacja społeczna i rodzinna wychowanków ; Ruch wychowanków ; Rekrutacja według wieku fizycznego i umysłowego ; ORGANIZACJA ZAKŁADU JAKO ŚRODOWISKA WYCHOWAWCZEGO: Organizacja wpływów wychowawczych ; Atmosfera Zakładu ; ORGANIZACJA PRACY PEDAGOGICZNEJ I ŻYCIA W ZAKŁADZIE: Plany zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych ; Założenie pedagogiczne w klasach "A" i "B" ; Podstawowe zasady metody ośrodków pracy ; Organizacja zajęć pozalekcyjnych ; Imprezy ogólnozakładowe ; Regulamin Zakładu ; Organizacja życia i pracy w Zakładzie ; Regulamin samorządu ; KONTROLA REALIZACJI PLANÓW PRACY I WYNIKÓW DZIAŁALNOŚCI ZAKŁADU: Kontrola działalności pedagogicznej w szkołach ; Porównawcze wyniki badań testami wiadomości ; Problem promocji i drugoroczności ; Kontrola wyników pracy wychowawczej w internatach ; Badanie sprawności działania ; Kontrola rozwoju fizycznego wychowanków ; Sylwetki typowych wychowanków ; Kontrola przydatności społecznej absolwentów ; ZASADY I METODY WYCHOWANIA W ZAKŁADZIE: Zasady jednolitych wymagań ; Wychowanie przez pracę ; Specjalne zabiegi rewalidacyjne ; Trudni wychowankowie ; Wychowanie w zespole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-8785 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 169-175.
1. UCZEŃ SZKOŁY MUZYCZNEJ W NAUCZANIU POCZĄTKOWYM: 1.1. Psychologiczna charakterystyka ucznia w wieku średniego i późnego dzieciństwa, 1.2. Rozwój muzyczny ucznia szkoły artystycznej, 1.3. Gotowość szkolna ucznia szkoły muzycznej, 1.4. Implikacje pedagogiczne w nauczaniu początkowym w klasie instrumentalnej ; 2. PROBLEMATYKA TRUDNOŚCI W UCZENIU SIĘ: 2.1. Specyficzne trudności w uczeniu się, 2.2. Ryzyko dysleksji, 2.3. Uczeń ryzyka dysleksji w szkole muzycznej – zarys problematyki ; 3. PSYCHOPEDAGOGICZNE PODSTAWY METODYKI NAUCZANIA W KLASIE INSTRUMENTALNEJ: 3.1. Struktura lekcji a relacje z uczniem, 3.2. Komunikacja interpersonalna między nauczycielem a uczniem, 3.3. Ocenianie ucznia w klasie instrumentalnej, 3.4. Jak przygotować ucznia do występu publicznego?, 3.5. Jak zmotywować ucznia do gry na instrumencie muzycznym?, 3.6. Jak nauczyciel może zadbać o swoją dobrą kondycję psychofizyczną? ; 4. METODY PRACY PSYCHOPEDAGOGICZNEJ W KLASIE INSTRUMENTALNEJ Z UCZNIAMI NAJMŁODSZYMI I UCZNIAMI RYZYKA DYSLEKSJI: 4.1. Metody stosowane na początku lekcji, 4.2. Ćwiczenia usprawniające aparat gry, 4.3. Ćwiczenia usprawniające granie gam i pasaży, 4.4. Techniki rozwijania gry na instrumencie, 4.5. Ćwiczenia usprawniające czytanie zapisu nutowego, 4.6. Ćwiczenia rozwijające wyobraźnię muzyczną, 4.7. Ćwiczenia usprawniające orientację w schemacie ciała, 4.8. Ćwiczenia oddechowe, 4.9. Ćwiczenia relaksacyjno-odprężające, 4.10. Organizacja przyjaznych występów muzycznych, 4.11. Muzyczny dyplom dla malucha.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-Ksieg 3613 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej