Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
dostępne
(12)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(8)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Autor
Chudoba Tadeusz
(3)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Gardzińska Anna
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jarosz Antoni
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Robinson Chris
(1)
Szczepanowski Adam Edward (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Turystyka
(10)
Marketing
(1)
Marketing turystyczny
(1)
Odpoczynek
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Usługi
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(4)
Podręcznik akademicki
(2)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1, dodr. 8. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004. - 202, [2] s. : rys. ; 21 cm.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85823 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 187-189.
CZĘŚĆ I: MARKETINGOWA OBSŁUGA TURYSTÓW: 1. Identyfikacja i korelacja potrzeb oraz motywów z podstawowymi rodzajami czynności 2. Rynek turystyczny i jego potencjał 3. Marketingowa struktura usług i procesu obsługi 4. Świadczenie usług w sposób marketingowy. CZĘŚĆ II: ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 5. Polska Organizacja Turystyczna 6. Analiza struktury turystyki metodą identyfikacji celów zarządzania turystyką 7. Formowanie regionalnych komplementarnych rynków turystycznych 8. Harmonizacja funkcjonowania lokalnych komplementarnych rynków turystycznych. CZĘŚĆ III: MARKETING IMPREZ TURYSTYCZNYCH: 9. Strategia marketingowa biur podróży i centrali POT 10. Struktura imprez jako produktu turystycznego 11. Powstawanie imprez turystycznych 12. Fazy imprez turystycznych 13. Pozostałe kierunki aktywności marketingowej 14. Niezbędne kierunki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91693 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [187]-189.
Książka Marketing w turystyce zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych do- znań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej,omawiającej naturę marketingu i zarzą- dzania zgodnego z jego duchem,książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej.Autor potwierdza fakt,że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa,tzw.marketing bierny,powodująca 40%wzro- stu ogólnego,a tylko 5-15%wzrostu to efekt prowadzenia kampa- nii marketingowych.Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej. [CeDeWu, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-33 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-33
Brak informacji o dostępności: sygn. F.17-33 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. [372]-378. Indeks.
I. WPROWADZENIE DO MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI: Podstawy marketingu usług ; Rynek usług turystycznych i rekreacyjnych ; Zachowanie klienta na rynku turystycznym i rekreacyjnym ; Koncepcja marketingowa w turystyce i rekreacji ; II. STRUKTURA INSTRUMENTÓW MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI: Produkt jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Cena jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Dystrybucja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Promocja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Personel jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; III. WSPÓŁCZESNY MARKETING W TURYSTYCE I REKREACJI: Marketing terytorialny w turystyce ; Markowy produkt turystyczny ; Komunikacja marketingowa w turystyce i rekreacji ; Marketing relacji w turystyce i rekreacji ; Badania marketingowe w turystyce i rekreacji ; Strategie marketingowe w turystyce i rekreacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103048 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [205]-212.
PRODUKT TURYSTYCZNY: Istota i cecha produkru turystycznego ; Rodzaje produktów turystycznych ; Dobra i usługi jako główne składniki produktu turystycznego ; Cykl życia produktu turystycznego ; ZNACZENIE MARKI W KSZTAŁTOWANIU PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH: Istota i cechy markowych produktów turystycznych ; Rola marki w kształtowaniu produktów turystycznych ; Tutystyczny łańcuch wartości produktów markowych ; Kreowanie marki produktu turystycznego na obszarch przyrodniczo cennych ; UWARUNKOWANIA TWORZENIA I WDRAŻANIA WYBRANYCH POLSKICH MARKOWYCH PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH : Koncepcja kształtowania produktów turystycznych i zarządzanie nimi ; Polskie doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu markowych produktów turystycznych ; Tworzenie i wdrażanie wybranych markowych produktów turystycznych na obszarch przyrodniczo cennych ; Ocena kreowania i wdrażania markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennech ; Bariery i szanse wprowadzania na rynek markowych produktów turystycznych ; PROCES KSZTAŁTOWANIA I WDRAŻANIA MARKOWYCH PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH NA OBSZARACH PRZYRODNICZO CENNYCH: Model tworzenia i kreowania markowych produktów turystycznych ; Podmioty odpowiedzialne za kształtowanie i wdrażanie markowych produktów turystycznych ; Kształtowanie markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych ; Kierunek tworzenia oraz kreowanie markowych produktów turystycznych i zarządzanie nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97706 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 189 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [187]-189.
CZĘŚĆ I: MARKETINGOWA OBSŁUGA TURYSTÓW: 1. Identyfikacja i korelacja potrzeb oraz motywów z podstawowymi rodzajami czynności; 2. Rynek turystyczny i jego potencjał; 3. Marketingowa struktura usług i procesu obsługi; 4. Świadczenie usług w sposób marketingowy, CZĘŚĆ II: ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 5. Polska Organizacja Turystyczna; 6. Analiza struktury turystyki metodą identyfikacji celów zarządzania turystyką; 7. Formowanie regionalnych komplementarnych rynków turystycznych; 8. Harmonizacja funkcjonowania lokalnych komplementarnych rynków turystycznych, CZĘŚĆ III: MARKETING IMPREZ TURYSTYCZNYCH: 9. Strategia marketingowa biur podróży i centrali POT; 10. Struktura imprez jako produktu turystycznego; 11. Powstawanie imprez turystycznych; 12. Fazy imprez turystycznych; 13. Pozostałe kierunki aktywności marketingowej; 14. Niezbędne kierunki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomika turystyki i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Anna Gardzińska [et al.]. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 413, [1] s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
(Turystyka)
Bibliogr. s. [400]-409. Indeks.
EKONOMIKA TURYSTYKI I REKREACJI W SYSTEMIE NAUK EKONOMICZNYCH: Zadania badawcze nauk ekonomicznych ; Ekonomika turystyki i rekreacji jako dyscyplina badawcza ekonomii ; Nauka o turystyce i rekreacji ; PODSTAWY TURYSTYKI I REKREACJI: Wzajemne relacje turystyki i rekreacji ; Turystyka i ruch turystyczny ; Uczestnicy ruchu turystycznego ; Pojęcie rekreacji ; Uczestnicy rekreacji ; FUNKCJE TURYSTYKI I REKREACJI: Zróżnicowanie i charakter funkcji turystyki ; Rodzaje funkcji pełnionych przez turystykę ; Funkcje rekreacji ; MIEJSCE TURYSTYKI I REKREACJI W GOSPODARCE: Gospodarka turystyczna i przemysł turystyczny ; Struktura gospodarki turystycznej ; Turystyka i rekreacja w gospodarce narodowej ; Mnożnik turystyczny ; Rachunek satelitarny turystyki ; Czynniki produkcji w gospodarce turystycznej i rekreacji ; Rola turystyki i rekreacji w rozwoju społeczno-gospodarczym ; Zrównoważony rozwój turystyki i rekreacji ; RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH: Podstawowe pojęcia dotyczące rynku usług turystycznych i rekreacyjnych ; Struktura rynku usług turystycznych i rekeacyjnych ; Modele rynku usług turystycznych i rekreacyjnych ; Koniunktura na rynku usług turystycznych ; Globalizacja rynku usług turystycznych ; POPYT TURYSTYCZNY I REKREACYJNY: Definicja i specyfikacja popytu w turystyce i rekreacji ; Cechy popytu turystycznego i rekeacyjnego ; Czynniki określające wielkość popytu turystycznego i rekeacyjnego ; Mierniki popytu turystycznego i rekeacyjnego ; Współczesne tendecje popytu w turystyce i rekeacji ; PROBLEMY KONSUMPCJI W TURYSTYCE I REKREACJI: Gospodarstwo domowe na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych ; Uwarynkowania konsumpcji w turystyce i rekreacji ; Modele konsumpcji usług turystycznych i rekreacyjnych ; PODAŻ TURYSTYCZNA I REKREACYJNA: Istota i cechy podaży turystycznej i rekreacyjnej ; Istota i rodzaje produktu turystycznego ; Komponenty produktu turystycznego ; Usługi rekreacyjne ; Mierniki podaży turystycznej i rekreacyjnej ; CENY USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH: Teoretyczne podstawy cen ; Koncepcje wyjściowe ustalenia cen na usługi turystyczne i rekreacyjne ; Metody ustalania cen na usługi turystyczne i rekreacyjne ; Yield management ; Kalkulacja ceny imprezy turystycznej ; Normy prawne w zakresie stosowania cen usług turystycznych ; JAKOŚĆ USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH: Istota usług turystycznych i rekreacyjnych ; Kryteria oceny i możliwości pomiaru jakości usług turystycznych i rekreacyjnych ; Marketingowe aspekty jakości usług turystyczntch i rekreacyjnych ; Jakość jako informacja rynkowa dla konsumentów usług turystycznych i rekreacyjnych ; Postulaty jakościowe wybranych usług turystycznych i rekreacyjnych ; POLITYKA PAŃSTWA W OBSZARZE TURYSTYKI I REKREACJI: Miejsce turystyki i rekreacji w polityce społeczno-gospodarczej państwa ; Państwo jako podmiot rynku usług turystycznych i rekreacyjnych ; Struktura polityki turystycznej ; Strategie rozwoju turystyki i rekreacji w Polsce ; Polityka turystyczna Unii Europejskiej ; Struktura polityki w obszarze rekreacji ; TURYSTYKA MIĘDZYNARODOWA: Podstawowe pojęcia z zakrsu turystyki międzynarodowej ; Ruch turystyczny na świecie ; Wpływ turystyki zagranicznej na bilans płatniczy ; Wpływ turystyki zagranicznej na PKB ; Czynniki decydujące o wielkości ruchu turystycznego w skali międzynarodowej ; Międzynarodowe organizacje turystyczne ; PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE I REKREACYJNA: Podstawy funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych ; Klasyfikacja przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych ; Formy organizacyjne i prawne przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych ; Organizacja przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych ; Nowoczesne formy zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi i rekreacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97345 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87013 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-79935/cz.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej