Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(34)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje naukowe
(4)
Czasopisma
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(38)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(5)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(28)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(6)
Januszewska Małgorzata
(4)
Chudoba Tadeusz
(3)
Kornak Aleksander (1920-2005)
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Buczkowska Karolina
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Drupka Jerzy
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Gardzińska Anna
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Gierczak-Korzeniowska Beata
(1)
Hales Colin F
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Jarosz Antoni
(1)
Kaliszczak Lidia
(1)
Kisiel Leszek
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Paliś Beata
(1)
Panfiluk Eugenia
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Robinson Chris
(1)
Rutkowski Andrzej (ekonomia)
(1)
Seweryn Renata (ekonomia)
(1)
Szczepanowski Adam Edward (ekonomia)
(1)
Szymańska Elżbieta (turystyka)
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Świszcz Agnieszka
(1)
Żegleń Patrycja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Turystyka
(27)
Marketing
(5)
Marketing terytorialny
(5)
Miasta
(5)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Agroturystyka
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Kultura
(3)
Produkt regionalny
(3)
Promocja handlowa
(3)
Rozwój regionalny
(3)
Usługi
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing regionalny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Muzealnictwo
(2)
Odpoczynek
(2)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Szkolnictwo
(2)
Transfer technologii
(2)
Turystyka kulturowa
(2)
Uzdrowiska
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Znak towarowy
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agencja Turystyczna Bieszczady Adventure
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Cieszyński Ośrodek Kultury - Dom Narodowy
(1)
Controlling
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Domy kultury
(1)
Działacze społeczni
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
Dług publiczny
(1)
ECDL
(1)
Edukacja filmowa
(1)
Ekonomia
(1)
Ekoturystyka
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Europejska Agencja Obrony
(1)
Europejska Stolica Kultury
(1)
Event marketing
(1)
Finansowanie
(1)
Fundacja
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Geopolityka
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Górnośląski Związek Metropolitalny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Historycy sztuki
(1)
Imprezy kulturalne
(1)
Informacja
(1)
Inicjatywa Trójmorza
(1)
Instytucje kultury
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Instytuty naukowe
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kina
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kontraktualizm
(1)
Labortest
(1)
Liderzy lokalni
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing turystyczny
(1)
Marketing-mix
(1)
Mecenat
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metoda DEA
(1)
Motywacja pracy
(1)
Muzeum (Łęczyca)
(1)
Muzeum Historii Żydów Polskich (Warszawa)
(1)
Muzeum Powstania Warszawskiego
(1)
Muzeum Sportu i Turystyki (Karpacz)
(1)
Muzyka
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nicpoń, Henryk (1956- )
(1)
Nieruchomości
(1)
Obszary wiejskie
(1)
Temat: dzieło
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-0
(5)
2001-
(4)
1989-
(2)
1989-2011
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraków (woj. małopolskie)
(3)
Kaszuby
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Śląsk
(2)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Arktyka (region)
(1)
Bałtów (woj. świętokrzyskie)
(1)
Bieszczady
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Jasło (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Małopolskie, województwo
(1)
Medynia Głogowska (woj. podkarpackie)
(1)
Mucharz (woj. małopolskie, pow. wadowicki, gm. Mucharz ; okolice)
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Polska (część północna)
(1)
Pomorskie, województwo
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Tarnobrzeg (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Świebodzice (woj. dolnośląskie)
(1)
Świnna Poręba
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Podręcznik akademicki
(2)
Audycje radiowe
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 189 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [187]-189.
CZĘŚĆ I: MARKETINGOWA OBSŁUGA TURYSTÓW: 1. Identyfikacja i korelacja potrzeb oraz motywów z podstawowymi rodzajami czynności; 2. Rynek turystyczny i jego potencjał; 3. Marketingowa struktura usług i procesu obsługi; 4. Świadczenie usług w sposób marketingowy, CZĘŚĆ II: ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 5. Polska Organizacja Turystyczna; 6. Analiza struktury turystyki metodą identyfikacji celów zarządzania turystyką; 7. Formowanie regionalnych komplementarnych rynków turystycznych; 8. Harmonizacja funkcjonowania lokalnych komplementarnych rynków turystycznych, CZĘŚĆ III: MARKETING IMPREZ TURYSTYCZNYCH: 9. Strategia marketingowa biur podróży i centrali POT; 10. Struktura imprez jako produktu turystycznego; 11. Powstawanie imprez turystycznych; 12. Fazy imprez turystycznych; 13. Pozostałe kierunki aktywności marketingowej; 14. Niezbędne kierunki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 187-189.
CZĘŚĆ I: MARKETINGOWA OBSŁUGA TURYSTÓW: 1. Identyfikacja i korelacja potrzeb oraz motywów z podstawowymi rodzajami czynności 2. Rynek turystyczny i jego potencjał 3. Marketingowa struktura usług i procesu obsługi 4. Świadczenie usług w sposób marketingowy. CZĘŚĆ II: ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 5. Polska Organizacja Turystyczna 6. Analiza struktury turystyki metodą identyfikacji celów zarządzania turystyką 7. Formowanie regionalnych komplementarnych rynków turystycznych 8. Harmonizacja funkcjonowania lokalnych komplementarnych rynków turystycznych. CZĘŚĆ III: MARKETING IMPREZ TURYSTYCZNYCH: 9. Strategia marketingowa biur podróży i centrali POT 10. Struktura imprez jako produktu turystycznego 11. Powstawanie imprez turystycznych 12. Fazy imprez turystycznych 13. Pozostałe kierunki aktywności marketingowej 14. Niezbędne kierunki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91693 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [187]-189.
Książka Marketing w turystyce zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych do- znań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej,omawiającej naturę marketingu i zarzą- dzania zgodnego z jego duchem,książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej.Autor potwierdza fakt,że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa,tzw.marketing bierny,powodująca 40%wzro- stu ogólnego,a tylko 5-15%wzrostu to efekt prowadzenia kampa- nii marketingowych.Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej. [CeDeWu, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-33 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-33
Brak informacji o dostępności: sygn. F.17-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. [372]-378. Indeks.
I. WPROWADZENIE DO MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI: Podstawy marketingu usług ; Rynek usług turystycznych i rekreacyjnych ; Zachowanie klienta na rynku turystycznym i rekreacyjnym ; Koncepcja marketingowa w turystyce i rekreacji ; II. STRUKTURA INSTRUMENTÓW MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI: Produkt jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Cena jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Dystrybucja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Promocja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Personel jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; III. WSPÓŁCZESNY MARKETING W TURYSTYCE I REKREACJI: Marketing terytorialny w turystyce ; Markowy produkt turystyczny ; Komunikacja marketingowa w turystyce i rekreacji ; Marketing relacji w turystyce i rekreacji ; Badania marketingowe w turystyce i rekreacji ; Strategie marketingowe w turystyce i rekreacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103048 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [205]-212.
PRODUKT TURYSTYCZNY: Istota i cecha produkru turystycznego ; Rodzaje produktów turystycznych ; Dobra i usługi jako główne składniki produktu turystycznego ; Cykl życia produktu turystycznego ; ZNACZENIE MARKI W KSZTAŁTOWANIU PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH: Istota i cechy markowych produktów turystycznych ; Rola marki w kształtowaniu produktów turystycznych ; Tutystyczny łańcuch wartości produktów markowych ; Kreowanie marki produktu turystycznego na obszarch przyrodniczo cennych ; UWARUNKOWANIA TWORZENIA I WDRAŻANIA WYBRANYCH POLSKICH MARKOWYCH PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH : Koncepcja kształtowania produktów turystycznych i zarządzanie nimi ; Polskie doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu markowych produktów turystycznych ; Tworzenie i wdrażanie wybranych markowych produktów turystycznych na obszarch przyrodniczo cennych ; Ocena kreowania i wdrażania markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennech ; Bariery i szanse wprowadzania na rynek markowych produktów turystycznych ; PROCES KSZTAŁTOWANIA I WDRAŻANIA MARKOWYCH PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH NA OBSZARACH PRZYRODNICZO CENNYCH: Model tworzenia i kreowania markowych produktów turystycznych ; Podmioty odpowiedzialne za kształtowanie i wdrażanie markowych produktów turystycznych ; Kształtowanie markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych ; Kierunek tworzenia oraz kreowanie markowych produktów turystycznych i zarządzanie nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97706 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja produktu turystycznego : turystyka miejska / Adam Pawlicz. - Warszawa : Difin, 2008. - 142 s. : rys., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 134-138.
1. Teoretyczne aspekty promocji obszarowego produktu turystycznego 2. Instytucjonalne aspekty promocji produktu turystycznego w aglomeracjach miejskich 3. Instrumenty i determinanty promocji miejskiego produktu turystycznego 4. Koncepcja modelu systemu promocji produktu turystycznego aglomeracji miejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91385 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1, dodr. 8. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004. - 202, [2] s. : rys. ; 21 cm.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85823 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomika turystyki i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Anna Gardzińska [et al.]. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 413, [1] s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
(Turystyka)
Bibliogr. s. [400]-409. Indeks.
EKONOMIKA TURYSTYKI I REKREACJI W SYSTEMIE NAUK EKONOMICZNYCH: Zadania badawcze nauk ekonomicznych ; Ekonomika turystyki i rekreacji jako dyscyplina badawcza ekonomii ; Nauka o turystyce i rekreacji ; PODSTAWY TURYSTYKI I REKREACJI: Wzajemne relacje turystyki i rekreacji ; Turystyka i ruch turystyczny ; Uczestnicy ruchu turystycznego ; Pojęcie rekreacji ; Uczestnicy rekreacji ; FUNKCJE TURYSTYKI I REKREACJI: Zróżnicowanie i charakter funkcji turystyki ; Rodzaje funkcji pełnionych przez turystykę ; Funkcje rekreacji ; MIEJSCE TURYSTYKI I REKREACJI W GOSPODARCE: Gospodarka turystyczna i przemysł turystyczny ; Struktura gospodarki turystycznej ; Turystyka i rekreacja w gospodarce narodowej ; Mnożnik turystyczny ; Rachunek satelitarny turystyki ; Czynniki produkcji w gospodarce turystycznej i rekreacji ; Rola turystyki i rekreacji w rozwoju społeczno-gospodarczym ; Zrównoważony rozwój turystyki i rekreacji ; RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH: Podstawowe pojęcia dotyczące rynku usług turystycznych i rekreacyjnych ; Struktura rynku usług turystycznych i rekeacyjnych ; Modele rynku usług turystycznych i rekreacyjnych ; Koniunktura na rynku usług turystycznych ; Globalizacja rynku usług turystycznych ; POPYT TURYSTYCZNY I REKREACYJNY: Definicja i specyfikacja popytu w turystyce i rekreacji ; Cechy popytu turystycznego i rekeacyjnego ; Czynniki określające wielkość popytu turystycznego i rekeacyjnego ; Mierniki popytu turystycznego i rekeacyjnego ; Współczesne tendecje popytu w turystyce i rekeacji ; PROBLEMY KONSUMPCJI W TURYSTYCE I REKREACJI: Gospodarstwo domowe na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych ; Uwarynkowania konsumpcji w turystyce i rekreacji ; Modele konsumpcji usług turystycznych i rekreacyjnych ; PODAŻ TURYSTYCZNA I REKREACYJNA: Istota i cechy podaży turystycznej i rekreacyjnej ; Istota i rodzaje produktu turystycznego ; Komponenty produktu turystycznego ; Usługi rekreacyjne ; Mierniki podaży turystycznej i rekreacyjnej ; CENY USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH: Teoretyczne podstawy cen ; Koncepcje wyjściowe ustalenia cen na usługi turystyczne i rekreacyjne ; Metody ustalania cen na usługi turystyczne i rekreacyjne ; Yield management ; Kalkulacja ceny imprezy turystycznej ; Normy prawne w zakresie stosowania cen usług turystycznych ; JAKOŚĆ USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH: Istota usług turystycznych i rekreacyjnych ; Kryteria oceny i możliwości pomiaru jakości usług turystycznych i rekreacyjnych ; Marketingowe aspekty jakości usług turystyczntch i rekreacyjnych ; Jakość jako informacja rynkowa dla konsumentów usług turystycznych i rekreacyjnych ; Postulaty jakościowe wybranych usług turystycznych i rekreacyjnych ; POLITYKA PAŃSTWA W OBSZARZE TURYSTYKI I REKREACJI: Miejsce turystyki i rekreacji w polityce społeczno-gospodarczej państwa ; Państwo jako podmiot rynku usług turystycznych i rekreacyjnych ; Struktura polityki turystycznej ; Strategie rozwoju turystyki i rekreacji w Polsce ; Polityka turystyczna Unii Europejskiej ; Struktura polityki w obszarze rekreacji ; TURYSTYKA MIĘDZYNARODOWA: Podstawowe pojęcia z zakrsu turystyki międzynarodowej ; Ruch turystyczny na świecie ; Wpływ turystyki zagranicznej na bilans płatniczy ; Wpływ turystyki zagranicznej na PKB ; Czynniki decydujące o wielkości ruchu turystycznego w skali międzynarodowej ; Międzynarodowe organizacje turystyczne ; PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE I REKREACYJNA: Podstawy funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych ; Klasyfikacja przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych ; Formy organizacyjne i prawne przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych ; Organizacja przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych ; Nowoczesne formy zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi i rekreacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97345 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [201]-213.
Istota regionalnego produktu turystycznego ; Metodyka kształtowania regionalnego produktu turystycznego ; Podstawy rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce ; Regionalne produkty turystyczne w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93128 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wznowienie. - Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2007. - 326 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 321-326 i przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86939 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Bibliogr.
1. Koncepcja marketingu usług 2. Rynek usług turystycznych 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych 4. Koncepcja marketingowa w turystyce 5. Produkt na rynku usług turystycznych 6. Cena usług turystycznych 7. Dystrybucja usług turystycznych 8. Promocja usług turystycznych 9. Personel turystyczny 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych 11. Strategie rynkowe w turystyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 33-Czyt (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 220)
Bibliogr. s. [248]-273.
Streszcz. ang.
Kategoria wartości dla klienta turysty i jej rynkowe konsekwencje ; Obszar recepcji turystycznej jako źródło wartości dla klienta i podmiot ją kreujący ; Zarządzanie obszarem recepcji przez wartość dla klienta turysty ; Model procesu kreowania wartości dla klienta przez obszar recepcji turystycznej (na przykładzie Krakowa).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102877 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 16)
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. s. 272-288.
Streszcz. ang.
1. MARKETING TERYTORIALNY JAKO NOWOCZESNA KONCEPCJA ZARZĄDZANIA JEDNOSTKĄ TERYTORIALNĄ: 1.1. Ewolucja zarządzania jednostką terytorialną na tle przeobrażeń w sferze zarządzania publicznego, 1.2. Istota i determinanty rozwoju marketingu terytorialnego, 1.3. Adresaci i cele marketingu terytorialnego, 1.4. Koncepcja terytorialnego marketingu-mix, 1.5. Organizacyjne przesłanki wdrażania orientacji marketingowej w jednostce terytorialnej, 1.6. Rozwój marketingu terytorialnego w wybranych krajach Europy ; 2. UWARUNKOWANIA ROZWOJU I ZNACZENIE TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 2.1. Istota turystyki wiejskiej, 2.2. Rola turystyki w podnoszeniu konkurencyjności obszarów wiejskich, 2.3. Turystyka wiejska jako czynnik przemian społeczności lokalnej, 2.4. Kierunki zmian jakościowych w turystyce wiejskiej, 2.5. Turystyka wiejska w Polsce w wymiarze ilościowym i przestrzennym ; 3. MARKETINGOWE PRZESŁANKI KREOWANIA ZINTEGROWANEGO MARKOWEGO PRODUKTU TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 3.1. Produkt obszaru recepcji turystycznej - wymiar marketingowy, 3.2. Produkty markowe w turystyce wiejskiej i ich rola w kształtowaniu wizerunku jednostki terytorialnej, 3.3. Znaczenie promocji w propagowaniu walorów turystycznych wsi, 3.4. Podmioty kreujące i koordynujące rozwój turystyki wiejskiej w gminie w ujęciu systemowym ; 4. ROZWÓJ TURYSTYKI WIEJSKIEJ W WOJEWÓDZTWIE PODKARPACKIM I JEGO MARKETINGOWE UWARUNKOWANIA W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ: 4.1. Charakterystyka wybranych elementów potencjału turystycznego obszarów wiejskich badanego województwa, 4.2. Waloryzacja wiejskiej przestrzeni rekreacyjnej województwa w zestawieniu ze stopniem rozwoju turystyki, 4.3. Turystyczny wizerunek badanych jednostek i sposoby jego kreowania w ocenie respondentów, 4.4. Partnerstwo podmiotów zaangażowanych w rozwój turystyki w gminie - wyzwania marketingowe, 4.5. Końcowa ocena aktywności marketingowej gmin o wysokim i niskim poziomie rozwoju funkcji turystycznej ; 5. WYZWANIA MARKETINGOWE GMINY WOBEC ROZWOJU TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 5.1. Typologia gmin - potencjalnych liderów turystyki, 5.2. Marketingowe bariery rozwoju turystyki wiejskiej i sposoby ich pokonywania, 5.3. Scenariusz wdrażania marketingowo zorientowanej koncepcji rozwoju turystyki wiejskiej w gminie na poziomie strategicznym i operacyjnym ; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98995 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. RF-3891 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. RF-3892 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, netografia na stronach [379]-410.
Dla pracowników biur podróży, osób zarządzających miastami i promujących miasta na rynku turystycznym, a także pracowników i menedżerów centrów handlowych i innych placówek handlu detalicznego.
Rozdział 1. Miasto jako przestrzeń turystyczna: Miasto w ujęciu marketingu terytorialnego ; Klasyfikacje i współczesne koncepcje rozwoju miast ; Handel w strukturze funkcji miasta ; Wielowymiarowość miast – w kierunku fenomenu turystyki miejskiej. Rozdział 2. Uwarunkowania rozwoju turystyki miejskiej i jej wpływ na rozwój miasta: Pojęcie i formy turystyki miejskiej ; Wybrane klasyfikacje uwarunkowań rozwoju turystyki ; Czynniki podażowe rozwoju turystyki miejskiej; Czynniki popytowe rozwoju turystyki miejskiej ; Czynniki uniwersalne rozwoju turystyki miejskiej ; Rola interesariuszy w kreowaniu miejskiego produktu turystycznego ; Obszary wpływu turystyki na rozwój miasta. Rozdział 3. Istota, cechy i rola turystyki zakupowej w miastach: Pojęcie turystyki zakupowej ; Produkt turystyki zakupowej ; Światowe destynacje zakupowe ; Ruch turystyczny motywowany zakupami w Polsce i na świecie ; Współczesne trendy w zachowaniach konsumentów a nowe wymiary sprzedaży detalicznej. Rozdział 4. Metodyczno-organizacyjne aspekty badań determinant rozwoju turystyki zakupowej: Cele i hipotezy badawcze ; Zakres badania ; Zastosowane metody badawcze ; Organizacja i przebieg badania ; Charakterystyka respondentów – uczestników (konsumentów) turystyki zakupowej ; Charakterystyka respondentów – interesariuszy turystyki zakupowej ; Profile turystów zakupowych. Rozdział 5. Elementy produktu turystyki zakupowej jako podażowe determinanty kształtujące decyzje jego nabywców: Czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych ; Destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty ; Źródła informacji o miejscach zakupowych ; Preferowane środki transportu w podróżach zakupowych. Rozdział 6. Zachowania turystów w podróży motywowanej zakupami jako popytowe czynniki rozwoju turystyki zakupowej: Motywy podróży w celach zakupowych ; Częstotliwość podróżowania ; Organizacja turystycznych wyjazdów zakupowych ; Osoby towarzyszące w czasie podróży zakupowej ; Wydatki turystów zakupowych ; Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej według badanych respondentów. Rozdział 7. Determinanty kształtujące rozwój turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów: Miasta zakupowe oraz czynniki rozwoju turystyki zakupowej ; Działania miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej – wybrane przykłady z Polski i ze świata ; Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów ; Rekomendacje w zakresie planowania rozwoju turystyki zakupowej w polskich miastach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111880 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83299 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
ZIEMIA PRZEWORSKA - PROBLEMY ROZWOJU SPOŁECZNO-EKONOMICZNEGO: Współczesne problemy ludnościowo-osadnicze Przeworska i powiatu przeworskiego ; Ekologiczne uwarunkowania rozwoju turystyki w powiecie przeworskim ; Architektoniczno-urbanistyczna koncepcja modernizacji i uzupełnienia zespołu skansenu "Pastewnik" w Przeworsku. Rekapitulacja prac studentów Instytutu Historii Architektury i Konserwacji Zabytków Politechniki Krakowskiej ; Zarządzanie marketingowe jako metoda tworzenia markowych produktów w gospodarce turystycznej. Analiza przypadku - przeworska kolejka wąskotorowa ; Internet jako instrument regionalnej komunikacji marketingowej w turystyce (na przykładzie miasta Przeworska i powiatu przeworskiego) ; Bariery rozwoju przestrzennego Przeworska związane ze stanem własności i strukturą przestrzeni miasta ; Uwarunkowania kulturowe oraz społeczno-ekonomiczne jako determinanty rozwoju ruchu turystycznego na obszarze powiatu przeworskiego ; Organizacje otoczenia biznesu w powiecie przeworskim. PODKARPACIE - UWARUNKOWANIA ROZWOJU TURYSTYKI: Infrastruktura transportowa w procesie kształtowania przestrzeni gospodarczej ; Koncentracje wybranych cech przyrodniczych dla oceny turystycznej Podkarpacia ; Lasy Podkarpacia jako istotny składnik atrakcyjności turystycznej ; Antropogeniczne walory turystyczne i ich funkcje we wschodnim obszarze Podkarpacia ; Dynamika zmian oraz zróżnicowanie przestrzenne agroturystyki w województwie podkarpackim ; Walory antropogeniczne małych miast województwa podkarpackiego ; Dysfunkcje turystyki w stosunku do turystów i społeczności lokalnych ; Zarządzanie wiedzą jako metoda rozwoju zasobów ludzkich organizacji. Analiza przeglądowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-7242 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej