Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Autor
Beck Aaron Temkin (1921- )
(1)
Bramham Jessica
(1)
Clark David A. (1954- )
(1)
Cyniak-Cieciura Maria
(1)
Giczela Justyna
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hayes Steven C
(1)
Hofmann Stefan G. (1964- )
(1)
Jastrzębski Mateusz (psycholog)
(1)
Kołakowski Artur
(1)
Kubińska Olga
(1)
Kubiński Wojciech
(1)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Popiel Agnieszka
(1)
Pragłowska Ewa
(1)
Reinecke Mark A
(1)
Rogers Julia (1962- )
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Szaniawska Monika
(1)
Verduyn Chrissie
(1)
Wood Alison (1960- )
(1)
Young Susan (1957- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Psychoterapeuci
(4)
Psycholodzy
(1)
Temat
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(4)
Terapia poznawcza
(2)
Depresja psychiczna
(1)
Dorośli
(1)
Dziecko z depresją
(1)
Młodzież z depresją
(1)
Nastolatki
(1)
Osoby z ADHD
(1)
Praktyka psychologiczna oparta na dowodach empirycznych
(1)
Psychopatologia
(1)
Psychoterapia
(1)
Skuteczność psychoterapii
(1)
Terapia behawioralna
(1)
Terapia poznawczo-behawioralna
(1)
Zespół ADHD
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Medycyna i zdrowie
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87856 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeksy.
CZ. I.: R. 1. Historia i bieżący status terapii poznawczo-behawioralnej jako terapii opartej na dowodach naukowych ; R. 2. Filozofia nauki a psychologia kliniczna ; R. 3. Nauka w praktyce ; R. 4. Technologia informacyjna i przemiany roli praktyki terapeutycznej ; R. 5. Kompetencje etyczne w terapiach behawioralnych i poznawczych ; CZ. II.: R. 6. Podstawowe procesy behawioralne ; R. 7. Czym jest poznanie? Podejście funkcjonalno-poznawcze ; R. 8. Emocje i regulacja emocji ; R. 9. Neuronauka a podstawowe procesy w psychoterapii ; R. 10. Ewolucyjne zasady w psychologii stosowanej ; CZ. III.: R. 11. Sterowanie uwarunkowaniami ; R.12. Kontrola bodźców ; R. 13. Kształtowanie ; R. 14. Samozarządzanie ; R. 15. Redukcja pobudzenia ; R. 16. Radzenie sobie z emocjami i regulacja emocji ; R. 17. Rozwiązywanie problemów ; R. 18. Strategie ekspozycji ; R. 19. Aktywizacja behawioralna ; R. 20. Umiejętności interpersonalne ; R. 21. Reinterpretacja poznawcza ; R. 22. Modyfikacja kluczowych przekonań ; R. 23. Defuzja poznawcza ; R. 24. Akceptacja psychologiczna ; R. 25. Wybór i precyzowanie wartości ; R. 26. Praktyka uważności ; R. 27. Wzmacnianie motywacji ; R. 28. Postępowanie z kryzysem i skłonnościami samobójczymi z perspektywy behawioralnej ; R. 29. Przyszłe kierunki rozwoju terapii poznawczo-behawioralnej i terapii opartej na dowodach naukowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-615.851 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108789 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychoterapia poznawczo-behawioralna : teoria i praktyka / Agnieszka Popiel, Ewa Pragłowska. - Wydanie II rozszerzone - 8 dodruk. - Warszawa : PWN, 2023. - XXXII, 647, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Na stronie redakcyjnej: Pierwsze wydanie opublikowane w Wydawnictwie Naukowym PWN Warszawa 2023.
Bibliografia, netografia na stronach 595-626. Indeksy.
Od Autorek - słowo do wydania drugiego Eduardo Keegan - Przedmowa do wydania drugiego rozszerzonego ; Bogdan Zawadzki - Przedmowa do wydania drugiego rozszerzonego Od Autorek - słowo do wydania pierwszego ; Przedmowa do wydania pierwszego ; Cz. I. Założenia teoretyczne psychoterapii poznawczo-behawioralnej. Rozwój nurtu terapii poznawczych i behawioralnych na świecie i w Polsce: R. 1. Psychoterapia poznawczo-behawioralna - wyjaśnienia terminologiczne ; R. 2. Rzut oka na historię. Psychologia poznawcza, behawioryzm, psychologia różnic indywidualnych a psychoterapia poznawczo-behawioralna ; R. 3. Teoretyczne podstawy psychoterapii poznawczo-behawioralnej ; Cz. II. Praktyka psychoterapii poznawczo-behawioralnej: R. 4. Cechy procesu terapeutycznego w psychoterapii poznawczo-behawioralnej ; R. 5. Pierwszy etap psychoterapii poznawczo-behawioralnej. Rozpoznanie ; R. 6. Drugi etap psychoterapii poznawczo-behawioralnej. Realizacja celów ; R. 7. Trzeci etap psychoterapii poznawczo-behawioralnej. Sprawdzenie i utrwalenie osiągnięć ; R. 8. Umiejętności terapeuty poznawczo-behawioralnego ; Cz. III. Weryfikacja empiryczna: R. 9. Dane naukowe. Praktyka oparta na badaniach i badania oparte na praktyce ; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112668 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [339]-349.
PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA I TERAPIA: Wprowadzenie ; Jak stosować program Young i Bramham ; MODUŁY OBJAWÓW PODSTAWOWYCH ADHD: Moduł zaburzeń uwagi ; Moduł pamięci ; Moduł organizacji i zarządzania czasem ; Moduł impulsywności ; MODUŁY DODATKOWYCH ROZPOZNAŃ I PROBLEMÓW: Moduł strategii rozwiązywania problemów ; Moduł relacji interpersonalnych ; Moduł lęku ; Moduł frustracji i złości ; Moduł obniżonego nastroju i depresji ; Moduł zagadnień związanych ze snem ; Moduł nadużywania substancji psychoaktywnych ; IV. MODUŁ PRZYSZŁOŚCI: Moduł przygotowujący na przyszłość.
Książka Susan Young i Jessiki Bramham to praktyczny przewodnik, który wskazuje, jak za pomocą terapii poznawczo-behawioralnej radzić sobie z objawami ADHD występującymi u młodzieży i osób dorosłych. Program Young i Bramham: · dostarcza praktycznych strategii radzenia sobie z codziennymi trudnościami wynikającymi z ADHD (impulsywność, kłopoty ze snem, zarządzanie czasem), · pomaga zwalczać zarówno osiowe objawy ADHD, jak i problemy towarzyszące, · zawiera kompletne plany terapii oraz propozycje ćwiczeń dla pacjentów, · składa się z niezależnych modułów, które można dopasowywać do indywidualnych potrzeb młodzieży i dorosłych z ADHD, · może być stosowany w terapii indywidualnej, grupowej i pracy warsztatowej, · oferuje innowacyjne i intensywne, praktyczne podejście do objawów ADHD za pomocą technik poznawczo-behawioralnych oraz technik dialogu motywującego. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-615.851 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach [226]-233.
Depresja w okresie dojrzewania ; Terapia poznawczo-behawioralna: wprowadzenie i przegląd ; Ocena poznawczo-behawioralna i formułowanie przypadku ; Rozpoczęcie terapii ; Wczesne etapy terapii ; Metody poznawcze ; Ogólne techniki poznawczo-behawioralne ; Zakończenie terapii ; Współpraca z szerszym systemem ; Zagadnienia specyficzne: znęcanie się, żałoba, trauma i samobójstwo ; Typowe problemy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-616.89 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111881 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej