Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Myszka Agnieszka
(1)
Podracki Jerzy (1942- )
(1)
Wolańska Ewa Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Język polski
(2)
Telemarketerzy
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziewczęta
(1)
Emisja głosu
(1)
Głos
(1)
Internet
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Logopedia
(1)
Mowa
(1)
Multimedia
(1)
Młodzież
(1)
Odżywianie
(1)
Portal społecznościowy
(1)
SMS
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Audycje radiowe
(1)
Film animowany
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Programy telewizyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang. przy rozdz.
Pewność i niepewność w wypowiedzi medialnej (na przykładzie głosów słuchaczy w audycji "Za, a nawet przeciw" w Programie 3 PR) ; Reportaż radiowy w Programie 1 Polskiego Radia ; Język Tomasza Lisa jako dziennikarza politycznego ; W tym szaleństwie jest metoda. Niew tylko językowe wyznaczniki spójności tekstu audiowizualnego (na podstawie talk-show "Duże Dzieci" w TVP2) ; Funkcje języka potocznego w filmach animowanych wytwórni Walta Disneya (na przykładzie polskiej wersji kreskówki "Timon i Pumba") ; "Klient nasz pan" - językowe wyznaczniki grzeczności i uprzejmości konsultantów call center w rozmowie telefonicznej z klientami ; Komunikacja językowa za pośrednictwem krótkiej wiadomości tekstowej (SMS) ; Dialogi równoległe w srukturze dyskusji internetowej ; Polszczyzna internautów - poprawna czy... "wygodna"? ; Czasowniki wirtualne ; Praca magisterska - sztuka czy branża?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91869 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. terapii prowadzonej z uczniami Niepublicznego Przedszkola Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Rzeszowie (s. 50-56).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Cz. I GŁOS JAKO NARZĘDZIE PRACY: Logopedyczne podstawy prawidłowego mówienia dla nauczycieli ; Rola witamin, minerałów i składników pokarmowych w diecie osób pracujących głosem ; Gimnastyka języka, czyli rola łamańców językowych oraz innych ćwiczeń artykulacyjnych na zajęciach teatralnych ; Cz. II ZABURZENIA KOMUNIKACJI: Podstawy rozwijania mowy dzieci z autyzmem według modelu wczesnej intensywnej interwencji behawioralnej ; Diagnoza i terapia logopedyczna osób pracujących głosem - na przykładzie dwójki teleankieterów ; Diagnoza i terapia logopedyczna trzynastoletniej dziewczynki z zaburzeniami głosu ; Diagnoza i terapia logopedyczna w przypadku młodzieżowej grupy teatralnej ; CZ. III NAJNOWSZA POLSZCZYZNA: Wymowa grup spółgłoskowych - znajomość normy a realizacja: (badania sondażowe) ; Język środowiskowy współczesnych nastolatków w kontekscie języka nowych nowych mediów ; Kultura języka użytkowników portali społecznościowych ; CZ. IV TECHNIKI USPRAWNIAJĄCE EMISJĘ GŁOSU: "Technika Alexandra" - coś więcej niż kolejna metoda radzenia sobie z problemami z głosem ; Gimnastyka oddechowa według metody A. Strielnikowej w pracy nad emisją głosu ; Naturalna emisja głosu: techniki i metody pracy na bazie warsztatów głosowych Fundacji OVO dla Kultury i Edukacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109150 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej