Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(35)
Forma i typ
Książki
(31)
Poradniki i przewodniki
(12)
Publikacje fachowe
(10)
Audiobooki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(43)
wypożyczone
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(21)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(14)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(7)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(3)
Gębarowski Marcin
(2)
Kawszyn Roman
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Morawski Cezary (1954- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Szaran Adam
(2)
Zych Robert
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Berger Jonah
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Błaż Agata
(1)
Chwałek Jacek (1953- )
(1)
Czajkowski Adam
(1)
Dickman Robert
(1)
Durand Barbara
(1)
Ehrlich Emil
(1)
Fijor Jan M. (1948- )
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Fournies Ferdinand F
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górniak Stefan (1900-1983)
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Iannarino Anthony
(1)
Jędrzejewska Dorota
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Lees Dan
(1)
Lipa Michał
(1)
Machnik Marcin
(1)
Maxwell Richard
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier René
(1)
Narus James A
(1)
Niemczyk Rafał (1982- )
(1)
Pabian Arnold
(1)
Paszkiewicz Ireneusz
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Piotrowska Dorota (tłumacz)
(1)
Piotrowska Monika (ekonomia)
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Soames Nicole
(1)
Sorensen Herb
(1)
Thornely Nick
(1)
Trzcińska-Hildebrandt Agata
(1)
Vaknin Shlomo
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Witek Lucyna
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Załuski Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(35)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(35)
Odbiorca
Handlowcy
(5)
Menedżerowie
(3)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(35)
Obsługa klienta
(6)
Marketing
(5)
Perswazja
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Promocja handlowa
(4)
Reklama
(3)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Merchandising
(2)
Negocjacje
(2)
Sprzedaż
(2)
Sukces
(2)
Ceny
(1)
Copywriting
(1)
Decyzje
(1)
Facebook
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Handlowcy
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing szeptany
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Opakowania
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Public relations
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozgłośnia radiowa
(1)
Sklep
(1)
Sponsoring
(1)
Targi i wystawy
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Poradniki
(8)
Podręcznik
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Psychologia
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Czym są techniki sprzedaży ?; 2. Porozumiewać się lepiej; 3. Ty jako sprzedawca; 4. Działaj, aby wywrzeć wpływ. Psychologia klienta; 5. Zrozumieć się. Postawy rządzące komunikacją; 6. Wyznacz sobie cel; 7. Zaczynamy rozmowę; 8. Mowa ciała; 9. Przygotuj rozpoznanie; 10. Nakłoń do mówienia. Techniki komunikacji; 11. Od rozpoznania do wyrażenia potrzeby; 12. Przygotuj argumentację; 13. Twoja propozycja; 14. Argumentacja; 15. Mów; 16. Przyczyny i sposoby reagowania na sprzeciw i przeszkody; 17. Techniki obrony i odpowiedzi na zarzuty. Przykłady; 18. Obrona ceny; 19. Targowanie się; 20. Jak zakończyć sprawę; 21. Zakończenie. W centrum sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak sprzedawać towary / Stefan Górniak, Emil Ehrlich. - Warszawa : Wydaw. Andrzej Bonarski, 1990. - 170 s. : faks., fot., portr. ; 20 cm.
(Biznes ; 2)
Przedr. fotooffs., oryg. : Lwów ; Warszawa : Książnica "Atlas", [1938]. - Tyt. okł. oraz tyt. na dodatkowej k. tyt. : Jak sprzedać
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-69484 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik Doskonały)
1. Doskonała firma 2. Doskonały produkt 3. Doskonały sprzedawca 4. Doskonała organizacja 5. Doskonały klient 6. Motywacja w doskonałej sprzedaży 7. Klient z doskonałą motywacją 8. Doskonałe badania 9. Doskonałe nastawienie 10 Doskonałe pierwsze wrażenie 11.Doskonała prezentacja 12.Doskonała demostracja 13.Doskonałe sposoby radzenia sobie z zastrzeżeniami 14.Doskonałe zakończenie transakcji 15.Doskonałe pożegnanie 16.Doskonałe notatki 17.Doskonali CDN-i i inne wyzwania 18.Doskonałe sposoby przełamywania schematów 19.Doskonałe budowanie biznesu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny sklep / Jacek Chwałek. - Warszawa : WSziP, 1993. - 138 s., [8] k.tabl. : fot.kolor., rys. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Poprz. wyd. pt.: Handlowanie to gra czyli Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta.
CZĘŚĆ I PODSTAWOWE REGUŁY GRY HANDLOWEJ: 1. Jak zrozumieliśmy, że handlowanie to gra? ; Dlaczego klienci grają? ; 2. Filozofia handlowania: najważniejsze jest zadowolenie klienta: Pozytywna transakcja handlowa ; Rozmawiaj o potrzebach i obawach klienta. Zrozum jego interesy ; 3. Najważniejsze "narzędzia" poznawania i rozumienia interesów klienta: Trudne pytania. Nie daj się zbyć byle czym ; Parafraza. Jak słuchać i nie wchodzić z klientem w polemikę? ; Parafraza. I co dalej? ; CZĘŚĆ II DEBIUTY HANDLOWE: 4. Pierwszy kontakt z klientem ; 5. Zbuduj ludzki kontakt i zainteresuj się potrzebami klienta ; 6. Debiutowe gry klienta: Gra "Nie mam czasu" ; Gra "To mnie nie interesuje" ; Przejmowanie klienta od konkurencji ; Gra "Interesuje mnie wyłącznie..." ; 7. Typy klienta. Jak je rozpoznać i dopasować się do nich?: Komu pozostawiać wybór, a komu polecać? (JA - INNI) ; Komu przypominać o jego celach, a komu dawać gwarancje? (CELE - PROBLEMY) ; Jak radzić sobie z klientem, który gotów jest kupić wszystko i jak docenić klienta krytykującego? (ZGODNY - NEGUJĄCY) ; Klient SYSTEMATYCZNY i klient CHAOTYCZNY ; Klient OSOBISTY i klient RZECZOWY ; CZĘŚĆ III GRA ŚRODKOWA. CO OSŁABIA HANDLOWCA I JAK WYKORZYSTUJĄ TO KLIENCI?: 8. Mity i stereotypy działania handlowca: Mit pośledniości zawodu sprzedawcy ; Stereotyp obowiązującej postawy ; Mit ceny ; Jak przeciwstawiać się mitowi ceny? ; Mit, że konkurencja jest tylko zagrożeniem ; Mit, że klient ma nieograniczone możliwości wyboru ; 9. Trudne zagrywki klienta wykorzystujące stereotypy i lęki handlowca: Straszenie konkurencją ; Mamienie dużym i długotrwałym kontraktem ; Ultimatum, czyli "ostateczne warunki" ; Presja czasu ; Osobisty atak na handlowca lub jego firmę ; Jaką mam pewność, że mi się to opłaca? ; Niezwykłe mamienie kontraktem (Wspólne lizanie loda) ; Rozmiękczenie i niespodziewany atak (Dr Jeckyll i Mr. Hyde) ; Odwołanie się do lojalności i honoru handlowego (Twój wspólnik już mi obiecał) ; Wykorzystanie interesów handlowca (Nie mam żadnych zastrzeżeń, ale...) ; Fałszywa informacja (Zostawiony notes) ; Co nas najbardziej trafia w zagrywkach klienta? ; 10. Zachowania asertywne. Sposoby radzenia sobie z typowymi grami klienta: Stawianie granic klientowi ; Asertywne stawianie granic ; Kiedy musisz lub chcesz odmówić klientowi (Zdarta płyta handlowca) ; Asertywne, profesjonalne reakcje na krytykę klienta ; Zasady postępowania wobec uzasadnionej reklamacji klienta ; Ogólną krytykę sprowadzaj do konkretów (Poszukiwanie krytyki) ; Co robić, gdy klient czepia się szczegółów i osłabia Cię, wytykając niedoskonałości? (Zamglanie) ; Zamiana oceny na opinię ; CZĘŚĆ IV KOŃCÓWKI W NEGOCJACJACH. ZAPOMNIANA SZTUKA TARGOWANIA: 11. Targuj się, dając klientowi satysfakcję ; CZĘŚĆ V JAK UTRZYMAĆ ENTUZJAZM HANDLOWY?: 12. Osłabiony handlowiec. Co z nim robić?: "Zatrucie handlowe" ; "Osłabiacze" w firmie ; 13. Jak budować pozytywne nastawienie? ; Umiejętności i aktywność ; Masz tyle, ile myślisz, że masz (Wiara czyni cuda) ; Odporność na "śmieć informacyjny" ; Mierz wysoko i podejmuj nowe wyzwania ; Bierz odpowiedzialność za swój rozwój zawodowy ; Kilka sposobów na przeciwdziałanie "zatruciu" handlowca ; Złote myśli smerfów-ważniaków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101932 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [290]-300.
1. Promocja w działalności marketingowej organizacji; 2. Media na usługach promocji; 3. Reklamowe formy promocyjnego oddziaływania na rynek; 4. Promocyjne narzędzia public relations; 5. Podnoszenie wartości ofert za pośrednictwem promocji sprzedaży; 6. Techniki sprzedaży i komunikacji w marketingu bezpośrednim; 7. Promocja osobista w procesach sprzedaży; 8. Wybrane aspekty integrowania narzędzi oraz działań promocyjnych; 9. Zarządzanie zintegrowaną działalnością promocyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91815 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychologiczna gra sprzedaży ; 2. Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży ; 3. Dlaczego ludzie kupują? ; 4. Kreatywna sprzedaż ; 5. Umawiać więcej spotkań ; 6. Siła sugestii ; 7. Zamykanie sprzedaży ; 8. 10 sposobów na sukces w sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-97919 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Sprzedaż bez sprzedawania : psychologia dobrego wpływu na klienta / Paweł Fortuna. - Wydanie 1. - 5. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 364, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 359-[365].
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?). Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów. [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111623 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Mistrz sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wydanie 3. rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2014. - 344 strony : ilustracje ; 21 cm + 1 płyta audio (CD).
(Onepress Exclusive)
Zarówno praca sprzedawcy, jak i dystrybutor budujący sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży należą do najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych zawodów, w których pracując ciężko, możesz w krótkim czasie zyskać bardzo wiele, nie tylko finansowo, ale także w sferze rozwoju osobistego. Jednak aby osiągnąć mistrzostwo, potrzeba nieco talentu, sporo determinacji, ogromu ciężkiej pracy i… doświadczonego mentora, który przeszedł wcześniej drogę, którą kroczysz, i zechce podzielić się własnymi obserwacjami. Taką właśnie rolę spełnia ta książka. Autor opisuje w niej swoje wieloletnie doświadczenie w sprzedaży na różnych poziomach i w różnych branżach. W kolejnej już odsłonie poradnika Mistrz sprzedaży zbiera i porządkuje zasady, które prowadzą do sukcesu w sprzedaży, tak aby nie tracić czasu na wyważanie otwartych drzwi, tylko zająć się doskonaleniem własnej postawy i warsztatu pracy. Jeśli chcesz osiągnąć mistrzostwo w sprzedaży, skorzystaj z tej wiedzy. Dołączona do książki płyta CD zawiera wywiady z najlepszymi polskimi sprzedawcami. [Wydawnictwo Helion, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 189-192.
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne ; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczna sprzedaż : model, który zwiększy Twoje zyski / Sasin Maciej. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 307 stron : rysunki, wykresy ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Dla menedżerów sprzedaży i marketingu wszystkich szczebli, właścicieli firm oraz handlowców.
12 aspektów skutecznej sprzedaży. To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana do związanych z nią osób. Ta publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za technikami i strategiami od wieków stosowanymi w sprzedaży. Autor - socjolog, trener, konsultant, ale także aktywny sprzedawca - zawarł je w modelu kryjącym się pod angielskim akronimem: Pro Sell Tools. Model ten stanowi swego rodzaju listę kontrolną obszarów, które są istotne podczas wdrażania aktywnej sprzedaży w firmie, zwiększania obrotów czy w codziennej pracy z klientem. Pro Sell Tools pomoże zarówno w projektowaniu nowej strategii sprzedażowej, jak i przeprojektowywaniu tej już istniejącej. Celem modelu jest wyprowadzenie konkretnych taktyk, które pomogą firmie odnieść sukces finansowy. Co istotne, Pro Sell Tools sprawdza się i w tradycyjnie zarządzanych przedsiębiorstwach, i w startupach. [Helion, 2018]
Cz. I. KONCENTRACJA NA KLIENTACH: 1. Pain and pleasure - jak zaspokajać potrzeby klientów? ; 2. Rise - jak planować zwiększanie sprzedaży? ; 3. Open network - jak pozyskiwać wartościowe kontakty sprzedażowe? ; 4. Stay in touch - jak pozostawać w kontakcie z klientem? Cz. II. PROCES SPRZEDAŻY: 5. Eliminate fear - jak ograniczać niepewność w relacji z klientem ; 6. Lack of risk - jak ograniczać obawę przed podejmowaniem ryzyka przy zakupie? ; 7. Loyalty building - jak zwiększać lojalność klientów? ; 8. Timing - jak zadbać o wyczucie czasu w kontakcie z klientem? Cz. III. STRATEGICZNE MYŚLENIE O SPRZEDAŻY: 9. Organized in system - jak zorganizować sprzedaż w spójny system? ; 10. Open minded - jak pobudzać potrzeby klientów? ; 11. Service - jak zadbać o serwis, aby klienci wracali? ; 12. Long time distance - jak działać z myślą o budowaniu długofalowych relacji z klientami? ; Dodatek A. Budowanie zaangażowania pracowników w proces zmian organizacyjnych w nowoczesnym dziale sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
WPROWADZENIE: Dwadzieścia milionów okazji do zakupu ; Cz. I. AKTYWNA SPRZEDAŻ: 1 Szybkie zakupy: 80 % czasu klienta idzie na straty ; 2. Trzy chwile prawdy i trzy waluty ; 3. Schematy migracji wewnątrz sklepu: dokąd chodzą i co robią klienci ; 4. Aktywna sprzedaż: umieszczenie produktów na drodze klienta ; 5. Marki, sprzedawcy i klienci: dlaczego długi ogon dyktuje warunki ; Cz. II. ZAGŁĘBIĆ SIĘ W UMYSŁ KLIENTA: Paradoks szybkich zakupów: wywiad z Mikiem Twittym z firmy Unilever ; 7. Łączenie sprzedaży internetowej i tradycyjnej: wywiad z profesorem Peterem Faderem (Wharton School) i z profesorem Wendy Moe (Uniwersytet Marylandu) ; 8. Sprzedaż wielokulturowa: wywiad z Emilem Moralesem, wiceprezesem wykonawczym TNS Multicultural ; 9. Wgląd w działania: wywiad ze sprzedawcą Markiem Heckmanem z Marsh Supermarket ; Cz. III. WNIOSKI: 10. Internet w zakupach ; 11. Przełomowe zmiany w sprzedaży: manifest. Cz. IV. ZAŁĄCZNIK: Wieści o swiecie klientów, sprzedawców i producentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94769 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Sales management" 2015.
Wprowadzenie ; 1. Rola menedżera sprzedaży ; 2. Zbuduj wybitny zespół sprzedażowy ; 3. Wybieraj zwycięzców ; 4. Daj sprzedawcom dobre podstawy ; 5. Zarządzaj przez cele sprzedażowe ; 6. Psychologia sukcesu w sprzedaży ; 7. Stosuj sprawdzoną formułę efektywności ; 8. Udoskonal swój styl przywództwa ; 9. Nagradzaj wyniki ; 10. Kreuj zwycięzców ; 11. Planuj działania sprzedażowe ; 12. Zaspokajaj podstawowe potrzeby sprzedawców ; 13. Nie pozwól sprzedawcom się nudzić ; 14. Wyznawaj filozofię kaizen ; 15. Wykorzystuj potencjał burzy mózgów ; 16. Utrzymuj dyscyplinę ; 17. Pożegnaj się z najsłabszymi ; 18. Dawaj dobry przykład ; 19. Zawór sterujący wynikami ; 20. Cztery podstawy wspierania rozwoju sprzedawców ; 21. Odwaga podstawą sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86947 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Gen sprzedawcy : jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe / Robert Zych. - Wydanie 2 rozszerzone. - Warszawa : Wydawnictwo Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH ; Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 1 płyta audio CD (6 godz. 21 min 31 s.) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 6 godz. 21 min 31 s.
Czyta Cezary Morawski.
Nagranie w formacie mp3.
Ręce, głowa i serce sprzedawcy "Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać" - tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim. Innymi słowy, jako sprzedawcy mamy sprawne ręce. Problem leży po stronie głowy i serca. A sprzedawca, który dysponuje samymi rękami, podda się w momencie, w którym klient wyrazi jakiekolwiek wątpliwości. Dlaczego - choć wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosować narzędzia sprzedaży - tylko niektórzy z nas odnoszą w tym zawodzie naprawdę spektakularne sukcesy? Może to kwestia genów? Autor tej książki przekona Cię, że nie o to chodzi. Pomyśl o pięciolatku, który naprawdę czegoś chce. Będzie tak długo prosił, dopominał się i walczył o swoje, aż osiągnie cel. Ty też byłeś takim pięciolatkiem, prawda? Zatem masz to w sobie! Z natury jesteś sprzedawcą. Teraz musisz tylko odblokować swoje uczucia. Zmienić ścieżki, jakimi podczas sprzedaży biegną Twoje myśli. Rusz głową, zajrzyj w głąb swojego serca i zacznij naprawdę aktywnie sprzedawać. [Wydawnictwo Helion, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/754/658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kolekcja Business Week : edycja polska)
(Seria Kluczowa)
(Warsztaty Menedżera McGraw-Hill ; t. 8)
Tytuł oryginału: "Why customers don't do what you want them to do" 2003.
Tytuł grzbietowy: 24 najtrudniejsze problemy w sprzedaży.
Dla menedżerów.
To, czym się zajmujesz, narzuca pewne zasady spotkania z klientem, jednak ostatecznie to od niego zależy twój sukces- Aby go odnieść, musisz się nauczyć skutecznie sprzedawać, czyli na każdym etapie procesu wpływać na to, by klient postąpił zgodnie z twoimi oczekiwaniami. W tej książeczce nie prezentujemy tanich chwytów i trików, lecz konkretne działania, które poważnie zwiększą szansę na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie i złożeniu przezeń zamówienia. Ferdinand-Fournies jest cenionym na świecie wykładowcą w zakresie sprzedaży; jego praktyczne rady pomogą ci przezwyciężyć 24 uważane powszechnie za najtrudniejsze problemy związane ze sprzedażą. [Wydawnictwo Studio Emka, 2005]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-65 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz / Anthony Iannarino ; [przekład Michał Lipa]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 1 płyta audio CD (7 godz. 23 min 18 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 7 godz. 23 min. 18 s.
Tytuł oryginału "The only sales guide you'll ever need" 2016.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
Anthony Iannarino zamiast mówić to, co chcemy usłyszeć, i wciskać nam kolejny poradnik typu "jak szybko się wzbogacić" albo "jak zrzucić wagę bez ćwiczeń, podwajając spożycie węglowodanów", skupia się na tym, co łączy wszystkich skutecznych sprzedawców na świecie, bez względu na branżę i organizację, w której pracują: na ich cechach osobowości oraz posiadanych umiejętnościach. Opisuje szczegółowo dziewiętnaście takich cech i umiejętności najwybitniejszych sprzedawców, w tym: samodyscyplinę, czyli dotrzymywanie zobowiązań podejmowanych wobec siebie i innych; odpowiedzialność, czyli przyznawanie się do osiąganych wyników; konkurencyjność, czyli otwartość na rywalizację zamiast strachu przed nią; pomysłowość, czyli umiejętność tworzenia wyjątkowego rozwiązania na bazie wyobraźni, doświadczenia i wiedzy; opowiadanie historii, czyli budowanie mocnych relacji poprzez prezentowanie opowieści, w których klient jest bohaterem a sprzedawca jego przewodnikiem; diagnozowanie, czyli zaglądanie pod podszewkę rzeczywistości w celu zrozumienia prawdziwych wyzwań i potrzeb klienta. Kiedy już poznasz najważniejsze strategie zaprezentowane przez Iannarino, będzie ci znacznie łatwiej wybrać konkretne taktyki sprzedaży twojego produktu swoim klientom. Bez względu na to, czy obsługujesz wielkie korporacje, małe firmy, czy klientów indywidualnych, będziesz raz po raz wracał do tej książki po sprawdzoną wiedzę, wypróbowane strategie i naprawdę użyteczne wskazówki. [MT Biznes, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/901/658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Bibliografia na stronach 206-208.
„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę! - Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu. - Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet). - Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem. - Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym. - Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta. [Edgard, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej