Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(8)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Lilienfeld Scott O. (1960- )
(2)
Sagan Dariusz
(2)
Argyle Michael (1925- )
(1)
Badinter Élisabeth (1944- )
(1)
Bartkowska-Nowak Dobrosława (1959- )
(1)
Beyerstein Barry L. (1949- )
(1)
Buchajska-Wróbel Monika
(1)
Dimitrius Jo-Ellan
(1)
Domachowski Waldemar (1948- )
(1)
Jacewicz Agnieszka
(1)
Janion Maria (1926-2020)
(1)
Jarymowicz Maria (1942- )
(1)
Kirenko Janusz (1954- )
(1)
Lynn Steven J
(1)
Maruszewski Tomasz (1946- )
(1)
Mazzarella Mark
(1)
Przewłocki Grzegorz
(1)
Ruscio John
(1)
Stokłosa Bogumiła
(1)
Szwajcer Piotr (1959- )
(1)
West Edie
(1)
Wnuk-Lipiński Edmund (1944-2015)
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Łaba-Hornecka Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(11)
Temat
Spostrzeganie interpersonalne
(9)
Spostrzeganie
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Uczucia
(4)
Choroby psychiczne
(3)
Motywacja
(3)
Osobowość
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Zachowanie
(3)
Grupy społeczne
(2)
Inteligencja (psychologia)
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Leczenie
(2)
Myślenie
(2)
Mózg
(2)
Ontogeneza
(2)
Pamięć
(2)
Poznanie
(2)
Starzenie się
(2)
Uczenie się
(2)
Świadomość
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezradność
(1)
Gry i zabawy
(1)
Integracja społeczna
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Mężczyzna
(1)
Niepełnosprawność
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Pewność siebie
(1)
Prawo
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Płeć
(1)
Rodzina
(1)
Samodzielność
(1)
Społeczeństwo
(1)
Więź społeczna
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-66394 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Reading people : how to understand people and predict their behaviour - anytime, anyplace" 1998.
Na okładce podtytuł: jak przejrzeć ludzi i przewidzieć ich zachowania.
Ludzie - moja pasja ; Przygotowanie do studiowania ludzi ; Odkrywanie schematów: Jak zza drzew dostrzec las ; Pierwsze wrażenie: Studiowanie wyglądu zewnętrznego i mowy ciała ; Badanie otoczenia: Postrzeganie ludzi w kontekście ; Jak usłyszeć więcej niż słowa: Nie treść wypowiedzi, lecz sposób mówienia ; Jak zadawać właściwe pytania i słuchać odpowiedzi ; Dlaczego właśnie tak to ująłeś? Odnajdywanie ukrytych znaczeń w codziennej komunikacji ; Czyny mówią głośniej niż słowa: Ocena natury zachowań ; Nie wszystko jest takie, jakie się wydaje: Wyjątki od reguły ; Głos wewnętrzny: Potęga intuicji ; Odbicie w lustrze: Sprawdź, jak widzą cię inni ; Błyskawiczne osądy, które mają sens ; Cechy wyglądu zewnętrznego i ich znaczenie ; Mowa ciała i jej interpretacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-66850 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [134]-154. Indeksy.
I. Uczucia są zaraźliwe, czyli jak to się dzieje, że czuję się tak jak Ty: 1. Od wiedzy potocznej do badań naukowych ; 2. Zarażanie afektywne - istota zjawiska ; 3. Mechanizmy zarażania afektywnego ; 4. Nowe perspektywy w badaniach nad zarażaniem afektywnym. II. Uczucia muszą być zaraźliwe, czyli jaką funkcję w relacjach między ludźmi pełni zarażanie afektywne: 1. Społeczny wymiar zarażania afektywnego - perspektywa ewolucyjna ; 2. Komunikacyjna funkcyjna zarażania afektywnego ; 3. Zarażanie afektywne a budowanie i podtrzymywanie więzi w diadzie i grupie ; 4. Społeczne funkcje zarażania afektywnego a relacja pomiędzy nadawcą a odbiorcą. III. Uczucia mogą być mniej lub bardziej zaraźliwe, czyli jakie czynniki po stronie nadawcy i odbiorcy moderują przebieg zarażania afektywnego: 1. Selektywny charakter zarażania afektywnego ; 2. Moderatory zarażania afektywnego leżące po stronie odbiorcy ; 3. Moderatory zarażania afektywnego leżące po stronie nadawcy. IV. Uczucia mogą być mniej lub bardziej zaraźliwe, czyli jakie czynniki relacyjne moderują przebieg zarażania afektywnego: 1. Relacyjne moderatory zarażania afektywnego ; 2. Na czym polega rola relacyjnych moderatorów zarażania afektywnego? V. Lubię Cię i czuje się tak jak Ty, czyli czy lubienie sprawia, że uczucia są bardziej zaraźliwe?: 1. Cel i założenia badań własnych ; 2. Materiały eksperymentalne ; 3 Osoby badane, schemat badań i pomiar zmiennych ; 4. Badanie 1: Cechy charakteru nadawcy a zarażanie afektywne ; 5. Badanie 2: Atrakcyjność fizyczna nadawcy a zarażanie afektywne ; 6. Badanie 3-6: Podobieństwo nadawcy i odbiorcy a zarażanie afektywne ; 7. Badanie 7: Bliskośc relacji pomiędzy nadawcą i odbiorcą a zarażanie afektywne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104011 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Szkolenia)
(HR)
Autoprezentacja. Otwarcie się na innych ; Ćwiczenia dla dużych grup ; Ćwiczenia dla tych, którzy nie lubią "rozluźniających" ćwiczeń ; Ćwiczenia dodające energii ; Ćwiczenia w plenerze ; Gimnastyka umysłu ; Integracja grupy ; Lepsze poznanie się ; Ożywienie długiej, monotonnej wypowiedzi ; Podział na mniejsze grupy ; Po prostu zabawa ; Podsumowanie ; Rozpoczecie spotkania ; Wprowadzenie tematu ; Wyciszenie i relaks ; Zapoznanie się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-71865 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.3 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-70220 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 246-[277].
R. I. POJMOWANIE NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI INTELEKTUALNEJ: 1. Niepełnosprawność intelektualna ; 2. Systemy pomocy i wspieranie osób z niepełnosprawnością intelektualną ; 3. Środowisko osób z niepełnosprawnością intelektualną: Rodzina ; Domy pomocy społecznej ; Warsztaty terapii zajęciowej ; R. II BADANIA WŁASNE: 1. Problematyka badawcza ; 2. Charakterystyka badanych osób ; R. III WYUCZONA BEZRADNOŚĆ BADANYCH OSÓB: 1. Wprowadzenie w problematykę wyuczonej bezradności: Istota wyuczonej bezradności ; Wyuczona bezradność a niepełnosprawność intelektualna - przegląd badań ; 2. Wyniki badań własnych ; R. IV PSYCHOSPOŁECZNE FUNKCJONOWANIE BADANYCH OSÓB: 1. Spostrzeganie siebie i innych: Wprowadzenie w problematykę spostrzegania siebie i innych ; Spostrzeganie siebie i innych a niepełnosprawność intelektualna - przegląd Badań ; Wyniki badań własnych: Spostrzeganie siebie i innych ludzi a środowisko bytowania badanych osób ; Porównanie realnego z idealnym spostrzeganiem siebie i innych ludzi w środowiskach bytowania badanych osób: Osoby z niepełnosprawnością intelektualną w domach rodzinnych, Osoby sprawne intelektualnie samodzielnie mieszkające, Osoby z niepełnosprawnością intelektualną w domach pomocy Społecznej, Osoby z niepełnosprawnością intelektualną w warsztatach terapii Zajęciowej ; 2. Wartości: Wprowadzenie w problematykę wartości ; Wartości a niepełnosprawność intelektualna - przegląd badań ; Wyniki badań własnych ; 3. Przystosowanie: Wprowadzenie w problematykę przystosowania ; Przystosowanie a niepełnosprawność intelektualna - przegląd badań ; Wyniki badań własnych: Przystosowanie psychospołeczne a środowisko bytowania badanych osób, Porównanie osób z niepełnosprawnością intelektualną i ich opiekunów w środowiskach bytowania badanych osób: Osoby z niepełnosprawnością intelektualną i ich opiekunowie w domach rodzinnych, Osoby z niepełnosprawnością intelektualną i ich opiekunowie w domach pomocy społecznej ; Osoby z niepełnosprawnością intelektualną i ich opiekunowie w warsztatach terapii zajęciowej ; R. V. CZYNNIKI ZWIĄZANE Z WYUCZONĄ BEZRADNOŚCIĄ BADANYCH OSÓB: 1. Możliwość kontroli ; 2. Możliwość wykorzystania kwalifikacji ; 3. Cele ustalone z zewnątrz ; 4. Urozmaicenie ; 5. Kontakty z ludźmi ; 6. Bezpieczeństwo społeczne ; 7. Pozycja społeczna ; 8. Przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107143 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Polecane witryny internetowe poświęcone psychomitologii na stronach 403-[405].
Wielki świat psychomitologii ; 1. MOC MÓZGU. MITY O MÓZGU I PERCEPCJI: Większość ludzi wykorzystuje tylko 10 procent możliwości swojego mózgu ; U części ludzi dominuje lewa półkula mózgu, u innych prawa ; Percepcja pozazmysłowa (ESP) to dobrze potwierdzone zjawisko ; Widzimy dlatego, że oczy coś emitują ; Bodźce podprogowe mogą skutecznie nakłaniać do zakupów ; 2. OD KOŁYSKI AŻ PO GRÓB. MITY O ROZWOJU I STARZENIU SIĘ: Muzyka Mozarta stymuluje rozwój inteligencji u niemowląt ; Okresowi dojrzewania nieodłącznie towarzyszą poważne zawirowania psychiczne ; Kryzys wieku średniego to powszechna przypadłość ; Nieuchronnym towarzyszem starości jest brak satysfakcji z życia i demencja ; W obliczu śmierci wszyscy przechodzą przez kilka uniwersalnych stadiów psychicznych (DABDA) ; 3. WSPOMINANIE PRZESZŁOŚCI. MITY O PAMIĘCI: Ludzka pamięć działa jak magnetofon lub kamera i stanowi wierny zapis przeżytych zdarzeń ; Hipnoza pozwala dotrzeć do wypartych wspomnień i przypomnieć sobie to, o czym zapomnieliśmy ; Ludzie zazwyczaj wypierają wspomnienia o traumatycznych przeżyciach ; Większość osób cierpiących na amnezję nie pamięta nic ze swojego wcześniejszego życia ; 4. UCZENIE STAREGO PSA NOWYCH SZTUCZEK. MITY O INTELIGENCJI I UCZENIU SIĘ: Testy mierzące inteligencję (IQ) dyskryminują niektóre grupy ; Kiedy rozwiązujesz test i nie jesteś pewny odpowiedzi, najlepiej zaufać pierwszemu przeczuciu ; Charakterystyczną cechą dysleksji jest przekręcanie słów ; Uczniowie mają najlepsze wyniki, kiedy styl nauczania odpowiada ich stylowi uczenia się ; 5. ODMIENNE STANY ŚWIADOMOŚCI. MITY O ŚWIADOMOŚCI: Stan hipnotyczny to szczególny stan świadomości - stan "transu", jakościowo różny od jawy ; Naukowcy udowodnili, że sny mają znaczenie symboliczne ; Ludzie potrafią przyswajać informacje - na przykład uczyć się języka obcego - przez sen ; Gdzy doświadcza się przebywania "poza ciałem", świadomość opuszcza ciało ; 6. CZUJĘ, ŻE... MITY O EMOCJACH I MOTYWACJI: Badanie z użyciem wariografu ("wykrywacza kłamstw") to niezawodna metoda wykrywania nieuczciwości ; Szczęście zależy głównie od okoliczności zewnętrznych ; Najczęstszą (a może jedyną) przyczyną choroby wrzodowej jest stres ; Pozytywne nastawienie pomaga pokonać raka ; 7. ZWIERZĘ SPOŁECZNE. MITY O RELACJACH INTERPERSONALNYCH: Przeciwieństwa się przyciągają: zwykle zakochujemy się w ludziach, którzy się od nas różnią ; W grupie bezpieczniej: im więcej ludzi jest świadkami sytuacji zagrożenia, tym większa szansa, że ktoś pośpieszy z pomocą ; Mężczyźni i kobiety komunikują się na zupełnie inne sposoby ; Lepiej wyładować złość, niż ją w sobie tłumić ; 8. POZNAJ SAMEGO SIEBIE. MITY O OSOBOWOŚCI: Dzieci wychowywane podobnie mają podobną osobowość, gdy dorosną ; Nie da się zmienić cech dziedzicznych ; Niskie poczucie własnej wartości to główna przyczyna zaburzeń psychicznych ; Większość osób molestowanych seksualnie w dzieciństwie cierpi później na poważne zaburzenia osobowości ; Test plam atramentowych dostarcza cennych informacji o ludzkiej osobowości ; Odręczne pismo zdradza cechy osobowości ; 9. SMUTNY, SZALONY I ZLY. MITY O CHOROBACH PSYCHICZNYCH: Psychiatria krzywdzi ludzi, bo diagnoza choroby psychicznej prowadzi do stygmatyzacji ; Samobójstwo popełniają tylko ludzie ogarnięci głęboką depresją ; Schizofrenicy mają wiele osobowości ; Istnieje syndrom DDA (dorosłego dziecka alkoholika) ; Jesteśmy świadkami epidemii dziecięcego autyzmu ; Podczas pełni Księżyca wzrasta liczba przyjęć do szpitali psychiatrycznych oraz przestępstw ; 10. PSYCHOZA NA SALI SĄDOWEJ. MITY O PSYCHOLOGII I PRAWIE: Większość chorych psychicznie jest agresywna ; Profile psychologiczne przestępców ułatwiają rozwiązywanie spraw kryminalnych ; Przestępcy często unikają kary, zasłaniając się niepoczytalnością ; Jeśli ktoś przyznaje się do przestępstwa, to znaczy, że je popełnił ; 11. MĘCZENIE I LECZENIE. MITY O LECZENIU PSYCHOLOGICZNYM: Ocena i intuicja ekspertów to najlepsza podstawa diagnozy klinicznej ; Abstynencja to jedyny sensowny cel leczenia alkoholików ; Skuleczna terapia wymaga sięgnięcia do "prawdziwych źródeł" problemów psychicznych, które zwykle tkwią w dzieciństwie ; Terapia elektrowstrząsami ("szokowa") to metoda brutalna i niebezpieczna dla organizmu ; PRAWDA JEST DZIWNIEJSZA NIŻ FIKCJA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielki świat psychomitologii ; 1. MOC MÓZGU. MITY O MÓZGU I PERCEPCJI: Większość ludzi wykorzystuje tylko 10 procent możliwości swojego mózgu ; U części ludzi dominuje lewa półkula mózgu, u innych prawa ; Percepcja pozazmysłowa (ESP) to dobrze potwierdzone zjawisko ; Widzimy dlatego, że oczy coś emitują ; Bodźce podprogowe mogą skutecznie nakłaniać do zakupów ; 2. OD KOŁYSKI AŻ PO GRÓB. MITY O ROZWOJU I STARZENIU SIĘ: Muzyka Mozarta stymuluje rozwój inteligencji u niemowląt ; Okresowi dojrzewania nieodłącznie towarzyszą poważne zawirowania psychiczne ; Kryzys wieku średniego to powszechna przypadłość ; Nieuchronnym towarzyszem starości jest brak satysfakcji z życia i demencja ; W obliczu śmierci wszyscy przechodzą przez kilka uniwersalnych stadiów psychicznych (DABDA) ; 3. WSPOMINANIE PRZESZŁOŚCI. MITY O PAMIĘCI: Ludzka pamięć działa jak magnetofon lub kamera i stanowi wierny zapis przeżytych zdarzeń ; Hipnoza pozwala dotrzeć do wypartych wspomnień i przypomnieć sobie to, o czym zapomnieliśmy ; Ludzie zazwyczaj wypierają wspomnienia o traumatycznych przeżyciach ; Większość osób cierpiących na amnezję nie pamięta nic ze swojego wcześniejszego życia ; 4. UCZENIE STAREGO PSA NOWYCH SZTUCZEK. MITY O INTELIGENCJI I UCZENIU SIĘ: Testy mierzące inteligencję (IQ) dyskryminują niektóre grupy ; Kiedy rozwiązujesz test i nie jesteś pewny odpowiedzi, najlepiej zaufać pierwszemu przeczuciu ; Charakterystyczną cechą dysleksji jest przekręcanie słów ; Uczniowie mają najlepsze wyniki, kiedy styl nauczania odpowiada ich stylowi uczenia się ; 5. ODMIENNE STANY ŚWIADOMOŚCI. MITY O ŚWIADOMOŚCI: Stan hipnotyczny to szczególny stan świadomości - stan "transu", jakościowo różny od jawy ; Naukowcy udowodnili, że sny mają znaczenie symboliczne ; Ludzie potrafią przyswajać informacje - na przykład uczyć się języka obcego - przez sen ; Gdzy doświadcza się przebywania "poza ciałem", świadomość opuszcza ciało ; 6. CZUJĘ, ŻE... MITY O EMOCJACH I MOTYWACJI: Badanie z użyciem wariografu ("wykrywacza kłamstw") to niezawodna metoda wykrywania nieuczciwości ; Szczęście zależy głównie od okoliczności zewnętrznych ; Najczęstszą (a może jedyną) przyczyną choroby wrzodowej jest stres ; Pozytywne nastawienie pomaga pokonać raka ; 7. ZWIERZĘ SPOŁECZNE. MITY O RELACJACH INTERPERSONALNYCH: Przeciwieństwa się przyciągają: zwykle zakochujemy się w ludziach, którzy się od nas różnią ; W grupie bezpieczniej: im więcej ludzi jest świadkami sytuacji zagrożenia, tym większa szansa, że ktoś pośpieszy z pomocą ; Mężczyźni i kobiety komunikują się na zupełnie inne sposoby ; Lepiej wyładować złość, niż ją w sobie tłumić ; 8. POZNAJ SAMEGO SIEBIE. MITY O OSOBOWOŚCI: Dzieci wychowywane podobnie mają podobną osobowość, gdy dorosną ; Nie da się zmienić cech dziedzicznych ; Niskie poczucie własnej wartości to główna przyczyna zaburzeń psychicznych ; Większość osób molestowanych seksualnie w dzieciństwie cierpi później na poważne zaburzenia osobowości ; Test plam atramentowych dostarcza cennych informacji o ludzkiej osobowości ; Odręczne pismo zdradza cechy osobowości ; 9. SMUTNY, SZALONY I ZŁY. MITY O CHOROBACH PSYCHICZNYCH: Psychiatria krzywdzi ludzi, bo diagnoza choroby psychicznej prowadzi do stygmatyzacji ; Samobójstwo popełniają tylko ludzie ogarnięci głęboką depresją ; Schizofrenicy mają wiele osobowości ; Istnieje syndrom DDA (dorosłego dziecka alkoholika) ; Jesteśmy świadkami epidemii dziecięcego autyzmu ; Podczas pełni Księżyca wzrasta liczba przyjęć do szpitali psychiatrycznych oraz przestępstw ; 10. PSYCHOZA NA SALI SĄDOWEJ. MITY O PSYCHOLOGII I PRAWIE: Większość chorych psychicznie jest agresywna ; Profile psychologiczne przestępców ułatwiają rozwiązywanie spraw kryminalnych ; Przestępcy często unikają kary, zasłaniając się niepoczytalnością ; Jeśli ktoś przyznaje się do przestępstwa, to znaczy, że je popełnił ; 11. MĘCZENIE I LECZENIE. MITY O LECZENIU PSYCHOLOGICZNYM: Ocena i intuicja ekspertów to najlepsza podstawa diagnozy klinicznej ; Abstynencja to jedyny sensowny cel leczenia alkoholików ; Skuteczna terapia wymaga sięgnięcia do "prawdziwych źródeł" problemów psychicznych, które zwykle tkwią w dzieciństwie ; Terapia elektrowstrząsami ("szokowa") to metoda brutalna i niebezpieczna dla organizmu ; PRAWDA JEST DZIWNIEJSZA NIŻ FIKCJA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (2 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96867 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej