Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Autor
Bulaszewska Małgorzata
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Stefański Ryszard (1967- )
(1)
Wnuk-Lipiński Edmund (1944-2015)
(1)
Zamojski Adam (1970- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Spostrzeganie
(4)
Kobieta
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Amnesty International
(1)
Baudouin de Courtenay, Jan Niecisław (1845-1929)
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Emotikony
(1)
Eugenika
(1)
Fotografia
(1)
Foucault, Michel (1926-1984)
(1)
Fukuyama, Francis (1952- )
(1)
Grupy społeczne
(1)
Informacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Malarstwo (szt.plast.)
(1)
Marketing narodowy
(1)
Myślenie
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauki społeczne
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo
(1)
Propaganda
(1)
Reklama
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Rodzina
(1)
Semantyka lingwistyczna
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stereotyp
(1)
Stereotyp narodowy
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sztuka
(1)
Terroryzm
(1)
Transhumanizm
(1)
Wartość
(1)
Wiara
(1)
Wiedza
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Więź społeczna
(1)
Wojna
(1)
Znaki graficzne
(1)
Temat: dzieło
Koniec człowieka
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Kraje bałkańskie
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 152-153.
"Wizerunek kobiety w sieci i poza siecią" to raport z badania nad relacją pomiędzy poziomem kompetencji medialnych a stereotypowością podejścia do wyglądu kobiet. Analiza jakościowa oraz jakościowa reakcji na fotografie modelek w różnym wieku, z których każda występuje w czterech odmiennych stylizacjach, pokazuje schematy myślenia szerokiego spektrum respondentów: mężczyzn i kobiet, młodszych i starszych, mniej i bardziej wykształconych, mieszkających w mieście i na wsi. Pomimo wyraźnego zróżnicowania stosunku do tego, co kobietom wypada, a czego nie wypada w określonym wieku, bez względu na to, czy sądy wyrażone zostały ostro i bezpardonowo, czy też łagodnie – wszystkich respondentów wydaje się łączyć jedno wyraźne oczekiwanie: kobiety mają obowiązek wyglądać ładnie - niezależnie, czy będzie im w danym stroju wygodnie, czy nie! [Wydawnictwo Barbelo, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108732 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
I. KONTEKSTY KOMUNIKOWANIA WIZUALNEGO: O komunikacji wizualnej / Jan Nuckowski ; Akademia, akademizm i awangardy / Piotr Głowacki ; Czerwone zygzaki po przekątnej kartki, czyli o sposobach budowy przekazu w obrazie / Beata Bigaj-Zwonek ; Autorska metoda konstruowania przestrzeni wirtualnej umożliwiająca percepcję przestrzeni otwartej (pejzaż, tło, otoczenie) / Dariusz Grzybowicz ; Mediatektura - architektura i przestrzeń medialne / Magdalena Pińczyńska ; O funkcji fotografii / Aleksandra Anzel, Magdalena Pińczyńska ; Ikoniczność w komunikowaniu / Paweł Przywara ; Neuroestetyczne podejście do komunikacji ze sztuką / Katarzyna Kogut ; Filozoficzne aspekty komunikacji wizualnej / Maciej Ulita. II. KOMUNIKOWANIE WIZUALNE W PRAKTYCE: Mistrzowskie wdrażanie strategii / Wiktor Siegel ; Kontrowersyjne okładki, czyli jak kontekst zmienia sztukę w skandal / Sylwester Zimon ; Zaangażowana społecznie komunikacja wizualna. Analiza zagadnienia na przykładzie organizacji Amnesty International / Anna Dudzińska ; Identyfikacja wizualna w brandingu narodowym - przykład Księstwa Liechtensteinu / Sławomir Gawroński ; Reklama zewnętrzna jako narzędzie komunikowania wizualnego / Rafał Polak ; Komunikowanie wizualne w promocji regionów turystycznych województw małopolskiego i śląskiego / Aneta Pawłowska, Krzysztof Groń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96194 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria The Peculiarity of Man ; 4 (14))
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Tekst częśc. ros.,
Streszcz. ang. i pol. przy pracy ros.
Podstawowe cechy społeczeństwa informacyjnego w aspekcie funkcjonalno-pragmatycznej teorii doświadczenia ; Wspólny umysł ; Homo Europeicus (?) ; Człowiek i wiara ; Kontury ideologii ignorancji ; Dyskurs, wiedza, uprzedmiotowienie - człowiek w myśli filozoficznej Michela Foucaulta ; O uniwersalności wartości ; Współczesny system wartości społeczno-kulturowych a aksjologia Karty Praw Podstawowych Unii Europejskiej ; Podejmowanie decyzji w warunkach prawnego i prawniczego potopu informacyjnego ; Społeczeństwo zrównoważone w ujęciu japońskim ; O kondycji homo oeconomicus w rynkowym świecie ; Homo oeconophysicus ; O indywidualnych różnicach mężczyzn i kobiet w percepcji rzeczywistości i przetwarzania informacji ; Rodzina w wybranych tekstach kultury ; Bałkańskie trawestacje mitu pochodzenia ; Procesy manipulacji i sterowania społeczeństwem na przykładzie propagandy Polski Ludowej w pierwszych latach po II wojnie światowej ; Przekaz medialny jako oręż w wojnie asymetrycznej ; Znaczenie symulakrów w dyskursie informacyjnym ; Symulakry etniczne jako przejaw wirtualizacji społeczeństwa ; Bycie znanym w społeczeństwie oraz posiadanie przez społeczeństwo informacji jako czynniki bytu lub niebytu osoby historycznej (na przykładzie sylwetki Jana Baudoina de Courtenay) ; Wzajemne oddziaływanie wartości emocjonalno-etnicznych i racjonalno-logicznych w ludzkim obrazie świata ; Ponâtie sud'by v aspekte russkih i ukrainskih epitetnyh harakteristik ; Biotechnologia jako problem społeczeństwa informacyjnego na przykładzie koncepcji "końca człowieka" Francisca Fukuyamy ; Eugenika a transhumanizm. Nowe środki i stare cele?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94945 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej