Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(9)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Autor
Affolter Félicie (1926- )
(1)
Babska Zofia (1925-2014)
(1)
Borkowska Aneta (psychologia)
(1)
Boyd John (1913- )
(1)
Bulaszewska Małgorzata
(1)
Choynowski Mieczysław (1909-2001)
(1)
Cybulko Anna
(1)
Debesse Maurice (1903-1998)
(1)
Domańska Łucja
(1)
Duliński Tomasz
(1)
Höffner Marta
(1)
Kirenko Janusz (1954- )
(1)
Kłosiński Marek
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Materska Maria (1942- )
(1)
Mussen Paul Henry
(1)
Reykowski Janusz (1929- )
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Zieliński Marcin
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Łaba-Hornecka Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Spostrzeganie
(10)
Osobowość
(4)
Uczucia
(4)
Dziecko
(2)
Mowa
(2)
Psychologia rozwojowa
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Afazja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezradność
(1)
Charakter
(1)
Czas
(1)
Czynności
(1)
Dotyk
(1)
Gry i zabawy
(1)
Integracja społeczna
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kwestionariusz osobowości
(1)
Kłamstwo
(1)
Motywacja
(1)
Muzyka
(1)
Myślenie
(1)
Mózg
(1)
Neuropsychologia
(1)
Niepełnosprawność
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Otępienie
(1)
Ośrodkowy układ nerwowy
(1)
Pamięć
(1)
Pewność siebie
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Praca
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia różnic indywidualnych
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Psychotechnika
(1)
Psychoterapia
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Samodzielność
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Stereotyp
(1)
Temperament
(1)
Testy
(1)
Testy na iloraz inteligencji
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Uczenie się
(1)
Układ nerwowy
(1)
Uwaga (psychol.)
(1)
Wiedza
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wybór zawodu
(1)
Wychowanie
(1)
Zachowanie
(1)
Świadomość
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Raport z badań
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Człowiek w sytuacji kontaktu z muzyką / Marek Kłosiński. - Warszawa : Instytut Kultury, 1995. - 215 s. : nuty, rys., wykr. ; 21 cm.
Streszcz. ang.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74312 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 349-[351].
I. ŻYCIE W RZECZYWISTOŚCI: A. RZECZYWISTOŚĆ: 1. Powstaje otoczenie: 1.1. Świat jest obecny: dotykam go, on dotyka mnie, 1.2. Świat staje się otoczeniem, świat mnie otacza - ja otaczam świat, 1.3. Otoczenie jest spostrzegane: biorę otoczenie, 1.4. Oswajam się z otoczeniem, 2. Rzeczywistość: spostrzeganie i działanie: 2.1. Przyczyna i skutek, 2.2. Badam sąsiedztwo, 2.3. Oswajam się z rzeczywistością ; B. RZECZYWISTOŚĆ ZOSTAJE ZMIENIONA: 1. Rzeczywistość, jakiej się pragnie, 2. Zdarzenia dnia codziennego zmieniają rzeczywistość. II. DOZNAWANIE NIEPOWODZEŃ W RZECZYWISTOŚCI: 1. Otoczenie spostrzega: Oni są dziwni, 2. Obserwujemy: Oni to mają, a jednak nie mają: 2.1. Znają reguły dotykania - lecz gdzie jest otoczenie?, 2.2. Znają reguły działania. Ale gdzie są zmiany?, 3. Wyjaśniamy: Gdy brakuje czucia: 3.1. Poszukiwanie informacji, 3.2. Gdy informacja jest odmienna, 3.3. Ograniczona zdolność pojmowania. III. UCZENIE SIĘ RZECZYWISTOŚCI: A. PROCESY ROZWIĄZYWANIA CODZIENNYCH PROBLEMÓW JAKO PODSTAWA ROZWOJU: 1. Zadziwiająca regularność rozwoju, 2. A jeśli spostrzeganie jest zaburzone?, 3. Jak można teraz wyobrazić sobie ten rozwój?, 4. Nie można po prostu czekać, B. PROCESY ROZWIĄZYWANIA CODZIENNYCH PROBLEMÓW A CZUCIE: 1. Czuję i dzięki temu zmieniam swoje zachowanie, 2. Czuję i działam, 3. Rozumiem procesy rozwiązywania codziennych problemów ; C. INTERNALIZACJA PROCESÓW ROZWIĄZYWANIA CODZIENNYCH PROBLEMÓW: 1. Zaczyna się wykonanie, 2. Najpierw procesy rozwiązywania codziennych problemów, potem przedstawienia: 2.1. Symbol służy do przedstawienia procesów rozwiązywania codziennych problemów, 2.2. Procesy rozwiązywania codziennych problemów a osiągnięcia językowe, 2.3. Gdy podstawa rozwoju jest zaburzona, 2.4. Co robić? ; D. WNIOSKI: 1. Procesy rozwiązywania codziennych problemów podstawą rozwoju, 2. Nasza wiedza o podstawach rozwoju jest wciąż jeszcze skromna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-615.851 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Indeksy.
Fascynująca lektura o znaczeniu czasu w życiu każdego z nas. Czym jest teraźniejszość, kiedy to w mgnieniu oka dzieje się wszystko, co rzeczywiste? Czym staje się przyszłość widziana przez okulary teraźniejszości? W końcu - czym jest przyszłość, gdy uwzględnimy czas, jaki nadejdzie po naszej śmierci? Autorzy zadają te pytania, przyglądając się upływowi życia ludzkiego i strukturze zmiany. Ukazują emocjonalne aspekty subiektywnego strumienia czasu - miłość i szczęście, które urzeczywistniają się w niepokojącym otoczeniu biznesu i polityki. Pokazują, jak dzięki świadomemu doświadczaniu przemijania zadbać o lepsze zdrowie, bardziej dochodowe inwestycje, błyskotliwą karierę i większą radość w relacjach osobistych. [Wydaw. Naukowe PWN, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102851 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Ogólna metodologia badań nad rozwojem dziecka - Badania nad zachowaniem się i rozwojem dziecka /
A.L. Baldwin - Planowanie badań nad problemami rozwoju / W. Kessen - Obserwacyjne badanie dziecka / H. F. Wright - Badania nad zachowaniem się dzieci metodą
eksperymentu laboratoryjnego / S.W. Bijou, D.M. Baer Badania biologicznego wzrostu i rozwoju - Metody badania rozwoju fizycznego / H.V. Meredith - Rozwój procesów biochemicznych i fizjologicznych /
I.G. Macy, H.J. Kelly - Funkcje receptoryczne / A.H. Reisen Badania procesów poznawczych - Zastosowanie metod eksperymentalnych do badania
spostrzegania u dzieci / E.J. Gibson, V. Olum - Metody badań nad uczeniem się dzieci / Ch.C. Spiker - Badania nad rozwiązywaniem problemów myślenia /
B. Inhelder, B. Metalon - Badanie zdolności za pomocą standaryzowanych testów
/ A. Anastazi - Mowa i komunikowanie się / O.C. Irwin - Psycholingwistyczne metody badania / J. Berko,
R. Brown
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-34452/t.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Eksperymentalna psychologia emocji / Janusz Reykowski. - Wyd. 2 zm. i poszerz. - Warszawa : Książka i Wiedza, 1974. - 579, [1] s. : il., tab., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. Indeksy
1. Charakterystyka ogólna procesu emocjonalnego - Proces emocjonalny - Warunki powstawania procesu emocjonalnego 2. Wpływ emocji na zachowanie się - regulacyjna
funkcja emocji - Emocje jako proces organizujący zachowanie się - Emocje a procesy umysłowe - selekcjonujący wpływ
emocji - Emocje a sprawność działania - tonizujący wpływ
emocji - Emocje a czynności narządów wewnętrznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-37605 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie 1., 2. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliografia, netografia na stronach [431]-449. Indeksy.
Publikacja dofinansowana ze środków Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, publikacja dotowana z przychodów własnych Uniwersytetu Warszawskiego i ze środków na Badania Stautowe Wydziału Psychologii UW przyznanych w roku 2013.
R. I. Ewolucja czy rewolucja - zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów: 1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych ; 2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów ; 3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość ; 4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru ; R. II. Od nauki do praktyki - badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach: 1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach ; 2. Rodzaje badań marketingowych - czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta ; 3. Nowe nurty w badaniach marketingowych ; R. III. Jak konsument widzi świat - o roli procesów spostrzegania: 1. Spostrzeganie i uwaga ; 2. Samochód Jamesa Bonda - product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach ; 3. Guerilla marketing, ambient media - zaskakiwanie konsumenta ; 4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach - nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu ; 5. Niewidzialne lub niezauważalne - bodźce utajone ; 6. Próg różnicy w spostrzeganiu - co konsument powinien zauważyć, a czego nie ; 7. Kategorie w głowach konsumentów ; R. IV. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów: 1. Produkty, sklepy, reklamy - źródła wiedzy konsumentów ; 2. "Wiem" i "wiem, że wiem" - wiedza obiektywna i subiektywna ; 3. Zewnętrzne źródła informacji ; 4. Pamięć - wewnętrzne źródło informacji ; 5. Zawodna pamięć konsumenta ; 6. Drogi, znany, francuski - wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów ; R. V. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych - praktyka badań konsumenckich: 1. Testy produktów-czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje ; 2. Badania cenowe - "negocjacje percepcyjne" między producentem a konsumentem ; 3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek - badania nazw i opakowań ; 4. Badania satysfakcji klienta ; 5. Badania semiotyczne - w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych ; R. 6. Serce na zakupach - procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów: 1. Czym są emocje ; 2. Afekt, emocje, nastroje - różne zjawiska emocjonalne ; 3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych ; 4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka ; 5. Czy emocje potrzebują myślenia - tajniki nieuświadamianego afektu ; 6. "Po prostu muszę to mieć"-zakupy pod wpływem impulsu ; 7. Od miłości do nienawiści - skrajne emocje konsumentów ; 8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji ; R. VII. Każde działanie ma jakąś przyczynę - motywacja w zachowaniach konsumentów: 1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów ; 2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb ; 3. Nieświadome motywy działania ; 4. Modele motywacji konsumenckiej ; 5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich - Ja versus Inni ; 6. Być podobnym czy się wyróżnić - potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich ; 7. Motywacje o podłożu poznawczym ; R. VIII. Postawy w zachowaniach konsumenckich: 1. Historia badań nad postawami ; 2. Współczesne rozumienie postaw ; 3. Skąd się biorą postawy ; 4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie ; 5. Postawy ambiwalentne i utajone - nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem ; 6. Jak zmieniać postawy - komunikowanie perswazyjne ; 7. Od obojętności po uwielbienie - bieguny konsumenckiego zaangażowania ; 8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów ; R. IX. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów: 1. Badania postaw i badania segmentacyjne ; 2. Jakościowe badania potrzeb i wartości ; 3. Badania marki ; 4. Badania reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Cz. I. ZAGADNIENIA OGÓLNE: 1. Mózg a umysł ; 2. Struktura i funkcja układu nerwowego ; 3. Współczesne techniki badania ośrodkowego układu nerwowego ; 4. Plastyczność mózgu. Cz. II. NEUROPSYCHOLOGICZNE NASTĘPSTWA DYSFUNKCJI MÓZGU: 5. Zaburzenia spostrzegania ; 6. Patogeneza i neuropsychologiczna diagnostyka afazji ; 7. Mózg i pragmatyka ; 8. Zaburzenia dowolnych czynności ruchowych - apraksje ; 9. Zaburzenia uwagi ; 10. Zaburzenia pamięci w następstwie uszkodzeń mózgu ; 11. Demencja ; 12. Zaspoły czołowe ; 13. Analiza neuropsychologiczna zaburzeń emocji i osobowości u pacjentów z dysfunkcjami mózgu ; 14. Nowe koncepcje lateralizacji funkcji w mózgu ; 15. Globalne a wybiórcze zaburzenia świadomości w deficytach neuropsychologicznych ; 16. Dysocjacja procesów świadomych i nieświadomych w różnych formach zaburzeń neuropsychologicznych. Cz. III. WPROWADZENIE W ZAGADNIENIA DIAGNOZY I TERAPII NEUROPSYCHOLOGICZNEJ: 17. Planowanie i realizacja procesu diagnozy neuropsychologicznej ; 18. Terapia neuropsychologiczna ; 19. Skuteczność i efektywność terapii/rehabilitacji neuropsychologicznej ; 20. Radzenie sobie z chorobą przez osoby z dysfunkcjami OUN ; 21. Pomoc psychologiczna osobom z dysfunkcjami mózgu ; 22. Prawny status osoby z uszkodzeniami mózgu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92232 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 152-153.
"Wizerunek kobiety w sieci i poza siecią" to raport z badania nad relacją pomiędzy poziomem kompetencji medialnych a stereotypowością podejścia do wyglądu kobiet. Analiza jakościowa oraz jakościowa reakcji na fotografie modelek w różnym wieku, z których każda występuje w czterech odmiennych stylizacjach, pokazuje schematy myślenia szerokiego spektrum respondentów: mężczyzn i kobiet, młodszych i starszych, mniej i bardziej wykształconych, mieszkających w mieście i na wsi. Pomimo wyraźnego zróżnicowania stosunku do tego, co kobietom wypada, a czego nie wypada w określonym wieku, bez względu na to, czy sądy wyrażone zostały ostro i bezpardonowo, czy też łagodnie – wszystkich respondentów wydaje się łączyć jedno wyraźne oczekiwanie: kobiety mają obowiązek wyglądać ładnie - niezależnie, czy będzie im w danym stroju wygodnie, czy nie! [Wydawnictwo Barbelo, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108732 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 246-[277].
R. I. POJMOWANIE NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI INTELEKTUALNEJ: 1. Niepełnosprawność intelektualna ; 2. Systemy pomocy i wspieranie osób z niepełnosprawnością intelektualną ; 3. Środowisko osób z niepełnosprawnością intelektualną: Rodzina ; Domy pomocy społecznej ; Warsztaty terapii zajęciowej ; R. II BADANIA WŁASNE: 1. Problematyka badawcza ; 2. Charakterystyka badanych osób ; R. III WYUCZONA BEZRADNOŚĆ BADANYCH OSÓB: 1. Wprowadzenie w problematykę wyuczonej bezradności: Istota wyuczonej bezradności ; Wyuczona bezradność a niepełnosprawność intelektualna - przegląd badań ; 2. Wyniki badań własnych ; R. IV PSYCHOSPOŁECZNE FUNKCJONOWANIE BADANYCH OSÓB: 1. Spostrzeganie siebie i innych: Wprowadzenie w problematykę spostrzegania siebie i innych ; Spostrzeganie siebie i innych a niepełnosprawność intelektualna - przegląd Badań ; Wyniki badań własnych: Spostrzeganie siebie i innych ludzi a środowisko bytowania badanych osób ; Porównanie realnego z idealnym spostrzeganiem siebie i innych ludzi w środowiskach bytowania badanych osób: Osoby z niepełnosprawnością intelektualną w domach rodzinnych, Osoby sprawne intelektualnie samodzielnie mieszkające, Osoby z niepełnosprawnością intelektualną w domach pomocy Społecznej, Osoby z niepełnosprawnością intelektualną w warsztatach terapii Zajęciowej ; 2. Wartości: Wprowadzenie w problematykę wartości ; Wartości a niepełnosprawność intelektualna - przegląd badań ; Wyniki badań własnych ; 3. Przystosowanie: Wprowadzenie w problematykę przystosowania ; Przystosowanie a niepełnosprawność intelektualna - przegląd badań ; Wyniki badań własnych: Przystosowanie psychospołeczne a środowisko bytowania badanych osób, Porównanie osób z niepełnosprawnością intelektualną i ich opiekunów w środowiskach bytowania badanych osób: Osoby z niepełnosprawnością intelektualną i ich opiekunowie w domach rodzinnych, Osoby z niepełnosprawnością intelektualną i ich opiekunowie w domach pomocy społecznej ; Osoby z niepełnosprawnością intelektualną i ich opiekunowie w warsztatach terapii zajęciowej ; R. V. CZYNNIKI ZWIĄZANE Z WYUCZONĄ BEZRADNOŚCIĄ BADANYCH OSÓB: 1. Możliwość kontroli ; 2. Możliwość wykorzystania kwalifikacji ; 3. Cele ustalone z zewnątrz ; 4. Urozmaicenie ; 5. Kontakty z ludźmi ; 6. Bezpieczeństwo społeczne ; 7. Pozycja społeczna ; 8. Przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107143 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znaczenie psychologii dziecka / M. Debesse - Czym jest dziecko? / J. Chateau 1. Psychologia rozwojowa - Pierwsze lata życia / I. Lézine - Rozwój dziecka w wieku od dwóch do sześciu lat / R. Zazzo - Problemy psychopedagogiczne wieku przedszkolnego / B. Minne - Rozwój myślenia ucznia / E. Michaud - Zagadnienia psychopedagogiczne wieku szkolnego / J. Naud-Ithurbide - Wiek młodzieńczy / M. Debesse 2. Psychologia funkcjonalna - Rozwój i wychowanie fizyczne dziecka / R. Jeudon - Życie uczuciowe dziecka / P. Malrieu - Kształtowanie spostrzeżeń w przedszkolu / J. Vedrine - Działalność dziecka w wieku szkolnym i jego wychowanie / H. Brulé - Mowa dziecka / M. Vinccent - Zabawa dziecka / J. Chateau - Formy ekspresji dziecka / J. Favez-Boutonier - Nabywanie wiadomości / J. Naud-Ithurbide - Życie społeczne i praca w grupie / R. Cousinet - Odruchy warunkowe w środowisku szkolnym / E. Evart-Chmielniski 3. Psychologia różnic indywidualnych - Charakter i charaktery / M. Debesse - Dziecko leniwe / G. Mauco - Kłamstwa i zeznania dzieci / L. Verel - Uczniowie i uczennice / Ch. Bried - Środowisko rodzinne / A. Berge - Środowisko szkolne / A. Ferré - Wpływ środowisk kulturowych / D. Anzieu 4. Psychologia na usługach wychowania - Pomiary w psychologii pedagogicznej / G. Mialaret - Poradnictwo szkolne i poradnictwo zawodowe / R. Gal - Psychologowie szkolni / H. Gratiot-Alphandéry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-33129 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej