Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(22)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje naukowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Proza
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(9)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(14)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Autor
Blecharz Jan (1954- )
(2)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Hemmings Brian
(2)
Holder Tim (1939- )
(2)
Parzelski Dariusz
(2)
Pirce Ewa
(2)
Samson-Banasik Aleksandra
(2)
Smith Mike (1959- )
(2)
Adamowicz Ryszard
(1)
Bajorek Wojciech
(1)
Barć Maja
(1)
Behnke Maciej
(1)
Buckworth Janet (1953- )
(1)
Chlebosz Karolina
(1)
Cynarski Wojciech Jan (1965- )
(1)
Dishman Rod K
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Gajdzińska Monika
(1)
Gallwey W. Timothy (1938- )
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gracz Jacek
(1)
Grygierczyk Nina
(1)
Guszkowska Monika
(1)
Hutchinson Alex
(1)
Jarvis Matt (1966- )
(1)
Jaworowski Jerzy
(1)
Kaczmarek Magdalena (psycholog)
(1)
Kamiński Włodzimierz
(1)
Kopyto Piotr
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Madejczyk Robert
(1)
Morena Katarzyna
(1)
O'Connor Patrick J
(1)
Olszański Tadeusz (1929- )
(1)
Przegląd Lekarski - Oświęcim
(1)
Sankowski Tadeusz
(1)
Sidorowicz Sławomir (1942- )
(1)
Siekańska Małgorzata
(1)
Tenenbaum Gershon (1947- )
(1)
Tomporowski Phillip D. (1948- )
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Zieliński Janusz (nauki kultury fizycznej)
(1)
Łuszczyńska Aleksandra
(1)
Łuszczyńska Aleksandra (1971- )
(1)
Żurek Alina
(1)
Żurek Grzegorz (1969- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(3)
1970 - 1979
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(3)
Psycholodzy
(2)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Sportowcy
(1)
Zawody medyczne
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Sport
(12)
Kultura fizyczna
(3)
Psychologia
(3)
Sportowcy
(3)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(3)
Trening sportowy
(3)
Agenci sportowi
(2)
Agresywność
(2)
Aktywność fizyczna
(2)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(2)
Perfekcjonizm (psychologia)
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia sportu
(2)
Stres
(2)
Studenci
(2)
Sukces
(2)
Współdziałanie
(2)
Wychowanie fizyczne
(2)
Administracja
(1)
Auschwitz-Birkenau (niemiecki obóz koncentracyjny)
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Dziecko
(1)
Eurosieroctwo
(1)
Gerontologia
(1)
Igrzyska olimpijskie
(1)
Internet
(1)
Kinezyterapia
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Korczak, Janusz (1878?-1942)
(1)
Lorska, Dorota (1913-1965)
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Medycyna
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja osiągnięć
(1)
Mysłowice (woj. śląskie)
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjacje
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Obozy hitlerowskie
(1)
Obóz hitlerowski Gross-Rosen
(1)
Obóz hitlerowski Sachsenhausen-Oranienburg
(1)
Odpoczynek
(1)
Olszański, Tadeusz (1929- )
(1)
Osiągnięcia sportowe
(1)
Osobowość
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Perswazja
(1)
Postawy
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przestępstwo wojenne
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia zdrowia
(1)
Psychoterapia
(1)
Publicystyka polska
(1)
Samopoznanie
(1)
Sen
(1)
Sportowcy niepełnosprawni
(1)
Sporty ekstremalne
(1)
Sprawność fizyczna
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szpitale
(1)
Służba zdrowia
(1)
Tenis
(1)
Trening umysłu
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Uczucia
(1)
Uniwersytet Jagielloński (Kraków). Zakład Medycyny Sądowej
(1)
Więzienie Mysłowice
(1)
Więźniowie obozów
(1)
Wybór zawodu
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Wytrwałość
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zawody sportowe
(1)
Środki dopingowe
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Poradnik
(3)
Powieść
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Romans
(2)
Opowiadania i nowele psychologiczne
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(10)
Kultura fizyczna i sport
(8)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-45071 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki - Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu, ISSN 0303-5107 ; nr 58)
Bibliogr. s. 514-556.
Streszcz. ang.
Przedmiot i zadania psychologii aktywności sportowej ; Psychologiczna charakterystyka aktywności sportowej ; Przegląd problematyki, perspektywy i kierunki rozwoju współczesnej psychologii sportu ; Wybrane metody badań psychologicznych i możliwości zastosowania ich w aktywności sportowej ; Neuropsychiczne podstawy zachowania - ogólna struktura i funkcjonowanie układu nerwowego człowieka ; Procesy poznawcze w aktywności sportowej ; Aktywność sportowa jako źródło zaspokajania potrzeb ; Problematyka motywacji w aktywności sportowej ; Procesy emocjonalne związane z aktywnością sportową ; Odporność psychiczna sportowca i możliwości jej wzmacniania ; Osobowość i jej funkcje podmiotowe ; Problematyka zainteresowań ; Zdolności i uzdolnienia w aktywności sportowej ; Temperament i jego związki z aktywnością sportową ; Zagadnienie postaw w aktywności sportowej ; Psychorozwojowe uwarunkowania aktywności sportowej dzieci i młodzieży ; Psychologiczne uwarunkowania procesu uczenia się i nauczania w aktywności sportowej ; Wybrane zagadnienia psychologii wychowawczej związanej z aktywnością sportową ; Wybrane zagadnienia społecznej psychologii aktywności sportowej ; Współczesny sport wyczynowy jako fenomen psychospołeczny - patologie sportu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99398 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [206]-231. Indeksy.
1. Modele i strategie rozwoju osiągnięć sportowych i aktywności fizycznej ; 2. Psychospołeczne źródła zmiany w poziomie wykonania sportowego ; 3. Regulacja wykonania w sporcie przez przyjmowanie substancji (alkohol, papierosy, środki dopingujące) ; 4. Sport i aktywność fizyczna a funkcjonowanie emocjonalne, poznawcze i jakość życia ; 5. Zaburzenia funkcjonowania psychicznego w sporcie: wybrane problemy ; 6. Presja, urazy, wypalenie: specyficzne konsekwencje zaangażowania w karierę sportową ; 7. Rozpoczynanie i kończenie kariery sportowej ; 8. Zespół: jakość funkcjonowania, jej psychospołeczne determinanty i interwencje psychologiczne ; 9. Rodzina i płeć a udział w sporcie i kariera sportowa: psychologiczne determinanty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96982 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [206]-231. Indeksy.
Dla studentów psychologii, którzy podejmują specjalizację z dziedziny sportu, naukowców prowadzących badania związane z aktywnością sportową oraz wytrawnych praktyków pomagających sportowcom w rozwoju i doskonaleniu kompetencji psychologicznych.
Czym jest kliniczna psychologia sportu? ; Modele i strategie rozwoju osiągnięć sportowych i aktywności fizycznej ; Psychospołeczne źródła zmiany w poziomie wykonania sportowego ; Regulacja wykonania w sporcie przez przyjmowanie substancji (alkohol, papierosy, środki dopingujące) ; Sport i aktywność fizyczna a funkcjonowanie emocjonalne, poznawcze i jakość życia ; Zaburzenia funkcjonowania psychicznego w sporcie: wybrane problemy ; Presja, urazy, wypalenie: specyficzne konsekwencje zaangażowania w karierę sportową ; Rozpoczynanie i kończenie kariery sportowej ; Zespół: jakość funkcjonowania, jej psychospołeczne determinanty i interwencje psychologiczne ; Rodzina i płeć a udział w sporcie i kariera sportowa: psychologiczne determinanty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86649 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Applied sport psychology : a case-based approach" 2009.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
R. I. WPROWADZENIE (BRIAN HEMMINGS I TIM HOLDER): 1. Podejście poznawczo-behawioralne ; 2. Rodzaje diagnozy i interwencji ; 3. Techniki i umiejętności ; 4. Praktyka refleksyjna ; CZĘŚĆ A. WSPÓŁPRACA Z INDYWIDUALNYMI ZAWODNIKAMI: R. II. WZMACNIANIE POCZUCIA WŁASNEJ SKUTECZNOŚCI W ZAWODOWYM TENISIE ZIEMNYM: INTENSYWNA PRACA PODCZAS PRZYGOTOWANIA DO UDZIAŁU W CYKLU TURNIEJÓW (CHRIS HARWOOD): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Od zidentyfikowanych potrzeb do celów interwencji ; 4. Interwencje i monitoring ; 5. Ocena interwencji ; 6. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. III. RADZENIE SOBIE Z DYSTRAKTORAMI W KRYKIECIE (BRIAN HEMMINGS): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. VI. KONSULTACJA NA RINGU: WSPÓŁPRACA PSYCHOLOGICZNA Z ZAWODOWYM PIĘŚCIARZEM Z TYTUŁEM MISTRZA ŚWIATA (ANDREW M. LANE): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencja i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. V. TWORZENIE POZYTYWNYCH PRZEKONAŃ DOTYCZĄCYCH WYKONANIA W ŚWIECIE BOWLINGU SPORTOWEGO (CAROLINE MARLOW): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. VI. WZMACNIANIE PEWNOŚCI SIEBIE U NASTOLETNIEGO GOLFISTY (IAIN GREENLEES): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; CZĘŚĆ B. WSPÓŁPRACA Z DRUŻYNAMI I REPREZENTACJAMI: R. VII. ZASTOSOWANIE PSYCHOLOGII SPORTU W PRZYPADKU OSADY WIOŚLARSKIEJ NA POZIOMIE KADRY OLIMPIJSKIEJ: WYJŚCIE POZA TRENING UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOLOGICZNYCH (CHRIS SHAMBROOK): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. VIII. PROWADZENIE WARSZTATÓW EDUKACYJNYCH DLA RUGBISTÓW Z RÓŻNYCH GRUP WIEKOWYCH: DOŚWIADCZENIA PSYCHOLOGA SPORTU-STAŻYSTY (JENNY PAGE): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb - pierwszy sezon ; 3. Interwencja i monitoring - pierwszy sezon ; 4. Ocena interwencji - pierwszy sezon ; 5. Diagnoza potrzeb - drugi sezon ; 6. Interwencja i monitoring - drugi sezon ; 7. Ocena interwencji - drugi sezon ; R. IX. PROCES FORMUŁOWANIA CELÓW DRUŻYNOWYCH W PROFESJONALNEJ PIŁCE NOŻNEJ (RICHARD THELWELL): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; CZĘŚĆ C. PSYCHOLOG JAKO CZŁONEK SZTABU SZKOLENIOWEGO: R. X. BUDOWANIE ROLI I PRACA PSYCHOLOGA SPORTU NA IGRZYSKACH PARAOLIMPIJSKICH (JONATHAN KATZ): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Diagnoza wymagań/potrzeb związanych z rolą psychologa w misji olimpijskiej ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; 6. Epilog ; R. XI. ZINTEGROWANE, INTERDYSCYPLINARNE WSPARCIE DLA KONTUZJOWANEJ RUGBISTKI (SARAH CECIL, RAPHAEL BRANDON, JAMES MOORE): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. XII. OPRACOWYWANIE MATERIAŁÓW EDUKACYJNYCH DLA TRENERÓW TENISA STOŁOWEGO - ZASTOSOWANIE CYKLICZNEGO MODELU DZIAŁANIA (TIM HOLDER): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencja i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105753 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Applied sport psychology : a case-based approach" 2009.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
R. I. WPROWADZENIE (BRIAN HEMMINGS I TIM HOLDER): 1. Podejście poznawczo-behawioralne ; 2. Rodzaje diagnozy i interwencji ; 3. Techniki i umiejętności ; 4. Praktyka refleksyjna ; CZĘŚĆ A. WSPÓŁPRACA Z INDYWIDUALNYMI ZAWODNIKAMI: R. II. WZMACNIANIE POCZUCIA WŁASNEJ SKUTECZNOŚCI W ZAWODOWYM TENISIE ZIEMNYM: INTENSYWNA PRACA PODCZAS PRZYGOTOWANIA DO UDZIAŁU W CYKLU TURNIEJÓW (CHRIS HARWOOD): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Od zidentyfikowanych potrzeb do celów interwencji ; 4. Interwencje i monitoring ; 5. Ocena interwencji ; 6. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. III. RADZENIE SOBIE Z DYSTRAKTORAMI W KRYKIECIE (BRIAN HEMMINGS): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. VI. KONSULTACJA NA RINGU: WSPÓŁPRACA PSYCHOLOGICZNA Z ZAWODOWYM PIĘŚCIARZEM Z TYTUŁEM MISTRZA ŚWIATA (ANDREW M. LANE): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencja i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. V. TWORZENIE POZYTYWNYCH PRZEKONAŃ DOTYCZĄCYCH WYKONANIA W ŚWIECIE BOWLINGU SPORTOWEGO (CAROLINE MARLOW): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. VI. WZMACNIANIE PEWNOŚCI SIEBIE U NASTOLETNIEGO GOLFISTY (IAIN GREENLEES): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; CZĘŚĆ B. WSPÓŁPRACA Z DRUŻYNAMI I REPREZENTACJAMI: R. VII. ZASTOSOWANIE PSYCHOLOGII SPORTU W PRZYPADKU OSADY WIOŚLARSKIEJ NA POZIOMIE KADRY OLIMPIJSKIEJ: WYJŚCIE POZA TRENING UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOLOGICZNYCH (CHRIS SHAMBROOK): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. VIII. PROWADZENIE WARSZTATÓW EDUKACYJNYCH DLA RUGBISTÓW Z RÓŻNYCH GRUP WIEKOWYCH: DOŚWIADCZENIA PSYCHOLOGA SPORTU-STAŻYSTY (JENNY PAGE): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb - pierwszy sezon ; 3. Interwencja i monitoring - pierwszy sezon ; 4. Ocena interwencji - pierwszy sezon ; 5. Diagnoza potrzeb - drugi sezon ; 6. Interwencja i monitoring - drugi sezon ; 7. Ocena interwencji - drugi sezon ; R. IX. PROCES FORMUŁOWANIA CELÓW DRUŻYNOWYCH W PROFESJONALNEJ PIŁCE NOŻNEJ (RICHARD THELWELL): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; CZĘŚĆ C. PSYCHOLOG JAKO CZŁONEK SZTABU SZKOLENIOWEGO: R. X. BUDOWANIE ROLI I PRACA PSYCHOLOGA SPORTU NA IGRZYSKACH PARAOLIMPIJSKICH (JONATHAN KATZ): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Diagnoza wymagań/potrzeb związanych z rolą psychologa w misji olimpijskiej ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; 6. Epilog ; R. XI. ZINTEGROWANE, INTERDYSCYPLINARNE WSPARCIE DLA KONTUZJOWANEJ RUGBISTKI (SARAH CECIL, RAPHAEL BRANDON, JAMES MOORE): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencje i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna ; R. XII. OPRACOWYWANIE MATERIAŁÓW EDUKACYJNYCH DLA TRENERÓW TENISA STOŁOWEGO - ZASTOSOWANIE CYKLICZNEGO MODELU DZIAŁANIA (TIM HOLDER): 1. Wprowadzenie/ogólne informacje ; 2. Wstępna diagnoza potrzeb ; 3. Interwencja i monitoring ; 4. Ocena interwencji ; 5. Ocena efektywności konsultanta/praktyka refleksyjna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [228]-247.
Streszcz. ang.
I. POCZĄTKI WYCHOWANIA DO AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ - WYCHOWANIE NA PRZESTRZENI DZIEJÓW: 1. Wychowanie fizyczne w starożytności ; 2. Wychowanie w antycznej Grecji ; 3. Wychowanie w Rzymie ; 4. Wychowanie fizyczne w epoce oświecenia ; 5. Wychowanie w XIX wieku ; Wychowanie fizyczne w różnych krajach ; 7. Wychowanie fizyczne pod zaborami ; 8. Towarzystwo Gimnastyczne "Sokół" ; 9. Henryk Jordan i jego działalność ; 10. Powrót idei olimpijskiej i postać Pierre'a de Coubertina ; 11. Wychowanie fizyczne w XX wieku. II. AKTYWNOŚĆ CZŁOWIEKA W NAUKACH O KULTURZE FIZYCZNEJ: 1. Aktywność człowieka w psychologii ; 2. Aktywność człowieka w naukach medycznych i przyrodniczych ; 3. Socjologiczne ujęcie aktywności człowieka ; 4. Aktywność fizyczna w pedagogice. III. WYCHOWAWCZY WALOR SPORTU: 1. Kluby sportowe wobec wychowania ; 2. Akcenty wychowawcze i wartości w sporcie ; 3. Funkcje sportu wyczynowego ; 4. Sport wyczynowy - niebezpieczeństwa i korzyści ; 5. Trener instruktor w procesie wychowania zawodnika ; 6. Doping w sporcie. IV. INSTYTUCJONALNE WYCHOWANIE FIZYCZNE: 1. Szkoła a wychowanie do ruchu ; 2. Atrakcyjność lekcji wychowania fizycznego ; 3. Ocena na lekcji wychowania fizycznego ; 4. Procedury kontrolno-oceniające ucznia na lekcji wychowania fizycznego ; 5. Diagnozowanie dziecka z grupy ryzyka na lekcji wychowania fizycznego ; 6. Zalety i wady lekcji wychowania fizycznego. V. NAUCZYCIEL W ZREFORMOWANEH SZKOLE: 1. Kodeks etyczny nauczyciela ; 2. Odpowiedzialność nauczyciela ; 3. Doskonalenie kwalifikacji, permanentna edukacja ; 4. Nauczyciel stres. VI. REFORMA PROGRAMOWA I STRUKTURALNA POLSKICH SZKÓŁ NA PRZESTRZENI LAT. VII. SPORTY EKSTREMALNE: 1. Ujęcie terminologiczne ; 2. Charakterystyka sportów ekstremalnych ; 3. Konsekwencje uprawiania sportów ekstremalnych ; 4. Główne motywy uprawiania sportów ekstremalnych ; 5. Wizerunek sportowca ekstremalnego ; 6. Umiejętności, postawy do uprawiania sportów ekstremalnych. VIII. REINTEGRACJA PRZEZ SPORT: 1. Znaczenie powtórnej integracji ; 2. Resocjalizacyjny walor sportu ; 3. Rola aktywności fizycznej w procesie resocjalizacji dzieci i młodzieży ; 4. Reintegracja i rehabilitacja osób niepełnosprawnych ; 5. Wpływ sportu na jakość życia osób niepełnosprawnych ; 6. Wartość rehabilitacyjnej aktywności sportowej ; 7. Sportowe kategorie niepełnosprawności w kolarstwie ; 8. Współzawodnictwo osób niepełnosprawnych ; 9. Fair play w sporcie osób niepełnosprawnych. IX. AGRESJA W SZKOLE, SPORCIE I W ŻYCIU CODZIENNYM: 1. Agresja - rozważania teoretyczne ; 2. Agresja w szkole ; 3. Przejawy agresji w sporcie ; 4. Rodzaje agresji ; 5. Agresja dopuszczalna i niedopuszczalna ; 6. Kanalizacja agresji ; 7. Przeciwdziałanie agresji. X. HAŁAS W SZKOLE. XI. CZAS WOLNY DZIECI I MŁODZIEŻY: 1. Znaczenie terminu "czas wolny" ; 2. Badania dotyczące czasu wolnego ; 3. Aspekt czasu wolnego ; 4. Formy spędzania czasu wolnego ; 5. Formy rekreacji najczęściej wybierane przez młodzież ; 6. Korzyści z czasu wolnego ; 7. Wpływ rodziny, szkoły i organizacji społecznych na wybór form spędzania czasu wolnego prze młodzież ; 8. Zagrożenia "atakujące" młodych ludzi ; 9. Nieformalne grupy młodzieżowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100118 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Endure : mind, body, and the Curiously elastic limits od human performance" 2018.
Podziwiamy bohaterów. Mistrzowie sportu stają się naszymi idolami. Intrygują nas niezwykłe wyczyny związane z wytrzymałością i przekraczaniem własnych granic. Zimowe wejścia na szczyty Himalajów, ustanawianie rekordów podczas ultramaratonów czy przetrwanie w ekstremalnie niebezpiecznych dla życia warunkach - to wszystko skłania do zastanowienia się, jak daleko sięga kontrola umysłu nad ciałem, jak silna jest wola przetrwania i co sprawia, że skrajnie wyczerpany zawodnik pada na ziemię kilka metrów za linią mety, a nie przed nią. Ta zadziwiająca moc decyduje o sukcesie w pracy, wygranym konkursie w sporcie czy przeżyciu w sytuacji śmiertelnego zagrożenia. Ta książka bazuje na najbardziej aktualnych publikacjach naukowych dotyczących biegania i innych sportów wytrzymałościowych. Mówi o tym, jak umysł działa w warunkach skrajnego wysiłku, bólu czy zagrożenia i jak wpływa na funkcjonowanie ciała. Dzięki niej uzyskasz wyjątkowy wgląd w to, co dzieje się w głowach wybitnych sportowców, a co sprawia, że osiągają oni niezwykłe wyniki. Przyjrzysz się najbardziej fascynującym aspektom funkcjonowania mięśni, kontroli sprawowanej przez układ nerwowy i mózg, poznasz tajniki żywienia sportowego i treningu. To obowiązkowa pozycja dla każdego sportowca wytrzymałościowego! Ta książka: -wyjaśnia, co dzieje się w umysłach osób uzyskujących wyjątkowe wyniki, -opisuje niezwykłe podróże poza granice ludzkich możliwości, -pomaga zrozumieć rolę umysłu w dochodzeniu do wybitnych osiągnięć, -pokazuje najciekawsze fakty dotyczące pracy mięśni i prowadzenia treningu, -obala mity i prezentuje wyniki najnowszych badań naukowych. Umysł. Ciało. Kontrola. Wytrzymasz i zwyciężysz! [Helion, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-796 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108466 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-36288 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie po rozdziałach.
Karol zostaje mistrzem olimpijskim maratonu ; Samantha gra inteligentnie ; Chico i tajemnica Pelego ; Tenis to w pewnym sensie sport drużynowy ; Z mentorem do sławy 85 W zdrowym ciele zdrowy duch, czyli o tym, jak Aleks został superbohaterem ; Nowe wyzwanie ; Sześć niezwykłych liter.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-796 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110068 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The inner game of tennis" 1974.
Szczytową dyspozycję w tenisie, podobnie jak w każdej innej dyscyplinie sportowej, można osiągnąć tylko wtedy, gdy umysł jest całkowicie skupiony i pozostaje w harmonii z ciałem. Gra tak naprawdę toczy się nie tylko na korcie, ale również w głowie zawodnika. Jej celem jest pokonanie takich przeciwników, jak nerwowość, dekoncentracja czy brak wiary w siebie. Timothy Gallwey twierdzi, że to przede wszystkim ta „wewnętrzna gra” jest kluczem do sukcesu. Dzięki umiejętności osiągania koncentracji w stanie relaksu, sportowiec gra bez udziału myśli i wykorzystuje pełnię swoich możliwości. W międzynarodowym bestsellerze Timothy Gallwey prezentuje ćwiczenia umysłu, które doskonalił podczas swojej wieloletniej kariery. Tworzył je w oparciu o filozofię zen oraz psychologię. Jego bezpośredni, zwięzły styl, znakomite przykłady i anegdoty pomogą nie tylko miłośnikom sportu, ale także każdemu, dla kogo ważny jest rozwój osobisty. Ta książka odmieni twoją grę! [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-796.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [339]-362.
TEORIA: Trening mentalny ; Rozwój umiejętności mentalnych i możliwości umysłu ; Trening mentalny w sporcie ; Perspektywa zawodnika - praca własna ; Perspektywa psychologa sportu ; Współpraca - trener, zawodnik, psycholog ; Trening mentalny a rozwój kariery zawodnika ; PRAKTYKA: Postawa sportowa ; Motywacja ; Umiejętności społeczne ; Wyznaczanie celów ; Mowa wewnętrzna ; Trening wyobrażeniowy ; Kontrola emocji ; Koncentracja uwagi ; Propozycja rocznego planu treningu mentalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ktoś taki jak ty. T. 1 / Ewa Pirce. - Stary Imielnik : Wydawnictwo Plectrum, copyright 2021. - 412, [2] strony ; 21 cm.
Patrick to człowiek żyjący według ustalonych przez siebie zasad. Planuje każdy dzień i nienawidzi zmian. Cechuje go drobiazgowość, skrupulatność i… miłość do pieniędzy. Jako agent sportowy i biznesmen jest znany ze stosowania nieczystych zagrywek i niekonwencjonalnych rozwiązań. Chwila zapomnienia sprawia, że jego życie wywraca się do góry nogami. Spokój, ład i porządek, które ceni ponad wszystko, zostają zaburzone, a każdy dzień staje się wyzwaniem i próbą sił. Luisina jest Meksykanką, która przybywa do Stanów Zjednoczonych w poszukiwaniu czegoś, co straciła lata temu. Przez życie kroczy z głową pełną marzeń, ciętym językiem i sercem na dłoni. Wierzy w to, że w każdym można znaleźć dobro. Potrafi cieszyć się drobiazgami, których inni nie zauważają, i uśmiecha się nawet wtedy, gdy los podsuwa jej pod nos cytrynę. Dla niej liczy się przede wszystkim człowiek, a nie status majątkowy. Ścieżki tych dwojga przecinają się na parkingu przed dyskontem spożywczym. Od razu się ze sobą ścierają i zauważają, jak wiele ich różni. Ona uważa go za zimnego drania, on ją za zbuntowanego anioła. Mimo że działają sobie na nerwy i wyznają sprzeczne wartości, okazuje się, że są sobie bezwzględnie potrzebni. Gdy ogień spotyka ogień, nie spalają się nawzajem… Łączą się w jedno i razem spopielają świat. [Wydawnictwo Plectrum, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.16-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ktoś taki jak ty. T.2 / Ewa Pirce. - Stary Imielnik : Wydawnictwo Plectrum, copyright 2021. - 282, [2] strony ; 21 cm.
Wyjazd do Nowego Jorku okazał się dla Patricka i Luisiny brzemienny w skutkach. Po tym, jak Hetfield znalazł w swoim apartamencie ciało kobiety, jego świat legł w gruzach. To jednak jedynie przedsmak zemsty przygotowanej przez gang, z którym zadarła Luisina. Aby ochronić bliskich przed zagrożeniem, Patrick pierwszy raz w życiu musi zdać się na innych. Przyjmuje pomoc, ale ma jeden warunek: nie będzie siedział z założonymi rękami, tylko czynnie uczestniczył w przeciwstawianiu się działaniom Serpientes. Nie spodziewa się jednak tego, z czym przyjdzie mu się zmierzyć. Na domiar złego o Patricka upomina się przeszłość. Atakuje go w najmniej oczekiwanym momencie, sprawiając, że mężczyzna staje przed poważnym dylematem. Czy po ostatnich przeżyciach znajdzie w sobie wystarczająco dużo siły i odwagi, by stanąć oko w oko ze swoimi demonami? [www.azymut.pl, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.16-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [276]-327.
I. AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA I STRES: 1. Aktywność fizyczna i reakcja stresowa ; 2. Aktywność fizyczna a poziom stresu i jego wpływ na stan zdrowia ; 3. Aktywność fizyczna jako strategia radzenia sobie ze stresem ; 4. Pośredni wpływ aktywności fizycznej na transakcję stresową ; 5. Podsumowanie - aktywność fizyczna i stres ; II. ĆWICZENIA FIZYCZNE A SFERA EMOCJONALNA: 1. Efekt ostry - zmiany pod wpływem jednorazowych zajęć : Lęk ; Inne emocje negatywne ; Emocje pozytywne ; 2. Efekt chroniczny - wpływ programów ćwiczeń fizycznych na nastrój: Negatywne wymiary nastroju ; Pozytywne wymiary nastroju ; 3. Ćwiczenia fizyczne a cecha lęku ; 4. Mechanizmy wpływu wysiłku fizycznego na sferę afektywną: Mechanizmy fizjologiczne ; Mechanizmy psychologiczne ; 5. Podsumowanie - wskazówki praktyczne dla ćwiczących ; III. AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA A OBRAZ WŁASNEJ OSOBY: 1. Aktywność fizyczna a samoocena: Pojęcie samooceny i jej struktura ; Ćwiczenia fizyczne a samoocena ; Mechanizmy wpływu aktywności fizycznej na samoocenę ; 2. Aktywność fizyczna a poczucie własnej skuteczności: Poczucie własnej skuteczności jako wymiar Ja ; Poczucie własnej skuteczności jako czynnik pośredniczący we wpływie ćwiczeń fizycznych na samoocenę i stany afektywne ; Wpływ aktywności fizycznej na poczucie własnej skuteczności ; 3. Aktywność fizyczna a obraz własnego ciała: Pojęcie obrazu ciała ; Aktywność fizyczna jako behawioralny składnik obrazu ciała ; Aktywność fizyczna a obraz własnego ciała ; 4. Aktywność fizyczna a samoocena, poczucie własnej skuteczności i obraz własnego ciała – podsumowanie ; 5. Aktywność fizyczna a lęk o wygląd fizyczny i poczucie skuteczności autoprezentacyjnej ; 6. Podsumowanie - wskazówki praktyczne ; IV. AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA W LECZENIU ZABURZEŃ PSYCHICZNYCH: 1. Aktywność fizyczna a zdrowie psychiczne ; 2. Aktywność fizyczna a depresja: Badania porównawcze i prospektywne ; Przeglądy badań i meta analizy ; Ćwiczenia fizyczne w terapii depresji ; Mechanizmy wpływu ćwiczeń fizycznych na depresję ; Wskazówki praktyczne dla prowadzących zajęcia ; 3. Aktywność fizyczna a zaburzenia lękowe: Badania populacyjne i meta analizy ; Ćwiczenia fizyczne w terapii zaburzeń lękowych ; 4. Aktywność fizyczna i trudności ze snem ; 5. Podsumowanie - wskazówki praktyczne w pracy z pacjentem ; V. KORZYŚCI PSYCHICZNE AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ W WYBRANYCH GRUPACH: 1. Dzieci i młodzież: Aktywność fizyczna i stres ; Aktywność fizyczna i afekt ; Aktywność fizyczna i obraz własnej osoby ; Aktywność fizyczna a sfera poznawcza ; 2. Osoby w starszym wieku: Aktywność fizyczna i jakość życia ; Aktywność fizyczna a funkcjonowanie poznawcze ; Aktywność fizyczna i depresja ; Aktywność fizyczna a poczucie własnej skuteczności ; Aktywność fizyczna a sen i odczuwanie bólu ; Podsumowanie - model zależności u osób starszych ; 3. Kobiety w ciąży: Badania porównawcze ; Wpływ jednorazowych ćwiczeń fizycznych - efekt ostry ; Wpływ systematycznej aktywności fizycznej – efekty chroniczne ; Podsumowanie - model zależności u kobiet w ciąży ; VI. ZAGROŻENIA DLA ZDROWIA PSYCHICZNEGO ZWIĄZANE Z SYSTEMATYCZNĄ AKTYWNOŚCIĄ FIZYCZNĄ: 1. Uzależnienie od ćwiczeń fizycznych: Uzależnienie od ćwiczeń jako zjawisko patologiczne ; Kryteria uzależnienia od ćwiczeń fizycznych ; Cechy osobowości osób uzależnionych od ćwiczeń ; Mechanizmy uzależnienia od ćwiczeń fizycznych ; 2. Zaburzenia odżywiania u osób systematycznie ćwiczących; Zaburzenia odżywiania ; Uzależnienie od ćwiczeń a zaburzenia odżywiania ; 3. Zaburzenia dysmorficzne a aktywność fizyczna: Dysmorfia mięśniowa jako zaburzenie psychiczne ; Dysmorfia mięśniowa w kulturystyce ; 4. Podsumowanie - zaburzenia obrazu ciała, odżywiania i nadmierne ćwiczenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-796 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106836 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej wydanie drugie odnosi się do oryginału.
Bibliografia na stronach [409]-467 i netografie przy częściach. Indeks.
CZ. I. Wprowadzenie i podstawowe koncepcje: R. 1 Podstawy psychologii aktywności fizycznej ; R. 2 Podstawowe pojęcia w psychologii aktywności fizycznej ; R. 3 Neuronauka behawioralna ; CZ. II. Aktywność fizyczna a zdrowie psychiczne: R. 4 Stres ; R. 5. Afekt, nastrój i emocje ; R. 6. Lęk ; R. 7 Depresja ; R. 8. Aktywność fizyczna i funkcje poznawcze ; R. 9. Energia i zmęczenie ; R. 10 Sen ; R. 11 Ćwiczenia i ból ; R. 12. Samoocena ; CZ. III. Psychologiczne uwarunkowania zachowań związanych z aktywnością fizyczną: R. 13. Korelaty ćwiczeń i aktywność fizyczna ; R. 14. Teorie zmian behawioralnych ; R. 15. Program interwencyjny jako sposób na zmianę przyzwyczajeń związanych z aktywnością fizyczną ; R. 16. Odczuwany wysiłek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-113219 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 4 godz. 21 min. 46 s.
Tytuł oryginału: "You win in the locker room first. 7 C's to build a winning team in sports, business and life" 2015.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Janusz German.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
ZWYCIĘSKIE STRATEGIE SPORTOWE, KTÓRE SPRAWDZAJĄ SIĘ W KAŻDEJ INNEJ DZIEDZINIE! Mecz wygrywa się w szatni! to zapis bezcennych doświadczeń Mike'a Smitha - trenera drużyny NFL Atlanta Falcons i Jona Gordona - wybitnego konsultanta wielu uczelnianych i profesjonalnych drużyn sportowych, ukazujący siedem fundamentalnych zasad, dzięki którym liderzy każdej instytucji, firmy, jednostki oświatowej czy drużyny sportowej mogą zdopingować swój zespół. Krok po kroku autorzy wprowadzają nas w tajniki budowania dobrze prosperującej organizacji, oferując jasną strategię działania oraz praktyczne narzędzia, dzięki którym zwierzchnicy mogą stworzyć doskonałą kulturę organizacyjną, inspirować swoją postawą, wzmacniać relacje, usprawniać pracę zespołową, osiągać imponujące wyniki oraz unikać błędów, które nazbyt często paraliżują organizacje i niweczą działania ich liderów. [MT Biznes, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-KM/1101/005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2344 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "You win in the locker room first : 7 C's to build a winning team in sports, business and life" 2015.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
"Mecz wygrywa się w szatni!" to zapis bezcennych doświadczeń Mike’a Smitha - trenera drużyny NFL Atlanta Falcons i Jona Gordona - wybitnego konsultanta wielu uczelnianych i profesjonalnych drużyn sportowych, ukazujący siedem fundamentalnych zasad, dzięki którym liderzy każdej instytucji, firmy, jednostki oświatowej czy drużyny sportowej mogą zdopingować swój zespół. Ich błędy i niepowodzenia, tak jak i zwycięstwa, stanowią bezcenne lekcje, z których możemy czerpać, by wzbogacać własne organizacje. Krok po kroku autorzy wprowadzają nas w tajniki budowania dobrze prosperującej organizacji, oferując jasną strategię działania oraz praktyczne narzędzia, dzięki którym zwierzchnicy mogą stworzyć doskonałą kulturę organizacyjną, inspirować swoją postawą, wzmacniać relacje, usprawniać pracę zespołową, osiągać imponujące wyniki oraz unikać błędów, które nazbyt często paraliżują organizacje i niweczą działania ich liderów. Bez względu na charakter grupy - czy jest to drużyna sportowa, kierownictwo najwyższego szczebla, jednostka wojskowa, grono pedagogiczne, czy szpitalny oddział ratunkowy - skuteczni liderzy to ci, którzy szkolą, motywują, służą radą i wspierają rozwój członków swojego zespołu. Dzięki takiej postawie umacnia się nie tylko zespół, ale również sam lider, jego relacje zawodowe i cała organizacja. "Mecz wygrywa się w szatni!" to książka, która nie tylko oferuje nieoceniony wgląd za kulisy jednej z najbardziej stresujących i obciążonych największą presją funkcji kierowniczych na świecie, ale również podpowiada, jak każdy lider może wykorzystać opisane w niej doświadczenia, by doprowadzić swój własny zespół do zwycięstwa. [http://www.mtbiznes.pl/b2073-mecz-wygrywa-sie-w-szatni.htm, dostęp 14.10.2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
M.in. dot. nauczycieli wychowania fizycznego, studentów i uczniów Rzeszowszczyzny.
Bibliogr. przy pracach. Indeksy.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
I. PRACE PSYCHOLOGICZNE: Zależności między budową mózgu a świadomością ciała ; Wybrane czynniki osobowości sportowców wysoko kwalifikowanych w kontekście społecznym ; Cechy temperamentu jako determinanty lęku u skoczków spadochronowych ; Umiejscowienie kontroli u chłopców uprawiających i nieuprawiających gimnastyki sportowej ; Analiza tożsamości zawodowej nauczyciela wychowania fizycznego ; Postawy nauczycieli wychowania fizycznego wobec zawodu w zależności od stopnia awansu zawodowego ; Trudności zawodowe nauczyciela wychowania fizycznego motywacją do podejmowania działań dydaktyczno-wychowawczych ; Analiza wypalenia zawodowego nauczyciela wychowania fizycznego ; Motywy wyboru studiów wychowania fizycznego w wybranych uczelniach w Polsce. II. APLIKACJE Z TEORII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO: Studenci z Tarnowa i Rzeszowa o sporcie i sportowcach niepełnosprawnych ; Wpływ środowiska zamieszkania na stan zdrowia dzieci (na przykładzie uczniów szkół podstawowych - miejskiej nr 1 w Jaśle i wiejskiej w Roztokach) ; Ocena aktywności i sprawności fizycznej słuchaczy Studiów Medycznych w Jaśle i Rzeszowie ; Struktura sprawności fizycznej studentów wychowania fizycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego ; Najczęściej stosowane metody realizacji zadań ruchowych w szkolnym wychowaniu fizycznym ; Charakterystyka porównawcza cech somatometrycznych, proporcji ciała, wielkości otłuszczenia i wieku menarche młodzieży akademickiej byłej Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Rzeszowie na tle innych uczelni w Polsce ; Ocena stanu świadomości młodzieży gimnazjalnej w zakresie bezpiecznych zachowań nad wodą ; Samoocena stanu zdrowia trenujących sporty walki z Opola ; Postawy studentów turystyki i rekreacji Uniwersytetu Rzeszowskiego wobec zdrowia ; The effect of physical activity on coordination abilities of movement regulation in seniors ; The level of coordination abilities in seniors ; The evaluation of organism response to training load in preparation period in swimming.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94404 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej