Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Kończak Jarosław
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Sponsoring
(2)
Administracja
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarze
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Macierze
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miasta
(1)
Public relations
(1)
Public relations w internecie
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Socjotechnika
(1)
Sport
(1)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
(1)
Służba zdrowia
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 194)
Spis treści także w języku angielskim.
Bibliografia, netografia na stronach 319-340.
Współfinansowanie: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego (Polska)
Wstęp ; I. SPONSORING – GENEZA, RODZAJE, FORMY I PRZYCZYNY ROZWOJU: 1. Geneza sponsoringu ; 2. Sponsoring a mecenat ; 3. Definicje sponsoringu ; 4. Sponsoring jako element komunikacji korporacyjnej i marketingu ; 5. Rodzaje i formy sponsoringu ; 6. Przyczyny rozwoju sponsoringu sportowego ; II. SPOŁECZNY I EKONOMICZNY POTENCJAŁ SPORTU: 1. Społeczna rola sportu ; 2. Gospodarcza rola eventów sportowych ; 3. Aktywność sportowa w Unii Europejskiej ; III. SPONSORING SPORTOWY NA ŚWIECIE I W POLSCE: 1. Wydatki sponsoringowe na świecie: Globalne wydatki sponsoringowe ; Najcenniejsze marki w świecie sportu ; Piłka nożna – dominująca dyscyplina sportu ; 2. Rynek sponsoringu sportowego w Polsce: Finansowanie sportu i wartość transkacji na rynku sponsoringu w Polsce ; Najaktywniejsze branże oraz sponsoring spółek Skarbu Państwa ; Najpopularniejsze rodzaje i podmioty sponsoringu ; IV. CELE, INTERESARIUSZE I ORGANIZACJA SPONSORINGU SPORTOWEGO: 1. Cele sponsoringu sportowego ; 2. Interesariusze ; 3. Struktura sponsoringu w organizacji ; V. SPONSORING W UJĘCIU STRATEGICZNYM: 1.Kryteria wyboru sponsoringu ; 2. Procesy w sponsoringu ; 3. Decyzje strategiczne w sponsoringu ; 4. Kanały komunikacyjne w sponsoringu ; 5. Ewaluacja, efekty działań i współpraca z podmiotami sponsorowanymi ; VI. PRAWA W SPONSORINGU: 1. Prawa do tytułów i znaku ; 2. Drabinka sponsorska oraz prawa wyłączności ; 3. Prawa do wizerunków ; 4. Prawa reklamowe ; 5. Prawa hospitality i biletowe ; 6. Prawa marketingowe, sprzedażowe i public relations ; 7. Prawa do kontentu ; 8. Naming rights ; VII. SPONSORINGOWA KOMUNIKACJA 360 STOPNI: 1. Budowa świadomości marki ; 2. Transfer wizerunku i budowa unikalnych skojarzeń marki ; 3. Budowa relacji w sponsoringu ; 4. Wsparcie sprzedaży produktów i usług ; 5. Aktywacje social media w sponsoringu ; 6. Sportowi Celebryci ; 7. Eventy i ich potencjał w sponsoringu sportowym ; 8. Komunikacja wewnętrzna ; VIII. STORYTELLING W SPONSORINGU SPORTOWYM: 1. Emocjonalna komunikacja – storytelling, jako koncept kreatywny budujący markę ; 2. Podstawowe elementy narracji 265 ; 3. Źródła opowieści marki w narracji opartej na sporcie ; IX. SPONSORING – ZAGROŻENIA, TRENDY I PERSPEKTYWY: 1. Zagrożenia w sponsoringu sportowym ; 2. Ambush marketing ; 3. Trendy na rynku światowym i polskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108450 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej