Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(20)
Forma i typ
Książki
(18)
Proza
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(61)
wypożyczone
(20)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(7)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(9)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(4)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(4)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(8)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(5)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(3)
Filia 9 (Czackiego 5)
(3)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(5)
Filia 11 (Dębicka 170)
(3)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(4)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(4)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(2)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(3)
Filia 20 (Solarza 9a)
(6)
Autor
Margielewski Marcin
(3)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Janiszewska Izabela (1983- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Bilińska Ewa M. (1962- )
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Datko Marek
(1)
Drozdowska Karolina (1985- )
(1)
Gardian Renata
(1)
Grabowski Mariusz
(1)
Gretkowska Manuela (1964- )
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Harding Robyn
(1)
Hauge Harald Odd (1956- )
(1)
Juszkiewicz Michał
(1)
Kosior Filip (1992- )
(1)
Kończak Jarosław
(1)
Krawczyk Mikołaj (1981- )
(1)
Kujawa Michał
(1)
Polakowska-Kujawa Jolanta
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Ślotała Ewelina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura norweska
(1)
Temat
Sponsoring
(13)
Sponsoring seksualny
(7)
Prostytucja
(5)
Ludzie bogaci
(4)
Public relations
(4)
Studenci
(4)
Komunikacja społeczna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Książęta i księżne
(3)
Marketing
(3)
Mężczyzna
(3)
Arabowie
(2)
Bruno Wilczyński (postać fikcyjna)
(2)
Larysa Luboń (postać fikcyjna)
(2)
Marketing polityczny
(2)
Miasta
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Życie seksualne
(2)
Administracja
(1)
Alians marketingowy
(1)
Alpinizm
(1)
Alpiniści
(1)
Banki
(1)
Bezdomność
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Cieszyński Ośrodek Kultury - Dom Narodowy
(1)
Domy kultury
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarze
(1)
Edukacja filmowa
(1)
Ekonomia
(1)
Facebook
(1)
Franchising
(1)
Fundacja
(1)
Futurologia
(1)
Gry komputerowe
(1)
Handel ludźmi
(1)
Historycy sztuki
(1)
Imprezy kulturalne
(1)
Instytucje kultury
(1)
Internet
(1)
Kazirodztwo
(1)
Kina
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kultura
(1)
Macierze
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Mecenat
(1)
Mechanika kwantowa
(1)
Media społecznościowe
(1)
Merchandising
(1)
Mobbing
(1)
Modelki i modele
(1)
Muzyka
(1)
Opakowania
(1)
Patologia społeczna
(1)
Podróże
(1)
Pornografia
(1)
Portale internetowe
(1)
Programiści
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promocja kultury
(1)
Przemoc emocjonalna
(1)
Przemoc wobec kobiet
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Samobójstwo
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sekty i nowe ruchy religijne
(1)
Socjotechnika
(1)
Sport
(1)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
(1)
Stalking
(1)
Subkultura
(1)
Służba zdrowia
(1)
Targi i wystawy
(1)
Teatr
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Turystyka przemysłowa
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Uzależnienia
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zabytki techniki
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Zjednoczone Emiraty Arabskie
(3)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Himalaje (góry)
(1)
Konstancin-Jeziorna (woj. mazowieckie, pow. piaseczyński, gm. Konstancin-Jeziorna ; okolice)
(1)
Mount Everest (góra)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Polska
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Powieść
(4)
Kryminał
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Publicystyka
(2)
Thriller
(2)
Blogi
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Science fiction
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [223]-236.
Uwagi wstępne w sprawie metody kwalifikacji prawnej sponsoringu ; Ogólna charakterystyka sponsoringu ; Problematyka prawnej kwalifikacji umów ; Kwalifikacja prawna sponsoringu ; Wybrane zagadnienia reżimu prawnego umowy sponsoringu. Postulaty "de lage ferenda" ; Wnioski oraz postulaty "de lage ferenda".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101389 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt.: Oficyna a Wolters Kluwer business.
Bibliogr., netogr. s. [229]-241. Indeks.
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: - cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, - zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, - tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, - alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów. [Wolters Kluwer Polska, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 194)
Spis treści także w języku angielskim.
Bibliografia, netografia na stronach 319-340.
Współfinansowanie: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego (Polska)
Wstęp ; I. SPONSORING – GENEZA, RODZAJE, FORMY I PRZYCZYNY ROZWOJU: 1. Geneza sponsoringu ; 2. Sponsoring a mecenat ; 3. Definicje sponsoringu ; 4. Sponsoring jako element komunikacji korporacyjnej i marketingu ; 5. Rodzaje i formy sponsoringu ; 6. Przyczyny rozwoju sponsoringu sportowego ; II. SPOŁECZNY I EKONOMICZNY POTENCJAŁ SPORTU: 1. Społeczna rola sportu ; 2. Gospodarcza rola eventów sportowych ; 3. Aktywność sportowa w Unii Europejskiej ; III. SPONSORING SPORTOWY NA ŚWIECIE I W POLSCE: 1. Wydatki sponsoringowe na świecie: Globalne wydatki sponsoringowe ; Najcenniejsze marki w świecie sportu ; Piłka nożna – dominująca dyscyplina sportu ; 2. Rynek sponsoringu sportowego w Polsce: Finansowanie sportu i wartość transkacji na rynku sponsoringu w Polsce ; Najaktywniejsze branże oraz sponsoring spółek Skarbu Państwa ; Najpopularniejsze rodzaje i podmioty sponsoringu ; IV. CELE, INTERESARIUSZE I ORGANIZACJA SPONSORINGU SPORTOWEGO: 1. Cele sponsoringu sportowego ; 2. Interesariusze ; 3. Struktura sponsoringu w organizacji ; V. SPONSORING W UJĘCIU STRATEGICZNYM: 1.Kryteria wyboru sponsoringu ; 2. Procesy w sponsoringu ; 3. Decyzje strategiczne w sponsoringu ; 4. Kanały komunikacyjne w sponsoringu ; 5. Ewaluacja, efekty działań i współpraca z podmiotami sponsorowanymi ; VI. PRAWA W SPONSORINGU: 1. Prawa do tytułów i znaku ; 2. Drabinka sponsorska oraz prawa wyłączności ; 3. Prawa do wizerunków ; 4. Prawa reklamowe ; 5. Prawa hospitality i biletowe ; 6. Prawa marketingowe, sprzedażowe i public relations ; 7. Prawa do kontentu ; 8. Naming rights ; VII. SPONSORINGOWA KOMUNIKACJA 360 STOPNI: 1. Budowa świadomości marki ; 2. Transfer wizerunku i budowa unikalnych skojarzeń marki ; 3. Budowa relacji w sponsoringu ; 4. Wsparcie sprzedaży produktów i usług ; 5. Aktywacje social media w sponsoringu ; 6. Sportowi Celebryci ; 7. Eventy i ich potencjał w sponsoringu sportowym ; 8. Komunikacja wewnętrzna ; VIII. STORYTELLING W SPONSORINGU SPORTOWYM: 1. Emocjonalna komunikacja – storytelling, jako koncept kreatywny budujący markę ; 2. Podstawowe elementy narracji 265 ; 3. Źródła opowieści marki w narracji opartej na sporcie ; IX. SPONSORING – ZAGROŻENIA, TRENDY I PERSPEKTYWY: 1. Zagrożenia w sponsoringu sportowym ; 2. Ambush marketing ; 3. Trendy na rynku światowym i polskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108450 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The arrangement" 2019.
Nat, studentka nowojorskiej akademii sztuk pięknych, nie radzi sobie finansowo, a współlokatorki grożą jej eksmisją. Koleżanka ze studiów, która opływa w luksusy, podsuwa Nat pewien pomysł: znaleźć sponsora. Podobno wiele dziewczyn tak robi... Gabe, przystojny adwokat, jest znacznie starszy od Nat. Wydaje się idealnym kandydatem. Mija miesiąc, romans kwitnie, świata poza sobą nie widzą. Nat jednak nie wie, że Gabe ma rodzinę i wcale nie zamierza rozwieść się z żoną. Gdy mężczyzna w końcu zrywa z Nat, ta wpada w obsesję: śledzi Gabe’a, nęka go SMS-ami, szantażuje zawiadomieniem żony, nawet zaprzyjaźnia się z jego córką. Gabe gotów jest desperacko bronić swojego wygodnego, poukładanego życia. A jak zdesperowana jest Nat? [Prószyński Media, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 10 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-kanad. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-lit.kanad. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-lit.kanad. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-sens. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-lit.kanad. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-lit.inna (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-lit.kanad. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Książki - Edipresse)
Tytuł oryginału: "Everest" 2016.
Co pcha ludzi do ekstremalnych wyczynów w sytuacjach, kiedy honor i sława stają się ważniejsze niż życie? Martin Moltzau jest światowej sławy podróżnikiem i zdobywcą niedostępnych rejonów świata, dwukrotnie okrzykniętym Podróżnikiem Roku. Ma jednak pewien problem: od jego ostatniego sukcesu upłynęło zbyt wiele czasu. Martin nie jest himalaistą. Mimo to daje się skłonić do próby zdobycia Mount Everestu. Wszystko po to, żeby zachować lukratywny kontrakt sponsorski. Wykupuje udział w komercyjnej ekspedycji, prowadzonej przez brytyjską legendę himalaizmu, sir Richarda Lawrence’a. Od pierwszych chwil ekspedycji jest wyczuwalna podejrzliwość i niechęć do współpracy pomiędzy jej uczestnikami. W czasie, kiedy ekipa walczy o zdobycie najwyższego punktu na ziemi, ujawnione zostają niebezpieczne kłamstwa i półprawdy. Na wysokości ośmiu tysięcy metrów grupa wkracza w tzw. strefę śmierci, gdzie ustają kolejne funkcje niedotlenionego organizmu. Zegar tyka, a nawet niewielki błąd może prowadzić do śmierci. [lubimyczytac.pl, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-norw. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.1-lit.skand. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-lit.norw. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-krym. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.20-lit.norw. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wrzask / Izabela Janiszewska. - Poznań : Czwarta Strona - Grupa Wydawnictwa Poznańskiego, copyright 2020. - 397, [1] strona ; 21 cm.
Stanowi cz. 1 cyklu "Bruno Wilczyński i Larysa Luboń". Cz. 2 pt.: Histeria, cz. 3 pt.: Amok.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Genialny seryjny morderca i dwoje śledczych, którzy nie cofnie się przed niczym, by go schwytać… Reporterka Larysa Luboń wpada na trop sadystycznego sponsora, mężczyzny płacącego studentkom za brutalny seks. Tymczasem ekscentryczny policjant Bruno Wilk usiłuje rozwiązać zagadkę tajemniczej śmierci młodej dziewczyny, która niepokojąco przypomina mu pewną sprawę sprzed lat. Na zawsze połączy ich osoba tego trzeciego - mężczyzny pozbawionego sumienia, więźnia własnych obsesji. Tylko jak mogą odnaleźć człowieka, który od lat oficjalnie nie istnieje? [Czwarta Strona - Grupa Wydawnictwa Poznańskiego, 2020].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-lit.pol./K (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. f.3-krym. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-krym. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-lit.pol.w. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.16-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-lit.pol.w. (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Wrzask / Izabela Janiszewska. - [Poznań] : Czwarta Strona - Wydawnictwo Poznańskie ; [Piaseczno] : we współpracy z Heraclon International. Storybox.pl, copyright 2022. - 1 płyta audio CD (10 godz. 5 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 10 godz. 5 min.
Stanowi cz. 1 cyklu "Bruno Wilczyński i Larysa Luboń". Cz. 2 pt.: Histeria, cz. 3 pt.: Amok.
Czyta Filip Kosior.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Genialny seryjny morderca i dwoje śledczych, którzy nie cofnie się przed niczym, by go schwytać... Reporterka Larysa Luboń wpada na trop sadystycznego sponsora, mężczyzny płacącego studentkom za brutalny seks. Tymczasem ekscentryczny policjant Bruno Wilk usiłuje rozwiązać zagadkę tajemniczej śmierci młodej dziewczyny, która niepokojąco przypomina mu pewną sprawę sprzed lat. Na zawsze połączy ich osoba tego trzeciego - mężczyzny pozbawionego sumienia, więźnia własnych obsesji. Tylko jak mogą odnaleźć człowieka, który od lat oficjalnie nie istnieje? [Heraclon International, 2022].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-KM/CD 3840 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Natasza, studentka psychologii, dorabia, rozbierając się na seksczacie. Jeden z klientów - genialny programista z Doliny Krzemowej - proponuje jej zaskakujący kontrakt. Dziewczyna jedzie do Kalifornii, tam gdzie projektuje się przyszłość. I gdzie często trzęsie się ziemia. A potem dzieje się coś, czego ani ona, ani nikt inny nie potrafi wytłumaczyć. To nie jest wizja przyszłości. To wydarza się tu i teraz. Nasz świat obraca się przeciwko nam. We Francji przeczuwa to Houellebecq. W Anglii nakręcono Black Mirror, w Stanach - Westworld. W Polsce Manuela Gretkowska jako pierwsza odważyła się napisać, co stanie się za linią świata, który znamy. [Znak, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 12 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstrząsająca prawda o życiu arabskich księżniczek. Jak się żyje w złotej klatce? Jaka jest cena wolności? I dlaczego niektóre z nich zaginęły w niewyjaśnionych okolicznościach? Zwykły człowiek nie ma do nich dostępu. Otoczone przez ochronę i opiekunów wiodą baśniowe życie. Arabskie księżniczki spełniają wszystkie swoje zachcianki - za niewyobrażalnie duże pieniądze. Ale muszą być bezwzględnie oddane i podporządkowane mężczyznom. Co jeśli pewnego dnia się zbuntują? Marcin Margielewski poznał człowieka, który przez większą część życia pracował na dworach saudyjskich władców. O tym, co widział, opowiedział w pełnym emocji akcie oskarżenia. To historia księżniczek, które decyzją swoich ojców, braci i mężów, czyli najbogatszych mężczyzn świata, zostały skazane na to, by świat o nich zapomniał. Jak to możliwe, że w XXI wieku kobiety giną bez śladu i nikt ich nie szuka? Czy kobieta może powiedzieć "nie"? [Prószyński i S-ka, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 19 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-39 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-39 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-39 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.3-39 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4-39 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-39 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-39 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.7-39 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-39 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-39 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.10-39
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-39 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-39 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-39 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-39 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-39 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-39 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-39 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [163] - 166.
SPIS TREŚCI: Definicje, rys historyczny i podział prostytucji * Pojęcie prostytucji * Prostytucja w świetle przepisów prawnych * Historia prostytucji * Etiologia i skutki prostytucji oraz próba przybliżenia zjawiska sponsoringu * Teorie rozwoju prostytucji. Nurt biologiczno-psychologiczny. Nurt społeczno-ekonomiczny. Nurt kulturowo-środowiskowy * Prostytucja a AIDS * Prostytucja a zjawisko sponsoringu * Metodologia badań własnych * Przedmiot i cele badań * Problemy i pytania badawcze * Opis narzędzia badawczego * Dobór próby, organizacja i przebieg badań * Charakterystyka badanych kobiet Charakterystyka badanych mężczyzn * Obraz siebie * Inicjacja seksualna * Relacje z rodziną i znajomymi * O sponsorze i sponsoringu * Marzenia (plany na przyszłość) Etiologia uwarunkowań sponsoringu * Badania internetowe ľ klienci * Prezentacja danych wszystkich mężczyzn, którzy odpowiedzieli na ogłoszenie * Prezentacja osób, z którymi nawiązałam kontakt * Podsumowanie * Odpowiedzi na pytania szczegółowe Odpowiedzi na pytania główne * Wnioski i wskazówki dla działań profilaktycznych i resocjalizacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kochanki Konstancina / Ewelina Ślotała. - Warszawa : Prószyński i S-ka, 2023. - 203, [1] strona ; 21 cm.
Kontynuacja książki pt.: "Żony Konstancina".
Są młode, piękne, zdeterminowane, gotowe na wszystko - i depczą żonom Konstancina po piętach. Kiedy te drugie walczą o przetrwanie, kochanki zaczynają łowy. Ich bronią jest wszystko to, czego zmęczona opieką nad trójką dzieci żona nie wie, a celem bogaty samiec, który kupi gniazdko na Wilanowie i ustawi stałe zlecenie przelewu na 50 tysięcy złotych. Czym się różnią kochanki od żon? Jaką cenę muszą zapłacić za swoją pozycję na szczycie piramidy żywieniowej i kto tak naprawdę kieruje tym stadem? Ewelina Ślotała po odczarowaniu mitów dotyczących życia żon Konstancina idzie dalej i bezwstydnie zagląda pod kołderkę kochanek milionerów. To, co tam odkrywa, najpierw zachwyca, jednak z każdą kolejną warstwą puchu oczarowanie zmienia się w strach. Tym bardziej że odpowiedź na pytanie, kto jest łowcą, a kto ofiarą, zwykle przychodzi za późno… [Prószyński i S-ka, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
Jak podrywają szejkowie / Marcin Margielewski. - Warszawa : Prószyński i S-ka - Prószyński Media ; we współpracy z Biblioteka Akustyczna, 2019. - 1 płyta audio CD (10 godz. 41 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 10 godz. 41 min.
Na opakowaniu: Przemilczana prawda o życiu arabskich szejków.
Czyta Mikołaj Krawczyk.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Historia młodego księcia, syna jednego z arabskich szejków, który ze względu na swoją pozycję i bogactwo może mieć wszystko. Dosłownie: wszystko. Marcinowi Margielewskiemu udało się z pierwszej ręki pozyskać informacje na temat nocnego życia najbogatszych mężczyzn świata. Książę Abed ma dwie pasje - piękne kobiety i piękne konie. Wraz ze swoim ojcem przylatuje do Polski na słynną na całym świecie aukcję koni. Jednak szejk, zamiast kupić synowi upragnionego wierzchowca, niespodziewanie wyjeżdża. W hotelu Abed znajduje tylko enigmatyczny list od ojca, który prosi go, aby pozostał w Warszawie. Opiekę nad młodym księciem przejmuje jego kuzyn, który odkrywa przed Abedem świat pełen kobiet, pieniędzy, używek, erotycznych rozkoszy i perwersyjnych zabaw. Autor ujawnia bezwzględną rzeczywistość nocnego życia szejków i arabskich książąt, która zwykle skrywa się za ścianami hoteli, apartamentów i luksusowych dyskotek. [Pruszyński Media, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-km-527 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
PATOLOGIE SPOŁECZNE O CHARAKTERZE GLOBALNYM: Agresja i przemoc w środkach masowego przekazu jako współczesne oblicze patologii społecznej ; Osoby niepełnosprawne na rynku pracy - zjawisko bezrobocia ; Gry komputerowe jako potencjalne źródło zagrożeń ; "Bezwstydna sprzedaż". Pornografia i jej oblicza ; Uzależnienie od komputera i Internetu nową formą patologii społecznej ; Zjawisko "dzieci ulicy" - próba analizy ; Działania pomocowe na rzecz osób bezdomnych w Lublinie ; Rola nowych technologii informacyjnych w aspekcie patologii społecznych ; Sponsoring nowym uzależnieniem młodzieży ; Swoistość uzależnienia od Facebooka jako nowatorska forma patologii społecznej ; Uzależnienia chemiczne i czynnościowe. Analiza teoretyczna na przykładzie uzależnień od alkoholu, nikotyny, pracy i seksu ; PATOLOGIE SPOŁECZNE W GRUPACH SPOŁECZNYCH: Źródła, patologii społecznych a jakość życia człowieka z perspektywy psychologii pozytywnej ; Orientacja fenomenologiczna w badaniach współczesnych patologii społecznych ; Poczucie optymizmu subkultury heavy metalowców ; Młodzieżowa subkultura szalikowców jako przejaw zbiorowej formy niedostosowania społecznego ; Sekty i kulty - zagrożenie czy wolność wyznaniowa? ; Regulacje prawne zjawiska prostytucji w Polsce i w wybranych krajach europejskich ; Kościół a prostytucja - zarys problematyki ; Przyczyny, przebieg i skutki prostytucji ; INDYWIDUALNE PATOLOGIE SPOŁECZNE: Prawny i społeczny problem kazirodztwa ; Patologie seksualne skierowane przeciwko wolności seksualnej, prawu i obyczajowości ; Bezpieczeństwo lotnictwa i podróży lotniczych w czasach zagrożenia terroryzmem ; Handel ludźmi jako problem społeczny - aspekt socjopedagogiczny ; Samobójstwa i jego przyczyny ; Sexting - od zabawy do przestępstwa ; Patologiczne zachowania dzieci i nieletnich w ruchu drogowym ; Zjawisko mobbingu w zakładzie pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-97732 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Przemilczana prawda o życiu arabskich szejków.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Historia młodego księcia, syna jednego z arabskich szejków, który ze względu na swoją pozycję i bogactwo może mieć wszystko. Dosłownie: wszystko. Marcinowi Margielewskiemu udało się z pierwszej ręki pozyskać informacje na temat nocnego życia najbogatszych mężczyzn świata. Książę Abed ma dwie pasje - piękne kobiety i piękne konie. Wraz ze swoim ojcem przylatuje do Polski na słynną na całym świecie aukcję koni. Jednak szejk, zamiast kupić synowi upragnionego wierzchowca, niespodziewanie wyjeżdża. W hotelu Abed znajduje tylko enigmatyczny list od ojca, który prosi go, aby pozostał w Warszawie. Opiekę nad młodym księciem przejmuje jego kuzyn, który odkrywa przed Abedem świat pełen kobiet, pieniędzy, używek, erotycznych rozkoszy i perwersyjnych zabaw. Autor ujawnia bezwzględną rzeczywistość nocnego życia szejków i arabskich książąt, która zwykle skrywa się za ścianami hoteli, apartamentów i luksusowych dyskotek. [Pruszyński Media, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 13 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-39 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.1-39 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4-39 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-39 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.7-39 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-39 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-39 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-39 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-39 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-39 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-39 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-39 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-39 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in.: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations.
Bibliogr. przy ref.
PUBLIKACJE NAUKOWE: Koncentracja a pluralizm medialny ; Wartość dodana public relations - kapitał relacji ; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit? ; Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej ; Promocja miast czy gra pozorów ; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego ; Brunatny PR - internet relations organizacji skrajnie prawicowych ; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych ; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich ; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy ; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku ; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka ; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych ; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie ; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych ; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady ; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce ; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem ; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. ANALIZY PRZYPADKÓW: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations ; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych ; "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej" ; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku ; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Teorie komunikacji marketingowej 2. Instrumenty komunikacji marketingowej 3. Reklama w mediach drukowanych 4. Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa 5. Reklama zewnętrzna 6. Public relations i wizerunek firmy 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny 8. Wystawy i targi 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych 10. Promocja sprzedaży 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91483 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Wydanie publikacji dofinansowane przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
Słowo wstępne od reaktora naukowego, Łukasz Wróblewski ; CZ. I. PROBLEMY EKONOMII ZARZĄDZANIA W KULTURZE: Dylematy współistnienia kultury i ekonomii , Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Nina Palichleb ; Rola strategii w zarządzaniu rozwojem instytucji kultury, Grzegorz Hajduk, Barbara Mróz-Gorgoń ; Zarządzanie przez kompetencje w kulturze, Mateusz Tomanek ; CZ. II. PROBLEMY MARKETINGU W KULTURZE: Sponsoring jako źródło finansowania w kulturze muzycznej, Joanna Śmietanka ; Wybrane czynniki powodzenia organizacji imprez kulturalnych w świetle wyników badań empirycznych, Piotr Firych ; Wykorzystanie komunikacji marketingowej do budowania relacji instytucji kultury z najbliższym otoczeniem, Kama Pawlicka ; Nowoczesne technologie w komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Wykorzystanie marketingu doświadczeń w działalności instytucji kultury (na przykładzie teatrów), Kamila Szymańska ; Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Rola zabytków industrialnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast województwa śląskiego, Małgorzata Małecka-Tomala ; Rola historyka sztuki w kreowaniu kultury, Paweł Maciąg ; Strategia marketingowa Cieszyńskiego Ośrodka Kultury "Dom Narodowy"˙- analiza i cena, Regina Bogaczyk ; CZ. III. SPOŁECZNY ASPEKT DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI KULTURY W POLSCE: Działalność fundacji w sferze kultury w Polsce ; Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Agnieszka Mikucka-Kowalczyk ; Edukacja filmowa jako forma społecznej odpowiedzialności kin studyjnych, Kamila Szymańska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106383 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej