Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Autor
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Davies Norman (1939- )
(1)
Illg Jerzy (1950- )
(1)
Marzec Iwona
(1)
Tabakowska Elżbieta (1942- )
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
(3)
Davies, Norman (1939- )
(2)
Administracja
(1)
Banki
(1)
Barańczak, Stanisław (1946-2014)
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Brodski, Josif (1940-1996)
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarze
(1)
Edytorstwo
(1)
Heaney, Seamus (1939-2013)
(1)
Historiografia angielska
(1)
Historycy
(1)
Illg, Jerzy (1950- )
(1)
Kabaret polski
(1)
Kapuściński, Ryszard (1932-2007)
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kołakowski, Leszek (1927-2009)
(1)
Macierze
(1)
Maj, Bronisław (1953- )
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miasta
(1)
Miłosz, Czesław (1911-2004)
(1)
Nagroda Nobla
(1)
Pisarze
(1)
Pisarze polscy
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Public relations
(1)
Public relations w internecie
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Socjotechnika
(1)
Sponsoring
(1)
Szczeklik, Andrzej (1938-2012)
(1)
Szymborska, Wisława (1923-2012)
(1)
Służba zdrowia
(1)
Tischner, Józef (1931-2000)
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Woźniakowski, Jacek (1920-2012)
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: dzieło
NaGłos (czasopismo)
(1)
Powstanie'44
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa aut.: Norman Davies & Co.
1. Zbieranie materiałów; 2. Pisanie; 3. Światowe życie; 4. Między wydaniami: ani chwili odpoczynku; 5. Roger Moorhouse, Ilustracje; 6. Elżbieta Tabakowska, Tłumaczenie; 7. Anna Szulczyńska, Redakcja; 8. Witold Siemaszkiewicz, Projekt graficzny; 9. Karol Marzec, Iwona Marzec, Drukowanie; 10. Artur Mrozowski, Promocja; 11. Po wydaniu "Powstania '44".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-930 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Mój znak : o noblistach, kabaretach, przyjaźniach, książkach, kobietach / Jerzy Illg. - Kraków : Znak, 2009. - 474, [6] stron : ilustracje (w tym kolorowe), faksymila, fotografie, portrety ; 25 cm.
Dotyczy m.in. sanockiego poety Janusza Szubera.
Indeks.
Wspomnienia redaktora naczelnego Wydawnictwa Znak ujawniają kuksy wielu wydarzeń literackich i artystycznych ostatniego ćwierćwiecza, w których uczestniczył bądź je organizował. Jego zainteresowanie literaturą to pasja, dzięki której ma życie barwne, ciekawe i pełne zgoła niepapierowych przygód. Zasadniczym tematem tej opowieści są przyjaźnie z pisarzami. Jerzy Illg dowcipnie i ze swadą kreśli prywatne, serdeczne portrety Miłosza, Szymborskiej, Kapuścińskiego, Barańczaka, Heaneya, Brodskiego - tych spotkań, rozmów, wspólnych podróży, nocy pełnych whisky i poezji nie filmowały kamery, nie było przy niech dziennikarzy. Nietypowe podejście do pracy i poczucie humoru pozwoliły mu nie tylko być wydawcą Tischnera, Kołakowskiego i Daviesa, ale też wystawiać kabarety, robi ć filmy, wymyśleć niezwykłe promocje i... nieistniejące dzieła. Jego wspomnienia pokazują, że książki mogą być najważniejszą, najbardziej pasjonującą sprawą na świecie. [Znak, 2009]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-929-051A/Z-Illg J. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-93072 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-929 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-929 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-929 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej