Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(14)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(11)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Autor
Bonek Tomasz
(1)
Bruckman Amy S. (1965- )
(1)
Bulaszewska Małgorzata
(1)
Burgess Jean
(1)
Drnaso Nick (1989- )
(1)
Green Joshua
(1)
Kortas Weronika
(1)
Kurz Constanze
(1)
Majorek Marta
(1)
Miotk Anna
(1)
Nowak Jakub (politolog)
(1)
Piotr C
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Rieger Frank
(1)
Sadowski Michał (1982- )
(1)
Sepielak Paweł
(1)
Smaga Marta
(1)
Sparenberg Małgorzata
(1)
Tryl Fabian
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Wróbel Marcin (1977- )
(1)
Średniawa Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Społeczności internetowe
(14)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Internet
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Kobieta
(2)
Komunikacja internetowa
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Wiedza
(2)
YouTube
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agrobiznes
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Biblioteki
(1)
Blog
(1)
Blogerzy
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dane osobowe
(1)
E-wizerunek
(1)
Efektywność energetyczna
(1)
Europa 2020
(1)
Euroregiony
(1)
Facebook
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka morska
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informacja
(1)
Informatyka
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kapitał relacyjny przedsiębiorstwa
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Kształcenie
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Myślenie
(1)
Mężczyzna
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osoby zaginione
(1)
Politycy
(1)
Portale internetowe
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Projektowanie
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przetwarzanie w chmurze
(1)
Public relations
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Single (socjologia)
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Strony WWW
(1)
Sukces
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Terminologia
(1)
Tożsamość społeczna
(1)
Uczniowie
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wideoblog
(1)
Współdziałanie
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Zarządzanie
(1)
Łowiectwo
(1)
Życie seksualne
(1)
Temat: dzieło
Wikipedia
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Raport z badań
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Komiks
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [221]-230. Netogr. s. 230-232. Indeks.
Fenomen YouTube'a ; Polityka na YouTubie ; YouTube jako narzędzie marketingu wiralnego ; Edukacja na YouTubie ; Kobieca Tuba ; YouTube jako medium społecznościowe ; YouTube jako przestrzeń powstawania videomemów ; W kierunku kultury kreatywności. YouTube ; Telewizja vs. YouTube. W stronę ponowoczesnego audytorium?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102639 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pseudonim tłumacza w copyright, właściwie: Marcin Wróbel.
Tytuł oryginału: "Sabrina".
Kiedy Sabrina znika, pilot sił lotniczych USA zostaje wciągnięty w sieć przypuszczeń, szalonych domysłów i bezczelnych kłamstw. Pomimo okoliczności stawia się codziennie na służbę w sterylnej jednostce, która nie pomaga odciąć się od sytuacji na zewnątrz. Od tracącego zmysły Teddy’ego, kolegi z dawnych lat i jednocześnie chłopaka zaginionej. Od Sandry, siostry Sabriny, która w oczekiwaniu na jakiekolwiek wiadomości desperacko próbuje zabić czymś czas. Aż pewnego dnia w internecie pojawia się zapis z taśmy wideo. Od tej pory każdy miłośnik teorii spiskowych będzie miał swoją interpretację wydarzeń pasującą do jego wizji świata. „Sabrina”, pierwszy w historii komiks nominowany do prestiżowej nagrody Bookera, opisuje współczesny świat pozbawiony osobistych relacji i poczucia odpowiedzialności, gdzie związki obdarte są z intymności przez pulsujące komputerowe monitory. Dzieło Drnaso to swoisty akt oskarżenia, ale i próba refleksji nad rzeczywistością, w której rządzą fake newsy. [https://www.kultura.com.pl/blog/wpis/113/sabrina.html, dostęp 15.10.2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-82-91 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Media Cyfrowe)
Bibliogr. s. 191-206.
Znaczenie "You Tube" ; "You Tube" a media głównego nurtu ; Kultura popularna "You Tube" ; Społeczna sieć "You Tube" ; Polityka kulturalna "You Tube" ; Niepewna przyszłość "You Tube".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97484 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 270-273, netogr. s. 273-279.
Cz. 1. Nowa gospodarka ; Cz. 2. Nowe media ; Cz. 3. Nowy konsument ; Cz. 4. Nowa sprzedaż ; Cz. 5. Nowa komunikacja ; Cz. 6. Nowa narracja ; Cz. 7. Nowe treści ; Cz. 8. Nowe technologie ; Cz. 9. Nowa skuteczność.
Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Poznaj potencjał Nowego PR-u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki. [Wydaw. Słowa i Myśli, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104685 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów? Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak: - rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności, - marketing i PR w mediach społecznościowych, - reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl, - prowadzenie dobrego fanpage'a na Facebooku, - konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku, - sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich, - metody promocji w społecznościach profesjonalistów, - marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych, - prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach, - badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych, - zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku, - prawo autorskie a publikacje w internecie. To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery. [Wolters Kluwer Polska, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Datenfresser : wie Internetfirmen und Staat sich unsere persölichen Daten einverleiben und wie wir die Kontrolle darüber zurückerlangen", 2012.
Przedmowa do wydania polskiego: Pożeraczy danych ; Wstęp: Homo reticuli - człowiek w sieci ; 1. Narodziny waluty naszych czasów: Informacje jako paliwo dla Google, Facebooka & Co: Ile "za darmo" kosztuje naprawdę ; Waluta naszych czasów - informacja ; MyBelovedPet.com - od pomysłu do firmy start-up ; Profile użytkowników i ślady ciasteczek ; W kołowrotku chomika ; Dane - rezerwą finansową ; Obowiązki obywatelskie ; Wyjście ; Co pozostaje? - dane użytkowników ; 2. Przebiegłe maszyny: Algorytmy, punkty, grupy i przewidywanie zachowań ; Algorytmy ; Nowa gospodarka planowa ; Podstawa "przebiegłości" maszyn ; Scoring - ocena punktowa, czyli cyfrowy cień ; Człowiek - pomocnik maszyny ; Pytanie - odpowiedzią ; 3. Bez przebaczenia i bez zapomnienia: Jak działa cyfrowa pamięć ; Supermarkety danych ; Poduszki i karty kredytowe ; Dobrowolne ofiary w postaci danych ; Dane jako zakładnicy ; Ukrywanie zamiast usuwania ; Wirusowa willa Streisand ; Przyjaciele i "znajomi" z Facebooka ; Pamięć chmury obliczeniowej ; Curriculum vitae na podstawie osobistych danych ; 4. Czerpanie korzyści z danych: Kto propaguje "koniec sfery prywatnej" i kto na tym zyskuje ; Zachłanni prorocy ; Zuckerberg i góry danych ; Towarzysz naszego życia - przeglądarka Google ; Wszechwiedza Google ; Apple - cyfrowy projektant życia ; Microsoft - początek ery dinozaurów ; Koniec cyfrowej autonomii ; 5. Czy zawsze w masce na zakupy?: Znaczenie biometrii w przyszłości ; Podstęp i atrapa z lateksu ; Scenariusze z pogranicza: indywidualność oznacza rozpoznawalność ; Dyskryminacja i iluzja ; Biometria coraz powszechniej stosowana ; Gdzie koryto - tam świnie ; Systemy obserwujące nasze zachowanie ; Biometryczny strażnik ; Rozpoznawanie przyjaciół ; Co dziś nie funkcjonuje, jutro będzie normą ; 6. Wiemy, dokąd idziesz!: Miejsca, trasy i profile poruszania się w terenie ; Nie tylko telefon komórkowy ; Jak działają sieci telefonii komórkowej? ; Ustalanie pozycji telefonu komórkowego ; Perspektywy rozwoju telefonii komórkowej ; Wszechobecny towarzysz ; Nasza prywatność i bilłingi ; Węzły danych w pajęczynie ; Mapa na żywo - ślad naszego przemieszczania się ; Sami dajemy się namierzyć ; "Cichy SMS" ; Rejestr dostępów ; Foursquare & Co ; Namierzanie ; 7. Ja przecież nie mam nic do ukrycia!: Jakże fałszywy i arogancki frazes ; Decydowanie o życiu innych ; Pomyłka, która nosi nazwę "postprywatność" ; Dystopijna Holandia ; Wolność czy kontrola? ; Zarządzanie danymi w celu stworzenia iluzji bezpieczeństwa ; Metody służb bezpieczeństwa w policji ; Wiedza o ludziach to władza ; Granice indywidualności ; Na drodze do drobnego przestępstwa ; Kontrola nad informacjami a lekkomyślność ; Zaufanie i władza ; Strach i podporządkowanie ; 8. Dokąd zmierzamy?: Trzy dni w roku 2021: W kancelarii ; Wczesna jesień ; Strzał w dziesiątkę ; Rozwiązanie ; 9. Cyfrowe Ja: Praktyczne wskazówki, jak odzyskać cyfrową autonomię ; Zakres swobody ; Co zyskujemy, a co tracimy, udostępniając dane ; Słoniowa pamięć ; Przed kim chcę coś ukryć? ; Opór wobec podszeptów reklamy ; Zmyślone dane ; Nie zdradzajmy przyjaciół ; Pseudonimy ; Zachowaj spokój i działaj rozważnie ; Stworzyć własny cyfrowy cień ; Na rzecz lepszych przepisów i przejrzystego działania ; Przyszłość nie jest jeszcze przesądzona.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99728 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [241]-262. Indeks.
R. 1 ZAGADNIENIA TEORETYCZNE: 1. Nowe media jako przedmiot badań naukowych: Nowe media – definicje: Wybrane społeczne i komunikacyjne aspekty nowych mediów ; 2. Komunikowanie medialne i polityczne na przełomie tysiącleci: Systemy komunikowania masowego u progu XXI wieku ; Nowe komunikowanie polityczne: Aktywność obywateli w społeczeństwie informacyjnym ; Aktywność obywateli - aspekty teoretyczne ; Teorie społeczeństwa informacyjnego ; R. 2 DEBATA PUBLICZNA: 1. Debata i sfera publiczna - perspektywa teoretyczna: Definicje ; Nowe media w teorii sfery publicznej – wprowadzenie ; 2. Charakterystyka nowych mediów jako przestrzeni obywatelskiej debaty: Racjonalność ; Refleksyjność ; Nastawienie na dialog ; Szczerość ; 3. Nowe media jako poszerzenie sfery publicznej: Pola poszerzenia ; Nowy medialny ekosystem ; 4. Nowa sfera publiczna: ograniczenia: Dostęp ; Brak równości uczestników debaty ; Komercjalizacja ; Dezinformacja ; R. 3 MOBILIZACJA POLITYCZNA: 1. E-mobilizacja - perspektywa teoretyczna: Definicje i klasyfikacje ; Cechy e-mobilizacji ; 2. Podmioty e-mobilizacji: Organizacje społeczne i polityczne ; Nowe ruchy społeczne ; 3. Przejawy e-mobilizacji: Transnarodowe usieciowienie aktywizmu ; Glokalna e-mobilizacja ; Haktywizm ; R. 4 WYBORY: 1. Nowe media w demokratycznych wyborach: Perspektywa e-demokratyczna ; Perspektywa marketingowa ; 2. E-kampanie: Rozwój e-kampanii ; Kampania przełomu - amerykańska kampania 2004 roku ; 3. Kampania wyborcza 2008 roku w USA: "Pierwsza prawdziwa e-kampania" ; Zmiany wzorców komunikacji politycznej w kampanii 2008 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97011 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
# To o nas / Piotr C. - Gdynia : Wydawnictwo Novae Res, copyright 2018. - 410, [1] strona ; 21 cm.
On ma 30 lat. Życie mija mu na piciu piwa i graniu na konsoli. Pragnie kobiety, ale zamiast niej ma prawą rękę i darmowe serwisy porno. Do tego pracę, której nie lubi i uczucie, że zawiódł wszystkich. Ona ma 30 lat Jest samodzielna i piękna. Odnosi sukcesy zawodowe, ale według jej matki poniosła życiową klęskę, bo nie ma męża i dziecka. Nie chce już tłumaczyć, dlaczego jest sama. Urodzili się tego samego dnia. Mieszkają na tym samym osiedlu. Nigdy się nie poznali. To opowieść o miłości w czasach Tindera, Instagrama i Facebooka. Tragikomedia o szukaniu spełnienia w sieci, na ulicy i w klubie. Niepokojąca i drażniąca do bólu diagnoza współczesnych relacji. [Wydawnictwo Novae Res, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Między cyfrowymi tubylcami a imigrantami : retoryka polskiej blogosfery / Małgorzata Bulaszewska. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 389 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 375-382.
Współfinansowanie: Warszawska Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Bolesława Prusa
1. Założenia i definicje: Przyczyny podjęcia tematu badawczego ; Zastosowana metodologia ; 2. W głębinach blogosfery - rzecz o klasowości Sieci: Digital immigrants, digital natives - opozycyjność klas? ; Sieć narzędziem przemocy w rękach digital natives w stosunku do digital immigrants? ; Egalitaryzm Sieci ; 3. Kobieta dzisiaj - między stereotypami a aspiracjami: Stereotypy w postrzeganiu wizerunku kobiet ; Aspiracje - rzeczywista potrzeba czy przymus współczesności ; 4. Struktura wybranych blogów i vlogów: 1. Blog – charakterystyka ; 2. Blogerki digital immigrants, Krystyna Bałakier - Moda po ludzku, Jaga Janik - fashion50plus, Renata Jażdżyk (Renia Jaz) - Ven's Wife Style, Magdalena Pińska – Lamodalena, Anna Tomaszewska - ooch50, Małgorzata Trębacz-Piotrowska - Pinot Noir Fashion, Blogerki digital natives, Karolina Gliniecka - charlizemystery.com, Tamara Gonzalez Perea - Macademian Girl, Julia Kuczyńska - Maff ashion.pl, Jessica Mercedes Kirschner - Jemerced.com, Joanna Ryfk a - Szafa Sztywniary, Kasia Tusk - Make Life Easier, Eliza Wydrych-Strzelecka - Fashionelka.pl ; 2. Vlog – charakterystyka: Tamara Gonzalez Perea - Macademian Girl ; Magdalena Kanoniak (Radzka) – raaadzka ; Julia Kuczyńska (Maff ) - Maff ashion ; Jessica Mercedes Kirschner - Jessica Mercedes ; Eliza Wydrych-Strzelecka ; 5. Efektywność budowania sieci społecznych: 1. Wspólnotowość realizowana przez blogerki z grupy digital immigrants ; 2. Wspólnotowość realizowana przez blogerki z grupy digital natives ; 6. Komunikowanie w czasie pandemii: 1. Krystyna Bałakier - Moda po ludzku ; 2. Jaga Janik - fashion50plus, Moda nie pyta o wiek ; 3. Renata Jażdżyk - ven's wife style - by Renia Jaz ; 4. Magdalena Pińska – lamodalena ; 5. Anna Tomaszewska - ooch50 ; 6. Małgorzata Trębacz-Piotrowska - Point Noir ; 7. Karolina Gliniecka - charlizemistery.com ; Tamara Gonzalez Perea - macademiangirl.com ; 9. Julia Kuczyńska - Maff ashion.pl ; 10. Jessica Mercedes Kirschner - jemerced.com ; 11. Joanna Ryfk a - szafa sztywniary ; 12. Kasia Tusk - make life easier ; 13. Eliza Wydrych-Strzelecka - fashionelka.pl ; 14. Magdalena Kanoniak - Radzka radzi ; Wnioski, czyli jak mówią w Sieci?: 1. Wywiad z Krystyną Bałakier ; 2. Wywiad z Jagą Janik ; 3. Wywiad z Magdaleną Pińską, Wrocław ; 4. Wywiad z Anną Tomaszewską ; 5. Wywiad z Małgorzatą Trębacz-Piotrowską ; 6. Wywiad z Joanną Ryfką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110051 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rewolucja social media / [Michał Sadowski]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2013. - 214, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Na okładce: monitoring marki, social media roi, obsługa klienta online, wsparcie sprzedaży, social business, ochrona reputacji.
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym. Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów. Monitoring marki Social Media ROI Obsługa klienta online Wsparcie sprzedaży. Social Business Ochrona reputacji. [www.empik.com, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110511 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing polityczny w Internecie / Sergiusz Trzeciak. - Warszawa : Muza, 2010. - 175, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 164-171.
STRATEGIA KAMPANII WYBORCZEJ: Co to jest marketing polityczny ; Dlaczego w marketingu politycznym warto używać narzędzi oferowanych przez Internet ; Jak wyznaczyć cele kampanii wyborczej ; Jakie czynniki wpływają na wynik wyborczy ; Jak zidentyfikować swoich wyborców ; Jak określić tematy i hasła kampanii wyborczej oraz sformułować program wyborczy ; Jak określić środki niezbędne do realizacji strategii kampanii wyborczej ; Jak ustalić właściwą taktykę kampanii wyborczej ; Jak zaplanować kampanię wyborczą ; STRONA WWW: Jak wybrać i zarejestrować domenę internetową ; Jak przygotować koncepcję strony internetowej ; Jakie warunki powinna spełniać strona internetowa ; Jakie materiały powinny się znaleźć na stronie internetowej ; Jakie elementy powinna zawierać strona internetowa ; Jak wybrać właściwy system zarządzania treścią strony ; Jak dokonać wyboru firmy, która przygotuje stronę ; Jak pozycjonować stronę w Internecie i jak ją wypromować ; Jak reagować na antystrony ; SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE: Czym są społeczności internetowe Jak wykorzystać czat, listy dyskusyjne, fora dyskusyjne, wirtualne światy ; Jak blog może wpłynąć na naszą działalność polityczną ; Czym są serwisy społecznościowe i jakie wyróżniamy ich rodzaje ; Jakie działalnia można podejmować w ramach serwisów społecznościowych ; Jak wybrać właściwy serwis ; Jak stworzyć w serwisie społecznościowym profil i jak nim zarządzać ; Czym są systemy mądrego głosowania ; KOMUNIKACJA W INTERNECIE: Jak przygotować bazę danych ; Jakie zasady obowiązują w korespondencji elektronicznej ; Jak przygotować biuletyn internetowy ; Jak w kampanii wyborczej wykorzystać technologie mobilne ; Jaka forma reklamy internetowej jest najskuteczniejsza ; Co to jest marketing wirusowy i jak działa ; WIZERUNEK POLITYKA W INTERNECIE - KATALOG PRAKTYCZNYCH POMYSŁÓW: Polityk "swój człowiek" ; Polityk ekspert ; Polityk aktywny ; Polityk skuteczny ; Polityk wspierający obywateli ; Polityk słuchający wyborców ; Polityk wrażliwy ; Polityk bliski wyborcom ; Polityk dostępny dla wyborców ; Polityk przejrzysty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej błędna nazwa autorki, prawidłowa: Amy S. Bruckman.
Bibliografia, netografia na stronach [246]-263.
Tytuł oryginału: Should you believe Wikipedia? : online communities and the construction of knowledge. Na stronie tytułowej błędna nazwa autorki, prawidłowa: Amy S. Bruckman.
Internet stał się najważniejszym źródłem informacji dla znacznej części ludzkości. Społeczności internetowe - jak na przykład społeczność odpowiedzialna za tworzenie Wikipedii - stanowią kluczowe ogniwa współczesnego systemu kreacji i obiegu wiedzy. Jednak jak dużo wiemy o naturze i dynamice tych społeczności? Co sprawia, że możemy ufać efektom ich działalności - jeśli istotnie możemy im ufać? Czy Wikipedia i inne internetowe kompendia to wiarygodne źródła wiedzy, czy też powinniśmy je traktować z najwyższą ostrożnością? W tym przełomowym, interdyscyplinarnym studium Amy S. Bruckam dogłębnie rozważa te i pokrewne zagadnienia. Sięgając po ustalenia filozofii, socjologii, psychologii i medioznawstwa, autorka przystępnie wyjaśnia czym jest społeczność, co to jest wiedza, w jaki sposób Internet ułatwia tworzenie nowych rodzajów społeczności, a także jak wiedza jest kształtowana poprzez współpracę i konwersację online. Porusza przy tym zagadnienie tworzenia tożsamości w Internecie i jej wpływu na nasze interakcje w cyfrowym świecie oraz stara się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego w sieci występuje tak wiele niepożądanych zachowań i co możemy z tym zrobić. W dzisiejszych realiach głębokiego kryzysu zaufania, a jednocześnie coraz silniejszej zależności od Internetu jako najważniejszego medium informacyjnego, Czy można ufać Wikipedii to obowiązkowa lektura dla wszystkich fanów wiedzy i współczesności. [Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111918 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 259-[276]. Spis ilustracji, spis wykresów, spis tabel. Kwestionariusze ankiet.
Wstęp ; Czytelnictwo w Polsce w dobie cyfrowej ; Cele badawcze, podstawowe założenia i zastosowana metodologia ; Badania użytkowników Facebooka na świecie i w Polsce. Przegląd piśmiennictwa ; Konstrukcja książki ; I. Charakterystyka serwisu Facebook: 1. Powstanie i rozwój serwisu ; 2. Opis działania produktów Facebooka ; 3. Media społeczne czy społecznościowe – problemy z nazewnictwem ; II. Metodologia badań internetowych: 1. Metody prowadzenia badań w Internecie: Internet jako narzędzie do badań ; Internet jako zbiór danych do badań ; Internet jako przedmiot badań ; 2. Metody badań UX a analiza użyteczności: Metody badań UX ; Badania użyteczności ; 3. Metodologia badań własnych: Etapy prowadzonych badań: Etap pierwszy. Ankieta ; Etap drugi. Netnografia ; Etap trzeci. Opracowanie obszarów i kryteriów oceny użyteczności ; Etap czwarty. Ocena użyteczności stron ; Etap piąty. Porównanie wyników analizy stron czytelniczych i stron bibliotek oraz badania netnograficznego ; III. Badanie polskiej społeczności czytelniczej na Facebooku: 1. Wyniki badań ankietowych ; 2. Wyniki badań netnograficznych ; 3. Podsumowanie ; IV. Użyteczność polskich książkowych stron i grup na Facebooku: 1. Badanie i ocena użyteczności wybranych polskich stron czytelniczych na Facebooku: Analiza treści i zaangażowania ; Rodzaje postów ; Reakcje na publikacje (ocena poziomu popularności) ; Recenzje/oceny strony ; Zaangażowanie w społeczność ; Przygotowanie poszczególnych stron dla użytkowników: Nazwa strony: Nazwa użytkownika ; Opis ; Informacje ; Dodatki ; Identyfikacja ; 2. Badanie i ocena użyteczności wybranych polskich stron bibliotek na Facebooku: Analiza treści i zaangażowania ; Rodzaje postów ; Reakcje na publikacje (ocena poziomu popularności) ; Recenzje/oceny strony ; Zaangażowanie w społeczność ; Przygotowanie poszczególnych stron dla użytkowników ; Nazwa strony ; Nazwa użytkownika ; Opis ; Informacje ; Dodatki ; Identyfikacja ; Porównanie wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113415 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
Dotyczy m.in. województwa podkarpackiego, powiatu przemyskiego.
Bibliografia przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Spis treści także w języku angielskim i rosyjskim.
Trzy artykuły w języku angielskim.
Streszczenie w języku angielskim, polskim przy artykułach.
Michał Gabriel Woźniak - Jeszcze raz o potrzebie modernizacji kapitału ludzkiego ; Elżbieta Skrzypek - Bariery dzielenia się wiedzą w organizacji w warunkach społeczeństwa informacyjnego ; Andrzej Limański, Ireneusz Drabik - Powiązania sieciowe przedsiębiorstw na rynkach zaawansowanych technologii ; Andrzej M. J. Skulimowski - Perspektywy rozwoju wybranych technologii społeczeństwa informacyjnego do roku 2025 ; Adam Czerwiński - Wartość informacji w systemie informacyjnym w ocenie jej jakości ; Franciszek Grabowski, Justyna Stasieńko - Termodynamika rozprzestrzeniania się informacji i wiedzy ; Marianna Greta, Ewa Tomczak-Woźniak - Euroregiony a cyfryzacja ; Adrianna Mastalerz-Kodzis, Ewa Pośpiech - Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania rozwoju społeczeństwa informacyjnego krajów Unii Europejskiej ; Beata Kasprzyk, Jolanta Wojnar - Szanse realizacji strategii Europa 2020 w aspekcie poziomu edukacji w Polsce ; Roman Chorób - Aspekty metodologiczne analizy klastrów ze szczególnym uwzględnieniem sektora agrobiznesu ; Mariusz Hofman - Modelowanie uwarunkowań sukcesu przedsiębiorstw zorientowanych projektowo ; Agnieszka Piasecka - Kapitał relacyjny jako element kapitału intelektualnego szkoły wyższej w warunkach GOW ; Piotr Adamczewski - Trzecia platforma ICT w transformacji cyfrowej organizacji inteligentnych ; Dariusz Put - Projektowanie systemów integracyjnych w oparciu o współdzieloną ontologię ; Grzegorz Podgórski - Bezpieczeństwo informacji w modelu BYOD ; Piotr Filipkowski - Technologie Społeczeństwa Informacyjnego ; Zygmunt Mazur, Hanna Mazur, Teresa Mendyk-Krajewska - Ocena jakości platform e-usług publicznych ; Malwina Popiołek - Indywidualne zarządzanie prywatnością w serwisach społecznościowych - zarys problemu w kontekście rozważań dotyczących społeczeństwa informacyjnego ; Joanna Papińska-Kacperek, Krystyna Polańska - The presence of public institutions in social networks ; Damian Dziembek - Cloud Computing - stan obecny i perspektywy rozwoju w Polsce ; Anna Pamuła - Edukacja na rzecz efektywności energetycznej - przegląd wybranych programów ; Przemysław Polak - Problemy kultury języka informatyki na przykładzie wybranego zagadnienia terminologicznego ; Jolanta Sala, Halina Tańska - Wybrane inicjatywy wspierające rozwój i ich koszty na przykładzie regionów gospodarki morskiej ; Ewa Pośpiech, Adrianna Mastalerz-Kodzis - Analiza przestrzenna rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce ; Jolanta Wojnar - Application of the utility function to assess the diversity of voivodships in terms of degree of use of information technologies in Poland ; Beata Kasprzyk - E-administration digital services in Poland ; Sławomir Wilk - Rozwój elektronicznej administracji w województwie podkarpackim w perspektywie finansowej 2007-2013 ; Kamila Jaroch, Mieczysław Jan Król - Znaczenie Internetu w życiu młodzieży ze szkół powiatu przemyskiego (analiza na podstawie wyników z sondażowego badania ankietowego) ; Jan Madej, Michał Widlak - E-usługi w wybranych gminach województwa małopolskiego ; Magdalena Gorzelany-Dziadkowiec - Otoczenie technologiczne a budowanie organizacji opartej na wiedzy (na przykładzie gminy Myślenice) ; Marcin Wyskwarski - Kokpit menedżerski w małym przedsiębiorstwie ; Marek Matulewski - IT w gospodarce łowieckiej - wybrane aspekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.53 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej