Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(16)
Forma i typ
Książki
(14)
Poradniki i przewodniki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
wypożyczone
(6)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(7)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(10)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Autor
Brett Regina (1956- )
(2)
Siara Olga
(2)
Chodorek Michał
(1)
Covey McKinlee
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czajkowska Anna (1970- )
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Działowy Tomasz (1994- )
(1)
Ellis Sarah (coach)
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Gospodarek Tadeusz (1924-2010)
(1)
Jamrozik Iwona
(1)
Jednaka Maria
(1)
Jeżewska Joanna (1965- )
(1)
Judd Gary T
(1)
Kasperson David
(1)
Kondō Marie
(1)
Kotarski Radosław (1986- )
(1)
Kowalska Dorota (dziennikarka)
(1)
Kuzin Maria (1960- )
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Myjak Teresa
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sarapata Adam (1921-1999)
(1)
Sieduszewski Marcin
(1)
Sokolińska Joanna
(1)
Sonenshein Scott
(1)
Tupper Helen
(1)
Walat Wojciech (1963- )
(1)
Woźniak Marian (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(8)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Satysfakcja zawodowa
(16)
Praca
(8)
Motywacja pracy
(3)
Nauczyciele
(3)
Sukces
(3)
Chrześcijaństwo
(2)
Humanizacja pracy
(2)
Produktywność pracy
(2)
Samorealizacja
(2)
Sens życia
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Szkolnictwo
(2)
Wiara
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Autorytet
(1)
Badania ilościowe
(1)
Decyzje
(1)
E-wizerunek
(1)
Etos
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Konflikt
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kędzierzyn-Koźle (woj. opolskie)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczanie
(1)
Organizacja pracy
(1)
Polityka oświatowa
(1)
Postawy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo państwowe
(1)
Przemysł
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Psychologia pracy
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Stres zawodowy
(1)
Styl kierowania
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Tożsamość zawodowa
(1)
Uczniowie
(1)
Wartość
(1)
Zachowanie
(1)
Zakłady Azotowe Kędzierzyn
(1)
Zarządzanie
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zdolności
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Poradnik
(7)
Reportaż
(2)
Antologia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Publikacja pokonkursowa
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(2)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
16 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Praca zawodowa jako wartość w życiu jednostki / D. Dobrowolska ; Zadowolenie i niezadowolenie a wyniki pracy / J. Reykowski ; Uwagi na temat problemu zadowolenia z pracy / S. Mika ; Psychologiczne problemy badań nad zadowoleniem z pracy / K. Obuchowski ; Niektóre metody badań nad zadowoleniem z pracy / A. Serapata ; Alienacja a problemy krytyki społecznych stosunków pracy / A. Jasińska ; Teoria potrzeb Maslowa w sytuacji pracy (Na marginesie książki G. Huizing pt. "Maslow' s need hierarchy in the work situation") ; Zaspokajanie wyższych potrzeb podwładnych jako cel i umiejętność przełożonego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-32557 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inaczej : jak pracować mniej, ale lepiej i przyjemniej / Radek Kotarski. - Warszawa : Altenberg, 2020. - 333, [2] strony, [1] karta luzem : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 277-[332].
WSTĘP: Porządna książka tego typu powinna zawierać słowo wstępu, abyśmy mogli umówić się na kilka spraw, w związku z zabraniem się przez ciebie za jej lekturę. Poznasz tu również najbardziej efektywny sposób korzystania z INACZEJ ; RADEK, ALE O CO CI W OGÓLE CHODZI?: Co?! Drugi wstęp?! Nie do końca! Nie mogłem się powstrzymać, aby nie napisać chociaż paru słów na temat niebezpieczeństw związanych z niewłaściwym podejściem do kwestii pracy. Żeby potem nie było, że nie ostrzegałem! ; PSEUDOCOACHING, CZYLI… JESTEŚ ZWYCIĘZCĄ!: Z działalności niektórych guru sukcesu można żartować bez końca, ale problem jest poważniejszy, niż może nam się wydawać. Stosowanie niesprawdzonych naukowo metod ogarniania siebie w pracy może drastycznie (negatywnie!) wpłynąć na nasze życie ; MOTYWACJA: Temat motywacji wydaje się dość prosty, bo można powiedzieć, że albo nam się chce, albo nie. Jednak mamy tu do czynienia z jednym z najbardziej skomplikowanych – i jednocześnie najbadziej interesujących – mechanizmów natury ; ROKRASTYNACJA: Jeśli odwlekasz niektóre sprawy bez końca, a zamiast tego zajmujesz się wszystkim innym, byleby tylko nie zabrać się za pracę, rozdział o prokrastynacji może przyjść ci z pomocą. Dzięki niemu odkryjesz własne źródła występowania tego fascynującego zjawiska ; CELE: Wokół zagadnienia wyznaczania sobie celów narosło tak wiele mitów, że przyszedł czas na uporządkowanie wiedzy na ten temat. Z tego rozdziału dowiesz się również, co pomaga, a co przeszkadza w skutecznym realizowaniu wszelkich planów, założeń i zamiarów ; SYSTEM: Nie mogliśmy przejść obojętnie wokół zjawiska, które weszło na salony badań ludzkiej produktywności z siłą huraganu! Okazuje się bowiem, że istnieją inne sposoby na osiąganie w pracy zarówno dobrych wyników, jak i satysfakcji z niej, niż wydawało nam się do tej pory ; WYCZUCIE CZASU: Aby sprawnie ogarniać własną pracę, dobrze jest sobie zadać kilka pytań. Na przykład DLACZEGO coś chcesz osiągnąć, JAK się za to zabierzesz, a także CZEGO przydałoby się unikać. Nie mniej istotne okazuje się to, KIEDY zamierzasz się za to zabrać ; DZIAŁANIE: Czas zamienić dobrze przygotowany teoretyczny grunt pod pracę na codzienne działanie. W tym rozdziale sprawdzimy najlepsze sposoby na planowanie i realizowanie zadań, tak aby na koniec dnia pójść spać z poczuciem dobrze spełnionego obowiązku ; RELAKS: Dla dobrych wyników w pracy znaczenie mają nie tylko momenty, w których działamy z pełnym zaangażowaniem. Równie istotne mogą być chwile, gdy nie robimy… niczego. Poszukamy więc najlepszych sposobów na „zarządzanie własną energią”, czyli wyznaczanie przerw w codziennej bieganinie ; ROZPRASZACZE: Żyjemy w czasach, w których blok reklamowy w telewizji zapewnia więcej wrażeń niż miesiąc przebywania na dziewiętnastowiecznej wsi. Nie ma się więc co dziwić, że o naszą uwagę walczą tuziny rozpraszaczy. Czas skutecznie się z nimi rozprawić ; IMPONDERABILIA: Są sprawy niemal nieuchwytne, trudne do zmierzenia, ale mające potężny wpływ na naszą sytuację życiową. Przyjęło się nazywać je przy użyciu łacińskiego słowa „imponderabilia”. W ostatnim rozdziale sprawdzimy, które z nich oddziałują na naszą pracę, i poznamy metody wykorzystania ich na własną korzyść ; EPILOG: Czym byłoby spotkanie z wiernymi bez ogłoszeń duszpasterskich i końcowego błogosławieństwa? Znajdziesz je w epilogu razem z niezwykle ważnym zaleceniem - koniecznością monitorowania własnych postępów i wyciągania na tej podstawie wniosków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111308 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "God is always hiring. 50 lessons for finding fulfilling work" 2014.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
To książka dla tych, którzy przestali kochać to, co robią. I dla tych, którzy kochają swoją pracę, ale pragną odnaleźć głębszy sens także poza pracą także w innych sferach życia. Dla tych, którzy są bezrobotni, wykonują pracę poniżej swoich kwalifikacji albo czują się nieszczęśliwi w życiu zawodowym. Dla tych, którzy zeszli z obranej niegdyś drogi, chwilowo albo bezpowrotnie. Dla tych, którzy dopiero rozpoczynają karierę zawodową i chcą się dowiedzieć, jak zapisać tę czystą kartę. Dla tych, którzy przeszli na emeryturę albo nie mogą już dłużej pracować, a pragną wieść pełniejsze życie. Dla tych, którzy kochają swoją pracę tak bardzo, że chcą zainspirować innych i pomóc im odnaleźć życiową pasję. Dla tych, którzy - jak ja - czuli się kiedyś zagubieni w życiu i kluczyli krętą ścieżką, dopóki ta nie zaprowadziła ich w idealne miejsce. Wierzę, że każdy z nas ma takie miejsce. Musimy je tylko odszukać. Albo odprężyć się i pozwolić, żeby to ono odszukało nas. - REGINA BRETT. [Insignis, 2014]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-82-92 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-82-92 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.17-82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Joy at work : organizing your professional life" 2020.
Najnowsza książka autorki kultowej "Magii sprzątania". Japońska guru porządkowania teraz postanawia uprzątnąć bałagan nie tylko w naszych domach, ale również w pracy i naszym podejściu do niej. Pokazuje, jak doprowadzić do porządku biura i gabinety, a także dane cyfrowe, sieci kontaktów, czas pracy, podejmowanie decyzji i organizowanie zebrań, niematerialne aspekty działalności zawodowej. Praktyczne wskazówki Scotta Sonensheina - psychologa organizacji oraz wykładowcę biznesu, którego Marie Kondo zaprosiła do współpracy - pomagają natomiast zorganizować życie zawodowe, osiągać sukcesy w pracy oraz zyskiwać motywację i zapał do budowania życia, jakiego się pragnie i - oczywiście - czerpać z tego radość. [Muza, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111361 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Nie narzekaj! : pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy / Jon Gordon ; [przekład Aleksandra Samson-Banasik]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 1 płyta audio CD (2 godz. 44 min 22 sek.) : digital, stereo. ; 12 cm.
Czas trwania: 2 godz. 44 min. 22 s.
Tytuł oryginału: "The no complaining rule : positive ways to deal with negativity at work" 2008.
Czyta Robert Michalak.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Nagranie w formacie mp3.
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle - z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań. [MT Biznes, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/991/159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2345 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Tytuł oryginału: "God is always hiring" 2014.
Czyta Joanna Jeżewska.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Nagranie w formacie mp3.
Trzecia książka Reginy Brett, autorki bestsellerów "Bóg nigdy nie mruga", "Jesteś cudem" i "Kochaj". To książka dla tych, którzy przestali kochać to, co robią. I dla tych, którzy kochają swoją pracę, ale pragną odnaleźć głębszy sens także w innych sferach życia. Dla tych, którzy są bezrobotni, wykonują pracę poniżej swoich kwalifikacji albo czują się nieszczęśliwi w życiu zawodowym. Dla tych, którzy zeszli z obranej niegdyś drogi, chwilowo albo bezpowrotnie. Dla tych, którzy dopiero zaczynają karierę zawodową i chcą się dowiedzieć jak zapisać czystą kartę. Dla tych, którzy przeszli na emeryturę albo nie mogą juz dłużej pracować, a pragną wieść pełniejsze życie. Dla tych, którzy kochają swoją pracę tak bardzo, że chcą zainspirować innych i pomóc im odnaleźć życiową pasję. Dla tych, którzy - jak ja - czuli się kiedyś zagubieni w życiu i kluczyli krętą ścieżką, dopóki ta nie zaprowadziła ich w idealne miejsce. Wierzę, że każdy z nas ma takie miejsce. Musimy je tylko odszukać. Albo odprężyć się i pozwolić, żeby to ono odszukało nas. [Insignis Media, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-KM/887/82-92 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The squiggly career : ditch the ladder, discover opportunity, design your career. Na okładce: 5 umiejętności, których potrzebujesz, aby odnieść sukces" 2020.
ZAPROJEKTUJ KARIERĘ SWOICH MARZEŃ Wyłączasz budzik. Pijesz kawę. Ubierasz się i jedziesz do biura lub, jeszcze w piżamie, włączasz laptopa. Albo leżysz w łóżku, patrząc w sufit i zastanawiając się, dlaczego nie spełniasz się w swojej pracy. Mamy dla ciebie dobrą wiadomość. Praca na całe życie, pięcie się po szczeblach kariery, toksyczny wyścig szczurów – to wszystko należy już do przeszłości. Żyjemy w świecie, w którym częste i płynne zmienianie ról, branż czy lokalizacji staje się normą. Ta nowa rzeczywistość może być stresująca i przytłaczająca, ale jeśli wiesz, jak się w niej poruszać, okazuje się pełna możliwości, wolności i sensu. Jednak aby w pełni skorzystać z wolności, jaką oferuje nam współczesny rynek pracy, każdy z nas musi najpierw odpowiedzieć sobie na kilka ważnych pytań: Jakie są moje mocne strony? Co jest dla mnie ważne w życiu? Co mnie napędza i motywuje? Gdzie chcę się znaleźć w przyszłości? Bez względu na to, na jakim etapie swojej drogi zawodowej jesteś, dzięki temu poradnikowi: rozpoznasz i zaczniesz używać swoich mocnych stron, zdefiniujesz wartości, które cię motywują, zyskasz pewność siebie, zbudujesz lepsze sieci kontaktów, dowiesz się, jak wykorzystać swoje możliwości. Praca marzeń. Stwórz karierę, którą pokochasz to karierowe antidotum na bolączki każdego, kto się zastanawia, dlaczego aktualna praca nie daje mu szczęścia, oraz wszystkich, którzy chcą olać wyścig szczurów i zaprojektować swoją przyszłość, lecz nie wiedzą, od czego zacząć. Nadaj kierunek swojemu rozwojowi zawodowemu i odkryj pełnię swojego potencjału. Weź długopis w dłoń i DOSŁOWNIE zaprojektuj karierę swoich marzeń! [www.azymut.pl, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331.108 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111060 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Belfrzy / Dorota Kowalska. - Warszawa : Wielka Litera, copyright 2019. - 238 stron ; 21 cm.
Na okładce: Polska szkoła w stanie krytycznym.
Zawiera zbiór wywiadów z nauczycielami.
Tę książkę powinien przeczytać każdy w tym kraju - w końcu taka nasza przyszłość, jaka edukacja naszych dzieci! Kiedy Polskę sparaliżował strajk nauczycieli, z jednej strony pojawiły się głosy, że nauczyciele nie powinni oczekiwać więcej, bo ich praca nie jest tak wymagająca, mają luksusowe dwa miesiące wakacji, a dzieci i tak uczą się dopiero na korepetycjach. Z drugiej strony zaczęto głośno mówić o tym, że polski program edukacji jest daleko w tyle za innymi krajami europejskimi, że niskie zarobki sprawiają, że do zawodu trafiają osoby z przypadku, a jakakolwiek inicjatywa ze strony nauczycieli z pasją rozbija się o brak pieniędzy i niekończący się proces reform. Co szwankuje w polskiej edukacji, że polskie uczelnie wyższe są tak daleko w światowych rankingach, a szkoła jest uciążliwym koszmarem dla uczniów, nauczycieli i rodziców. Ponoć nauczyciel ma być intelektualnym autorytetem dla swoich uczniów, ale czy rzeczywiście nim jest? [www.azymut.pl, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-reportaż (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [325]-342. Indeks.
Stephen M.R. Covey uczynił dziełem swojego życia zrozumienie, czym jest zaufanie w przywództwie i w organizacjach. W swojej najnowszej i najbardziej transformacyjnej książce Ufaj i inspiruj przekonująco argumentuje, że choć świat zmienił się drastycznie, to nasz styl przywództwa nie. Większość organizacji, zespołów, szkół i rodzin nadal działa w modelu zakorzenionym w dowodzeniu i kontrolowaniu, skupiając się na władzy wynikającej ze stanowiska, sztywnego przestrzegania reguł i z hierarchii. Jednak ze względu na ewoluujący profil demograficzny siły roboczej, zmieniający się charakter pracy i możliwości wyboru, które teraz mamy w zakresie miejsca i sposobu pracy, stare podejście do przywództwa jest zarówno przebrzmiałe, jak i nieodpowiednie. Rozwiązanie Coveya choć proste, jest śmiałe: przejście od starego modelu dowodza?co-kontroluja?cego do nowego stylu przywództwa - ufaja?co-inspiruja?cego. Zaufanie oraz inspirowanie wynikają z przekonania, że ludzie są kreatywni, skłonni do współpracy i mają potencjał. Podejście ufaja?co-inspiruja?ce zmienia model przywództwa - przenosi akcent z zarządzania ludźmi na przewodzenie im, ze stanowiska na wpływ, z kontroli na zaufanie, z motywacji na inspirację. Zamiast nadzorować albo mikrozarza?dzac?, liderzy wykorzystują moc samorządności. Zamiast zwykłego posłuszeństwa uzyskują szczere zaangażowanie wraz z całą pasją i kreatywnością, które mu towarzyszą. Skutkuje to takim poziomem przynależności, współpracy, innowacyjności i w ostatecznym rozrachunku wyników, jakiego dowodzenie i kontrolowanie - nawet najbardziej zaawansowane, wyrafinowane i oświecone - po prostu nie są w stanie wytworzyć. Taki lider inspiruje ludzi, aby stali się lepszą wersją samych siebie i pracowali najlepiej, jak potrafią. [Wydawnictwo Studio Emka, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113178 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia - Teoria Badania)
Bibliografia, netografia na stronach 194-211. Indeksy.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS.
I. PSYCHOLOGIA POZYTYWNA I JEJ WPŁYW NA PSYCHOLOGIĘ PRACY I ORGANIZACJI ; II. DOBROSTAN JAKO POJĘCIE OGÓLNE DOTYCZĄCE RÓŻNYCH OBSZARÓW ŻYCIA: 1. Dobrostan osobisty, społeczny i zawodowy ; 2. Koncepcja hedonistyczna i eudajmonistyczna dobrostanu – przyjemne i wartościowe życie ; 3. Sens rozróżnienia perspektywy hedonistycznej i eudajmonistycznej ; 4. Dobrostan i złe samopoczucie ; III. DOBROSTAN W PRACY - STAN WIEDZY AKTUALNEJ: 1. Hedonistyczny dobrostan w pracy i organizacji: Emocje w sytuacji pracy ; Satysfakcja z pracy ; 2. Eudajmonistyczny dobrostan w pracy: Zaangażowanie w pracę ; Flow w pracy ; Pasja w pracy ; Poczucie powołania w pracy ; Praca jako wartość centralna w życiu człowieka ; Wartości realizowane w pracy ; Sens pracy ; IV. BUDOWANIE POZYTYWNEJ ORGANIZACJI POPRZEZ NADAWANIE SENSU PRACY: 1. Praktyki organizacyjne a odczuwanie sensu pracy przez pracowników ; 2. Przyczyny dobrostanu w pracy - w szerokim kontekście dopasowania do pracy i organizacji ; V. KWESTIONARIUSZ EUDAJMONISTYCZNEGO DOBROSTANU W MIEJSCU PRACY: 1. Założenia teoretyczne kwestionariusza ; 2. Konstrukcja narzędzia do pomiaru dobrostanu w miejscu pracy: Badania konstrukcyjne Kwestionariusza Dobrostanu w Miejscu Pracy ; Definicje skal Kwestionariusza Dobrostanu w Miejscu Pracy ; Analiza konfirmacyjna struktury Kwestionariusza Dobrostanu w Miejscu Pracy ; Stabilność pomiaru Kwestionariuszem Dobrostanu w Miejscu Pracy ; 3. Profile dobrostanu w pracy ; VI. WERYFIKACJA KONCEPTUALNEGO MODELU RELACJI EUDAJMONISTYCZNEGO DOBROSTANU ZAWODOWEGO Z INNYMI TYPAMI DOBROSTANU: 1. Relacja hedonistycznego i eudajmonistycznego dobrostanu w pracy: Badanie 1 - eudajmonistyczny i hedonistyczny (satysfakcja z pracy) dobrostan w pracy ; Badanie 2 - eudajmonistyczny i hedonistyczny (afekt)dobrostan w pracy ; Empiryczny model zależności różnych typów dobrostanu w sytuacji pracy ; 2. Relacja dobrostanu w miejscu pracy do dobrostanu osobistego i społecznego: Badanie 3 - dobrostan w pracy i w życiu w perspektywie hedonistycznej ; Badanie 4 - eudajmonistyczny dobrostan w pracy i w życiu ; Badanie 5 - dobrostan w pracy i w życiu w mieszanej perspektywie ; Badanie 5a - hedonistyczny dobrostan osobisty i eudajmonistyczny dobrostan w pracy ; Badanie 5b - eudajmonistyczny dobrostan osobisty hedonistyczny dobrostan w pracy ; Badanie 6 - dobrostan w pracy i dobrostan społeczny w perspektywie eudajmonistycznej ; Empiryczny model zależności eudajmonistycznych miar dobrostanu w różnych obszarach funkcjonowania człowieka ; Empiryczny model zależności dobrostanu zawodowego (eudajmonistycznego i hedonistycznego) z dobrostanem w innych obszarach funkcjonowania człowieka ; 7. PODSUMOWANIE - ROLA PSYCHOLOGICZNEGO DOBROSTANU U PRACOWNIKÓW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105287 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauczyciele : wielki zawód / Joanna Sokolińska. - Warszawa : Wydawnictwo RM, © 2023. - 221, [3] strony ; 21 cm.
Bibliografia na stronie [223].
Jak zostaje się nauczycielem w Polsce? Ile tak naprawdę zarabia nauczyciel i jak długo trwają wakacje? Czy wszyscy rodzice są roszczeniowi, a dzieci rozwydrzone? Kto nie szanuje „belfrów” i kim są dla systemu szkolnictwa? Czym różni się praca w szkole państwowej i prywatnej? I o co chodzi z tą Finlandią? Na te i wiele innych niełatwych pytań odpowiadają sami nauczyciele. Autorka przeprowadziła kilkadziesiąt rozmów z przedstawicielami tej profesji, którzy bez ogródek opowiadają o swojej drodze zawodowej i doświadczeniach. Mówią, co trzyma ich w pracy i wzbudza nadzieję, a co pozbawia ich złudzeń i skłania do odejścia. To szczera i bezkompromisowa opowieść o polskim systemie nauczania, z którą każdy może skonfrontować własne wyobrażenia. [Wydawnictwo RM, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-37 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Blaski i cienie autorytetu pedagoga : pamiętniki nauczycieli / redakcja Maria Kuzin, Wojciech Walat. - Wydanie 2. uzupełnione. - Rzeszów : Uniwersytet Rzeszowski ; Sanok : Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku, 2020. - 307 stron : faksymilia kolorowe, fotografie (głównie kolorowe) ; 23 cm.
Pod koniec 2019 roku przyszedł czas podsumowania 2. edycji ogólnopolskiego konkursu pn. "Blaski i cienie autorytetu pedagoga. Pamiętniki nauczycieli". Na konkurs zgłoszono 13 prac, wśród nich, w większości, teksty autorstwa dojrzałych nauczycieli - z wieloletnim stażem, czynnych zawodowo, jak i tych, którzy odeszli już na emeryturę. Swoją refleksją podzielili się również młodsi nauczyciele, z kilkuletnim doświadczeniem. Autorzy wspomnień to: poloniści, nauczyciele fizyki, muzyki, nauczania wczesnoszkolnego, a także opiekunka w żłobku. W niniejszym przekroju znaleźli się nauczyciele dyplomowani, kontraktowi, stażyści. Prace przysłane zostały głównie z Podkarpacia, ale także z zachodniej Polski - województwa poznańskiego. Maria Kuzin
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-12305, R-11397 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 129-136.
Streszcz. ang.
I. Geneza psychologii zarządzania ; II. Inteligencja emocjonalna jako źródło zachowań pracowników ; III. Cechy menedżera XXI wieku ; IV. Konflikt - szansa czy zagrożenie dla organizacji ; V. Proces podejmowania decyzji ; VI. Współczesne podejście do innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104675 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdolny do wszystkiego / Tomasz Działowy. - Warszawa : Altenberg, 2019. - 231, [7] stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [235-238].
1. Wszystko jest zasobem ; 2. Rozbijaj na czynniki pierwsze ; 3. Regulamin i polityka prywatności ; 4. Zdrowa sieć kontaktów ; 5. Research albo śmierć ; 6. Nauka wyciągania wniosków ; 7. Twoje życie w Google Analytics ; 8. User experience ; 9. Front-end i 50 milisekund ; 10. Ty w oczach innych ; 11. 7 sposobów na poprawę wizerunku ; 12. Efekt aureoli ; 13. Prawda na Instagramie.
Jak pracować mniej, lepiej i przyjemniej, dowiedzieć się możesz, drogi Czytelniku, z książki Inaczej Radka Kotarskiego. Czym zatem różni się pozycja autorstwa Gimpera? To proste. Ona nie tyle próbuje Cię przekonać, że jesteś ZDOLNY DO WSZYSTKIEGO, ale udowadnia, że tak w rzeczywistości jest. I tylko od Cebie zależy, czy mając pod ręką tak niewyobrażalne narzędzie, jakim jest Internet, będziesz umiał (i chciał), z niego skorzystać. Internet to bowiem prawdziwa kopalnia darmowej wiedzy i umiejętności, ale jednocześnie studnia bez dna, a niekiedy i niezbyt czysta stajnia. Dlatego potrzebny Ci dobry przewodnik. A czy może być lepszy niż ten, kto wykorzystał zasoby Internetu, by osiągnąć sukces? [Altenberg, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111314 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [303]-314.
ZACHOWANIA JEDNOSTKI W ORGANIZACJI W KONTEKŚCIE WSPÓŁCZESNYCH WYZWAŃ RYNKU PRACY: Istota zachowań człowieka w organizacji ; Ekonomiczno-społeczne czynniki wpływające na postępowanie człowieka ; Psychologiczne uwarunkowania zachowań człowieka w organizacji ; Relacje przełożony - podwładny w kontekście zachowań w organizacji ; FORMY ZATRUDNIENIA STOSOWANE W ORGANIZACJACH: Rola pracy w życiu człowieka ; Ewolucja koncepcji zatrudnienia w organizacji ; Prawne aspekty podstaw zatrudnienia ; Klasyfikacja form zatrudnienia ; ANALIZA WPŁYWU FORMY ZATRUDNIENIA NA WYBRANE ELEMENTY ZACHOWANIA JEDNOSTKI W ORGANIZACJI NA PRZYKŁADZIE BADAŃ WŁASNYCH: Praktyczne aspekty badań własnych ; Charakterystyka badanych organizacji i respondentów ; Stosowane formy zatrudnienia ; Forma zatrudnienia i inne kwestie personalne w opinii respondentów ; Forma zatrudnienia a motywacja do pracy ; Forma zatrudnienia a satysfakcja z pracy ; Forma zatrudnienia a lojalność wobec firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96815 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Zadowolenie z pracy jako czynnik integracji II. Stosunki społeczne III.Konflikty w zakładzie IV. Informacja zakładowa V. Czytelnictwo "Trybuny Kędzierzyńskich Azotów" VI. Aktywność społeczno-polityczna i kulturalna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-42045 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej