Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Andrusiewicz Andrzej (1940- )
(1)
Bonusiak Andrzej (1968- ). Rzeszów na współczesnej mapie Polski, Europy i świata (pol.)
(1)
Czop Edyta. Rok 1956 w świadomości społeczeństwa województwa rzeszowskiego (pol.)
(1)
Grata Paweł (1971- )
(1)
Grata Paweł. (1971- ). Miejsce województwa rzeszowskiego na gospodarczej mapie Polski w latach 1975-1989 (pol.)
(1)
Jestal Jerzy
(1)
Kuzicki Jerzy
(1)
Kuzicki Jerzy. Ziemiaństwo powiatu rzeszowskiego w początkach okresu autonomicznego (pol.)
(1)
Lorens Beata. Bractwa cerkiewne w greckokatolickiej diecezji przemyskiej w XIX i na początku XX wieku w świetle statutów (pol.)
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Pelczar Roman (1961- ). Rola duchowieństwa w rozwoju szkolnictwa parafialnego na pograniczu polsko-ruskim (ukraińskim) w Galicji w latach 1772-1869 (pol.)
(1)
Ponczek Mirosław (1947- ). Z tradycji katolickiego nurtu kultury fizycznej w Polsce południowo-wschodniej lat II i III Rzeczypospolitej ze szczególnym uwzględnieniem Podkarpacia (pol.)
(1)
Stolarczyk Marian (1940- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Miasta
(2)
Regiony przygraniczne
(2)
Szkolnictwo
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Świadomość narodowa
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Bractwa religijne
(1)
Cieplak, Jan Baptysta (1857-1926)
(1)
Drukarstwo
(1)
Emancypacja kobiet
(1)
Europejska Stolica Kultury
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gor'kij, Maksim (1868-1936)
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Górnośląski Związek Metropolitalny
(1)
Internet
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Lekarze
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Młodzież
(1)
Nauki polityczne
(1)
Nicpoń, Henryk (1956- )
(1)
Organizacje kobiece
(1)
Polacy za granicą
(1)
Policja
(1)
Polityka wyznaniowa
(1)
Polska Partia Socjalistyczna (1892-1948)
(1)
Produkt regionalny
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przemytnictwo
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Rataj, Maciej (1884-1940)
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Straż graniczna
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkolnictwo średnie
(1)
Turystyka rowerowa
(1)
Uczniowie
(1)
Ukraińcy za granicą
(1)
Uniwersytet Rzeszowski
(1)
Wydarzenia 1956 r. w Polsce
(1)
Węgrzy za granicą
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zespoły folklorystyczne
(1)
Ziemiaństwo
(1)
Znak towarowy
(1)
Związek Równouprawnienia Kobiet (Lwów)
(1)
Żydzi
(1)
Temat: dzieło
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
1701-
(2)
1801-
(2)
1901-
(2)
1918-
(2)
1501-
(1)
1601-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(4)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(3)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Polska
(2)
Bieszczady
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Galicja (kraina historyczna)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lwów (Ukraina ; okręg)
(1)
Lwów (Ukraina)
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Przemysko-warszawska, diecezja (greckokatol.)
(1)
Przemyśl (woj. podkarpackie)
(1)
Rosja
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Truskawiec (Ukraina)
(1)
Ukraina
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
ZSRR
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Dane statystyczne
(1)
Szkice
(1)
Źródła
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. RF-3271 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania przeprowadzono wśród uczniów szkół średnich w Rzeszowie, Przemyślu i Lesku.
Bibliogr. s. 195-206.
I. Koncepcja i metodologia pracy ; II. Obcy w kulturze polskiej: analiza stereotypów Żyda, Ukraińca i Niemca ; III. Polacy we własnych oczach: analiza autostereotypu i wzorów patriotyzmu ; IV. Wizerunki obcych w świadomości młodzieży: analiza wyników ankiety ; V. Naród i więź narodowa w świadomości młodzieży: analiza wyników ankiety.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96124 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego ; 378)
Dot. m .in. Rzeszowa, Przemyśla i woj. podkarpackiego.
Indeks.
Teksty w jęz. pol., słow., ukr.
1. Region - pojęcie historyczne; 2. Problematyka regionalna w najnowszych dziejach Ukrainy; 3. Czeskie i słowackie reminiscencje regionalne; 4. Polskie regiony w I wojnie światowej i dwudziestoleciu międzywojennym; 5. Historyczne i współczesne uwarunkowania rozwoju regionu podkarpackiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-94(4) (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Wschodnioznawcze)
Nazwy aut. na s. 489-490.
Dot. m.in. Rzeszowszczyzny, Rzeszowa, Przemyśla i Przemyskiego.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros., ukr.
I. HISTORIA : 1. Zarys zabudowy miast i wyposażenie mieszkań w woj. ruskim XVI-XVIII wieku; 2. Pieriemis'ka eparchija schidn'ogo obrjadu w pieriod prawosławnych supereczok; 3. Od religii do narodu. Problem tożsamości religijnej i etnicznej na pograniczu polsko-ukraińskim w latach 1772-1939; 4. PPS an Ukrainie wobec kwestii ukraińskiej od końca XIX w. do 1918 r.; 5. Polska a kwestia ukraińska w latach 1918-1921; 6. Formy organizowania się ludności żydowskiej Lwowa na płaszczyźnie zawodowej w latach 1918-1939; 7. Środowisko medyczne woj. lwowskiego w okresie międzywojennym; 8. Rozwój infrastruktury leczniczej w Truskawcu w latach 1827-1939; 9. Związek Równouprawnienia Kobiet we Lwowie w walce o prawa kobiet; 10. Z dziejów Narodowego (Tajnego) Uniwersytetu Ukraińskiego we Lwowie (1919-1926); 11. Lwów w świetle dokumentów radzieckich z 1940 roku; 12. Stanowisko Poselstwa Rzeczypospolitej Polskiej w Moskwie wobec sprawy arcybiskupa Jana Cieplaka; 13. Maciej Rataj - marszałek Sejmu; 14. Drukarstwo przemyskie w latach 1754-1939; 15. Policja w Przemyślu w dobie autonomicznej; 16. Małopolski Inspektorat Okręgowy Straży Granicznej w Przemyślu w walce z przestępstwami granicznymi w latach 1928-1934. II. SOCJOLOGIA : 1. Społeczna tożsamość prywatnych przedsiębiorców; 2. Zarządzanie wiedzą a zmiany organizacyjne; 3. Szkolnictwo ukraińskie w Polsce w latach 90. XX wieku. III. POLITOLOGIA : 1. Politologii polskiej przemiany; 2. Debaty wokół społeczeństwa obywatelskiego na Ukrainie; 3. Stosunki narodowościowe i ewolucja polityki wobec mniejszości węgierskiej w Europie Środkowo-Wschodniej; 4. Kulturowy archetyp i etos a postrzeganie charakteru narodowego. IV. LITERATUROZNAWSTWO : 1. Uniwersalizm twórczości Maksyma Gorkiego (na przykładzie sztuki "Na dnie"). V. HISTORIOZOFIA : 1. Idea Moskwy - Trzeciego Rzymu i struktury "duszy świata"; 2. Kultura na peryferiach władzy; 3. Rosyjskie pytanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77915/t.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej