Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(87)
Forma i typ
Książki
(82)
Proza
(39)
Publikacje naukowe
(15)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Audiobooki
(2)
Czasopisma
(2)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(198)
wypożyczone
(24)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(22)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(41)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(4)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(14)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(8)
Filia 2 (Fredry 5)
(7)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(8)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(11)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(15)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(5)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(10)
Filia 9 (Czackiego 5)
(6)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(8)
Filia 11 (Dębicka 170)
(3)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(5)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(15)
Filia 15 (Lwowska 60)
(6)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(6)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(4)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(7)
Filia 20 (Solarza 9a)
(14)
Dyskusyjny Klub Książki
(1)
Autor
Wojtasik Łukasz
(4)
Wojtasik Łukasz. Sieciaki
(4)
Cline Ernest (1972- )
(3)
Hatłas-Czyżewska Joanna
(3)
Stuart S. D
(3)
Stuart S. D. Przygody w świecie Minecrafta
(3)
Abec
(2)
Goździkowski Andrzej
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena (1971- )
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena. Julek i Maja
(2)
Kawahara Reki (1974- )
(2)
Kawahara Reki (1974- ). Sword Art Online
(2)
Kinal Jarosław (1985- )
(2)
Lu Marie (1984- )
(2)
Mahanenko Vasilij Mihajlovič (1981- )
(2)
Mahanenko Vasilij Mihajlovič. Droga Szamana
(2)
Moss Marcel
(2)
Orlińska Zuzanna
(2)
Ostrowicki Michał (1965- )
(2)
Piechowiak Anna
(2)
Rusina Ol'ga
(2)
Rykiel Zbigniew (1949- )
(2)
Sitkiewicz Gabriela (1983- )
(2)
Szamałek Jakub (1986- )
(2)
Szamałek Jakub (1986- ). Ukryta sieć
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Ûrkivs'ka Ânia
(2)
Łazowski Maciej (1985- )
(2)
Aleksandrowicz Tomasz Romuald
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Bailenson Jeremy
(1)
Ball Matthew
(1)
Bednarek Józef
(1)
Beloch Ralph
(1)
Bijan Marta (1996- )
(1)
Bober Wojciech J
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Cantelmi Tonino
(1)
Carr Adrian (1951- )
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Cook Olivia (1993- )
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Darda-Gramatyka Joanna
(1)
Dashner James (1972- )
(1)
Dashner James (1972- ). Doktryna śmiertelności
(1)
De la Motte Anders (1971- )
(1)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Elsberg Marc (1967- )
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Frelik Paweł (1969- )
(1)
Frier Sarah
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Gefen Iddo (1992- )
(1)
Gibson William (1948- )
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Grabias Magdalena
(1)
Grochowski Robert (politolog)
(1)
Grzędowicz Jarosław (1965- )
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Głażewska Ewa
(1)
Halbersztat Anna (1980- )
(1)
Houellebecq Michel (1956- )
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Juza Marta
(1)
Kamiński Janusz (1959- )
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Kazuhiro Hara
(1)
Kemmerer Brigid
(1)
Konowrocka-Sawa Dorota
(1)
Korab Kazimierz
(1)
Kosior Filip (1992- )
(1)
Kościuczuk Tomasz
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kubiński Piotr
(1)
Kwiatkowski Grzegorz
(1)
Köthe Rainer (1948- )
(1)
Laciuga Artur
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Limanowski Jerzy Tomasz
(1)
Lipko Tomasz
(1)
Lockwood Patricia (1982- )
(1)
Lu Marie (1984- ). Warcross
(1)
Maciejewski Robert (1969- )
(1)
Majchrzyk Zdzisław
(1)
Manovich Lev
(1)
Marszałek Maciej
(1)
Mendelsohn Ben (1969- )
(1)
Mickiewicz-Janiszewska Agata
(1)
Mironowicz Katarzyna
(1)
Morgan Winter
(1)
Mortka Marcin (1976- )
(1)
Muszyński Wojciech (socjologia)
(1)
Oświecimski Konrad (1978- )
(1)
Penn Zak (1968- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(55)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(58)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(81)
Ukraina
(2)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(81)
angielski
(3)
ukraiński
(2)
Odbiorca
9-13 lat
(13)
Dzieci
(11)
Młodzież
(11)
14-17 lat
(8)
6-8 lat
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(17)
Literatura amerykańska
(13)
Literatura japońska
(3)
Literatura rosyjska
(2)
Film amerykański
(1)
Literatura austriacka
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura hebrajska
(1)
Literatura izraelska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Literatura żydowska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura polska
(1)
Temat
Rzeczywistość wirtualna
(87)
Internet
(28)
Gry komputerowe
(12)
Społeczeństwo informacyjne
(10)
Media społecznościowe
(9)
Cyberterroryzm
(7)
Komunikacja społeczna
(7)
Sztuczna inteligencja
(7)
Uczniowie
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Cyberprzemoc
(5)
Cyberprzestępczość
(5)
Hakerzy
(5)
Nastolatki
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Terroryzm
(5)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Minecraft
(4)
Multimedia
(4)
Osoby uzależnione od Internetu
(4)
Rodzeństwo
(4)
Urządzenia mobilne
(4)
Uzależnienie od komputera
(4)
Walka dobra ze złem
(4)
Bezpieczeństwo narodowe
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Gracze
(3)
Gry fabularne
(3)
Innowacje
(3)
Internauci
(3)
Konkursy i festiwale
(3)
Kultura
(3)
Licea
(3)
Mowa nienawiści
(3)
Młodzież
(3)
Postawy
(3)
Rzeczywistość alternatywna
(3)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(3)
Zagadki
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Agresywność
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(2)
Big data
(2)
Cyberkultura
(2)
Dane osobowe
(2)
Dochody indywidualne
(2)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(2)
Dziennikarze
(2)
Edukacja ekologiczna
(2)
Edukacja medialna
(2)
Gracze komputerowi
(2)
Julek i Maja (postacie fikcyjne)
(2)
Julita Wójcicka (postać fikcyjna)
(2)
Katolicka nauka społeczna
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Kultura masowa
(2)
Metawersum
(2)
Nacjonalizm
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Pornografia dziecięca
(2)
Przemoc
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rodzina
(2)
Sekty i nowe ruchy religijne
(2)
Strzelanina w szkole
(2)
Uczniowie szkół średnich
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Walka
(2)
Wojownicy
(2)
Wolność słowa
(2)
Wpływ (politologia)
(2)
Wpływ rówieśniczy
(2)
Zamach samobójczy
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Adopcja
(1)
Aktorzy
(1)
Alkoholizm
(1)
Alokacja
(1)
Analiza danych
(1)
Artyści
(1)
Automatyka
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania naukowe
(1)
Bankomaty
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo społeczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Biurowce
(1)
Bogactwo
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Cline, Ernest (1972- )
(1)
Clubbing (socjol.)
(1)
Cybernetyka
(1)
Cyberprzestrzeń
(1)
Cyberpunk
(1)
Temat: dzieło
Player one
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
2001-0
(4)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1989-
(2)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Twitter
(1)
Warszawa
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Gatunek
Powieść
(28)
Fantastyka
(15)
Opracowanie
(10)
Science fiction
(8)
Thriller
(8)
Powieść przygodowa
(7)
Monografia
(5)
Gry komputerowe
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Fantasy
(3)
Powieść psychologiczna
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Blogi
(2)
Sensacja
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Esej
(1)
Film akcji
(1)
Film fabularny
(1)
Film przygodowy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Romans
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(14)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Biologia
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
87 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
CZ. I. CZY WIRTUAL NAPRAWDĘ ISTNIEJE? ROZWAŻANIA Z ZAKRESU ONTOLOGII SPOŁECZNEJ: Filozofia i socjologia wirtualnej rzeczywistości ; Wirtualność rzeczywistości, rzeczywistość wirtualności ; Hiperpieniądz w hiperspołeczeństwie ; Pisanie utopii ; Paradoksy utopii - między propagandą a perswazją ; Kształtowanie tożsamości w Internecie ; Wpływ Internetu na tożsamość. CZ. II. ZASADY I MECHANIZMY FUNKCJONOWANIA WIRTUALNEJ RZECZYWISTOŚCI: Wirtual. Czy nowy wspaniały świat? ; News jako kategoria świata wirtualnego ; Kulturowe wymiary Internetu ; Pamiętnikarskie, hobbystyczne i wielotematyczne - próba klasyfikacji blogów w oparciu o ankietę blogerów ; Second Life - iluzja czy rzeczywistość? ; Wieś i Internet ; Świat wirtualny a realne problemy ; Wirtual w życiu codziennym ; Komunikowanie globalne jako sfera publiczna. Otwartość, równouprawnienie i niezależność debaty w mediach międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-94953 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Doktryna śmiertelności / James Dashner ; cz. 2)
Tytuł oryginału: "The rule of thoughts" 2014.
Stanowi cz. 2 cyklu "Doktryna śmiertelności". Cz. 1 pt.: W sieci umysłów.
To, czego Michael dowiaduje się na końcu Ścieżki, wywraca do góry nogami całą jego wiedzę o własnym życiu. A prawda budzi w nim grozę. Michael jest tworem. Następnego dnia budzi się w obcym mieszkaniu, w ciele nieznajomego nastolatka. Nie wie jeszcze, że to co wydarzyło się na Ścieżce, jest tylko pierwszym etapem wielkiego planu twórcy Doktryny Śmiertelności, cyberterrorysty Kaine'a. Planu zaludnienia tworami. Tylko dwóm osobom Michael bezgranicznie ufa - Sarze i Brysonowi. I tylko do nich może się zwrócić o pomoc. Bo w żadnym ze światów nie może już czuć się bezpiecznie. [Albatros, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-fant. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie pseudonim autora. Nazwa ilustratora na okładce.
Lubicie grać w MMORPG? Spędzacie godziny w sieci przemierzając fantastyczne krainy i walcząc z bestiami? A co jeśli nie moglibyście wrócić? Gdyby gra stała się dla was rzeczywistością, z której nie bylibyście w stanie uciec? Taki właśnie los spotkał Shiroe i wiele tysięcy innych graczy z całego świata, którzy zostali uwięzieni wewnątrz rzeczywistości niezwykle podobnej do tej, którą znają z ulubionej przygodówki. I choć cały schemat walk, zdobywania ekwipunku i podnoszenia poziomów pozostał ten sam, to starcie oko w oko z potworem przestało przypominać ekscytującą rozrywkę, a dla wielu stało się prawdziwym koszmarem. Czy z powszechnego chaosu, jaki zapanował pośród zdezorientowanych mieszkańców cyfrowego świata, zdoła wyłonić się funkcjonalne społeczeństwo, czy nowa rzeczywistość obróci się przeciwko graczom? [Wydawnictwo Studio JG, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-IV (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-00.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Neuromancer / William Gibson. - London : Gollancz, 2016. - [6], 297, [3], 11 stron ; 20 cm.
Stanowi cz. 1 trylogii "Neuromancer".
Zawiera także fragment powieści "Count zero".
Tekst w języku angielskim.
William Gibson revolutionised science fiction in his 1984 debut Neuromancer. The writer who gave us the matrix and coined the term 'cyberspace' produced a first novel that won the Hugo, Nebula and Philip K. Dick Awards, and lit the fuse on the Cyberpunk movement. More than three decades later, Gibson's text is as stylish as ever, his noir narrative still glitters like chrome in the shadows and his depictions of the rise and abuse of corporate power look more prescient every day. Part thriller, part warning, Neuromancer is a timeless classic of modern SF and one of the 20th century's most potent and compelling visions of the future.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-O/j.ang. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Droga Szamna / Wasilij Machanienko ; etap 2)
Stanowi cz. 2 cyklu "Droga szamana". Cz. 1 pt.: Początek.
Tytuł oryginału: "Put' Šamana. Kn. 2, Gambit Kartosa" 2015.
Barliona – wirtualny świat rozrywki stworzony dzięki najnowocześniejszym technologiom, z pełną imersją i niesamowitymi doznaniami. Gwarantem waluty w grze jest rząd, co przyciąga całe rzesze amatorów łatwego zarobku. Jednak Barliona ma też mroczną stronę: darmową siłę roboczą są w niej skazańcy ze świata rzeczywistego. Podczas gdy ciała więźniów pozostają zamknięte w autonomicznych kapsułach, ich umysły przenoszą się do wirtualnych kopalń Barliony. Dmitrij Machan przeżył już wiele. Po wyroku skazującym na osiem lat ciężkich prac musi radzić sobie jako Szaman, najmniej popularna klasa gracza; na domiar złego ma równie niepopularną specjalność Jubilera. Jego walka o przetrwanie w niczym nie przypomina wirtualnej zabawy. Machan dociera do odległych od stolicy krain. Nie traci czasu i zaczyna rozwijać swoje umiejętności. Dobrze wie, że najszybszym sposobem levelowania postaci są zadania. Ale zadania, które otrzymuje Szaman, są unikalne i legendarne, a jedno z nich uruchamia globalną aktualizację Gry. Trudno nie wpakować się wtedy w kłopoty, tym bardziej że Kartos – Mroczne Imperium, lenno Symulatorów, kryjące w sobie unikalne przedmioty i zasoby – jest w stanie poświęcić o wiele więcej niż tylko jednego gracza, by zdobyć to, czego pragnie najbardziej… [Insignis Media, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-fant. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamna / Wasilij Machanienko ; etap 1)
Stanowi cz. 1 cyklu "Droga szamana". Cz. 2 pt.: Gambit Kartosa.
Tytuł oryginału: "Put' Šamana. Kn. 1, Kvest na vyživanie" 2015.
Barliona. Wirtualny świat pełen potworów, walk, przygód, tajemnic i graczy spragnionych tego, co w prawdziwym życiu niedostępne: elfów i magii, krasnoludów i gnomów, smoków i księżniczek oraz niezapomnianych konfrontacji. Gracze Barliony pozostają online całymi miesiącami; zamknięci w podtrzymujących funkcje życiowe kapsułach, nie wracają do realu, ścigając się z innymi w levelowaniu postaci i zdobywaniu kolejnych osiągnięć. W Barlionie prawie wszystko jest dozwolone, a gracze nie odczuwają bólu i cierpienia. Tak działają filtry doznań: każdy cios, potknięcie, rana odbierane są przez graczy tak, jakby rozgrywały się na ekranie monitora: zupełnie bez bólu. Ale od każdej zasady są wyjątki. Istnieje grupa graczy, dla których Barliona zamieniła się w piekło. To przestępcy, zesłani tam w ramach odbywania kary – ich filtry doznań są wyłączone. Odczuwają wszystko tak, jak w najprawdziwszym realu. Główny bohater został skazany na osiem lat więzienia za nieumyślnie popełnione przestępstwo. W ramach kary osadzono go w jednej z barliońskich kopalni i przydzielono mu postać Szamana, jedną z najmniej popularnych klas. Ma wyzerowane statystyki. Nie zna reguł dotyczączych życia więźniów – ich świat w Barlionie wygląda zgoła inaczej niż świat wolnych graczy. Czy uda mu się przetrwać? Czy poradzi sobie z panującymi w wirtualnych więzieniach złem i przemocą? [Insignis Media, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-fant. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aincrad / Reki Kawahara ; [ilustracje] abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; bee-pee. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, 2016. - 248 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
(Sword Art Online / Reki Kawahara ; 1)
Dopóki gra nie zostanie ukończona, opuszczenie jej uniwersum jest niemożliwe, a wirtualna śmierć równa się śmierci w rzeczywistości. Dziesięć tysięcy graczy, nie znając prawdy o tajemniczej grze Sword Art Online, loguje się do jej świata, a wtedy rozpoczyna się brutalna gra o przetrwanie. Jeden z użytkowników uwięzionych w SAO, Kirito, bardzo szybko akceptuje prawdziwe oblicze gry. Wybiera drogę samotnego wojownika, by zdobywać kolejne kondygnacje stupiętrowego, dryfującego w przestrzeni zamku Aincrad. W drodze na szczyt w pojedynkę walczy z potworami i pokonuje wszystkie przeciwności losu. Pewnego dnia jednak zostaje zmuszony przez Asunę, mistrzynię rapiera, do zawiązania z nią drużyny. To spotkanie okaże się brzemienne w skutki i wciągnie Kirito w wir nieprzewidzianych zdarzeń. Oto nadchodzi legendarna powieść, która na stronie internetowej autora pochłonęła już ponad sześć i pół miliona czytelników! [Wydawnictwo Kotori, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-III/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sword Art Online / Reki Kawahara ; 16)
Tytuł oryginału "Alicization Exploding" 2013.
Pięćdziesięciotysięcznej armii - dowodzonej przez boga ciemności Vectora, alias Gabriela Millera - stawiają czoła pięciotysięczne Siły Obrony Świata Ludzi pod wodzą Rycerza Integralności Bercouliego. Kiedy Fanatio i pozostali Rycerze toczą zażartą walkę z przeważającymi siłami wroga, oddział górskich goblinów przedostaje się na tyły ich oddziałów. Co stanie się z Kirito oraz towarzyszącymi mu Ronye i Tieze? Dee Ai El, uchodząca za najinteligentniejszą w całej armii najeźdźców Wielka Mistrzyni Zakonu Czarnych Zaklinaczy, planuje unicestwić obrońców za pomocą budzącej grozę potężnej techniki. Tymczasem do Podziemia loguje się… Asuna. [Wydawnictwo Kotori, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Tyt. rów. w jęz. pol i ang.
Streszcz. prac w jęz. ang.
Spis treści również ang.
CZ. I WSPÓŁCZESNY CZŁOWIEK W WIRTUALNEJ RZECZYWISTOŚCI: Internet - między techniką a kulturą ; Wpływ cyberprzestrzeni na kierunki przemian społecznych w przewidywaniach Alvina Tofflera ; Nowe media - nowe społeczeństwo ; Cybertożsamość i cybercielesność, czyli psychologiczna charakterystyka współczesnego człowieka ; Dorastający w świecie technologii informacyjnych - kontekst komunikacyjny ; Wpływ komunikacji zapośredniczonej przez technologię na rozwój kompetencji emocjonalnych i interpersonalnych w okresie adolescencji ; Internet jako przestrzeń działania jednostki na przykładzie polskiej vlogosfery ; Człowiek w cyberprzestrzeni: obawy, zagrożenia, nadzieje ; Child grooming - niebezpieczne przyjaźnie w cyberprzestrzeni ; CZ. II ŻYCIE PUBLICZNE W WIRTUALNEJ RZECZYWISTOŚCI: Ochrona cyberprzestrzeni państwa - aspekty prawne i instytucjonalne ; Specyfika społeczności internetowych jako podmiotu i przedmiotu w komunikowaniu politycznym ; Agitacja polityczna na portalach społecznościowych - case study wyborów parlamentarnych z 2011 roku ; Kilka uwag na temat e-tytułów wykonawczych ; Telepraca - forma tworzenia zespołu pracowników w rzeczywistości wirtualnej ; Media społecznościowe i kultura uczestnictwa a kształtowanie opinii aktywnych konsumentów ; CZ. III WIRTUALNA RZECZYWISTOŚĆ MIEJSCEM BEZ BARIER: Samotni w sieci. Wpływ cyberprzestrzeni na tożsamość użytkownika ; Ludzie starsi w społeczeństwie informacyjnym. Lumpenproletariat czy digitariat? ; Zdrowie i choroba w przekazach internetowych ; Rola cyberprzestrzeni w uldze i cierpieniu współczesnego człowieka ; Nowe media w kreowaniu wizerunku osób niepełnosprawnych i podnoszeniu jakości ich życia oraz poziomu funkcjonowania społecznego ; Obecni czy nieobecni? ; Osoby z niepełnosprawnością w cyberprzestrzeni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102463 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz.
I. MIĘDZY TEORIĄ A PRAKTYKĄ. FUNKCJONOWANIE INFORMACJI W CYBERPRZESTRZENI: 1. Informacja i jej bezpieczeństwo - wybrane zagadnienia ; 2. Bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni na przykładzie anonimowej sieci Tor ; 3. Bezpieczeństwo teleinformatyczne wobec ataków cyberterrorystycznych ; 4. Cybernetyczny Pearl Harbor - mit czy rzeczywistość? ; 5. Cyberprzestrzeń - szansa czy zagrożenie dla Kościołów mniejszościowych w Polsce? ; II. CZŁOWIEK WOBEC ZAGROŻEŃ W CYBERSIECI: 1. Rodzina podstawą bezpiecznego komunikowania się dziecka w sieci ; 2. Cyberprzestrzeń a zagrożenia egzystencji człowieka ; 3. Młodzież w cyberprzestrzeni - wyniki badań ; 4. Kłamstwa na czatach. Wirtualne zagrożenia a realny problem ; III. CYBERBEZPIECZEŃSTWO JAKO ASPEKT MILITARNY I MIĘDZYNARODOWYCH: 1. Działanie służb w Unii Europejskiej realizujących zadania na rzecz bezpieczeństwa cybernetycznego ; 2. Unia Europejska wobec cybernetycznych zagrożeń dla bezpieczeństwa ; 3. NATO a aspekty bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni ; 4. Nowa zimna wojna? Amerykańsko-chińskie relacje w cyberprzestrzeni ; 5. Chińska Republika Ludowa od wojny ludowo-wyzwoleńczej do cyberprzestrzeni ; 6. Walka o informację w cyberprzestrzeni ; 7. Zagrożenia bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przygody w świecie Minecrafta / S. D. Stuart)
Na okładce odmienny tytuł cyklu: Minecraft przygody.
Tytuł oryginału: "Herobrine rises: A Minecraft adventure" 2013.
Z cyklu "Przygody w świecie Minecrafta".
Josh i Andre, dziesięcioletni bliźniacy, uwielbiają grać w Minecrafta. Ich ojciec, pan Hale, pracuje w rządowym laboratorium, w którym testowany jest superkomputer do symulacji wirtualnej rzeczywistości. Jest to jedyny taki sprzęt na świecie i w danym momencie korzystać z niego może tylko jedna osoba. Pewnego dnia chłopcy dostają się na chroniony hasłem serwer, zawierający pierwotną wersję Minecrafta, stworzoną osobiście przez Notcha. Jedyną wersję, w której podobno aktywnie działa Herobrine. Bliźniacy odkrywają tam coś, czego się nie spodziewali... [Wydawnictwo Arkady, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-II/Pf (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przygody w świecie Minecrafta / S. D. Stuart)
Na okładce odmienny tytuł cyklu: Minecraft przygody.
Tytuł oryginału: "The dark temple: A Minecraft adventure" 2014.
Z cyklu "Przygody w świecie Minecrafta".
Josh, Andre i Suzy przemierzają niedostępny dla innych graczy świat Minecrafta, zamieszkany przez inteligentne, samodzielnie rozwijające się moby. Poszukują Herobrine'a, który przebywa tam już od ponad stu lat (czasu gry) i w każdej chwili może przejąć kontrolę nad całym Internetem. Udaje im się ustalić miejsce jego pobytu, ale wtedy cała trójka zaczyna mieć naprawdę poważne kłopoty... [Wydawnictwo Arkady, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-II/Pf (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przygody w świecie Minecrafta / S. D. Stuart)
Tytuł oryginału: "The portal" 2013.
Na okładce odmienny tytuł cyklu: Minecraft przygody.
Z cyklu "Przygody w świecie Minecrafta".
Akcja rozpoczyna się w momencie, w którym kończy się otwierająca serię powieść Herobrine powstaje. Josh i Andre przygotowują się do wkroczenia w świat Minecrafta, odrębną od naszej, kompletną rzeczywistość gry. Jaki mają cel? Powstrzymać Herobrine'a, zanim On rozpocznie walkę z ludzkością. [Wydawnictwo Arkady, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-II/Pf (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 287-[303].
1. Cyberzwiązki - stan wiedzy; 2. Od miłości dworskiej do cyberflirtu; 3. Zabawa w miłość. Winnicott i przestrzeń potencjalna; 4. Angażowanie obiektu i dysfunkcyjne aspekty tworzenia relacji w sieci; 5. Cyberoszustwa. Czy cyberprzestrzeń naprawdę nas wyzwala?; 6. Dewiacje w cyberprzestrzeni; 7. Randki w sieci. Na zakupach, czyli miłość w internecie; 8. Charakter i archetyp w cyberprzestrzeni; 9. Wizje przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
Bibliogr. s. [190]-201. Indeks.
1. Komputer: urządzenie techniczne i fakt kultury ; 2. Etyka w świecie cyfrowym: zakres rozważań ; 3. Etyka komputerowa jako etyka zawodowa ; 4. Problem nowości i stosowania norm moralnych ; 5. Normatywne problemy informatyzacji i ich wyjątkowość ; 6. Normatywność w cyberprzestrzeni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92296 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi zmienioną wersje rozprawy doktorskiej: "Poetyka gier wideo".
Bibliogr. s. [319-348]. Indeks.
Immersja jako wyznacznik poetyki wideo ; Efekty emersyjne ; Znakowy aspekt graficznych interfejsów użytkownika - język współczesności ; Wpływ gier wideo na inne teksty kultury - wybrane przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Krakowskie Spotkania Estetyczne)
Mater. z XXXI konferencji zorg. przez Zakład Estetyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Przegorzałach w maju 2004 r., w ramach corocznych spotkań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 2212 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
Indeksy.
O internecie i jego związkach z religią ; OKIEŁZNAĆ RELIGIĘ W INTERNECIE: Wymiary religii w internecie ; Religia online a kondycja współczesnej religii ; Religia w internecie - zasypywanie przepaści między popkulturą a religią ; Religijny autorytet w dobie internetu ; RELIGIA SIECIOWA: Przeniesienie religijnych czynności do cybeprzestrzeni ; Rytuały online ; Pielgrzymki online ; Modlitwa online ; OSTATECZNA DIASPORA, CZYLI RELIGIJNE SPOŁECZNOŚCI WIRTUALNE: Społeczeństwo sieciowe a społeczności ludzkie ; Społeczności wirtualne ; Czym są oraz co się robi w wirtualnych społecznościach religijnych? ; Religia sieciowa a religia offline - czy to się da połączyć? ; NOWE RELIGIE A INTERNET: Cyberprzestrzeń jako narzędzie nowych ruchów religijnych ; Neopoganie w sieci elektronicznej ; Religie cyberprzestrzeni ; Wizje religijne w sieci ; WIELKIE RELIGIE W CYBERPRZESTRZENI: Cyberprzestrzeń jako narzędzie religii głównego nurtu ; Chrześcijańskie oblicze internetu ; Sieć jako sługa islamu oraz jego Świętej Wojny ; Hinduizm i inne wielkie religie w cyberprzestrzeni ; O granicach, metodzie i potrzebie dalszych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96716 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest rok 2045. Świat stał się okropnym miejscem. Wade Watts czuje się dobrze tylko wtedy, gdy przebywa w OASIS, wciągającym wirtualnym świecie, w którym przebywa większość ludzkości. Kiedy umiera ekscentryczny twórca OASIS, pozostawia po sobie serię podchwytliwych zagadek, zrodzonych z jego fascynacją popkulturą minionych dekad. Kto pierwszy rozwiąże je wszystkie, odziedziczy jego olbrzymią fortunę - i przejmuje kontrolę nad samym OASIS. Wade jako pierwszy trafia na właściwy trop. Ale wtedy nagle osaczają go rywale, którzy w walce o nagrodę posuną się do nawet morderstwa. Wyścig trwa - żeby przetrwać, trzeba zwyciężyć. [Wydawnictwo JK, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV/F (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej