Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(35)
Forma i typ
Książki
(35)
Publikacje naukowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(8)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(30)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Filip Grażyna
(2)
Machura Witold
(2)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Bartoszak Magdalena
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bogołębska Barbara (1948- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Brodzińska Barbara (politologia)
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Cwynar Karolina
(1)
Filipiak Marian
(1)
Goldacre Ben
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kinal Jarosław (1985- )
(1)
Kobyliński Konrad
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kowalski Piotr (1952- )
(1)
Lubas Barbara
(1)
Lusińska Anna
(1)
Majchrowska Justyna
(1)
Makara-Studzińska Marta
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mruk Henryk
(1)
Murdoch Anna
(1)
Muszyński Wojciech (socjologia)
(1)
Otręba Kinga
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Piasny Beata
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rykiel Zbigniew (1949- )
(1)
Sikora Ewa (socjolog)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wilk Leszek (radca prawny)
(1)
Witek Ewelina
(1)
Wojciechowski Aleksander (tłumacz)
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Worsowicz Monika
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Ślęzak Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Temat
Reklama
(29)
Komunikacja społeczna
(15)
Środki masowego przekazu
(11)
Public relations
(8)
Internet
(5)
Kobieta
(4)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing polityczny
(3)
Media społecznościowe
(3)
Reklama społeczna
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Dziecko
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Dziennikarze
(2)
Informacja wizualna
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Marketing
(2)
Marketing narodowy
(2)
Portale internetowe
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama internetowa
(2)
Reklama zewnętrzna
(2)
Sponsoring
(2)
Sztuka
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Administracja
(1)
Agencje zatrudnienia
(1)
Agresywność
(1)
Alkoholizm
(1)
Amnesty International
(1)
Austen, Jane (1775-1817)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
COVID-19
(1)
Celebryci
(1)
Cenzura
(1)
Chamiec, Zygmunt (1882-1948)
(1)
Copywriterzy
(1)
Copywriting
(1)
Cyganie
(1)
Czasopisma nielegalne polskie
(1)
Czasopismo motoryzacyjne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Dietetyka
(1)
Doda (1984- )
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Dzieci
(1)
Ekorozwój
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Emotikony
(1)
Empatia
(1)
Epidemie
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Europejski Trybunał Praw Człowieka
(1)
Fotografia
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Giraudoux, Jean (1882-1944)
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Homoseksualizm
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Język polski
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapuściński, Ryszard (1932-2007)
(1)
Katastrofa smoleńska (2010)
(1)
Kina
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konflikt
(1)
Korczak, Janusz (1878?-1942)
(1)
Kosmetyki
(1)
Krzyże
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura popularna
(1)
Kłamstwo
(1)
Kłos, Tomasz (1-a poł. XVI w.)
(1)
Literatura
(1)
Littell, Jonathan (1967- )
(1)
Malarstwo (szt.plast.)
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing społeczny
(1)
Małżeństwo
(1)
Media publiczne
(1)
Medioznawstwo
(1)
Merchandising
(1)
Miasta
(1)
Mężczyzna
(1)
Młodociani przestępcy
(1)
Młodzież
(1)
Nałóg
(1)
Temat: dzieło
Algorytm
(1)
Co z tą Polską? (program telewizyjny)
(1)
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Polska Zbrojna
(1)
Stalker
(1)
Sędzia Anna Maria Wesołowska (program telewizyjny)
(1)
Wariatka z Chaillot
(1)
Łaskawe
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
2001-0
(5)
1901-
(2)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Islandia
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(4)
Monografia
(4)
Opracowanie
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Blogi
(2)
Film
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuły
(1)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Gazety polskie
(1)
Komentarz prawny
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręcznik
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Publicystyka
(1)
Publicystyka polska
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Językoznawstwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Inżynieria społeczna, czyli socjotechniczna przebudowa świata ; Marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna - próba systematyzacji pojęć ; Kampanie społeczne - drugie oblicze społeczeństwa konsumpcyjnego ; Kampanie społeczne w kontroli społecznej programującej ; Performatywność kampanii społecznych ; Komercyjne determinanty marketingu społecznego ; Społeczna odpowiedzialność biznesu a marketing społecznie zaangażowany ; Socjotechniczne aspekty kampanii profrekwencyjnych, czyli rzecz o legitymizacji władzy politycznej ; Nowe media - nowa reklama społeczna?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-102888 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako proces komunikacji / Antoni Benedikt. - Wrocław : Astrum, 2004. - 170 s. ; 21 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. - Indeks.
1.Czym jest reklama 2.Istota i elementy procesu komunikacji 3.Człowiek w reklamie 4.Rola mediów w działaniach reklamowych 5.Język reklamy 6.Perswazja w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W aneksie m.in. kwestionariusze ankiet.
Bibliogr. s. [107]-110.
CZĘŚĆ TEORETYCZNA: REKLAMA JAKO ZJAWISKO SPOŁECZNE: Historia reklamy ; Definicje reklamy ; Cele i funkcje komunikatu reklamowego ; Kanały i kody stosowane w reklamie ; Uczestnicy dyskursu reklamowego ; Konteksty w reklamie ; FUNKCJE INFORMACYJNE I EMOCJONALNE REKLAMY, WPŁYWAJĄCE NA JEJ WALOR PERSWAZYJNY: Definicje informacji ; Definicje emocji ; Proporcje w komunikacie reklamowym: Funkcja informacyjna ; Funkcja emocjonalna jako element perswazyjny w reklamie ; MANIPULACJA W PRZEKAZIE REKLAMOWYM ; POSTAWY WOBEC REKLAM: Dzieci ; Młodzież ; Dorośli ; CZYNNIKI WSPOMAGAJĄCE PROCES KOMUNIKACYJNY POMIĘDZY NADAWCĄ A ODBIORCĄ PRZEKAZU REKLAMOWEGO ; CZĘŚĆ BADAWCZA: Problemy i hipotezy ; Charakterystyka zmiennych niezależnych i zależnych ; Metoda badania ; Przebieg badań Podsumowanie - raport z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99209 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Rok wyd. za stroną www.merlin.pl.
Bibliogr. s. 176-179.
Reklama jako forma komunikacji ; Media a reklama ; Nowoczesne nośniki reklamy w promocji produktu ; Tożsamość i wizerunek marki ; Społeczne kreowanie marki ; Technologiczne kreowanie marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-101928 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność w reklamie / Anna Murdoch. - Wydanie 1 - 5 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2003 - 247, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 234-238.
Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy skutecznego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym. Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
R. I. ROLA REKLAMY I WSPÓŁPRACA Z AGENCJĄ REKLAMOWĄ: Rynek reklamy w Polsce ; Definicja reklamy ; Cele reklamy ; Funkcje reklamy ; Brief kreatywny ; Cele i środki w przesłaniu reklamowym ; Agencje reklamowe ; Pytania do dyskusji i ćwiczenia ; R. II. CELE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: Strategia promocji jako część planu marketingowego ; Szczegółowa analiza strategii promocji (reklamowej) ; Sprawdzian czynników ważnych przy ustalaniu celów reklamowych ; Media ; Budżet promocyjny. Koszty promocji ; Grupy docelowe ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. III. TRENING TWÓRCZOŚCI: Co to jest kreatywność? ; Definicje kreatywności ; Kreatywność w reklamie ; Źródła kreatywności ; Wewnętrzny cenzor ; Przepływ ; Wycieczka artysty ; Bloki emocjonalne ; Bloki kognitywne ; Techniki twórczego myślenia ; Techniki kreatywne ; Twórcza krytyka ; Myślenie metaforyczne ; Metoda sześciu kapeluszy ; Inkubacja ; Praca nad problemem kreatywnym. Zalety pracy w zespole ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. IV. WARSZTAT REKLAMOTWÓRCZY: Aspekty werbalne - słowa w reklamie ; Środki leksykalne ; Figury stylistyczne i gramatyczne ; Udramatyzowanie akcji w reklamie ; Teaser ; Wielki pomysł ; Dramatyzm scenki reklamowej ; Obraz ; Dźwięki i muzyka w reklamie ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. V. REKLAMA STANDARYZOWANA: Pojęcie globalizacji ; Globalna perspektywa i globalny konsument ; Zalety standaryzacji ; Kampanie o zasięgu globalnym i ich ograniczenia ; Wady standaryzacji ; Segmentacja rynków a standaryzacja ; Model standaryzacyjny ; Przykłady nieudanych kampanii standaryzowanych w Polsce ; "Wash & Go" ; Ajax ; Tchibo ; Proszki do prania - Persil - Ariel - Pollena ; Organizacja standaryzacji ; Ograniczenia kulturowe ; Przepisy prawne dotyczące reklamy ; Samoregulacja branży reklamowej ; Błędy i niedoskonałości w tłumaczeniu ; Pytania i ćwiczenia ; R. VI. REKLAMA ALTERNATYWNA: INTERNET, SPONSORING, GADŻETY, PODARUNKI: Below The Live - media wspierające i alternatywne ; Sponsoring ; Podarunki ; Reklama w kinie ; Product placement ; Reklama w samolocie ; Twórcza integracja metod promocyjnych ; Direct mail ; Internet ; Tworzenie spójnej usługi informacyjnej w Inernecie ; Gadżety i podarunki ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. VII. CELEBRITY ENDORSEMENT: Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. VIII. REKLAMA PARTYZANCKA I ALTERNATYWNA: Reklama partyzancka ; Nike ; Atlas ; Reklama prowokacyjna ; Adbusters ; Pytania i ćwiczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-107872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 1 ukazało się pt.: Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Warszawa, 2001.
Bibliogr. s. [365]-376.
PODSTAWY TEORETYCZNE I MODELE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: Istota i elementy procesu komunikacji ; Modele komunikacji społecznej - elementy charakterystyki i implikacje dla marketingu ; Modele komunikacji marketingowej: Model komunikacji interpersonalnej ; Model komunikacji masowej ; Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym ; KOMPOZYCJA SYTEMU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - FUNKCJE I STRUKTURY: Promocja a komunikacja marketingowa-pojęcie i zakres ; Funkcje systemu komunikacji marketingowej ; Znaczenie komunikacji dla uczestników procesu ; Morfologia systemu komunikacji marketingowej: Struktura i instrumenty ; Płaszczyzny i wymiary integracji ; Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix: związki i zależności ; FORMY KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ: Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna ; Specyfika i funkcje promocji osobistej ; Promocja osobista a proces obsługi nabywcy ; Elementy i kody komunikacji niewerbalnej ; Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej ; FORMY I INSTRUMENTY KOMUNIKACJI MASOWEJ: Reklama: Istota reklamy w świetle teorii komunikacji ; Modele percepcji przekazu reklamowego ; Funkcje i rodzaje reklamy ; Media w transmisji przekazu reklamowego ; Kryteria wyboru form i środków reklamy ; Styl i zasady kreacji reklamy-rozstrzygnięcia strategiczne ; Etyczne aspekty przekazu reklamowego ; Promocja dodatkowa: Funkcje promocji dodatkowej w systemie komunikacji marketingowej ; Rodzaje i instrumenty promocji dodatkowej ; Public relations: Public relations jako platforma komunikacji marketingowej - ujęcie modelowe ; Funkcje, zasady i płaszczyzny wpływu ; Grupy odniesienia i instrumenty public relations ; FORMY KOMUNIKACJI W HIPENNEDIALNYM ŚRODOWISKU KOMPUTEROWYM: Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci ; Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej ; Instrumenty komunikacji on-line: Przekroje klasyfikacji ; Witryny www ; Serwisy społecznościowe ; Błogi i grupy dyskusyjne ; Display - formaty reklamy internetowej ; Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa ; Poczta elektroniczna ; KSZTAŁTOWANIE KAMPANII KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE: Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej ; Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem: Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej ; Identyfikacja targetu - adresatów kampanii ; Ustalanie budżetu kampanii ; Określenie kompozycji instrumentów komunikacji ; Ocena efektów kampanii komunikacji: Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy: Funkcje i rodzaje agencji ; Organizacja wewnętrzna agencji reklamy ; Zasady współpracy przedsiębiorstwa z agencją reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-99718 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Jarosław Kinal, Zbigniew Rykiel - Przedmowa. Wirtualność jako realność. Wojciech Retkiewicz - Przestrzenna natura cyberprzestrzeni. Katarzyna Sobczak - Tożsamość czy tożsamości? „Ja” w świecie cyberrealnym. Renata Dopierała - Ekspresja „Ja” w sieci – wymiar prywatny i emocjonalny. Łucja Kapralska - Etnosieć. Internet jako przestrzeń społeczna grup etnicznych. Michał Wójcik - Reprodukcja nierówności społecznych w kontekście upow­szech­nienia internetu. Justyna Krasowska - Pornografizacja wizerunku kobiet w mediach i jej wpływ na kreację wizerunku przez nastolatki na portalu fotka.pl. Gabriela Brzozowska - Sztuki plastyczne w ujęciu socjologizmu estetycznego. Agnieszka Chwiałkowska - Znaczenie mediów społecznościowych w marketingu relacji na tle innych kanałów komunikacji z klientem. Aleksandra Ciejka - Nowe formy reklamowania w internecie. Studium badań nad zja­wiskiem "trendsettingu". Monika Gruba - Kreowanie stylu w sieci na przykładzie działalności polskich blogerek. Jarosław Kinal - Nowe przestrzenie reklamowe w internecie. Rafał Waśko - Efekt trzeciej osoby a percepcja reklamy internetowej. Marcin Lustofin - Nowe media a sfera publiczna. Rewitalizacyjny potencjał inter­netu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102328 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Teorie komunikacji marketingowej 2. Instrumenty komunikacji marketingowej 3. Reklama w mediach drukowanych 4. Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa 5. Reklama zewnętrzna 6. Public relations i wizerunek firmy 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny 8. Wystawy i targi 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych 10. Promocja sprzedaży 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91483 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 299-315.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Gdański
R. 1. KOMUNIKOWANIE A MARKETING: 1. Komunikacja a komunikowanie i komunikowanie się - rozważania definicyjne ; 2. Komunikacja a marketing ; R. 2. KOMUNIKOWANIE A MARKETING SPOŁECZNY: 1. Marketing społeczny ; 2. Komunikowanie w marketingu społecznym ; R. 3. Komunikowanie społeczne za pomocą kampanii: 1. Kampanie społeczne -wybrane aspekty ; 2. Komunikowanie kampaniami a władza ; R. 4. MARKETING SPOŁECZNY I JEGO WYKORZYSTANIE W POLSKIEJ POLITYCE: 1. Marketing społeczny w komunikowaniu rządowym w Polsce ; 2. Wykorzystywanie w polskim komunikowaniu rządowym narzędzi marketingu społecznego ; R. 5. ANALIZA RZĄDOWYCH INFORMACYJNYCH KAMPANII SPOŁECZNYCH: 1. Problem, czyli tematyka kampanii ; 2. Nadawca, czyli działania Departamentu Pożytku Publicznego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej w przedmiocie wolontariatu ; 3. Realizacja kampanii społecznej ; 4. Cel, hasło, czas i zasięg kampanii ; 5. Odbiorca, czyli grupy docelowe podstawowe i poboczne ; 6. 4P kampanii "Nigdy nie jest za późno, by spełniać marzenia" ; 7. Partnerstwo, czyli piąte P ; 8. Ocena kampanii i jej skuteczności ; R. 6. KAMPANIE SPOŁECZNE POLSKICH RZĄDÓW W LATACH 1994-2015. ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ: 1. Jak badać komunikowanie rządowe za pomocą informacyjnych kampanii społecznych, czyli założenia metodologiczne ; 2. Kampanie społeczne w służbie polskiego rządu w latach 1994-2015 -analiza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107490 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 1 (1 dodr.). - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2007. - 434, [1] s. : fot., rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 414-421 i przy rozdz. Indeksy.
I. KOMUNIKOWANIE SPOŁECZNE: 1. Nauka o komunikowaniu; 2. Komunikowanie - proces porozumiewania się ludzi; 3. Systemy komunikowania, II. KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE - PERSPEKTYWA TEORETYCZNA: 4. Pojęcie procesu komunikowania politycznego; 5. Uczestnicy procesu komunikowania politycznego; 6. Propaganda polityczna jako forma komunikowania politycznego; 7. Kampanie polityczne i wyborcze jako forma komunikowania politycznego, III. NARZĘDZIA KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO - PERSPEKTYWA TECHNICZNA: 8. Profesjonalizacja komunikowania politycznego; 9. Marketing polityczny i wyborczy; 10. Polityczne public relations; 11. Reklama polityczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-316
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 316-Czyt (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 275-278.
I. Komunikowanie jako zasadnicza umiejętność interpersonalna ; II. Model procesu komunikacji ; III. Komunikacja a konflikt ; IV. Komunikacja a negocjacje ; V. Wybrane elementy komunikacji w organizacji ; VI. Opinia publiczna - jej istota i funkcje ; VII. Komunikacja masowa ; VIII. Komunikacja w reklamie ; IX. Internet - współczesne narzędzie komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93523 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Siła Lucyfera : ciemna strona copywritingu / Darek Puzyrkiewicz. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2021. - 174, [1] strona ; 21 cm.
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich. Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly'ego, któremu w trakcie przesłuchania wmówiono, że zabił własną matkę. Policja zastała go w domu, gdy siedział otępiały przed zwłokami, bez śladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzędzia zbrodni. Nie było żadnego powodu, by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasował do hipotezy śledczych. Tak poprowadzili śledztwo, że chłopak zaczął sobie "przypominać" sceny zabójstwa. Niewinnego człowieka doprowadzili do przyznania się do zbrodni na własnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb! Wystarczyły odpowiednio dobrane słowa... Zakładam, że nie masz zamiaru nikogo krzywdzić. Jeśli jednak szukasz sposobów na to, by wywierać większy wpływ swoimi słowami - jest pewna szansa, że ta książka Ci w tym pomoże. Niczego Ci nie obiecuję ani nie daję żadnej gwarancji. Wkraczasz bowiem w mroczną sferę osobowości człowieka, w której nie ma sztywnych zasad, są jedynie nieracjonalne pragnienia. Jeśli rozważasz zakup tej książki, zadaj sobie tylko jedno pytanie: czy naprawdę chcesz poznać ciemną stronę copywritingu? [azymut.pl, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109007 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po niektórych rozdz.
Dzięki trzem klasycznym środkom przekazu (prasa, radio, telewizja) rozwinęły się nowe formy masowego komunikowania, takie jak propaganda społeczna i polityczna, public relations, reklama. Niniejsza książka jest wynikiem dużego zainteresowania tymi tematami i ma na celu zaspokojenie potrzeb rynku. Praca składa się z trzech części. W pierwszej omówiono ogólnie teorię komunikowania, komunikowanie międzykulturowe. Druga część rozprawia o kinie jako medium masowym i jego roli w procesie komunikowania masowego; public relations jako formie takiego komunikowania, a także o związkach między reklamą polityczną a komunikowaniem masowym. W trzeciej części zaprezentowano tworzenie się zrębów systemu medialnego w Hiszpanii na początku XX w. oraz etapy rozwoju telewizji, a także wpływ nowych technologii na komunikowanie społeczne. [Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [199]-200.
Dlaczego kobieta jest z natury zła? O roli kultury i religii w kształtowaniu wizerunku kobiety ; Dlaczego kobiety nie odgrywały ważnej roli w historii? O świecie podbitym przez mężczyzn ; Dlaczego jest tak niewiele geniuszek? O błędnych tezach nauki ; Dlaczego praca sprzątaczki, kucharki i opiekunki jest więcej warta niż praca matki? O niewidzialnej pracy kobiet ; Dlaczego kobieta nie może zarabiać tyle co mężczyzna? O lukach płacowych i nierówności finansowej ; Dlaczego kobieta wciąż wie zbyt mało, by dzielić się wiedzą? O strachu, niepewności i ciągłym rozwoju ; Dlaczego specjalista to nie kobieta? O wpływie języka na równouprawnienie ; Dlaczego kobietom wszystko trzeba wyjaśniać? O narodzinach womenomics i femvertisingu ; Dlaczego kobiety nie są idealne? O nowoczesnych formach przekazu ; Dlaczego księżniczki nie chcą się brudzić? O wpływie bajek, reklam i produktów na dziewczynki ; Dlaczego krew jest niebieska? O przełamywaniu tabu w komunikacji reklamowej ; Dlaczego babcia ciągle choruje? O stereotypach w reklamach 50+ ; Dlaczego doświadczenia niczego nas nie uczą? O świecie skrojonym pod mężczyzn ; Dlaczego mężczyźni muszą dominować? O nierównościach, patriarchacie i męskości ; Lista lektur na dobry początek.
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom - przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie - nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece” a inne „męskie”, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm? Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej. [Onepress, 2024]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. WG-316.34/.35 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113689 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 273-[275].
Kiedy czarnooka Isaura opędzała się przed zalotami bezwzględnego Leôncia, bohaterowie Beverly Hills 90210 próbowali odnaleźć najprawdziwszą miłość, sobotnie poranne programy dla działkowców dawały nadzieję, że istnieje skuteczny sposób na walkę z mszycą, a Adam Słodowy uczył Polaków, jak z gumki recepturki i ołówka zrobić karmnik dla ptaków, na ekrany telewizorów Rubin nieśmiało zakradała się reklama. Transformersi to arcyciekawa opowieść o początkach polskiej reklamy telewizyjnej, o ludziach, którzy kładli podwaliny pod raczkujący biznes, o fortunach, które powstawały nieomal z dnia na dzień. Ale to także podróż do czasów, kiedy „z pewną taką nieśmiałością” przyglądaliśmy się kolorowemu Zachodowi, gdy „Mariola okocim spojrzeniu” przechadzała się w marmurkowych jeansach, a zawody w kapsle wygrywało się z głośnym okrzykiem „no to Frugo!”. [Znak, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107058 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szkodliwa medycyna / Ben Goldacre ; przełożył Aleksander Wojciechowski. - Wydanie 1. w tej edycji. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2019. - 421 stron : wykresy ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "Bad science" 2008.
Fałszywe terapie. Szkodliwe leki. Kłamliwe statystyki. Oszustwa farmaceutycznych koncernów Dr Ben Goldacre w swojej kolumnie na łamach „Guardiana” od lat demaskuje manipulacje podejrzanymi danymi medycznymi i pseudomedyczne metody leczenia, odkrywa ponure tajemnice stojące za praktykami producentów leków, bierze pod lupę medyczne mistyfikacje, np. tę rozpętaną wokół szczepionki trójskładnikowej MMR, a także analizuje robiące wodę z mózgu reklamy kosmetyków, akupunkturę i homeopatię, witaminy i wywołujący wśród społeczeństwa poruszenie temat „toksyn”. Ta pełna goryczy i sarkazmu, choć przy tym przezabawna, książka, stanowiąca plon jego wieloletniego śledztwa dziennikarskiego, jest niezwykle fascynującą i otrzeźwiającą podróżą po obszarze szkodliwej niby-medycyny, którą codziennie karmią nas przeróżne media i pozujący na autorytety szarlatani. [Zysk i S-ka Wydawnictwo, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-66 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [233]-251.
Streszczenie w języku angielskim.
Modele komunikacji w reklamie ; Postać w przekazie reklamowym ; Modele oddziaływania postaci w reklamie na odbiorcę ; Współczesna rola postaci w modelu komunikacji - wyniki badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108320 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 211-218.
Streszczenie w języku angielskim.
Kiedy samochód przestał być tylko samochodem... Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego / Małgorzata Kita ; WPROWADZENIE DO MOTION & EMOTION: Prasa branżowa w strategii kreowania marki ; Elitarna egalitarność. Do kogo adresowane są teksty w motoryzacyjnej prasie branżowej ; Lew na maskach peugeotów. Logo marki jest jak kod DNA ; "Żywią się środkami językowymi wszystkich odmian polszczyzny". O wielogłosowości w prasie branżowej ; Nazwa kreuje markę. O nazwach modeli Volkswagena ; "Pierworodny syn nowej rodziny Volkswagena". O personifikacji w brandingu ; Dopamina i system opioidowy. Radość na usługach brandingu ; Dotknij, poczuj i kup. Językowe konkretyzacje haptyki w magazynach motoryzacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107502 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z V Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Młode dziennikarstwo", która odbyła się w trybie zdalnym 9 grudnia 2021 r.
Bibliografia przy referatach.
Tekst częściowo w języku polskim, angielskim, słowackim, streszczenia w języku polskim i angielskim.
Cz. I. ADEPCI DZIENNIKARSTWA O DZIENNIKARSTWIE: Lenka Regrutová, Marianna Kraviarová, Možnosti zvyšovania medíalnych kompetencií studentov mediálnych študií (Tvorba televíznej relácie) ; Olena Kyryliv, Yuliya Nahorna, Ternapil television in the context of emerging technologies development: dogital television vs internet television ; Yana Shekeriak, The Impact of Open Date on the Development of a Democratic Civil Society ; Bartłomiej Wojnowski, Newonce.net jako przykład biznesu i wortalu dla pokolenia Z ; Krystian Miś, Moda na inkluzywność. Analiza wybranych reklam oraz kampanii medialnych w nurcie równościowym ; Kinga Dobek, Obraz kobiety w reklamie telewizyjnej ; Alina Vovkoboi, Mariya Butyrina, Cenceled Until Proven Otherwise: Analyzing Media Discourse Surrounding 'Rust' On-Set Shooting Tragedy ; Olena Shulym, Rethinking the term "journalistic investigation" - context historical and analysis ; Mariola Sowa, Pandemia "fake newsów" ; Anna Skibińska, Fotografie dziennikarskie jako komponenty medialnych wypowiedzi na temat Ukraińców - studium przypadku portalu www.warszawa.wyborcza.pl ; Stanisław Vasyurko, Authentication of Ukraine is in the world through the prism of the Cinema ; Andriy Konyk, Violation of journalistic standards on the air of the TV channel Priamiy ; Petro Kozak, Social media use in Ukrainian politics ; Aleksandra Nowak, Media tradycyjne a Internet - jak wpływa na współczesną telewizję mają platformy VOD? ; Magdalena Kieroń, Jak media społecznościowe wpływają na rzeczywistość ? ; Małgorzata Bożek, The pandemic (of fear) in selected reportages and novels by Hanna Krall. Narrative and identity strategies ; Vasylyn Petrivna Bratashchuk, Iryna Mykolaivna Mudra, The topic of gender discrimination in online media ; Karolina-Silviia Kunhurowa, Broadcast of Ukrainian media situation in the East of the Country ; Halyna Pavelko, Psychological influence of advertising ; Tetiana Darmohrai, The importance of media hygiene durin the COVID-19 pandemic. Vaccination information campaign through the prism of the media ; Ruslan Lavrenov, Ethical aspects in the work of a photo journalist ; Klaudia Mleczek, Metody pisania treści copywriterskich na podstawie wybranych opisów z trzech popularnych drogerii internetowych ; Kinga Skowron, Animacje Victorii Vincent, umieszczone na platformie YouTube, komentarzem do zagrożeń płynących z nowych mediów ; CZ. II. STUDENCKI PUNKT WIDZENIA -ESEJE: Wiktoria Mazurkiewicz, Instagramowa kreacja rzeczywistości z perspektywy użytkowniczki internetu ; Michał Sanocki, Grot fiołkami ozdobić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106725/5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej