Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(12)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Bartoszak Magdalena
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Brodzińska Barbara (politologia)
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Cwynar Karolina
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Hales Colin F
(1)
Hofman Iwona
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kinal Jarosław (1985- )
(1)
Kordowski Marcin
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Kępiński Łukasz
(1)
Machura Witold
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Otręba Kinga
(1)
Rykiel Zbigniew (1949- )
(1)
Sałkowski Damian
(1)
Smaga Marta
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Sztubecki Kamil
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Reklama internetowa
(9)
Internet
(5)
Środki masowego przekazu
(4)
Marketing elektroniczny
(3)
Portale internetowe
(3)
Public relations
(3)
Reklama
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Agresywność
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Edukacja medialna
(2)
Google Analytics
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Automatyka
(1)
Banki internetowe
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Cenckiewicz, Sławomir (1971- )
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne norweskie
(1)
Czasopisma ukraińskie
(1)
Czasopisma zakładowe polskie
(1)
Doda (1984- )
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
Dźwięk
(1)
Empatia
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Film animowany
(1)
Film dla dzieci i młodzieży
(1)
Gontarczyk, Piotr (1970- )
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google AdWords
(1)
Google Search Console
(1)
Google Tag Manager
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Język polski
(1)
Kibice
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Miasta
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Mniejszości seksualne
(1)
Multimedia
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Ofiary przestępstw
(1)
Outsourcing
(1)
Pedofilia
(1)
Performance
(1)
Plakat
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Polityka
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo do wizerunku
(1)
Przemoc
(1)
Przestępcy
(1)
Radio eR
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama społeczna
(1)
Rozgłośnia radiowa
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(1)
Sponsoring
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Symfonia (informat.)
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Telefonia
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Telewizja publiczna
(1)
Twórczość
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Umowa elektroniczna
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Użytkownicy informacji
(1)
Wideo
(1)
Wolność obywatelska
(1)
Wolność prasy
(1)
Wolność słowa
(1)
Wychowanie seksualne
(1)
Temat: dzieło
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
SB a Lech Wałęsa
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
1989-
(2)
1901-
(1)
1945-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Euroregion Tatry
(1)
Krym (Ukraina)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Gatunek
Blogi
(2)
Poradnik
(2)
Poradniki
(2)
Film
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Digital advertising" 2009.
Na okładce: Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych.
Na stronie redakcyjnej ISBN wydania oryginału: 978-1-137-49433-7 oraz 978-1-137-49434-4.
Bibliografia na stronach 297-[306].
I. MEDIA CYFROWE: MOŻLIWOŚCI WCZEŚNIEJ NIEOSIĄGALNE: 1. Czym jest reklama cyfrowa? ; 2. O czym jest ta książka? ; II. HISTORIA I ZAKRES DZIAŁANIA REKLAMY CYFROWEJ: 1. Historia reklamy cyfrowej ; 2. Reklama cyfrowa: kwestia skali ; 3. Ogólny obraz praktyki reklamy cyfrowej ; 4. Kontekst cyfrowy ; 5. Agencje cyfrowe ; 6. Wiodące media cyfrowe ; 7. Kluczowe dyskusje w Świecie Reklamy ; 8. Automatyzacja w reklamie: a co z kreatywnością? ; 9. Blokowanie reklam ; 10. Prywatność ; 11. Kultura promocyjna ; 12. Konwergencja ; 13. W stronę social ; 14. Cyfrowy sprzeciw ; 15. Podsumowanie ; . III. JAK TO DZIAŁA: STANDARDOWE MEDIA CYFROWE: 1. Reklama w wyszukiwarkach ; 2. Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) ; 3. Display advertising ; 4. Zakup bezpośredni ; 5. Sieci reklamowe ; 6. Zakup poprzez ad Exchange ; 7. Kupno poprzez programmatic i real-time bidding (RTB) ; 8. Programmatic ; 9. Mobile display ; 10. Ogłoszenia ; 11. Podsumowanie ; IV. JAK TO DZIAŁA: NIESTANDARDOWE MEDIA CYFROWE: 1. In-game advertising i advergaming ; 2. In-game advertising - reklama w grach komputerowych ; 3. Advergaming ; 4. Grywalizacja ; 5. Media społecznościowe ; 6. Reklama w mediach społecznościowych ; 7. Reklama płatna a shared/earned media ; 8. Podsumowanie ; V. KREATYWNOŚĆ: 1. Kontekst branżowy ; 2. Pomysły (big i small ideas) ; 3. Storytelling ; 4. Kreatywność jest ważna, ale czym ona tak naprawdę jest? ; 5. Doświadczenie ; 6. Koncepcje sensoryczno-afektywne ; 7. Empatia, sytuacja i umiejscowienie ; 8. Culture hacking: kombinacje ; 9. Eksploracja ; 10. Transformacje ; 11. Podsumowanie ; 12. Podstawowe zasady kreatywności ; VI. NON-INTERRUPTIVE: UWAGA, AUTENTYCZNOŚĆ I REKLAMA NATYWNA: 1. Odbiorcy ; 2. Odbiorcy interaktywni ; 3. Pozyskiwanie uwagi ; 4. Influencerzy ; 5. Reklama natywna: przykład BuzzFeed ; 6. Branded entertainment ; 7. Virality ; 8. Metryka wciąż ma znaczenie ; 9. Możliwości wirtualnej rzeczywistości 2.0 ; 10. Podsumowanie ; VII. MEDIA HACKING: 1. Wymagania w zakresie media Hawking ; 2. Przykład kreatywnego media hacking: B-Reel ; 3. Hacked media i reinterpretacje historii ; 4. Mixed reality i trans media ; 5. Rola zabawy ; 6. Kluczowe terminy ; 7. Podsumowanie ; VIII. BLOKOWANIE REKLAM I NIEUCZCIWOŚĆ: ZAGROŻENIA DLA REKLAMY: 1. Web adblocking ; 2. AdBlock Plus ; 3. Mobile adblocking ; 4. Anti-adblocking ; 5. Uciekanie się do oszustwa ; 6. Podsumowanie ; IX. REKLAMA ADRESOWANA DO DZIECI: PRZEPISY I ETYKA MEDIÓW CYFROWYCH: 1. Badanie etyki w reklamie ; 2. Prawodawstwo i samoregulacja ; 3. Samoregulacja w Wielkiej Brytanii ; 4. Czy dzieci dorastają zbyt szybko? Raport Baileya ; 5. Magiczny moment zrozumienia kontekstu internetowego ; 6. Advergames ; 7. Kanały na YouTubie: przykład AmazingPhil ; 8. Podsumowanie ; X. TECHNIKI REKLAMOWE: ANALITYKA, BIG DATA, PROFILOWANIE I TOŻSAMOŚĆ: 1. Wczoraj: korzenie analityki w reklamie ; 2. Kontekst big data ; 3. Dwudziesty pierwszy wiek: dane i korelacja ; 4. Big data i reklama ; 5. Profilowanie i tożsamość ; 6. Analityka społeczna ; 7. Tekst ; 8. Obraz ; 9. Marketing skierowany do naszych wirtualnych osobistych asystentów (VPA) ; 10. Podsumowanie ; XI. MEDIA EMPATYCZNE: EMOTIVEILLANCE I PRZYSZŁOŚĆ REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ: 1. Billboardy wrażliwe na emocje ; 2. Sztuczna inteligencja ; 3. Tam na Wimbledonie ; 4. Teorie podejść emocjonalnych ; 5. Emotiveillance ; 6. Media empatyczne ; 7. Niepokojący czynnik: bliskość bez wzajemności ; 8. Podsumowanie ; XII. PRYWATNOŚĆ: PRZYKŁAD APLIKACJI MOBILNYCH NA ANDROID: 1. Test praktyczny ; 2. Co jest śledzone? ; 3. Pliki Cookiem ; 4. Definiowanie prywatności: być pozytywnym ; 5. Prywatność: interakcje, oczekiwania i protokół ; 6. Śledzenie i reklama w aplikacjach mobilnych na Android ; 7. Zaufanie ; 8. Zgoda ; 9. Opt-in/opt-out ; 10. Kontekst prawny ; 11. Branża reklamowa pod kontrolą organów amerykańskiej inwigilacji rządowej bez jej zgody ; 12. Podsumowanie ; XIII. PODSUMOWANIE: MIĘDZY SZTUKĄ A NAUKĄ W REKLAMIE: 1. Wzniosłość danych ; 2. Riposta kreatywnych ; 3. Podwójne złudzenie ; 4. Czy sztuczna inteligencja kiedykolwiek stworzy Holidays are coming dla Coca-Coli? ; 5. Poza pokusą: kreatywność algorytmiczna ; 6. Napędzanie maszyny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108440 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt.: Oficyna a Wolters Kluwer business.
Indeks.
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania: Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie? Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować? W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google? Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku? Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych? Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce. Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań. [Wolters Kluwer Polska, 2012]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98285 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
DAMIAN SAŁKOWSKI, R. 1. REKLAMA W WYSZUKIWARKACH: Wyszukiwarka jako źródło reklamy ; Rynek wyszukiwarek w Polsce ; Dlaczego reklama w wyszukiwarce jest skuteczna ; Formy reklamy w wyszukiwarce ; DAMIAN SAŁKOWSKI, R. 2. GOOGLE ADWORDS: Czym jest Google AdWords ; Elementy programu AdWords ; Czy AdWords jest dla mnie? ; Wady i zalety AdWords ; Ile kosztuje AdWords? ; Jak zacząć z AdWords? ; Najczęstsze błędy ; DAMIAN SAŁKOWSKI, R. 3. SEO: Czym jest SEO? ; Podstawy SEO ; Czy SEO jest dla mnie? ; Wady i zalety SEO ; Ile kosztuje SEO? ; Jak zacząć SEO? ; Najczęstsze błędy w SEO ; ŁUKASZ KĘPIŃSKI, R. 4. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE: Czym są media społecznościowe ; Nie bój się nieświeżych kurczaków! ; Budować własną społeczność czy korzystać z gotowych ; Czemu Facebook jest najważniejszy? ; O co tak naprawdę chodzi na Facebooku ; EdgeRank ; Koligacja ; Waga ; Odstęp czasu ; Fan page to strona WWW ; Kiedy publikować ; Strategia social media ; Zakładamy fan page ; Jak promować posty ; MARCIN KORDOWSKI, R. 5. CONTENT MARKETING: Wstęp ; Big Picture i efekty uboczne ; Do kogo będziemy mówić i w jakim języku ; Kanały dystrybucji ; Cele ; Wybór persony ; KAMIL SZTUBECKI, R. 6. KATALOGI FIRM: Trochę historii ; Zrozumieć Yellow Pages ; Wady Yellow Pages ; Miejsce Yellow Pages we współczesnym marketingu ; Yellow Pages — kompleksowy dostawca usług marketingowych ; Wybór oferty Yellow Pages ; Panorama Firm ; Polskie Książki Telefoniczne - Pkt.pl ; Firmy.net ; Porównanie ofert i wyników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Video marketing nie tylko na YouTube / Magdalena Daniłoś. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2016. - 222, [1] s. : il. ; 14x21 cm.
(Onepress Exclusive)
Obraz wart więcej niż tysiąc słów Tworzenie treści video jeszcze nigdy nie było takie proste! Dziś każdy może przecież nakręcić film zwykłym smartfonem, a znaczenie przekazu video w budowaniu świadomości marki jest nieprzecenione. To olbrzymie pole do popisu dla kreatywnego marketera. Czujesz to? Czujesz reklamowy potencjał tkwiący w dobrze nakręconym video? „No tak, ale emisja spotów reklamowych w telewizji sporo kosztuje” - pomyślisz pewnie i będziesz mieć rację. Ale kto powiedział, że chodzi o telewizję? Wykorzystanie platform takich jak YouTube, Facebook czy Instagram daje nieskończone możliwości nie tylko w kontekście realizowania kampanii reklamowych, ale przede wszystkim budowania świadomości marki. Musisz tylko wiedzieć, jak to robić, czyli jak za pomocą krótkiego materiału opowiedzieć historię marki w sposób, który porwie odbiorcę i sprawi, że będzie on chciał podzielić się nią ze znajomymi. O tym właśnie jest ta książka. [Helion, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104051 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Jarosław Kinal, Zbigniew Rykiel - Przedmowa. Wirtualność jako realność. Wojciech Retkiewicz - Przestrzenna natura cyberprzestrzeni. Katarzyna Sobczak - Tożsamość czy tożsamości? „Ja” w świecie cyberrealnym. Renata Dopierała - Ekspresja „Ja” w sieci – wymiar prywatny i emocjonalny. Łucja Kapralska - Etnosieć. Internet jako przestrzeń społeczna grup etnicznych. Michał Wójcik - Reprodukcja nierówności społecznych w kontekście upow­szech­nienia internetu. Justyna Krasowska - Pornografizacja wizerunku kobiet w mediach i jej wpływ na kreację wizerunku przez nastolatki na portalu fotka.pl. Gabriela Brzozowska - Sztuki plastyczne w ujęciu socjologizmu estetycznego. Agnieszka Chwiałkowska - Znaczenie mediów społecznościowych w marketingu relacji na tle innych kanałów komunikacji z klientem. Aleksandra Ciejka - Nowe formy reklamowania w internecie. Studium badań nad zja­wiskiem "trendsettingu". Monika Gruba - Kreowanie stylu w sieci na przykładzie działalności polskich blogerek. Jarosław Kinal - Nowe przestrzenie reklamowe w internecie. Rafał Waśko - Efekt trzeciej osoby a percepcja reklamy internetowej. Marcin Lustofin - Nowe media a sfera publiczna. Rewitalizacyjny potencjał inter­netu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102328 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm, studentów studiów podyplomowych.
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych. Książkę wyróżniają: na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości, dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam, ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki, wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał, 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce. [https://helion.pl/ksiazki/marketing-internetowy-w-google-pozycjonowanie-ads-analytics-dla-biznesu-e-commerce-marketerow-krzysztof-marzec-tomasz-trzoslo,maring.htm#format/d, dostęp 10.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Wydanie 2. poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 236 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google ; 2. Google Search Console ; 3. Google Moja Firma ; 4. Optymalizacja sklepu ; 5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing ; 6. Google Ads (dawniej AdWords) ; 7. Google Analytics ; Lista blogów, Minisłowniczek, Google Data Studio, Google Optimize.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. prac w jęz. ang.
Cz. I. MOŻLIWOŚCI CYBERŚWIATA - Rozdz. I. Teoretyczne i metodologiczne podstawy badań nad człowiekiem w cyberprzestrzeni: 1. Aktualność i ważność problematyki człowieka w cyberprzestrzeni, 2. Istota i charakterystyka cyberprzestrzeni, 3. Nowy wymiar terroryzmu w cyberprzestrzeni, 4. Podstawy teoretyczne edukacji medialnej i cyberprzestrzeni, 5. Założenia metodologiczne badań nad człowiekiem w cyberprzestrzeni; Rozdz. II. Edukacja medialna a cyberprzestrzeń: 1. Założenia edukacji czytelniczo-medialnej, 2. Edukacja czytelniczo-medialna jako program nauczania, 3. Szkolne centrum informacji, 4. Biblioteka szkolna jako centrum informacji; Rozdz. III. Nauka języków obcych w cyberprzestrzeni: 1. Założenia europejskie, 2. Przydatność edukacji językowej w cyberprzestrzeni, 3. Metody nauczania języków obcych, 4. Internetowe kursy języków obcych w Polsce; Rozdz. IV. Usługi bibliotek naukowych w dostarczaniu informacji elektronicznej w edukacji na odległość: 1. Polskie biblioteki cyfrowe (w wyborze), 2. Systemy elektronicznego dostarczania dokumentów; Rozdz. V. Reklama intemetowa, jej odbiorcy oraz kierunki rozwoju: 1. Charakterystyka reklamy internetowej, 2. Nowe strategie rozwoju reklamy, 3. Reklama internetowa a jej odbiorcy, 4. Oczekiwania odbiorców reklamy internetowej; Rozdz. VI. Możliwości robotyki we współczesnym świecie i edukacji: 1. Nowe technologie a społeczeństwo z perspektywy edukacji, 2. Znaczenie sztucznej inteligencji w procesie edukacji, 3. Roboty a futurystyczna wizja człowieka. Cz. II. ZAGROŻENIA CYBERŚWIATA - Rozdz. VII. Komunikatory internetowe zagrożeniem dla dzieci: 1. Istota komunikacji internetowej, 2. Kultura języka w sieci, 3. Komunikacja międzyludzka w dobie internetu, 4. Wpływ komunikatorów internetowych na dzieci, 5. Komunikatory internetowe - niebezpieczeństwem dla dzieci; Rozdz. VIII. Świat wirtualny - kreatorem rzeczywistości dziecka: 1. Teoretyczny kontekst cyberprzestrzeni - wirtualnej rzeczywistości, 2. Komputer łącznikiem ze światem wirtualnym, 3. Internet wirtualną otchłanią, 4. Świat wirtualny - sposobem na życie; Rozdz. IX. Media a problem uzależnień: 1. Istota i mechanizmy uzależnienia, 2. Media jako czynnik kształtowania osobowości uzależnionej, 3. Media jako obiekt uzależnień, 4. Kształtowanie uzależnionej osobowości we współczesnym systemie edukacyjnym, 5. Wychodzenie z uzależnień od mediów elektronicznych; Rozdz. X. Zagrożenia dla osób niepełnosprawnych związane z korzystaniem z mediów elektronicznych: 1. Zagrożenia dla zdrowia somatycznego i sprawności motorycznej osób niepełnosprawnych, 2. Zagrożenia dla dobrostanu i zdrowia psychicznego osób niepełnosprawnych; Rozdz. XI. Ryzyko uzależnień dzieci i młodzieży od mediów cyfrowych: 1. Istota i specyfika uzależnienia, 2. Rodzaje i charakterystyka uzależnień, 3. Przyczyny uzależnień, 4. Objawy i przebieg uzależnień; Rozdz. XII. Problem agresji i przemocy w multimediach elektronicznych - aspekty psychologiczne i etyczne: 1. Agresja i przemoc - wyjaśnienie terminologiczne, 2. Multimedia elektroniczne jako źródło agresji i przemocy, 3. Argumenty wskazujące na korzyści psychologiczno-społeczne związane z agresją i przemocą zawartą w przekazach multimedialnych, 4. Argumenty wskazujące na konsekwencje psychologiczno-społeczne związane ze zjawiskiem agresji i przemocy multimedialnej, 5. Pedagogiczny kontekst problemu agresji i przemocy zawartej w przekazach multimedialnych; Rozdz. XIII. Agresja w filmach rysunkowych dla dzieci - aspekty psychologiczne i pedagogiczne: 1. Psychologiczno-pedagogiczne ujęcie agresji w programach telewizyjnych, 2. Filmy animowane źródłem agresji, 3. Prezentowanie agresji w spotach reklamowych; Rozdz. XIV. Cyberpornografia i cyberseks: 1. Istota i specyfika cyberprzestępczości, 2. Pojęcie i charakterystyka przestępstw seksualnych, 3. Pornografia w internecie, 4. Cyberseks naturalnym elementem ciągle zmieniającej się rzeczywistości; Rozdz. XV. Gry i gierki w komunikacji społecznej. Informacyjne uwikłania i zależności: 1. Źródła, 2. Kręgi na powierzchni, 3. Pływanie w oceanie; Rozdz. XVI. Cyberterrorystyczna internetyzacja: 1. Klasyfikacja terroryzmu i miejsce zajmowane przez cyberterroryzm, 2. Cyberterroryzm i infoterroryzm, 3. Symulacje cyberterrorystyczne i próby ataku, 4. Rodzaje ataków cybernetycznych; Rozdz. XVII. Prawne aspekty przestępczości teleinformatycznej: 1. Przestępstwa przeciwko ochronie informacji, 2. Przestępstwa przeciwko mieniu prywatnemu i publicznemu, 3. Przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów, 4. Przestępstwa przeciwko bezpieczeństwu powszechnemu w tym Rzeczpospolitej Polskiej, 5. Łamanie praw autorskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93593 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. Okręgowej Spółdzielni Telefonicznej w Tyczynie (s. 164-172) i woj. podkarpackiego (s. 173-181, 392-398).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., słowac.
Rozdz. 1. SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE I JEGO ROZWÓJ: Modernizacja refleksyjna kapitału ludzkiego a efektywność wykorzystania zasobów pracy w społeczeństwie informacyjnym ; Przedmiot i mechanizmy walki informacyjnej w erze społeczeństwa informacyjnego ; Społeczeństwo informacyjne w Europie - istota i siły sprawcze ; Metody pomiaru dysproporcji w dostępie do technologii informacyjno-komunikacyjnych ; Wybrane aspekty funkcjonowania społeczeństwa informacyjnego ; Społeczeństwo informacyjne społeczeństwem innowacyjnym ; Regionalne zróżnicowanie wskaźników rozwoju gospodarki informacyjnej w Polsce. Rozdz. 2. DETERMINANTY ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: Now Economy jako determinanta rozwoju społeczeństwa informacyjnego ; Usługi publiczne - determinanta rozwoju społeczeństwa informacyjnego ; Wykorzystanie technologii teleinformatycznych w aspekcie statystycznych testów niezależności ; Rynek telefonii komórkowej w Polsce - tendencje i prognozy. Rozdz. 3. REGIONALNE ASPEKTY ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: The role of ICT in regional development ; Forming international joint ventures in the territory of Slovak republic ; Społeczeństwo informacyjne a rozwój regionalny. Doświadczenia Finlandii ; Wybrane aspekty budowania społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy na przykładzie województwa zachodniopomorskiego ; Transfer i alokacja wiedzy w sferze B+R w regionie łódzkim ; Funkcjonalność stron internetowych samorządów lokalnych Mazowsza a stopień urbanizacji ; Rola spółdzielni telefonicznych w rozwoju rynku telekomunikacyjnego na Podkarpaciu ; Rozwój społeczno-gospodarczy województwa podkarpackiego a transformacja do społeczeństwa informacynego ; Zarządzanie informacją w agroturystyce na przykładzie województwa małopolskiego ; Wykorzystanie witryn internetowych przez samorząd terytorialny gmin wiejskich w rejonach atrakcyjnych turystycznie ; Powszechny dostęp do informacji o WPR - szansą rozwoju obszarów wiejskich. Rozdz. 4. GOSPODARKA OPARTA NA WIEDZY: Miejsce gospodarki opartej na wiedzy w nowej gospodarce ; Stan procesów zarządzania wiedzą w wybranych przedsiębiorstwach regionu opolskiego ; Zarządzanie organizacjami non-profit w warunkach rozwoju gospodarki opartej na wiedzy ; Zarządzanie wiedzą w korporacjach transnarodowych ; Innowacyjność jako warunek rozwoju gospodarki opartej na wiedzy ; Zarządzanie wiedzą w społeczeństwie informacyjnym ; Wykształcenie jako czynnik różnicujący pozycję na rynku pracy w gospodarce opartej na wiedzy ; Informacja i wiedza w rozwoju gospodarki. Rozdz. 5. WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W GOSPODARCE: Main fields of application of business intelligence within business management [w jęz. słowac.] ; Znaczenie informacji w zarządzaniu łańcuchem dostaw ; Społeczeństwo informacyjne a logistyczne sieci dostaw ; Wykorzystanie nowoczesnych technologii w przedsiębiorstwach usługowych ; Sposoby koordynacji sieci międzyorganizacyjnych ; Zarządzanie podmiotem a outsourcing rachunkowości ; Podpis elektroniczny w zarządzaniu procesami gospodarczymi ; Program finansowo-księgowy narzędziem e-zarządzania firmą (na przykładzie programu "Symfonia") ; Knowledge management and information technologies in Slovak construction enterprises ; Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w ugrupowaniach gospodarczych ; The influence of non-transactional products on the income structure of enterprises in the Web economy ; SEO podstawą e-reklamy polskich mikroprzedsiębiorstw ; Ochrona konsumenta w świetle zawarcia umowy na odległość ; Negocjacje jako narzędzie uczenia się organizacji ; Miejsce współczesnych technologii w bankowości elektronicznej ; Wpływ wiedzy, informacji i doradztwa na kształtowanie procesów decyzyjnych producentów rolnych z Podkarpacia ; Aktywność informacyjna w środowisku wirtualnym. Rozdz. 6. SYSTEMY INFORMACYJNE I NARZĘDZIA INFORMATYCZNE: Bezpieczeństwo outsourcingu IT ; Analiza źródeł ryzyka w procesach tworzenia oprogramowania e-commerce Porównanie kosztów i efektywności wybranych metod zapewnienia niezawodności systemów informatycznych ; Narzędzia informatyczne w liniowym i nieliniowym zarządzaniu projektami ; Odwołania cykliczne jako narzędzie rozwiązywania problemów decyzyjnych ; Informacja a zarządzanie ryzykiem ; Narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie ryzykiem ; Wybrane możliwości zastosowań środowisk wizualizacji trójwymiarowej WEB3D (VRML, X3D, Qtvr) w edukacji, sztuce, medycynie oraz w przemyśle i biznesie. Rozdz. 7. EDUKACJA W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rola marketingu wiedzy w edukacji ekonomicznej społeczeństwa informacyjnego ; Systemy e-handlu - porównanie szkolenia wspieranego platformą e-learningową oraz studiów podyplomowych prowadzonych trybem blended learning ; Znaczenie i kierunki rozwoju szkolnictwa wyższego w erze społeczeństwa informacyjnego ; Nauczanie technologii informatycznych w dobie społeczeństwa informacyjnego ; Dostępność i zakres wykorzystania Internetu przez młodzież licealną ; Korzystanie z Internetu przez uczniów klas VI publicznych szkół podstawowych w gminie Ostrowiec Świętokrzyski ; Możliwość szybkiego przeszkolenia osób bezrobotnych do zdawania egzaminu ECDL (na przykładzie różnych grup wiekowych). Rozdz. 8. MEDIA, TECHNOLOGIE INFORMACYJNE, KOMUNIKACJA SPOŁECZNA: Komunikacja spółki z jej interesariuszami a technologia komputerowa ; Radio w warunkach rozwoju technologii informacyjnej i komunikacyjnej ; Nowe media w służbie propagandy. Gospodarcze i pozagospodarcze wykorzystanie nowych mediów ; Internet w Public Relations ; Komunikacja jako czynnik motywująco-inspirujący.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98109 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in.: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations.
Bibliogr. przy ref.
PUBLIKACJE NAUKOWE: Koncentracja a pluralizm medialny ; Wartość dodana public relations - kapitał relacji ; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit? ; Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej ; Promocja miast czy gra pozorów ; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego ; Brunatny PR - internet relations organizacji skrajnie prawicowych ; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych ; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich ; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy ; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku ; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka ; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych ; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie ; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych ; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady ; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce ; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem ; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. ANALIZY PRZYPADKÓW: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations ; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych ; "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej" ; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku ; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92872 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Pedagogika i Psychologia)
Bibliogr. przy rozdz.
EMPATYCZNE ROZUMIENIE INNYCH LUDZI A TENDENCJE DO ZACHOWAŃ AGRESYWNYCH UCZNIÓW KLAS PIERWSZYCH I TRZECICH GIMNAZJUM "TAK" W OPOLU: 1. Agresja. 2. Empatia. 3. Metodologia badań własnych. POZNANIE SAMEGO SIEBIE KLUCZEM DO SUKCESU. INTELIGENCJA EMOCJONALNA I JEJ WPŁYW NA ŻYCIE ; SEKSUALNE NADUŻYCIA WOBEC DZIECI. ANALIZA REKLAMY SPOŁECZNEJ NA PRZYKŁADZIE INTERNETU I TELEWIZJI: 1. Teorie socjologiczne akcentujące czynnik społeczny w determiniowaniu zjawisk dewiacyjnych. 1.1. Teoria kontroli społecznej Alberta J. Reissa i Ivana F. Nyelt. 1.2. Teoria reakcji społecznej naznaczenia (stygmatyzacji) Howarda S. Beckera. 2. Kontrowersje edukacyjne. 2.1. Czy należy zajmować się edukacją seksualną w szkole? 2.2. Kto, kiedy i jak powinien rozmawiać z dziećmi o seksie. 2.3. Rola oświaty i wychowania w społecznej profilaktyce seksualnego wykorzystywania dzieci. 3. Pedofilia, czyli czyn lubieżny na nieletnim - próba zdefiniowania zjawiska. 3.1. Pedofilia jako dewiacja seksualna. 3.2. Pedofilia na przestrzeni wieków. 3.3. Pierwsze doznania i doświadczenia seksualne - znaczenie ich zakłóceń w życiu człowieka. 3.4. Wzierunek sprawcy i ofiary. 3.5. Oznaki seksualnego wykorzystywania u dziecka. 4. Konsekwencje seksualnego wykorzystywania w życiu emocjonalnym dorosłych ofiar. 4.1. Leczenie ofiar i sprawców seksualnego wykorzystywania. 4.2. Terapia sprawców prowadzona jest w czterech etapach. 5. Media jako obrońca dziecięcej niewinności. 5.1. Utożsamianie mediów z rzeczywistością. 5.2. Wpływ mediów na postawy społeczne. 6. Reklama społeczna jako proces komunikacji i kreacji postaw. 6.1. Czym jest reklama społeczna? 6.2. Walka z pedofilią czyli przemawianie do masowej wyobraźni. 7. Pedofilia i internet czyli seks w sieci. 71.1. Popularność oddziaływania internetu. 7.2. Skala powiązań Internetu z seksualnością. 7.3. Świat dewiacyjny w internecie. 7.4. Walka z pedofilią w Internecie. 7.5. Dziecko w cyberprzestrzeni - eksperyment badawczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96333 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. s. [174]-185.
Nowe media jako narzędzia konstruowania tożsamości społeczności sieciowej ; Sprzeczności antropologii mediów ; Design, partycypacja, prawa autorskie. Formy hybrydyzacji nowych mediów ; Strona informacyjna portalu internetowego (pragmatyka, struktura, język) ; Telewizja mobilna - próba systematyzacji zjawiska ; Od "Kasprzaka" do MySpace - rola muzyki w budowaniu społeczeństwa obywatelskiego w Polsce ; Od amatorskiej fantazji po zdefiniowany format, czyli muzyka popularna w lokalnym radiu w Toruniu na tle przemian społeczno-politycznych w latach 1992-2009 ; O wpływie nowych mediów na kulturę muzyczną ; Polska Madonna? Doda jako fenomen kultury popularnej ; Powstanie warszawskie: polityka pamięci i kultura popularna ; Performansowo zorientowana fotografia. Montaż. Medium relacyjne ; Funkcjonowanie literatury pięknej w nowych mediach: sposoby jej indywidualnego wykorzystania i tworzenia. Rekonesans ; Matrix 4, czyli amatorskie zwiastuny filmowe. Działania prosumenckie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97048 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera również artykuły przedstawione na I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Wolność a/i odpowiedzialność : problemy współczesnych mediów", która odbyła się w listopadzie 2010 r. w Opolu.
Bibliogr. przy art.
Mediatyzacja życia społecznego i politycyzacja mediów ; Nowa regulacja prawna ochrony informacji niejawnych a realizacja prawa do informacji publicznej ; Podstawy prawne dziennikarskiego prawa do informacji publicznej ; Medialna władza nad wartościami ; Prawo do informacji a utrwalanie wizerunku nagiej osoby bez jej zgody ; Publikacja sprostowań i odpowiedzi - ustawowy obowiązek ingerujący w wolność mediów czy przejaw ich odpowiedzialności? Analiza prawno-etyczna ; Prawo do prywatności a wolność słowa i prasy ; Infotainment - analiza aksjologiczno-etyczna zjawiska ; Polityka a wolność słowa we włoskim sektorze telewizyjnym ; Techniki moderacji zachowań użytkowników serwisu internetowego gazety lokalnej ; Rola mediów w polityce ; Wybory prezydenckie 2010 w internecie - PR czy propaganda? Autoprezentacja głównych aktorów politycznych ; Media relations w erze social media ; Copywriting, public relations i dziennikarstwo ; Etyczne aspekty posługiwania się przez środki masowego przekazu informacją o przestępczości ; Problemy z anonimowością w dziennikarstwie społecznym ; Weryfikacja informacji źródłowych w świetle wybranych artykułów prasowych ; Prasa regionalna w serwisach społecznościowych - wybrane przykłady ; Współczesny plakat a odpowiedzialność (nie tylko) wizualna ; Polityczna Poprawność - w obronie wolności, czy przeciwko niej? ; Telewizja jako imperium XXI wieku. Dylematy i zagrożenia ; Przekaz medialny a rzeczywistość stadionowa. Rozważania na temat "wizerunku kibica piłkarskiego" ; "Skazy, zadry i szczerby"... Media w sporze o Sienkiewicza w kanonie szkolnym ; Nierzeczywisty obraz ubóstwa w mediach ; Wybrane aspekty prawne dotyczące granic wolności mediów w kontekście obowiązywania ciszy wyborczej ; Problem odpowiedzialności bibliotek akademickich za przekaz informacji naukowej ; Wolność a odpowiedzialność mediów w sytuacjach zagrożeń bezpieczeństwa ; Public Relations - ważna dziedzina zarządzania ; Edukacja medialna w warszawskich szkołach podstawowych ; Złożone uwarunkowania kryptoreklamy ; Wolność ekspresji artystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ros.
I. MEDIA SFORMATOWANE - LOKALNE, ŚRODOWISKOWE: Norweska prasa lokalna - zarys problematyki ; Polityka informacyjna i promocyjna Związku Transgranicznego Euroregion Tatry ; Współczesna prasa mniejszości ukraińskiej w Polsce ; Działalność wydawnicza mniejszości nimieckiej w Polsce ; Ich własna przestrzeń. Polska prasa LGTB po 1989 roku ; Zmiany jakościowe w mediach zakładowych z perspektywy dwudziestolecia. II. WOLNE MEDIA NA UKRAINIE: Funkcionirovanie svobodnyh mass-media v Krymu: teoriâ i praktika ; Wolność słowa na Ukrainie ; Ujarzmione wolnością: radzieckie korzenie problemów wolności słowa na Ukrainie ; Prasa Tatarów krymskich w walce o zachowanie ojczystego języka. III. FORMA KOMUNIKATU MEDIALNEGO: Głosy językowych wynalazców odzwierciedlone w wypowiedziach prasowych ; Konstrukcja roli dyskursywnej jako strategia komunikacyjna na przykładzie dyskusji wokół książki "SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do biografii" ; Agresja werbalna jako narzędzie komunikacji we współczesnej polskiej prasie ; Językowe sposoby asekuracji wypowiedzi polityków w blogach internetowych ; Jeszcze informacja czy już komentarz? Stopień realizacji funkcji perswazyjnej jako wyznacznik podziału tekstów prasowych na komentarz i informację ; Manipulacyjna funkcja gier językowych w reklamie komercyjnej ; "Nic, co ludzkie, nie jest mi obce" - o łamaniu tabu językowego w filmach animowanych dla dzieci ; Znaczenie dźwięków w obrazie telewizyjnym ; Gatekeeping i selekcja informacji jako narzędzie wolnych mediów - na przykładzie rynku prasowego Lublina ; Dziennikarskie formy medialne wobec koncepcji komputerowej organizacji danych ; Popularność dialogowych form dziennikarskich we współczesnych mediach ; Wolność od Sieci. Indeks gatunkowy Radia eR.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej