Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(39)
Forma i typ
Książki
(38)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(53)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(13)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(28)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Machura Witold
(4)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Jachnis Anna
(2)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bednarek Józef
(1)
Burian M
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Cunningham Jane (1969- )
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dyląg Anna
(1)
Dyląg Anna (psychologia)
(1)
Elgozy Georges (1909-1989)
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Heath Robert
(1)
Kolbusz Wiesław (1959- )
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kowalski Piotr (1952- )
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Lizak Jadwiga
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nadolska Katarzyna
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Olak Antoni
(1)
Pielewin Wiktor (1962- )
(1)
Podsiadły Henryk
(1)
Popek Stanisław (1936- )
(1)
Przepiórkowska Danuta
(1)
Przygodzki Zdzisław
(1)
Roberts Philippa (1966- )
(1)
Rojewska-Olejarczuk Ewa
(1)
Rybakiewicz Justyna
(1)
Rychter Krzysztof J
(1)
Ryłko-Kurpiewska Maria Anna
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Toeplitz Krzysztof Teodor (1933-2010)
(1)
Trojnar Justyna
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Underhill Paco
(1)
Zielińska Magdalena (tłumaczka)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura rosyjska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Reklama
(35)
Konsumenci (ekonomia)
(13)
Marketing
(11)
Psychologia dziecka
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Internet
(5)
Zachowanie
(5)
Agresywność
(3)
Dziecko
(3)
Dziennikarze
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Decyzje
(2)
Edukacja medialna
(2)
Kobieta
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Molestowanie seksualne
(2)
Motywacja pracy
(2)
Multimedia
(2)
Postawy
(2)
Praca
(2)
Przemoc
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Public relations
(2)
Spożycie
(2)
Sztuka
(2)
Telewizja
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Znak towarowy
(2)
AIESEC
(1)
Administracja
(1)
Arteterapia
(1)
Austen, Jane (1775-1817)
(1)
Automatyka
(1)
Ceny
(1)
Copywriterzy
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Cyganie
(1)
Czasopisma nielegalne polskie
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dzień Bezpiecznego Internetu
(1)
Estetyka
(1)
Europejski Trybunał Praw Człowieka
(1)
Film
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fotografia
(1)
Geometria
(1)
Giraudoux, Jean (1882-1944)
(1)
Globalizacja
(1)
Handel
(1)
Innowacje
(1)
Jamison, Kay Redfield (1946- )
(1)
Język polski
(1)
Kadry
(1)
Kapuściński, Ryszard (1932-2007)
(1)
Katastrofa smoleńska (2010)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Korczak, Janusz (1878?-1942)
(1)
Krzyże
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Kłos, Tomasz (1-a poł. XVI w.)
(1)
Literatura
(1)
Logotypy
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Muzykoterapia
(1)
Mężczyzna
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Neuropsychologia
(1)
Nonkonformizm
(1)
Obsługa klienta
(1)
Perswazja
(1)
Pieniądz
(1)
Politycy
(1)
Populizm (politol.)
(1)
Popyt
(1)
Prasa bezpłatna
(1)
Prawnicy
(1)
Prawo
(1)
Prawo karne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psycholodzy
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rodzina wielodzietna
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sternberg, Robert J. (1949- )
(1)
Strony WWW
(1)
Studenci
(1)
Tajni współpracownicy służb specjalnych
(1)
Tarkovskij, Andrej Arsenevič (1932-1986)
(1)
Temat: dzieło
Algorytm
(1)
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Niespokojny umysł
(1)
Stalker
(1)
Wariatka z Chaillot
(1)
Wysokie Obcasy (czasop.)
(1)
Życie Warszawy (czasop.)
(1)
Temat: czas
1901-
(2)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Islandia
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(4)
Poradnik
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Film amatorski polski
(1)
Gazety polskie
(1)
Literatura
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść polityczna
(1)
Rysunek
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Psychologia
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
39 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-33960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. błędny rok wyd.: 2014, właśc. 2013.
Bibliogr. s. [280]-290. Indeksy.
Część 1 Rozkładamy reklamę na części pierwsze: Model perswazji ; Inne pomysły ; Dlaczego nie zwracamy uwagi na reklamy? ; Część 2 Psychologia komunikacji: Uczenie się a uwaga ; Rola pamięci ; Jak przetwarzamy komunikację? ; Problemy z przyciągnięciem uwagi ; Część 3 Emocje a świadomość: Przetwarzanie emocjonalne ; Podświadomość i jej zdolności adaptacyjne ; Emocje a uwaga ; Część 4 Decyzje a relacje: Podejmowanie decyzji ; Potęga metakomunikacji ; Model podświadomego uwodzenia ; Część 5 Świeże spojrzenie na reklamę: Poza naszym zasięgiem ; Ukryta moc nowych mediów ; Legalna, przyzwoita, szczera i prawdziwa? ; Jak zauważyć podświadome uwodzenie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99731 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii)
Indeksy
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera / Profesjonalna Szkoła Biznesu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-79373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 319-[320].
1.Męskość i kobiecość w ujęciu naukowym: Sześć głównych różnic między płciami ; 2. Męskie dążenie do osiągnięć i kobiece dążenie do utopii: Różnice między płciami w sferze motywacji i technik osiągania swoich celów ; 3. Męski świat marketingu: Jak męski punkt widzenia dominuje w koncepcjach i praktycznych działaniach stosowanych w marketingu ; 4. Kod altruizmu: Jak i dlaczego kobiety reagują na altruistyczne motywacje firm ; 5. Kod estetyki: Dlaczego wygląd zewnętrzny jest ważny dla kobiet i jakie to ma znaczenie dla marketingu ; 6 . Kod ładu: dążenie kobiet do tworzenia harmonijnego, bezpiecznego środowiska i redukowania niepokoju ; 7. Kod więzi: Dlaczego kobiety bardziej niż mężczyźni odczuwają potrzebę budowania więzi i nawiązywania relacji ; 8. Cztery kody e praktyce: Zastosowanie w praktyce czterech kodów - przykłady konkretnych działań w wybranych dziedzinach? ; 9. Marka kobieca: Modele budowania marek uwzględniające kobiece motywacje ; 10. Jak kobiet kupują: Zrozumienie schematu kobiecych zakupów ; 11. Sieć mediów kobiecych: Bardziej skuteczne planowanie kanałów komunikacji marketingowej ; 12. Skuteczna kreacja reklamowa: Tworzenie lepszego systemu przekazywania informacji adresowanych do Kobiet ; 13. Nowa organizacja: Wpływ struktury i kultury firmy na "płeć organizacji" ; 14. Podsumowanie i wnioski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97448 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika i Psychologia / Scriptorium)
Bibliogr. s. [103]-105.
Reklama ; Potrzeby psychiczne człowieka ; Osobowość klienta a reklama ; Emocje składnikiem przekazu reklamowego ; Oddziaływanie reklamy na klienta ; Reklama bazująca na potrzebach psychicznych człowieka i mająca wpływ na jego zachowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96140 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 144-[157].
1. ŚWIAT WOKÓŁ NAS, CZYLI O WARUNKACH, W JAKICH ŻYJEMY: Nowe technologie i nowe media ; Zmiany na rynku zabawek ; Rola dorosłych. 2. MŁODY RYNEK, CZYLI O POTENCJALE KONSUMENCKIM DZIECI I MŁODZIEŻY: Rynek pierwotny ; Rynek wpływowy ; Rynek przyszły. 3. ROZWÓJ KONSUMENTÓW CZYLIO ZMIANACH POSTĘPUJACYCH Z WIEKIEM: Prawidłowości rozwoju dzieci ; Rozwój współczesnych nastolatków. 4. SOCJALIZACJA KONSUMENTA, CZYLI SKĄD DZIECI WIEDZĄ, JAK ROBIC ZAKUPY: Wpływ rodziny ; Rola rówieśników ; Oddziaływania mass mediów ; Rodzice, rówieśnicy, media i... - zasada synergii. 5. REKLAMA I INNE DZIAŁANIA PROMOCYJNE, CZYLI JAK MARKETERZY WPŁYWAJĄ NA KONSUMENTA: Podstawy marketingu mix ; Strategie wykorzystywane w marketingu młodzieżowym: Marketing szeptany ; Peer-to-peer promotions ; Marketing wirusowy ; Trendsetting ; Kluby nastolatków ; Wirtualne społeczności ; Reklamorozrywka ; Product placement w filmach i grach komputerowych ; Marketing zintegrowany i sieciowy. Etyczny marketing - edukacja i zaangażowanie społeczne. 6. REKLAMA DLA MŁODYCH KONSUMENTÓW, CZYLI O TWORZENIU REKLAM I ICH ODBIORZE PRZEZ NAJMŁODSZYCH: Dzieci jako odbiorcy reklam ; Młodzież jako odbiorcy reklam ; Dzieci w reklamie. 7. SPOŁECZNE ODDZIAŁYWANIE REKLAMY, CZYLI O WPŁYWIE NIEZAMIERZONYM: Pozytywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Dostarczanie rozrywki ; Wspieranie twórczości ; Inspiracja folkloru dziecięcego ; Edukacja konsumencka i nie tylko ; Promowanie zdrowego stylu życia ; Rozumienie zachowań i norm społecznych ; Źródło wartości estetycznych. Negatywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Postawa materialistyczna ; Prokonsumpcyjny model życia ; Konflikt z rodzicami ; Zagrożenie samooceny ; Niezdrowe nawyki żywieniowe ; Poczucie bycia oszukanym ; Deprecjacja języka ; Utrwalanie stereotypów ; Pozytywny stosunek wobec tytoniu i alkoholu ; Modelowanie zachowań antysocjalnych ; Wzorce zachowań autodestruktywnych. 8. CO I KOMU WOLNO, CZYLI O ZASADACH DZIAŁALNOŚCI REKLAMOWEJ: Marketerzy ; Organizacje rządowe i pożytku publicznego ; Srodowisko szkolne ; Rodzice i opiekunowie. 9. INTERWENCJA, CZYLI CO JESZCZE MOŻNA ZROBIĆ: Prawo ; Branża ; Społeczeństwo ; Szkoła ; Rodzina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94752 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologiczne mechanizmy reklamy / Dariusz Doliński. - Wyd. 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2008. - 320 s. : faks., wykr. ; 25 cm.
Na okł. podtyt.: język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie.
Bibliogr. s. [288]-310. Indeksy.
1. Reklama - co może, a czego nie może 2. Ogólne determinanty skuteczności reklamy 3. Procesy poznawcze 4. Nastrój i emocje 5. Człowiek w reklamie 6. Zachowania komunikacyjne 7. Reklama polityczna i społeczna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91678 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86925 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako sztuka powtórzeń / Anna Ryłko-Kurpiewska. - Gdynia : Wydawnictwo Novae Res, cop. 2016. - 468, [2] s. : il. (w tym kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 417-461.
I. POWTARZANIE W JĘZYKU I MYŚLENIU POTOCZNYM: 1. Powtarzanie tych samych działań przez jedną osobę ; 2. Powtarzanie treści cudzych i naśladowanie czyichś działań ; 3. Powtarzanie jako przekazywanie wiadomości celem powtórzenia jej przez kogoś ; 4. Powtarzanie, a powtarzalność. "Coś się powtarza, następuje jedno po drugim" ; II. POWTÓRZENIE, RÓŻNICA, SERIA. FILOZOFICZNO-MUZYCZNE KORZENIE POWTÓRZENIA I ICH ZNACZENIE W REFLEKSJI NAD REKLAMĄ: 1. Gjentagelsen, repetition, iterability - czyli o filozoficznej genealogii powtórzenia: Od intertekstualności ku odwróconej mimesis ; 2. Muzyczny rodowód powtórzenia. Seryjność w reklamie przez pryzmat refleksji Umberto Eco: Powtórzenie w świecie opowieści. O baśni jako tworzywie reklamowych fabuł ; Dlaczego bajka? ; Struktura bajki magicznej i anatomia reklamy ; Dopowiadanie według wzoru, czyli jak odbiorca tworzy opowieści ; 3. Powtórzenie w reklamie. W stronę klasyfikacji ; III. RAMA WYOBRAŻENIOWA, SCHEMAT, SCENARIUSZ. JĘZYKOWE OBLICZA POWTÓRZEŃ W REKLAMIE: 1. Teoria ram na gruncie semantyki kognitywnej i komunikatywizmu ; 2. Ramowanie w teorii reklamy i jego podłoże ; 3. Ramy i reklama komercyjna: Dostosowanie do rytmu życia i sposobu postrzegania odbiorców. Ramowanie w reklamach żywności ; Przeziębienie to "nie choroba" Ramowanie w reklamach leków przeciwbólowych i preparatów przeciw grypie; Specyfika ram i ich funkcje w reklamach kierowanych do dzieci ; IV. POWTÓRZENIE PRZEZ PRYZMAT MUZYKI I ARCHITEKTURY. O WRAŻENIU SYMETRII OBECNYM W NAZWACH I LOGOTYPACH: 1. Znaczenie i typy symetrii: Specyfika rytmu i j ego postrzeganie ; Symetria zwierciadlana i jej przejawy odnoszone do budowy ludzkiego ciała ; Powtórzenie, antropocentryzm i "złote proporcje" ; V. REKLAMOWE POWTÓRZENIA W ŚWIETLE BADAŃ PSYCHOLOGII: 1. Uczenie się a kolejność prezentowania przekazów ; 2. Powtórzenie a uczenie się ; 3. Powtórzenie i pamięć ; 4. Pamięć autobiograficzna i pojęcie wspomnienia ; VI. POWTÓRZENIE W ŚWIECIE EKONOMII I MARKETINGU: 1. "Powtórzenie mechaniczne" i częstotliwość emisji reklamy ; 2. Reklama krocząca, czyli powtarzanie za odbiorcą. Nowe oblicza "powtórzeń mechanicznych" ; 3. Powtórzenie w świecie wirusów i plotek ; 4. Między ekonomią a teorią komunikacji, czyli kto po kim lub z kim powtarza i dlaczego to robi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [392]-411.
1. Wprowadzenie do psychologii i socjologii konsumenta ; 2. Procesy informacyjne (uwaga, spostrzeganie, kategoryzacja) ; 3. Procesy pamięci i uczenia się konsumenta ; 4. Procesy podejmowania decyzji konsumenckich ; 5. Procesy emocjonalne i motywacyjne konsumenta ; 6. Osobowość konsumenta ; 7. Satysfakcja konsumenta ; 8. Postawy konsumenta a reklama ; 9. Reklama jako komunikacja perswazyjna ; 10. Zachowanie konsumenta w grupie ; 11. Wpływ kultury na zachowanie konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 144-[157].
1. ŚWIAT WOKÓŁ NAS, CZYLI O WARUNKACH, W JAKICH ŻYJEMY: Nowe technologie i nowe media ; Zmiany na rynku zabawek ; Rola dorosłych. 2. MŁODY RYNEK, CZYLI O POTENCJALE KONSUMENCKIM DZIECI I MŁODZIEŻY: Rynek pierwotny ; Rynek wpływowy ; Rynek przyszły. 3. ROZWÓJ KONSUMENTÓW CZYLIO ZMIANACH POSTĘPUJACYCH Z WIEKIEM: Prawidłowości rozwoju dzieci ; Rozwój współczesnych nastolatków. 4. SOCJALIZACJA KONSUMENTA, CZYLI SKĄD DZIECI WIEDZĄ, JAK ROBIC ZAKUPY: Wpływ rodziny ; Rola rówieśników ; Oddziaływania mass mediów ; Rodzice, rówieśnicy, media i... - zasada synergii. 5. REKLAMA I INNE DZIAŁANIA PROMOCYJNE, CZYLI JAK MARKETERZY WPŁYWAJĄ NA KONSUMENTA: Podstawy marketingu mix ; Strategie wykorzystywane w marketingu młodzieżowym: Marketing szeptany ; Peer-to-peer promotions ; Marketing wirusowy ; Trendsetting ; Kluby nastolatków ; Wirtualne społeczności ; Reklamorozrywka ; Product placement w filmach i grach komputerowych ; Marketing zintegrowany i sieciowy. Etyczny marketing - edukacja i zaangażowanie społeczne. 6. REKLAMA DLA MŁODYCH KONSUMENTÓW, CZYLI O TWORZENIU REKLAM I ICH ODBIORZE PRZEZ NAJMŁODSZYCH: Dzieci jako odbiorcy reklam ; Młodzież jako odbiorcy reklam ; Dzieci w reklamie. 7. SPOŁECZNE ODDZIAŁYWANIE REKLAMY, CZYLI O WPŁYWIE NIEZAMIERZONYM: Pozytywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Dostarczanie rozrywki ; Wspieranie twórczości ; Inspiracja folkloru dziecięcego ; Edukacja konsumencka i nie tylko ; Promowanie zdrowego stylu życia ; Rozumienie zachowań i norm społecznych ; Źródło wartości estetycznych. Negatywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Postawa materialistyczna ; Prokonsumpcyjny model życia ; Konflikt z rodzicami ; Zagrożenie samooceny ; Niezdrowe nawyki żywieniowe ; Poczucie bycia oszukanym ; Deprecjacja języka ; Utrwalanie stereotypów ; Pozytywny stosunek wobec tytoniu i alkoholu ; Modelowanie zachowań antysocjalnych ; Wzorce zachowań autodestruktywnych. 8. CO I KOMU WOLNO, CZYLI O ZASADACH DZIAŁALNOŚCI REKLAMOWEJ: Marketerzy ; Organizacje rządowe i pożytku publicznego ; Srodowisko szkolne ; Rodzice i opiekunowie. 9. INTERWENCJA, CZYLI CO JESZCZE MOŻNA ZROBIĆ: Prawo ; Branża ; Społeczeństwo ; Szkoła ; Rodzina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [231]-238.
I. Reklama jako medium komunikacji masowej ; II. Obszary i mechanizmy percepcji reklamy w wymiarze psychologicznym ; III. Teoria krytyczna i interakcjonizm symboliczny podstawą teoretyczną pracy ; IV. Ukryte przesłania reklamy ; V. Badani uczniowie o reklamie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - XXIX, [1], 613 s. : fot., il., mapy, portr., rys., wykr. ; 24 cm.
Indeksy
Spis treści także ang.
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86672 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
1. Jakościowe metody badań marketingowych; 2. Etnograficzne badania marketingowe; 3. Siedem pytań i odpowiedzi na temat technik projekcyjnych, czyli o ich stosowaniu w strategii marketingowej; 4. Badania jakościowe z udziałem dzieci; 5. Specyfika wybranych metod zbierania danych w badaniach ilościowych; 6. Badania trackingowe; 7. Metody doboru prób w badaniach marketingowych; 8. Eksperyment w badaniach marketingowych; 9. O badaniach reklamy, czyli jak na podstawie badań przewidzieć skuteczność reklamy i ocenić skuteczność przeprowadzonej kampanii; 10. Badania segmentacyjne; 11. Jakościowe badania elementów składowych marki; 12. Mystery Shopping - badanie jakości usług; 13. Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Bibliogr. s. 197-199.
Uderzenie krwi do mózgu. Największe badania neuromarketingowe, jakie kiedykolwiek przeprowadzono ; To musi być tutaj. Lokowanie produktu, American idol i wielomilionowy błąd Forda ; Wezmę to co ona. Neurony lustrzane w akcji ; Nie widzę wyraźnie. Informacja podprogowa ma się świetnie ; Wierzysz w magię? Rytuały, przesądy i powody, dla których kupujemy ; I Say a Little Prayer. Wiara, religia i marka ; Czemu cię wybrałem? Potęga markerów somatycznych ; Działnie na zmysły ; Odpowiedź brzmi Neuromarketing i przewidywanie przyszłości ; Zostań ze mną na noc. Seks w reklamie ; Wnioski. Nowy markowy świat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Reklama jako instrument komunikowania rynkowego 2. Reklama a psychologiczne uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych 3. Reklama a społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Indeks.
Czy rządy i instytucje publiczne dbają o to, by wszystko, co się nam oferuje w postaci usług i produktów, było bezpieczne? Czy możemy ufać ekspertyzom, wynikom badań, certyfikatom i normom? Nie, przekonuje Joel Bakan, ponieważ sfera publiczna coraz bardziej ulega wpływom działalności prowadzonej dla zysku, zatraca swoją prospołeczną orientację i daje przyzwolenie, by ze wszystkich grup społecznych - także z dzieci, które powinny być szczególnie chronione - uczynić obiekt bezwzględnego marketingu. O tym trzeba wiedzieć, to już przynosi katastrofalne skutki. Edukacja publiczna, która zamiast kształcić "produkuje" przyszłych pracowników, szkodliwa chemia w żywności, zabawkach, rzeczach codziennego użytku, uzależnienie od gier komputerowych, leki psychotropowe przepisywane dzieciom pod dyktando firm farmaceutycznych... Bakan ostrzega: ten proces jest równie niszczycielski jak katastrofa, która dotknęła środowisko naturalne, i choć pisze głównie o realiach amerykańskich, nie łudźmy się: to samo dzieje się także tu i teraz - na naszych oczach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99416 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W aneksie m.in. kwestionariusze ankiet.
Bibliogr. s. [107]-110.
CZĘŚĆ TEORETYCZNA: REKLAMA JAKO ZJAWISKO SPOŁECZNE: Historia reklamy ; Definicje reklamy ; Cele i funkcje komunikatu reklamowego ; Kanały i kody stosowane w reklamie ; Uczestnicy dyskursu reklamowego ; Konteksty w reklamie ; FUNKCJE INFORMACYJNE I EMOCJONALNE REKLAMY, WPŁYWAJĄCE NA JEJ WALOR PERSWAZYJNY: Definicje informacji ; Definicje emocji ; Proporcje w komunikacie reklamowym: Funkcja informacyjna ; Funkcja emocjonalna jako element perswazyjny w reklamie ; MANIPULACJA W PRZEKAZIE REKLAMOWYM ; POSTAWY WOBEC REKLAM: Dzieci ; Młodzież ; Dorośli ; CZYNNIKI WSPOMAGAJĄCE PROCES KOMUNIKACYJNY POMIĘDZY NADAWCĄ A ODBIORCĄ PRZEKAZU REKLAMOWEGO ; CZĘŚĆ BADAWCZA: Problemy i hipotezy ; Charakterystyka zmiennych niezależnych i zależnych ; Metoda badania ; Przebieg badań Podsumowanie - raport z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99209 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78422 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej