Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(5)
Autor
Perczak Judyta Ewa
(2)
Brodzińska Barbara (politologia)
(1)
Burian Michał
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kowalski Piotr (1952- )
(1)
Machura Witold
(1)
Szlaszewska Irena
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
1960 - 1969
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Reklama
(4)
Internet
(2)
Reklama prasowa
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja
(1)
Austen, Jane (1775-1817)
(1)
Cyganie
(1)
Czasopisma nielegalne polskie
(1)
Doda (1984- )
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarze
(1)
Europejski Trybunał Praw Człowieka
(1)
Giraudoux, Jean (1882-1944)
(1)
Kapuściński, Ryszard (1932-2007)
(1)
Katastrofa smoleńska (2010)
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Korczak, Janusz (1878?-1942)
(1)
Krzyże
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Kłos, Tomasz (1-a poł. XVI w.)
(1)
Literatura
(1)
Mężczyzna
(1)
Performance
(1)
Pieniądz
(1)
Portale internetowe
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawnicy
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Sztuka
(1)
Tajni współpracownicy służb specjalnych
(1)
Tarkovskij, Andrej Arsenevič (1932-1986)
(1)
Turowicz, Jerzy (1912-1999)
(1)
Wdowieństwo
(1)
Weryfikacja kadr
(1)
Wolność
(1)
Woolf, Virginia (1882-1941)
(1)
Temat: dzieło
Przyjaciółka (czasop.)
(2)
Życie Warszawy (czasop.)
(2)
Algorytm
(1)
Stalker
(1)
Wariatka z Chaillot
(1)
Temat: czas
1901-
(2)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Islandia
(1)
Gatunek
Film
(1)
Poradniki
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
- Cel i zadania reklamy w handlu uspołecznionym - Formy i środki reklamy w miejscu sprzedaży - Formy i środki reklamy poza miejscem sprzedaży - Zasady doboru form i środków reklamy w handlu
wiejskim - Ramowy terminarz reklamy okolicznościowej - Współdziałanie przemysłu, hurtu i detalu w reklamie
handlowej - Planowanie reklamy w handlu detalicznym - Realizacja reklamy w handlu detalicznym - Ocena wyników reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-34912 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-323.
Nowe zadania prasy ; Budowa nowego systemu prasy ; Cenzura ; Nacjonalizacja ; Dziennikarze ; Typologia prasy. TEORIA REKLAMY W ŚWIETLE ZALOŻEŃ GOSPODARKI SOCJALISTYCZNEJ: Początki reklamy socjalistycznej ; System reklamy w socjalistycznej Polsce. Cele i zadania reklamy ; Przedmiot reklamy w gospodarce socjalistycznej ; Przedmiot reklamy. Zalecane kierunki działań reklamowych ; Instytucje organizujące i kierujące działalnością reklamową ; Kształcenie kadr dla potrzeb reklamy ; Badania skuteczności i efektywności ekonomicznej rekalmy. REKLAMA PRASOWA NA TLE INNYCH FORM REKLAMY SOCJALISTYCZNEJ: Warunki rozwoju różnych form reklamy w PRL ; Reklama w witrynach sklepowych ; Reklama kinowa ; Reklama radiowa i telewizyjna ; Reklama prasowa - uwarunkowania prawne ; Zalety i wady prasy jako nośnika reklamy ; Formy reklamy prasowej ; Struktura prasowego ogłoszenia reklamowego. REKLAMA W DZIENNIKU "ŻYCIE WARSZAWY" I TYGODNIKU "PRZYJACIÓŁKA" - analiza prasoznawcza : Metodologia ; Nadawcy reklamy ; Przedmiot reklamy ; Charakter reklamy ; Adresaci reklamy ; Rodzaj argumentacji ; Sposób prezentacji treści ; Szata graficzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94810 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-323.
1. Nowe zadania prasy ; 2. Budowa nowego systemu prasy ; 3. Cenzura ; 4. Nacjonalizacja ; 5. Dziennikarze ; 6. Typologia prasy. I. TEORIA REKLAMY W ŚWIETLE ZALOŻEŃ GOSPODARKI SOCJALISTYCZNEJ: 1. Początki reklamy socjalistycznej ; 2. System reklamy w socjalistycznej Polsce. Cele i zadania reklamy ; 3. Przedmiot reklamy w gospodarce socjalistycznej ; 4. Przedmiot reklamy. Zalecane kierunki działań reklamowych ; 5. Instytucje organizujące i kierujące działalnością reklamową ; 6. Kształcenie kadr dla potrzeb reklamy ; 7. Badania skuteczności i efektywności ekonomicznej rekalmy. II. REKLAMA PRASOWA NA TLE INNYCH FORM REKLAMY SOCJALISTYCZNEJ: 1. Warunki rozwoju różnych form reklamy w PRL ; 2. Reklama w witrynach sklepowych ; 3. Reklama kinowa ; 4. Reklama radiowa i telewizyjna ; 5. Reklama prasowa - uwarunkowania prawne ; 6. Zalety i wady prasy jako nośnika reklamy ; 7. Formy reklamy prasowej ; 8. Struktura prasowego ogłoszenia reklamowego. III. REKLAMA W DZIENNIKU "ŻYCIE WARSZAWY" I TYGODNIKU "PRZYJACIÓŁKA" - analiza prasoznawcza : 1. Metodologia ; 2. Nadawcy reklamy ; 3. Przedmiot reklamy ; 4. Charakter reklamy ; 5. Adresaci reklamy ; Rodzaj argumentacji ; 6. Sposób prezentacji treści ; 7. Szata graficzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. s. [174]-185.
Nowe media jako narzędzia konstruowania tożsamości społeczności sieciowej ; Sprzeczności antropologii mediów ; Design, partycypacja, prawa autorskie. Formy hybrydyzacji nowych mediów ; Strona informacyjna portalu internetowego (pragmatyka, struktura, język) ; Telewizja mobilna - próba systematyzacji zjawiska ; Od "Kasprzaka" do MySpace - rola muzyki w budowaniu społeczeństwa obywatelskiego w Polsce ; Od amatorskiej fantazji po zdefiniowany format, czyli muzyka popularna w lokalnym radiu w Toruniu na tle przemian społeczno-politycznych w latach 1992-2009 ; O wpływie nowych mediów na kulturę muzyczną ; Polska Madonna? Doda jako fenomen kultury popularnej ; Powstanie warszawskie: polityka pamięci i kultura popularna ; Performansowo zorientowana fotografia. Montaż. Medium relacyjne ; Funkcjonowanie literatury pięknej w nowych mediach: sposoby jej indywidualnego wykorzystania i tworzenia. Rekonesans ; Matrix 4, czyli amatorskie zwiastuny filmowe. Działania prosumenckie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97048 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colloquia Anthropologica et Communicativa ; vol. 2)
W serii gł.: no 3204.
Pieniądze i bogactwo w czasach bibliinych. NIECO HISTORII: Od talara do dolara - historia globalna ; "Algorytm" Tomasza Kłosa, czyli o pieniądzu i arytmetyce kupieckiej słów kilka ; Pieniądz w pismach klasyków i w mądrości ludowej ; O skarbach w wybranych podaniach ludowych ; "Zdrowia, szczęścia powinszować". Słowa i magiczna wymiana. POTĘGA WYMIANY. KUPIĆ - SPRZEDAĆ - SKORUMPOWAĆ: Kobiety i pieniądze w twórczości eseistycznej Virginii Woolf i powieściach Jane Austen ; "Żądza pieniądza" w polskiej literaturze kryminalnej po 1989 roku ; Pieniądze, szaleństwo i władza w dramacie Jeana Giraudoux "Wariatka z Chaillot" ; Motyw pieniądza w literacko-pedagogicznym dyskursie Janusza Korczaka ; O skarbach czyhających w labiryncie ("Stalker" Andrieja Tarkowskiego) ; Pieniądz pieczęcią Antychrysta. O rosyjskich utopiach ekonomicznych na przykładzie Cerkwi "Najnowszego Testamentu". ETYKA I PIENIĄDZE: Prawdziwy reporter nie mieszka w Hiltonie. O potędze i marności pieniądza w ujęciu Ryszarda Kapuścińskiego ; Pieniądze w strukturze codzienności ; Potęga i urok zakupów ; Islandia - sprzedana wyspa. Przyczynek do antropologii gospodarczej ; Wizerunek Cyganów rumuńskich żebrzących w Krakowie między 1990 a 2008 r. Szkic ; Twórczość za pieniądze bezpieki ; "Podziekowania za wpłaty" - specyficzna rubryka gazet podziemnych ; O korzyściach z deklarowanej szczodrości. Pragmatyczna uprzejmość reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95085 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w mediach ; vol. 6)
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Liberum veto w sprawie wieszania krzyży w szkole? ; Katastrofa pod Smoleńskiem 2010 - wizerunek medialny wdów po poległych (na wybranych przykładach) ; Etyczne i prawne aspekty lustracji w świetle orzecznictwa Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu ; Model wynagrodzenia pactum de quota litis a zasady etyki zawodów prawniczych ; Ochrona dzieci i młodzieży jako granica wolności sztuki w prawie niemieckim ; Etyka dziennikarstwa katolickiego na przykładzie twórczości Jerzego Turowicza ; Społeczność internetowa jako zbiorowy odbiorca w komunikacji społecznej XXI wieku ; Udokumentowana i nieznana historia reklamy ; Mężczyzna w świetle rozważań na temat istoty kobiecości. Analiza problemu na bazie internetowych środków komunikacji społecznej, adresowanych do kobiet ; Władza reklamy a umysł konsumenta ; Modernizacja struktury zarządczej komórki jednostki administracyjnej odpowiedzialnego za tworzenie i realizację projektów i wdrożenie zasad New Public Management.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej