Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(206)
Forma i typ
Książki
(203)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje fachowe
(6)
Proza
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Audiobooki
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(243)
wypożyczone
(27)
nieokreślona
(5)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(57)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(144)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(5)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(3)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(10)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(17)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(3)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(8)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Machura Witold
(7)
Nowacki Robert
(6)
Lizak Jadwiga
(4)
Szczęsna Ewa
(4)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Strużycki Marian (1930- )
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Barańska-Sereda Marzena
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Cyr Donald G
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Filip Grażyna
(2)
Gray Douglas A
(2)
Grochowski Robert (politologia)
(2)
Grzegorczyk Adam M
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Hofman Iwona
(2)
Hussak Tadeusz (1919-2014)
(2)
Jachnis Anna
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Jeziński Marek
(2)
Kasperec Stanisław
(2)
Kowalski Marek Arpad (1942- )
(2)
Kozłowska Anna (reklama)
(2)
Kwiatkowski Robert
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Lane W. Ronald (1940- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Mruk Henryk
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Pawel Szarlota (1950-2018)
(2)
Perczak Judyta Ewa
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Russell Thomas (1941- )
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
White Roderick
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Šmid Wacław
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andres Zbigniew (1934- )
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Arndt Karin
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Babik Małgorzata
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Balczyńska-Kosman Alina
(1)
Baran Leszek (socjologia)
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bartoszak Magdalena
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bednarek Józef
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bernstein David (1928- )
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bogołębska Barbara (1948- )
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Borowiak Marlena
(1)
Braiter Paulina (1968- )
(1)
Brodzińska Barbara (politologia)
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Burian M
(1)
Burian Michał
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Ciszkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Constantine Mildred
(1)
Cunningham Jane (1969- )
(1)
Cwynar Karolina
(1)
Cłapak Paweł
(1)
Daca Mariusz
(1)
Daniel Krystian
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
De Chernatony L
(1)
Diamond Ellen
(1)
Diamond Jay
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Dubiel Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(76)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(24)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(9)
1930 - 1939
(1)
1920 - 1929
(1)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(194)
Niemcy
(3)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(193)
angielski
(2)
niemiecki
(2)
włoski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(4)
Dzieci
(4)
6-8 lat
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Reklama
(166)
Środki masowego przekazu
(29)
Marketing
(26)
Konsumenci (ekonomia)
(20)
Internet
(18)
Public relations
(16)
Komunikacja społeczna
(15)
Dziecko
(10)
Język polski
(10)
Przedsiębiorstwo
(10)
Reklama internetowa
(9)
Reklama prasowa
(9)
Reklama telewizyjna
(9)
Promocja handlowa
(8)
Reklama zewnętrzna
(8)
Marketing polityczny
(7)
Dziennikarstwo
(6)
Dziennikarze
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Handel
(6)
Polityka
(6)
Psychologia dziecka
(6)
Zarządzanie
(6)
Znak towarowy
(6)
Kobieta
(5)
Prasa (wydawnictwa)
(5)
Wolność słowa
(5)
Zachowanie
(5)
Agresywność
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Komunikacja polityczna
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Konkurencja
(4)
Książka
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Media społecznościowe
(4)
Semiotyka
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Agencje reklamowe
(3)
Banki
(3)
Ceny
(3)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(3)
Edukacja medialna
(3)
Informacja wizualna
(3)
Konflikt
(3)
Kultura
(3)
Kultura audiowizualna
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Liternictwo
(3)
Merchandising
(3)
Motywacja pracy
(3)
Multimedia
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Portale internetowe
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Rachunkowość
(3)
Reklama społeczna
(3)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Sztuka
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Telewizja
(3)
Telewizyjne programy informacyjne
(3)
Twórczość
(3)
Usługi
(3)
Wystawy sklepowe
(3)
Architektura
(2)
Barwy
(2)
Copywriterzy
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Decyzje
(2)
Fotografia
(2)
Globalizacja
(2)
Google Analytics
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Język
(2)
Język angielski
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kampania wyborcza prezydencka
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Księgarstwo
(2)
Kultura masowa
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing narodowy
(2)
Molestowanie seksualne
(2)
Młodzież
(2)
Obsługa klienta
(2)
Opakowania
(2)
Plakat
(2)
Popyt
(2)
Postawy
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Prawa człowieka
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Temat: dzieło
Życie Warszawy (czasop.)
(3)
Przyjaciółka (czasop.)
(2)
Algorytm
(1)
Bieguni
(1)
Bombel
(1)
Byłam sekretarką Rumkowskiego
(1)
Co z tą Polską? (program telewizyjny)
(1)
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Fabryka muchołapek
(1)
Fabulant
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Metal Hammer
(1)
Niespokojny umysł
(1)
Polska Zbrojna
(1)
SB a Lech Wałęsa
(1)
Stalker
(1)
Sędzia Anna Maria Wesołowska (program telewizyjny)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Wariatka z Chaillot
(1)
Wysokie Obcasy (czasop.)
(1)
Łaskawe
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
2001-0
(12)
1989-
(9)
1901-2000
(5)
1901-
(4)
1945-1989
(4)
1989-2000
(4)
1945-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Euroregion Tatry
(1)
Indie
(1)
Islandia
(1)
Japonia
(1)
Krym (Ukraina)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Podhale
(1)
Rosja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(16)
Poradniki
(12)
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(8)
Poradnik
(7)
Blogi
(5)
Materiały konferencyjne
(5)
Monografia
(5)
Album
(3)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Film
(2)
Gazety polskie
(2)
Grafika użytkowa
(2)
Komiks
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Publicystyka
(2)
Publicystyka polska
(2)
Raport z badań
(2)
Reportaż
(2)
Artykuły
(1)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Czasopisma muzyczne
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Encyklopedie
(1)
Film amatorski polski
(1)
Komentarz prawny
(1)
Książki mówione
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Literatura
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Pamiętniki angielskie
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki dla młodzieży
(1)
Powieść
(1)
Powieść polityczna
(1)
Powieść polska
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Punk rock
(1)
Romans
(1)
Rysunek
(1)
Spisy
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Tezaurusy
(1)
Thriller
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(12)
Zarządzanie i marketing
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Językoznawstwo
(5)
Historia
(3)
Kultura i sztuka
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
206 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-33960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : techniki skutecznej perswazji / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 2000. - 217 s. : il., fot. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82403, A-80678 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język reklam dla dzieci / Jadwiga Lizak. - Rzeszów : Wydaw. Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2006. - 331 s. : fot. kolor. ; 21 cm.
Temat
Bibliogr. Streszcz. ang.
I.Rys historyczny reklamy.II.Czas współczesny reklamy. III.Reklama jako tekst intersemiotyczny.IV.Reklama dla dzieci.V.Reklama-makroakt i jego intencje cząstkowe. VI.Środki stylistyczno-językowe.VII.Językowy obraz dziecka w reklamie.VIII.Wpływ reklamy na zachowania językowe dzieci.IX.Reklama dla dzieci-kilka studiów przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-88112 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-655/656 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć reklamę / Andrzej Pitrus. - Wyd. 2. - Kraków : Rabid, 2001. - 145 s. : rys. ; 18 cm.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81646 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania przeprowadzono w woj. małopolskim, podkarpackim i świętokrzyskim.
Bibliogr. s. [273]-274.
Informacje wprowadzające ; 1. REKLAMA MEDIALNA: Reklama prasowa, Reklama radiowa, Reklama telewizyjna, Reklama internetowa ; 2. REKLAMA ZEWNĘTRZNA: Billboardy, Plakaty, Bannery, Szyldy, Kasetony świetlne, Citylighty, Standy, Reklamy na pojazdach, Reklamy na budynkach, Inne formy reklamy zewnętrznej ; 3. INNE FORMY REKLAMY WIZUALNEJ: Foldery reklamowe, Wizytówki, Ubrania firmowe, Gadżety, Firmowe materiały biurowe, Firmowa strona internetowa, Inne narzędzia reklamy wizualnej ; 4. ROZWÓJ RYNKU REKLAMOWEGO W OPINII AGENCJI REKLAMOWYCH; Metodologia badania, Profil działalności badanych podmiotów, Współpraca z małymi i średnimi przedsiębiorstwami, Zarządzanie personelem - proces rekrutacji pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96098 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama według Ottona Kleppnera / J.Thomas Russell, W.Ronald Lane ; red. nauk. wyd. pol. Robert Kwiatkowski ; tł. Biuro Tłumaczeń "The Mission" (Kraków). - [Warszawa] : Felberg SJA, cop. 2000. - XXIV, 818 s. : il. (gł. kolor.), faks., fot. kolor., rys. (gł. kolor.), tab., wykr. kolor. ; 26 cm.
Indeks.
1.Znaczenie reklamy r.1 Reklama - rys historyczny r.2 Funkcje reklamy 2.Planowanie i reklama r.3 Spirala reklamy i planowa- nie marki r.4 Marketing ukierunkowany 3.Zarządzanie reklamą r.5 Agencja reklamowa, usługi medialne i inne r.6 Działania marektingowe i rekla- mowe reklamodawców 4.Media r.7 Podstawowe strategie medialne r.8Telewizja r.9 Radio r.10 Prasa r.11 Czasopisma r.12 Reklama zewnętrzna r.13 Reklama z reakcją bezpośrednią i reklama wysyłkowa r.14 Promocja sprzedaży 5.Tworzenie reklam r.15 Badania w reklamie r.16 Jak powstaje reklama r.17 Koncepcja całości : słowa i obrazy r.18 Sztuka drukarska r.19 Reklama telewizyj- na r.20 Reklama radiowa r.21 Znaki handlowe i opako- wania r.22 Pełna kampania reklamowa 6.Świat wokół reklamy r.23 Reklama w działalności detalicznej r.24 Reklama miedzynarodowa r.25 Prawne i inne ograniczenia działalności reklamowej r.26 Gospodarcze i społeczne konsekwencje reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81348, A-82479 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 241-[254].
CZĘŚĆ I BADACZE O NOWEJ REKLAMIE: 1. Dlaczego dobra reklama bywa nieskuteczna? ; 2. Niematerialność usługi i jej implikacje dla promocji ; 3. Podejście środków-celów w badaniach reklamy ; 4. Nowa generacja badań konsumenckich: eksperyment, czas reakcji i fale mózgowe ; 5. Nowe trendy w budowaniu wiarygodności marki ; 6. Neuromarketing. Możliwości i ograniczenia ; 7. Badania reklamy - w czym może pomóc badacz praktykowi? ; CZĘĆĆ II NOWA REKLAMA OKIEM PRAKTYKA: 8. Od PRA-człowieka do PRO-człowieka. Ewolucja przed ekranem telewizora ; 9.Zmierzch ery konsumenckiej. Prosument w komunikacji marketingowej ; 10. Reklama - metamorfozy przekazu ; 11. Wykorzystanie archetypu w procesie kształtowania tożsamości marki ; 12. "Motylem byłam...". Wczoraj i dziś agencji reklamowych ; 13. Nowe trendy w praktyce reklamowej - podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Zarządzanie marketingiem a działalność reklamowa przedsiębiorstwa 2. Procesy decyzyjne w zakresie doboru mediów 3. Zarządzanie działalnością reklamową w polskich przedsiębiorstwach - założenia i praktyka 4. Wpływ działalności reklamowej przedsiębiorstw na kształtowanie preferencji i zachowań konsumentów na rynku 5. Stan i perspektywy rozwoju rynku reklamowego w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [307]-333.
Rozdz. I. PRAWO A ETYKA: 1. Definicje prawa, 2. Definicje etyki, 3. Proporcje w komunikacie reklamowym; Rozdz. II. REKLAMA W USTAWODAWSTWIE POLSKIM: 1. Konstytucja RP, 2. Znak towarowy w reklamie (ustawa Prawo własności przemysłowej), 3. Przesłanki ochrony prawem autorskim i prawami pokrewnymi w komunikacie reklamowym, 4. Czyn nieuczciwej konkurencji w przekazie reklamowym, 5. Zasady prowadzenia reklamy w świetle ustawy Prawo prasowe, 6. Zagadnienia reklamy w ustawie o radiofonii i telewizji; Rozdz. III. UNORMOWANIA REKLAMY WYNIKAJĄCE Z USTAWODAWSTWA EUROPEJSKIEGO: 1. Prawo autorskie do reklamy w świetle Konwencji Paryskiej, 2. Przestrzeganie przez reklmę praw człowieka, na gruncie Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności, 3. Ograniczenia reklamy wynikające z Europejskiej Konwencji o Telewizji Ponadgranicznej, 4. Granice reklamy dotyczące prawa autorskiego i praw pokrewnych na gruncie konwencji międzynarodowych, 5. Ograniczenia reklamy w Konwencji o Substancjach Psychotropowych, 6. Uwarunkowania reklamy w ustawie z 14 kwietnia 2000 r. o umowach międzynarodowych, 7. Zasady prowadzenia reklamy, wyznaczone przez dyrektywy Unii Europejskiej; Rozdz. IV. REKLAMA TOWARÓW I USŁUG W USTAWACH SZCZEGÓŁOWYCH: 1. Zakazy i ograniczenia reklamy napojów alkoholowych, 2. Regulacje dotyczące reklamy i promocji wyrobów tytoniowych, 3. Zasady prowadzenia reklamy artykułów żywnościowych, 4. Kryteria prowadzenia reklamy produktów biobójczych i substancji niebezpiecznych, 5. Przesłanki i zakazy odnoszące się do reklamy usług i instytucji finansowych, 6. Granice swobody kształtowania treści reklamy usług turystycznych, 7. Uwarunkowania prawne i moralne, dotyczące reklamy zewnętrznej, 8. Zakazy i ograniczenia reklamy produktów leczniczych i wyrobów medycznych, 9. Ograniczenia reklamy dotyczące wolnych zawodów, 10. Warunki prezentacji komunikatu reklamowego gier i zakładów wzajemnych; Rozdz. V. KODEKSY ETYCZNE DOTYCZĄCE REKLAMY: 1. Normy Postępowania Amerykańskiego Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, 2. Międzynarodowy Kodeks Reklamy, 3. Kodeks Postępowania w Dziedzinie Reklamy, 4. Kodeks Etyki Reklamy - Warszawa, kwiecień 2004, 5. Kodeks Postępowania w Dziedzinie Reklamy Zewnętrznej, 6. Etyka w Reklamie - Papieska Rada ds. Środków Społecznego Przekazu, 7. Karta Etyczna Mediów, 8. Deklaracja Zasad Międzynarodowej Federacji Dziennikarzy, 9. Dziennikarski Kodeks Obyczajowy Stowarzyszenia Dziennikarzy RP, 10. Kodeks Etyki Dziennikarskiej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, 11. Kodeks Etyki Lekarskiej, 12. Kodeks Etyki Farmaceuty - Aptekarza, 13. Kodeksy etyczne odnoszące się do działalności finansowej i gospodarczej, 14. Kodeks Etyki Adwokackiej, 15. Rezolucja 1003 Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy; Rozdz. VI. GRANICE NORM PRAWNYCH I ETYCZNYCH REKLAMY: 1. Zakaz reklamy sprzecznej z przepisami prawa, 2. Dobra osobiste w reklamie, 3. Ograniczenia i zakazy reklamy naruszającej dobre obyczaje i uchybiającej godności człowieka, 4. Wprowadzająca w błąd reklama jako czyn zakazany, 5. Niekonwencjonalne formy reklamy nierzeczowej, 6. Prawno-moralne ograniczenia reklamy ukrytej, 7. Formy i zakazy reklamy uciążliwej, 8. Granice dopuszczalności reklamy porównawczej, 9. Prawa człowieka a wolność reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-346 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [231]-238.
I. Reklama jako medium komunikacji masowej ; II. Obszary i mechanizmy percepcji reklamy w wymiarze psychologicznym ; III. Teoria krytyczna i interakcjonizm symboliczny podstawą teoretyczną pracy ; IV. Ukryte przesłania reklamy ; V. Badani uczniowie o reklamie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 285-299.
Streszcz. w jęz. ang.
PODSTAWOWE ASPEKTY PROCESU KOMUNIKOWANIA: Ogólne definicje i znaczenie procesu komunikacyjnego ; Rynkowy wyraz procesu komunikacji ; BIZNESOWY I SPOŁECZNY KONTEKST KOMUNIKOWAIA: Proces komunikacji w ujęciu ekonomicznym i zarządczym ; Komunikowanie w ujęciu psychologicznym i społecznym ; MODELE PROCESU KOMUNIKOWANIA: Istota modelowania procesu komunikacyjnego ; Klasyfikacja modeli procesu komunikacyjnego ; Nowatorstwo mediów i wzorców procesu komunikacyjnego ; ZASTOSOWANIE TREŚCI NIEWERBALNEJ I JEJ WPŁYW NA KOMUNIKACJĘ: Problemy wokół definicji komunikacji niewerbalnej ; Początki działalności badawczej w zakresie komunikacji niewerbalnej ; Rozwój badań nad komunikacją niewerbalną u schyłku XX wieku ; Komunikacja niewerbalna w relacjach międzyludzkich ; Zdolności człowieka do emisji i odbioru sygnałów niewerbalnych ; REKLAMA W PROCESIE KOMUNIKACYJNYM: Ogólna historia reklamy a początki komunikatów niewerbalnych ; Rozwój mediów i treści niewerbalnej w reklamie ; Oddziaływanie przekazu reklamowego na społeczeństwo ; Charakterystyka reklamy telewizyjnej ; Badania w zakresie reklamy ; WPŁYW STOSOWANIA NIEWERBALIZMÓW NA ŚWIADOMOŚĆ ODBIORCÓW TELEWIZYJNYCH PRZEKAZÓW REKLAMOWYCH: Zastosowanie niewerbalizmów w reklamie ; Intencjonalność niewerbalizmów w filmach reklamowych ; Stosunek audytorium do emisji reklamy telewizyjnej ; Praktyczne wykorzystanie niewerbalizmów w reklamie telewizyjnej ; Wpływ niewerbalnych treści na odbiór przekazu w reklamie telewizyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99433 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81883 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-47136 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
I. Człowiek i rzeczywistość społeczna; II. Reklama jako wiedza ogólnospołeczna o rzeczywistości społeczno-kulturowej; III. Proces tworzenia znaczeń społecznych i kulturowych; IV. Przekaz reklamowy - tworzenie rzeczywistości społecznej; V. Reklama społeczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89385 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywna reklama / Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot ; [tł. Hanna Król]. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, cop. 2007. - 176 s. : faks., fot. (gł. kolor.) ; 23 cm.
(Seria Kreatywna)
1. Wybór mediów 2. Planowanie i strategia kampanii 3. Brief kreatywny 4. Koncept kreatywny 5. Projektowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91651 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82885 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Wiedzy o Prasie. Seria B ; 7)
Bibliogr. s. [207]-211.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11185 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej