Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(6)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(11)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(10)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(5)
Soliński Tomasz (1975- )
(3)
Knecht Zdzisław (1938- )
(2)
Soliński Tomasz (1975-)
(2)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Bargiel Anna
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Szulich-Kałuża Justyna
(1)
Szwed Robert
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Public relations
(13)
Komunikacja społeczna
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Środki masowego przekazu
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Miasta
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Sponsoring
(2)
Administracja
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Celebryci
(1)
Czasopisma
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Forum (informat.)
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Graffiti
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Macierze
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Nauczyciele
(1)
Opera
(1)
Polsko-Ukraiński Ośrodek Edukacji Publicznej (Kraśnik)
(1)
Portale internetowe
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
(1)
Spożycie
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Służba zdrowia
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie
(1)
Znak towarowy
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Polska
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(12)
Praca zbiorowa
(2)
Blogi
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
14 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; nr 7)
Materiały konferencji międzynarodowej
Bibliogr. przy ref. - Streszcz. ang., pol. przy ref. - Tekst częśc. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82787 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; 7)
Tekst część. w j. ang
1. Istota public relations i komunikacji 2. Techniki i efektywność public relations 3. Egzemplifikacja public relations w polskiej, niemieckiej i rosyjskiej polityce administracji 4. Problemy gospodarcze i uwarunkowania działalności public relations
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z Ogólnopolskiej Konferencji "Public relations w samorządzie terytorialnym", która odbyła się 8 czerwca 2005 r. w Kraśniku.
Bibliogr. przy pracach.
Strategia Public Relations dla samorządu / Tomasz Soliński. Public relations a zarządzanie jakością usług instytucji publicznych / Krzysztof Nowakowski. Technologia internetowa warunkiem sprawnej komunikacji na płaszczyźnie Urząd-Obywatel / Urszula Kandefer, Marcin Kandefer. Komunikowanie a czystość miasta / Jarosław Flis. Budowa zalewu w Kraśniku - sukces lokalnej społeczności / Piotr Czubiński. Public Relations - przed wielką zmianą / Marek Wróbel. Etyka urzędnika / Joanna Hady. Etyka współpracy dziennikarzy i rzeczników prasowych w ujęciu modelowym. Wyniki badań empirycznych / Sławomir Gawroński. Jak współpracować z dziennikarzami? Czyli o zasadach kształtowania pożądanych relacji z mediami / Dariusz Tworzydło, Grzegorz Szymański. List otwarty / Grzegorz Kiszluk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91445 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Dot. m.in. ruchu kołowego w Jarosławiu, kreowania wizerunku poety w mediach rzeszowskich i firmy Zeto-Rzeszów
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
I. Public relations w sytuacjach kryzysowych: 1. Społeczna odpowiedzialność firmy jako wyzwanie dla public relations ; 2. Problemy sytuacji kryzysowych w organizacjach non profit ; 3. Kampania komunikacyjna organizacji w sytuacji kryzysu medialnego ; 4. Zarządzanie sytuacją kryzysową w bankowości ; 5. Utrata klienta jako przejaw kryzysu marketingowego; II. Przykłady zastosowań instrumentów public relations (case study): 1. Narzędzia wewnętrznego public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów" ; 2. Adaptacja instrumentów PR w procesie reorganizacji ruchu kołowego w Jarosławiu ; 3. Informacja publiczna w operacjach militarnych NATO ; 4. Public relations w bankach ; 5. Wpływ systemu zarządzania jakością na wizerunek firmy Zeto-Rzeszów sp. z o.o. III. Komunikaty: 1. Negocjacje jako narzędzie PR-owca w rozwiązywaniu konfliktów ; 2. Public relations ukraińskich towarzystw ubezpieczeniowych ; [i inne]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85851 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ros.
M.in. dot. działalności gospodarczej rolników w woj. podkarpackim (s.581-586)
Bibliogr. przy niektórych ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84887 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publikacja jest efektem konferencji, która odbyła się w czerwcu 2004 r. w Kraśniku.
Bibliogr. przy pracach.
Wykorzystanie działań Public Relations w kreowaniu wizerunku samorządu / Dariusz Tworzydło ; Pomiędzy autoryzacją a sprostowaniem. Jak radzić sobie z mediami w kontekście prawa prasowego? / Marek Skała ; Corporate Design w kształtowaniu wizerunku miasta (w oparciu o przykłady niemieckie) / Małgorzata Snarska ; Samorządowe Public Relations a dostęp obywatela do informacji publicznej / Sławomir Gawroński ; Wewnętrzne działania Public Relations w samorządzie / Tomasz Soliński ; Definicja sytuacji kryzysowej w samorządzie / Piotr Czubiński ; Metody rozwiązywania sytuacji kryzysowych w samorządzie. Lawina w Tatrach. Studium przypadku / Rafał Czechowski, Aneta Moczkowska ; Obligacje komunalne jako narzędzie Public Relations w Samorządzie Terytorialnym / Krzysztof Witkowski ; Partnerstwo w koncepcji marketingu miast i regionów / Andrzej Szromnik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95120 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Bibliogr. przy pracach.
I. MEDIA RELATIONS: 1. Mediatyzacja polityki a problem PR-owskiego profesjonalizmu 2. Współpraca z mediami. Teoria a oczekiwania dziennikarzy 3. Współpraca przedsiębiorstw farmaceutycznych z mediami - wybrane aspekty 4. e-PR - wyzwanie teraźniejszości i przyszłości 5. Monitoring Internetu na potrzeby public relations 6. Skuteczność komunikatów prasowych rzecznika burmistrza miasta Jarosławia 7. Internet i czytanie, czyli PR akcji proczytelniczych i PR książkowy 8. Uzależnienie, współpraca czy konflikt interesów - o relacjach między PR-owcami a dziennikarzami 9. Internet jako skuteczne narzędzie PR 10. Internet jako narzędzie public relations. II KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA: 1. Relacje między komunikacją wewnętrzną a wizerunkiem 2. Wpływ komunikacji wewnętrznej na wizerunek przedsiębiorstwa 3. Luka wizerunkowa a postrzeganie pracodawców przez potencjalnych i aktualnych pracowników 4. Kapitał społeczny a wewnętrzne public relations organizacji 5. Audyt komunikacyjny jako składnik wewnętrznego public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały i artykuły tej książki skatalogowano także pod własnymi tytułami. Można je rezerwować i zamawiać pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy pracach.
1. Proces planowania marketingowego w ochronie zdrowia; 2. Jak i o czym, czyli o języku informacji prasowych tworzonych przez agencje public relations słów kilka; 3. Znaczenie komunikacji interpersonalnej w procesie sprzedaży osobistej na rynku usług telekomunikacyjnych; 4. Lojalność wobec marki budowana za pomocą social media; 5. Public relations w kontekście informatyzacji służby zdrowia; 6. Czy komunikacja potrzebuje (samo)oczyszczenia? Analiza wewnętznych i zewnętrznych czynników wpływających na wizerunek środowisk PR i reklamy; 7. Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie budowania i poprawy wizerunku górnictwa; 8. Rola wybranych narzędzi PR w kształtowaniu wizerunku miast. Subiektywny przegląd najciekawszych kampanii promocyjnych polskich miast; 9. Gender marketing-percepcja i zachowania uzależnione od płci; 10. Media spinning w wykonaniu agencji Ruder Finn podczas wojny w byłej Jugosławii; 11. Nowoczesne narzędzia public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang. przy pracach.
1. Czynniki determinujące wizerunek firmy jako pracodawcy ; 2. Public relations jako innowacyjny instrument strategii konkurowania ; 3. Wiedza : alternatywą kryzysu Public relations wiedzy i zarządzania ; 4. Public relations jako środek komunikacji w gminie ; 5. Miejsce i znaczenie Public relations w działaniach promocyjnych na rynku kosmetyków w Polsce ; 6. Kreowanie potrzeb konsumentów konsumentów jako nowy trend w public relations przedsiębiorstw farmaceutycznych ; 7. Witryna WWW przedsiębiorstwa jako instrument internet public relations przedsiębiorstw ; 8. Plakat i afisz w działaniach public relations ; 9. Media relations w zintegrowanym komunikowaniu marketingowym ; 10. Znaczenie public relations w działalności przedsiębiorstw - w świetle wyników badań bezpośrednich ; 11. Instrumenty promocji w wyborczej strategii marektingowej ; 12. Czarne sztuczki - propaganda i PR ; 13. Działania public relations w okresie restrukturyzacji przedsiębiorstwa ; 14. Public relations w przedsiębiorstwie sieciowym ; 15. Analiza działań public relations w aspekcie komunikacji przedsiębiorstw z otoczeniem zewnętrznym ; 16. Ewaluacja działań public relations w ujęciu modelowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85852 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały konferencyjne.
Dot. m.in. wizerunku rzeszowskich urzędów.
Bibliogr. przy niektórych ref.
Wydaw. w ramach projektu: Polsko-Ukraiński Ośrodek Edukacji Publicznej w Kraśniku dofinansowane ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Tekst częśc. ukr.
Skała Marek - Public relations - pomiędzy Philipem Kotlerem a codzienną praktyką ; Walicka Aneta Małgorzata, Wydrzyńska Małgorzata - Wizerunek rzeszowskich urzędów czyli dlaczego warto badać ; Lipiec Marcin - Strategia promocji samorządów w internecie ; Podraza Urszula - Czarne flagi pod magistratem - samorząd kontra społeczeństwo obywatelskie ; Joanna Delbar - Community relations - skuteczny dialog firmy ze społecznościami ; Wiesław Macierzyński - Percepcja public relations samorządowego w Polsce i na Ukrainie ; Zbigniew Chmielewski - Strzał w stopę. Tam, gdzie kończy się PR a zaczyna manipulacja ; Sykha Yuliya - Uridični ta etični aspekti Public Relations v Ukraini ; Sykha Yuliya - Pravove reguluvannâ reklamnoi diâl'nosti v Ukraini ; Krzysztof Gajdka - Rzecznik prasowy w magistrackiej hierarchii. Role, znaczenie i zadania ; Gałązka Wiesław - Od lidera do zera - o autodekreacji wizerunku polskiego polityka ; Tworzydło Dariusz, Kuca Paweł - Medialne inspiracje kryzysu, [także w jęz. ukr.:] Medijni inspiracii krizi ; Łuczak Sebastian - Koncept górą - czyli jak ogromny budżet promocyjny zastąpić kreatywnością i strategią ; Polsko-Ukraiński Ośrodek Edukacji Publicznej w Kraśniku, [także w jęz. ukr.:] Pol's'ko-Ukrains'kij Centr Gromads'koi Osviti u Krasniku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96660 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in.: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations.
Bibliogr. przy ref.
PUBLIKACJE NAUKOWE: Koncentracja a pluralizm medialny ; Wartość dodana public relations - kapitał relacji ; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit? ; Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej ; Promocja miast czy gra pozorów ; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego ; Brunatny PR - internet relations organizacji skrajnie prawicowych ; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych ; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich ; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy ; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku ; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka ; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych ; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie ; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych ; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady ; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce ; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem ; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. ANALIZY PRZYPADKÓW: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations ; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych ; "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej" ; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku ; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji., październik 2011 r., Rzeszów.
Bibliografia przy referatach.
1. Galeria smaków-czyli przyszłość marketingu miejsc; 2. Prowadzenie i wykorzystywanie badań przez samorządy terytorialne w procesie komunikacji z otoczeniem i budowania wizerunku gminy; 3. Komunikacja samorządu z obywatelami; 4. Medialna rywalizacja miast o tutuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r.; 5. Warszawskie komunikowanie. Błędy w strategii promocji Warszawy w kontekście Euro 2012; 6. Fora internetowe-między siłą a problemem Internetu; 7. Rola NGO`s w budowaniu tożsamości miasta; 8. Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia; 9. Elementy tożsamości wizualnej w samorządach na przykładzie gminy Niepołomice; 10. O skutecznej komunikacji-klasyczne i nowe narzędzia komunikacji w samorządzie terytorialnym... [i in].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Tożsamość Osób, Zbiorowości, Instytucji ; 4)
Materiały z konferencji pt.: "Tożsamość i komunikacja", zorganizowanej przez Katedrę Socjologii Kultury KUL w 2009 r.
I. KOMUNIKACYJNY WYMIAR TOŻSAMOŚCI: Informacyjna przestrzeń tożsamości ; Tożsamość jednostki a proces komunikowania ; Współczesna tożsamość narodowa jako wytwór działań politycznych i komunikacyjnych ; Komunikacja globalna a rozwój "kultury uczestnictwa" ; Wartości w procesie komunikowania się nauczyciela z uczniem ; Konsumpcja formą komunikowania tożsamości i przynależności społecznej jednostki ; Działania komunikacyjne odbiorcy oferty instytucji kulturalnej w Olsztynie ; O sensie i funkcjach fotografii dziennikarskiej. II. KREACJE TOŻSAMOŚCI W PRZEKAZACH MEDIALNYCH I W TWÓRCZOŚCI ARTYSTYCZNEJ: Tożsamość z poradnika? Kształtowanie obrazu współczesnej kobiety przez dyskurs terapeutyczny w wybranych programach TVN Style ; Rola tygodników opiniotwórczych w kształtowaniu tożsamości politycznej w Polsce w latach 1990-2005 ; Ku zmianie tożsamości polskiej rodziny w publikacjach "Gazety Wyborczej" i "Polityki": 2004-2005 ; Kształtowanie tożsamości narodowej poprzez muzykę - na przykładzie oper "Halka" i "Straszny Dwór" ; Czy istnieje tożsamość grafficiarza? III. WOKÓŁ NOWYCH, KONTROWERSYJNYCH TOŻSAMOŚCI: Ezopowa tożsamość dziennikarstwa ; Społeczności marki w kształtowaniu tożsamości konsumentów ; W poszukiwaniu tożsamości profesjonalnej. Przypadek public relations ; Wpływ Internetu na afirmację tożsamości płci u osób transseksualnych ; "Emamy są STRASZNIE miłe". Wpływ autorefleksji na poczucie tożsamości społeczności internetowej na przykładzie forum e-mama ; Wszystko na pokaz. Tożsamość w kulturze celebrytów. IV. TOŻSAMOŚĆ RELIGIJNA W MEDIACH: Elementy tożsamościowe mediów katolickich w nauczaniu Jana Pawła II ; Internet i tożsamość religijna (na przykładzie Ukrnetu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96529 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej