Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(10)
Forma i typ
Książki
(9)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(9)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(4)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(3)
Machura Witold
(3)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Szulich-Kałuża Justyna
(1)
Szwed Robert
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Public relations
(10)
Dziennikarstwo
(4)
Kobieta
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Dziennikarze
(3)
Internet
(3)
Marketing polityczny
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Reklama
(3)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Miasta
(2)
Portale internetowe
(2)
Public relations w internecie
(2)
Sponsoring
(2)
Spożycie
(2)
AIESEC
(1)
Administracja
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Celebryci
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
ELSA
(1)
Edukacja medialna
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Etyka biznesu
(1)
Forum (informat.)
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Gazownictwo
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Graffiti
(1)
Grupy producentów rolnych
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Heineken Music Open'er Festiwal
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kibice
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kwaśniewski, Aleksander (1954- )
(1)
Macierze
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Narodowe Fundusze Inwestycyjne
(1)
Nauczyciele
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Odżywianie
(1)
Opera
(1)
Plakat
(1)
Podatek
(1)
Polacy za granicą
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polityka rolna
(1)
Polityka spójności UE
(1)
Populizm (politol.)
(1)
Prasa bezpłatna
(1)
Prawo
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo do wizerunku
(1)
Prawo karne
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzina wielodzietna
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek pracy
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Samorząd gminny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Studenci
(1)
Służba zdrowia
(1)
Telewizja publiczna
(1)
Twórczość
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ubóstwo
(1)
Usługi
(1)
Użytkownicy informacji
(1)
Temat: dzieło
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Temat: czas
2001-0
(6)
1989-
(3)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Polska
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(3)
Blogi
(2)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Gazety polskie
(1)
Programy telewizyjne
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Bibliogr. przy pracach.
Promocja usług edukacyjnych na przykładzie studiów podyplomowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie ; Public relations a dziennikarstwo. Warianty modelowe ; Socjologiczne aspekty kreowania wizerunku osób publicznych ; Katalog symbolu jako narzędzie pracy komórki public relations organizacji, na podstawie symboliki Kongresu PR w Rzeszowie ; Między czarnym PR a "bulterieryzmem" ; Public relations: dążenie do panowania czy do porozumienia ; Public relations przedsiębiorstw farmaceutycznych w kształtowaniu relacji z farmaceutami ; Odpowiedzialność społeczna w branży kontrowersyjnej. Dialog społeczny fundamentem odpowiedzialności społecznej firmy British American Tobacco ; Blogi korporacyjne w działaniach public relations ; Działania public relations Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich ; Rola blogów w kreowaniu wizerunku ; Kreowanie wizerunku jednostki terytorialnej. Studia przypadków ; Rola PR w kształtowaniu związków organizacji z otoczeniem społecznym ; Czynniki wpływające na jakość usługi majątkowych zakładów ubezpieczeń ; Samorządowe public relations w gminach powiatu poznańskiego - doniesienie z badań ; Wizerunek szkoły wyższej w aspekcie współpracy z praktyką gospodarczą ; Algebraiczna prezentacja oraz interpretacja luki wizerunkowej ; Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa jako pracodawcy ; Organizacja eventu w kontekście kształtowania wizerunku uczelni wyższej ; Metody kształtowania e-społeczności akademickiej na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie ; Przesłanki zastosowania Internetu w kształtowaniu relacji szkoły wyższej z otoczeniem ; Trzy światy public relations ; Praktyka public relations: szanse i zagrożenia w dobie przełomu komunikacyjnego ; Metoda sferyczna i płaszczyznowa obliczania luki wizerunkowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92170 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 305-313.
1. Public relations jako komunikowanie społeczne 2. Public relations jako komunikowanie marketingowe 3. Oczekiwania dziennikarzy wobec specjalistów PR - wyniki badań empirycznych 4. Oczekiwania specjalistów PR wobec dziennikarzy - wyniki badań empirycznych 5. Model współpracy dziennikarzy i specjalistów PR w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91321 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-6717 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in.: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations.
Bibliogr. przy ref.
PUBLIKACJE NAUKOWE: Koncentracja a pluralizm medialny ; Wartość dodana public relations - kapitał relacji ; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit? ; Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej ; Promocja miast czy gra pozorów ; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego ; Brunatny PR - internet relations organizacji skrajnie prawicowych ; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych ; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich ; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy ; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku ; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka ; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych ; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie ; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych ; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady ; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce ; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem ; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. ANALIZY PRZYPADKÓW: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations ; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych ; "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej" ; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku ; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92872 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka stanowi rezultat dociekań badawczych uczestników I Ogólopolskiej Konferencji Studentów "Public relations - sztuka skutecznej komunikacji", zorganizowanej w dniu 27.05.2010 r. w Instytucie Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej przez Studenckie Koło Naukowe "Futura".
Pojęcie public relations w świadomości społecznej. Badania empiryczne ; Wizerunek branży public relations w polskich mediach ; Internet jako narzędzie public relations ; Blogi w politycznych public relations polskich polityków ; Rola public relations w kreowaniu wizerunku Aleksandra Kwaśniewskiego ; "Miej zasady, łam zasady" czyli kilka uwag o nieetycznych praktykach public relations ; Politycznie słaba płeć ; "Nie dla pieniędzy, ale nie bez pieniędzy". Public relations w organizacjach pozarządowych na przykładzie stowarzyszeń: ELSA i AIESEC ; Public relations miasta Kołobrzeg ; Jak zorganizować efektywny i efektowny event?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-95267 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera również artykuły przedstawione na I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Wolność a/i odpowiedzialność : problemy współczesnych mediów", która odbyła się w listopadzie 2010 r. w Opolu.
Bibliogr. przy art.
Mediatyzacja życia społecznego i politycyzacja mediów ; Nowa regulacja prawna ochrony informacji niejawnych a realizacja prawa do informacji publicznej ; Podstawy prawne dziennikarskiego prawa do informacji publicznej ; Medialna władza nad wartościami ; Prawo do informacji a utrwalanie wizerunku nagiej osoby bez jej zgody ; Publikacja sprostowań i odpowiedzi - ustawowy obowiązek ingerujący w wolność mediów czy przejaw ich odpowiedzialności? Analiza prawno-etyczna ; Prawo do prywatności a wolność słowa i prasy ; Infotainment - analiza aksjologiczno-etyczna zjawiska ; Polityka a wolność słowa we włoskim sektorze telewizyjnym ; Techniki moderacji zachowań użytkowników serwisu internetowego gazety lokalnej ; Rola mediów w polityce ; Wybory prezydenckie 2010 w internecie - PR czy propaganda? Autoprezentacja głównych aktorów politycznych ; Media relations w erze social media ; Copywriting, public relations i dziennikarstwo ; Etyczne aspekty posługiwania się przez środki masowego przekazu informacją o przestępczości ; Problemy z anonimowością w dziennikarstwie społecznym ; Weryfikacja informacji źródłowych w świetle wybranych artykułów prasowych ; Prasa regionalna w serwisach społecznościowych - wybrane przykłady ; Współczesny plakat a odpowiedzialność (nie tylko) wizualna ; Polityczna Poprawność - w obronie wolności, czy przeciwko niej? ; Telewizja jako imperium XXI wieku. Dylematy i zagrożenia ; Przekaz medialny a rzeczywistość stadionowa. Rozważania na temat "wizerunku kibica piłkarskiego" ; "Skazy, zadry i szczerby"... Media w sporze o Sienkiewicza w kanonie szkolnym ; Nierzeczywisty obraz ubóstwa w mediach ; Wybrane aspekty prawne dotyczące granic wolności mediów w kontekście obowiązywania ciszy wyborczej ; Problem odpowiedzialności bibliotek akademickich za przekaz informacji naukowej ; Wolność a odpowiedzialność mediów w sytuacjach zagrożeń bezpieczeństwa ; Public Relations - ważna dziedzina zarządzania ; Edukacja medialna w warszawskich szkołach podstawowych ; Złożone uwarunkowania kryptoreklamy ; Wolność ekspresji artystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Media - czwarta władza? / pod red. Ryszarda Kowalczyka i Witolda Machury. - Poznań ; Opole : Scriptorium Wydawnictwo Naukowe, 2010. - 200 s. : il. ; 24 cm.
M.in.: Prasa ziemi ropczyckiej w wersji on-line (s. 180-185).
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Odmienność kulturowa - bariera w procesie komunikacji? ; Czy media sprzyjają populizmowi penalnemu? ; Prawo a media ; Dziennikarze polscy - pomiędzy mitem "czwartej władzy" a świadomością misji ; Monografia gazety bezpłatnej "Echo Miasta" w kontekście funkcjonowania gazet bezpłatnych na polskim rynku. Analiza zagadnienia na podstawie materiałów publikowanych w latach 2005-2009 ; Strategie dyskursywne nadawcy w nagłówkach prasowych na przykładzie "Expressu Bydgoskiego" ; Kwestia męska w wizerunku kobiety współczesnej. Istota zjawiska zwanego "kobiecością" ; Obraz polskich rodzin wielodzietnych w mediach ; Analityczna synteza celów i funkcji dyskursu reklamowego ; Człowiek i reklama. Najważniejsze potrzeby psychiczne leżące u podstaw przekazu reklamowego ; Obraz psychologa w mediach ; Zarys historii prasy w internecie. Implikacje dla czasopiśmiennictwa ziemi ropczyckiej ; Rola monitoringu mediów w przygotowaniu programu i strategii PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94594 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ros.
Spis treści równol. pol. i ang.
Streszcz. ang. przy pracach.
Małgorzata Stec: Analiza porównawcza poziomu rozwoju społeczno-gospodarczego Polski na tle krajów Unii Europejskiej i krajów do niej kandydujących; Joanna Gawędzka: Polityka regionalna Polski na tle procesów integracji europejskiej; Andrzej Piotr Wiatrak: Inicjatywy wspólnotowe w Unii Europejskiej jako narzędzia wyrównywania różnic w rozwoju regionalnym; Jan Papież: Strategie rozwoju polskiego rolnictwa w perspektywie wejścia do Unii Europejskiej; Rafał Ostrowski: Brytyjski koń trojański - perspektywy ograniczania nierówności w obliczu otwarcia brytyjskiego rynku pracy dla nowych członków Unii Europejskiej ze szczególnym uwzględnieniem Polski; Tatiana Oliegowna Jefremienko: Social'no-ekonomičeskoe povedenie naseleniâ v usloviâh institucional'nyh peremen (na primere Ukrainy); Anna Zachorowska-Mazurkiewicz: Wykorzystanie rozwiązań wspólnotowych w wyrównywaniu sytuacji kobiet na rynku pracy w Polsce; Bożena Sowa: Współpraca międzynarodowa powiatu przemyskiego; Natalia Wiktorowna Tołstych: Osnovnye formy social'no-ekonomičeskogo isklučeniâ v sovremennoj Ukraine; Kazimierz Zieliński, Helena Zielińska: Spożycie żywności w Polsce. Tendencje i determinanty zmian; Teresa Bal-Woźniak: Mechanizmy kreacji kapitału intelektualnego odpowiadające potrzebom gospodarki opartej na wiedzy; Beata Onak-Szczepanik: Polska na drodze do gospodarki opartej na wiedzy; Janina Szczepaniak: Trzeci sektor jako siła społeczna i ekonomiczna; Magdalena Cyrek: Dylematy rozwoju w kierunku gospodarki typu usługowego opartej na wiedzy; Katarzyna Szara, Tomasz Łoński: Konkurencyjność przedsiębiorstwa w oparciu o czynnik ludzki; Kazimierz Barański: Bezrobocie regionalne (wybrane aspekty na przykładzie województwa zachodniopomorskiego); Maria Fic, Janina Jędrzejczak-Gas: Uwarunkowania rozwoju sektora MŚP - wybrane zagadnienia; Paulina Filip: Dylematy polityki fiskalnej małych firm; Agata Janas: Bankowe metody analizy zdolności kredytowej jako czynnik wzrostu konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw; Jakub Piecuch: Regionalne konsekwencje polityki spójności Unii Europejskiej; Małgorzata Lechwar: Problem ubóstwa a środowisko - aspekt instytucjonalny; Bożena Sowa: Formy wsparcia finansowego dla obszarów wiejskich i mieszkańców wsi na przykładzie wybranych gmin Podkarpacia; Arkadiusz Tuziak: Innowacje jako instrument pobudzania wzrostu gospodarczego i ograniczania nierówności w regionie Podkarpacia; Zdzisław Kryński: Działalność grup producenckich współpracujących z MGRT SA w Rzeszowie; Witosław Jasiński: Zagadnienia etyki a zarządzanie gminą; Maria Orłowska-Bednarz: Strategie gmin wiejskich w zakresie ograniczania nierówności; Bogusław Jeleń: Sposoby przezwyciężania bezrobocia na przykładzie grodzkiego urzędu pracy w Krakowie; Felicjan Bylok: Nierówności w dochodach i wydatkach w gospodarstwach domowych jako bariera rozwoju społecznego w Polsce; Joanna Agata Truszkowska: Rola kształcenia ustawicznego w planowaniu strategicznym miasta (na przykładzie Łomży); Tadeusz Gardziel, Piotr Długosz: Kapitał społeczny a powstawanie nierówności na Podkarpaciu; Tadeusz Pliszka: Skutki nierówności społecznych; Władysława Jastrzębska: Program powszechnej prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych a rynek pracy. Przykład podkarpackich spółek objętych programem NFI; Janusz Strojny: Motywowanie i system wynagrodzeń pracowników w organizacji na przykładzie Zakładów Mechanicznych "Tarnów" SA w Tarnowie; Wojciech Furman: Public relations: zmniejszanie czy powiększanie nierówności w sferze komunikowania? (Próba odczytania publikacji miesięcznika "Press" z lat 1996-2002); Małgorzata Leszczyńska: Konsekwencje dochodowe przemian strukturalnych w polskim rolnictwie; Paweł Frączek: Wpływ zmian w gazownictwie na jego konkurencyjność; Wojciech Zysk: Związki bezpośrednich inwestycji zagranicznych ze zmianami struktury eksportu i importu w Polsce; Bogusław Ślusarczyk: Relacje eksportowo-importowe jako rezultat zróżnicowanego poziomu gospodarczego krajów - partnerów handlowych Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Tożsamość Osób, Zbiorowości, Instytucji ; 4)
Materiały z konferencji pt.: "Tożsamość i komunikacja", zorganizowanej przez Katedrę Socjologii Kultury KUL w 2009 r.
I. KOMUNIKACYJNY WYMIAR TOŻSAMOŚCI: Informacyjna przestrzeń tożsamości ; Tożsamość jednostki a proces komunikowania ; Współczesna tożsamość narodowa jako wytwór działań politycznych i komunikacyjnych ; Komunikacja globalna a rozwój "kultury uczestnictwa" ; Wartości w procesie komunikowania się nauczyciela z uczniem ; Konsumpcja formą komunikowania tożsamości i przynależności społecznej jednostki ; Działania komunikacyjne odbiorcy oferty instytucji kulturalnej w Olsztynie ; O sensie i funkcjach fotografii dziennikarskiej. II. KREACJE TOŻSAMOŚCI W PRZEKAZACH MEDIALNYCH I W TWÓRCZOŚCI ARTYSTYCZNEJ: Tożsamość z poradnika? Kształtowanie obrazu współczesnej kobiety przez dyskurs terapeutyczny w wybranych programach TVN Style ; Rola tygodników opiniotwórczych w kształtowaniu tożsamości politycznej w Polsce w latach 1990-2005 ; Ku zmianie tożsamości polskiej rodziny w publikacjach "Gazety Wyborczej" i "Polityki": 2004-2005 ; Kształtowanie tożsamości narodowej poprzez muzykę - na przykładzie oper "Halka" i "Straszny Dwór" ; Czy istnieje tożsamość grafficiarza? III. WOKÓŁ NOWYCH, KONTROWERSYJNYCH TOŻSAMOŚCI: Ezopowa tożsamość dziennikarstwa ; Społeczności marki w kształtowaniu tożsamości konsumentów ; W poszukiwaniu tożsamości profesjonalnej. Przypadek public relations ; Wpływ Internetu na afirmację tożsamości płci u osób transseksualnych ; "Emamy są STRASZNIE miłe". Wpływ autorefleksji na poczucie tożsamości społeczności internetowej na przykładzie forum e-mama ; Wszystko na pokaz. Tożsamość w kulturze celebrytów. IV. TOŻSAMOŚĆ RELIGIJNA W MEDIACH: Elementy tożsamościowe mediów katolickich w nauczaniu Jana Pawła II ; Internet i tożsamość religijna (na przykładzie Ukrnetu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96529 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej