Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(97)
Forma i typ
Książki
(96)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(3)
Proza
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(107)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(35)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(68)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(6)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(4)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(23)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(11)
Machura Witold
(4)
Wojcik Krystyna
(4)
Furman Wojciech (1946- )
(3)
Gregory Anne
(3)
Kuca Paweł (1975- )
(3)
Murdoch Anna
(3)
Soliński Tomasz (1975- )
(3)
Soliński Tomasz (1975-)
(3)
Ali Moi
(2)
Bielawski Piotr (ekonomia)
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Bykowski Sebastian
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Jabłoński Wojciech
(2)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(2)
Knecht Zdzisław (1938- )
(2)
Miotk Anna
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Stasiuk-Krajewska Karina
(2)
Słodykiewicz Elżbieta
(2)
Żbikowska Agnieszka
(2)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Augustyn Anna (ekonomia)
(1)
Bargiel Anna
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bernstein David (1928- )
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielewski Zbigniew
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Ciszkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Datko Marek
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Flis Jarosław
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Giedrojć Kuba
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Goldmann Martin
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hales Colin F
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Henslowe Philip (1934- )
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotliński Artur
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Krzyszkowski Jerzy
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Kuzborski Michał
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Leigh Rich
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Mich Włodzimierz (1956- )
(1)
Michałowski Stanisław (1951- )
(1)
Mincewicz Sławomir
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nickels William G
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Polkowska-Nowak Grażyna
(1)
Prichinello Michael
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Rychter Krzysztof J
(1)
Sajewicz Maciej
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Szlis Izabela
(1)
Szuba Przemysław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szulich-Kałuża Justyna
(1)
Szwed Robert
(1)
Szymański Wojciech (marketing)
(1)
Urban Agnieszka
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Vargas Llosa Mario (1936- )
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Witek Ewelina
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(12)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
Kraj wydania
Polska
(94)
Język
polski
(94)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura peruwiańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Public relations
(93)
Komunikacja społeczna
(22)
Przedsiębiorstwo
(15)
Reklama
(14)
Środki masowego przekazu
(13)
Marketing
(10)
Samorząd terytorialny
(10)
Dziennikarstwo
(7)
Internet
(7)
Zarządzanie
(7)
Socjotechnika
(6)
Dziennikarze
(5)
Promocja handlowa
(5)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(5)
Kobieta
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Marketing polityczny
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Sponsoring
(4)
Znak towarowy
(4)
Banki
(3)
Etyka biznesu
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Komunikacja polityczna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Public relations w internecie
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Bezrobocie
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Informacja
(2)
Informacja wizualna
(2)
Język angielski
(2)
Język polski
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Miasta
(2)
Motywacja pracy
(2)
Plakat
(2)
Podatek
(2)
Polityka
(2)
Portale internetowe
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Rachunkowość
(2)
Reklama zewnętrzna
(2)
Rynek pracy
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Spożycie
(2)
Słownictwo
(2)
Twórczość
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Usługi
(2)
Wizualizacja (psychologia)
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
AIESEC
(1)
Administracja
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Akcje (ekonomia)
(1)
Arbenz Guzmán, Jacobo (1913-1971)
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki cyfrowe
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Budżety rodzinne
(1)
CIA
(1)
COVID-19
(1)
Castillo Armas, Carlos (1914-1957)
(1)
Celebryci
(1)
Ceny
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
Dług publiczny
(1)
ELSA
(1)
Edukacja medialna
(1)
Efektywność marketingu
(1)
Ekonomia
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Epidemie
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Forum (informat.)
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Franchising
(1)
Gazownictwo
(1)
Graffiti
(1)
Grupy producentów rolnych
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel hurtowy
(1)
Heineken Music Open'er Festiwal
(1)
Temat: dzieło
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1989-
(7)
2001-0
(6)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Gwatemala
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(12)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(6)
Poradniki
(5)
Podręczniki akademickie
(4)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Blogi
(3)
Monografia
(3)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Gazety polskie
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Powieść
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Sensacja
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
97 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Nurt krytyczny w teorii public relations ; Komunikowanie jest najważniejsze... w sytuacjach wielkich kataklizmów, katastrof, krachów i skandali, aktów terrorystycznych ; Wizerunek - wybrane zagadnienia ; Wizerunkowi aspekt shockvertisingu ; Metody pomiaru rezultatów działań public relationse ; Barometr komunikacji - skuteczne narzędzie pomiaru efektów public relations ; Efektywność a efektywność wizerunku miasta ; Znaczenie komunikowania perswazyjnego w polityce ; Determinanty skutecznych kampanii perswazyjnych na przykładzie kampanii wyborczych ; Specyfika i uwarunkowania lobbingu organizacji pozarządowych ; Zarządzanie relacjami z otoczeniem zewnętrznym na przykładzie uczelni ; Wielowymiarowy wizerunek uczelni wyższej w Polsce - refleksje badawcze ; Budowanie wizerunku wyższych uczelni w kontekście media relations (na przykładzie Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu) ; Czy public relations może się nauczyć? ; Słowo energetyka. Prasa korporacyjna branży energetycznej ; Groźby czy prośby? Wybrane internetowe działania komunikacyjne firm windykacyjnych ; Świadomość stosowania narzędzi public relations w przedsiębiorstwie ; Wykorzystanie modeli Jamesa Gruninga i Todda Hunta w działalności PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98365 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. grzb.: PR : zarządzanie informacjami.
Bibliogr. s. [177]-182.
Zarządzanie informacjami ; Public Relations w strukturze organizacji ; Kryzys pierwotny i kryzys wtórny ; Komunikacja wewnętrzna ; Relacje z mass mediami ; Działania antykryzysowe ; Działanie w kryzysie ; Sytuacja kryzysowa w Banku Częstochowa SA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Indeks
Na okł. i na s. tyt. inf.: Planowanie przebiegu kampanii i wyszukiwanie podwykonawców ; Aspekty prawne działań PR ; Współpraca z mediami, projektantami, fotografikami i drukarniami ; Ocena efektów akcji PR
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86885 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. inf.: Jak zaistnieć na rynku ; Jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę ; Jak udzielić udanego wywiadu ; Jak zjednać sobie dzienikarzy ; Jak podtrzymać pozytywny wizerunek firmy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86924 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Tyt. tomu na okł.
Bibliogr. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 181-184.
1. Kroki budowania strategii. 2. Cele i odbiorcy komunikowania. 3. Zrozumienie odbiorców. 4. Opracowanie przekazu. 5. Ramy działania. 6. Wybór form przekazu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90133 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Czym są public relations? 2. Plan działań public relations 3. Komunikat dla mediów 4. Jak rozmawiać z dziennkarzami? 5. Etyka i skuteczność działań public relations 6. Marketing polityczny Zakończenie: Pożytki i nadzieje public relations
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-79379 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110211 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82067 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Bibliogr. przy pracach.
1. Kapitał relacji, wartość public relations; 2. Symbole i wyróżniki w procesie kreowania wizerunku kraju; 3. Wykorzystanie działań public relations przed uruchomieniem projektu; 4. Kształtowanie i ocena wizerunku jednostki samorządu terytorialnego; 5. Propaganda czy public relations? Dwa wybrane przypadki z USA i Polski; 6. Komunikowanie polityczne w kampanii wyborczej - kierunki zmian w polskiej rzeczywistości politycznej; 7. Metody działań PR w jednostkach samorządu terytorialnego; 8. Skuteczność i efektywność PR; 9. Marketing międzywyborczy w praktyce. Sto dni rządu Kazimierza Marcinkiewicza; 10. Wizerunek mafii w literaturze Mario Puzo; 11. Społeczna odpowiedzialność uczelni publicznej a public relations (na przykładzie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego); 12. Public relations w zarządzaniu sytuacją kryzysową w banku; 13. Samorządowe public relations w Polsce - doniesienie z badań; 14. Uwarunkowania i instrumenty kształtowania wizerunku firmy w Internecie; 15. Public relations rejonu Kaszub; 16. Lobbying organizacji trzeciego sektora; 17. Etyczne aspekty PR w Polsce w świetle wyników badań empirycznych; 18. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji marketingowej; 19. Public relations - gdzie jesteśmy i gdzie idziemy? Mity i fakty; 20. Wykorzystanie telemarketingu w ubezpieczeniach; 21. Zmiana wizerunku służby zdrowia w Polsce - konieczność i potrzeba społeczna; 22. Niedyskretny urok grupy. Grupy studenckie a kształtowanie wizerunku uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie; 23. Duży sukces małej Ani, czyli reklamowa kampania wizerunkowa na usługach PR; 24. Marketingowe PR w zintegrowanej komunikacji; 25. Marketingowa koncepcja kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa; 26. Wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych w analizie i ocenie sytuacji wyjściowej firmy; 27. Zjawiska społeczno-psychologiczne, wykorzystywane przez public relations w procesie pozyskiwania akceptacji konsumenta dla produktu odzieżowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. firmy ICN Polfa Rzeszów S.A.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84390 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2009. - 957, [3] s. : rys. ; 24 cm.
Na okł. także: Podręcznik dla teoretyków, poradnik dla praktyków.
Bibliogr. s. 929-940. Indeks.
I. Istota, Funkcje, Organizowanie dziełalności PR: Istota public relations ; Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś ; Organizowanie działalności public relations - rozwiązania, kadry. II. Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: Analiza stanu wyjściowego ; Programowanie, planowanie. III. Realizacja programów public relations: Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations ; Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystanie prostych rezerw tworzenia wizerunku ; Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia ; Public relations organizacji różnego typu ; Kontrola powykonawcza w procesie public relations. IV. Public relations wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93901 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z Ogólnopolskiej Konferencji "Public relations w samorządzie terytorialnym", która odbyła się 8 czerwca 2005 r. w Kraśniku.
Bibliogr. przy pracach.
Strategia Public Relations dla samorządu / Tomasz Soliński. Public relations a zarządzanie jakością usług instytucji publicznych / Krzysztof Nowakowski. Technologia internetowa warunkiem sprawnej komunikacji na płaszczyźnie Urząd-Obywatel / Urszula Kandefer, Marcin Kandefer. Komunikowanie a czystość miasta / Jarosław Flis. Budowa zalewu w Kraśniku - sukces lokalnej społeczności / Piotr Czubiński. Public Relations - przed wielką zmianą / Marek Wróbel. Etyka urzędnika / Joanna Hady. Etyka współpracy dziennikarzy i rzeczników prasowych w ujęciu modelowym. Wyniki badań empirycznych / Sławomir Gawroński. Jak współpracować z dziennikarzami? Czyli o zasadach kształtowania pożądanych relacji z mediami / Dariusz Tworzydło, Grzegorz Szymański. List otwarty / Grzegorz Kiszluk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91445 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. "Tygodnika Sanockiego" i mieleckiego tygodnika "Korso".
Bibliogr. s. 246-256. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91500 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Dot. m.in. ruchu kołowego w Jarosławiu, kreowania wizerunku poety w mediach rzeszowskich i firmy Zeto-Rzeszów
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
I. Public relations w sytuacjach kryzysowych: 1. Społeczna odpowiedzialność firmy jako wyzwanie dla public relations ; 2. Problemy sytuacji kryzysowych w organizacjach non profit ; 3. Kampania komunikacyjna organizacji w sytuacji kryzysu medialnego ; 4. Zarządzanie sytuacją kryzysową w bankowości ; 5. Utrata klienta jako przejaw kryzysu marketingowego; II. Przykłady zastosowań instrumentów public relations (case study): 1. Narzędzia wewnętrznego public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów" ; 2. Adaptacja instrumentów PR w procesie reorganizacji ruchu kołowego w Jarosławiu ; 3. Informacja publiczna w operacjach militarnych NATO ; 4. Public relations w bankach ; 5. Wpływ systemu zarządzania jakością na wizerunek firmy Zeto-Rzeszów sp. z o.o. III. Komunikaty: 1. Negocjacje jako narzędzie PR-owca w rozwiązywaniu konfliktów ; 2. Public relations ukraińskich towarzystw ubezpieczeniowych ; [i inne]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : zarządzanie reputacją firmy / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 2000. - 156, [3] s. : rys., 1 wykr. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie.)
Bibliogr. s. [159].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; 7)
Tekst część. w j. ang
1. Istota public relations i komunikacji 2. Techniki i efektywność public relations 3. Egzemplifikacja public relations w polskiej, niemieckiej i rosyjskiej polityce administracji 4. Problemy gospodarcze i uwarunkowania działalności public relations
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej