Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(17)
Forma i typ
Książki
(13)
Poradniki i przewodniki
(5)
Audiobooki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(8)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(7)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(4)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Fortuna Paweł (1970- )
(2)
Przybyłek Marcin (1968- )
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Arwaniti Anna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Chang Jill
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Dawson Roger (1940- )
(1)
Dudek Zenon Waldemar (1957- )
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Filipowicz Leszek (1967- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Kennedy Gavin
(1)
Kolbusz Wiesław (1959- )
(1)
Meyer Erin (1971- )
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Paprocki Rafał
(1)
Pawlik Maciej
(1)
Popczyński Marcin (1974- )
(1)
Rapaille Clotaire (1941- )
(1)
Rożnowski Bohdan (1961- )
(1)
Santorski Jacek (1951- )
(1)
Skrzypkowa Janina Maria
(1)
Sobkowiak Jarosław
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Szepiel Wiktor
(1)
Walerjańczyk Adam
(1)
Waszkiewicz Marian J
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Psychologia biznesu
(15)
Zarządzanie
(5)
Etyka biznesu
(3)
Marketing
(3)
Negocjacje
(3)
Przywództwo
(3)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rynek pracy
(2)
Sukces
(2)
Globalizacja
(1)
Internet
(1)
Introwersja
(1)
Introwertycy
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Masy (socjologia)
(1)
Menedżerowie
(1)
Nawyki
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Organizacja pracy
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia jungowska
(1)
Psychologia pracy
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Samopoznanie
(1)
Socjologia kultury
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sprzedaż
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Transteoretyczny model zmiany
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Zakład pracy
(1)
Zdolności
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Poradniki
(4)
Opracowanie
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Książki mówione
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(8)
Zarządzanie i marketing
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Rozwój osobisty
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
17 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Innymi słowy jak nie lubić swojej pracy, jak nic nie sprzedać ...[etc].
Indeks.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
1. Inteligencja ; 2. Adaptacja do zmian ; 3. Osobowość ; 4. Komunikacja ; 5. Konkurencja ; 6. Płace ; 7. Zarządzanie zespołem ; 8. Negocjacje ; 9. Firma ; 10. Gospodarowanie czasem ; 11. Właściwość intelektualna ; 12. Wygląd ; 13. Skuteczność ; 14. Sprzedaż jest wszystkim ; 15. Sztuka ; 16. Klucz do sukcesu szkoleniowego - Power Point i kamera video.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [503]-564. Indeks.
HISTORIA PSYCHOLOGII BIZNESU: Między dociekaniem i manipulacją. Zarys historii związków psychologii i biznesu ; KWESTIE ETYCZNE: Etyczne aspekty pracy psychologa biznesu w obszarze HR ; KWESTIE METODOLOGICZNE: Psychologiczna diagnoza zachowań i zjawisk w organizacji ; Badanie jakościowe zachowań w organizacji ; Cechy intelektu i osobowości w przewidywaniu funkcjonowania pracowników ; KARIERA ZAWODOWA: Wzory karier i ich rozwój ; Indywidualny rozwój pracownika: formalne i nieformalne uczenie się w miejscu pracy ; Zmiany na rynku pracy, utrata zatrudnienia i związane z tym wyzwania dla współczesnego pracownika ; Psychologia przedsiębiorczości ; PSYCHOLOGIA PRACY: Praca ludzka i jej analiza ; Błędy w procesie pracy i sposoby im zapobiegania ; Proces doboru personelu: procedury i metody ; Ocena pracy - ewaluacja efektywności i potencjału pracowników ; ORGANIZACJA: Psychologiczne wizje organizacji i ich konsekwencje dla funkcjonowania firm i pracowników ; Różnorodność kulturowa w miejscu pracy - perspektywa psychologiczna ; Kultura organizacji i klimat organizacyjny ; Sprawiedliwość w organizacjach: teoria, metody i zastosowania ; Społeczna odpowiedzialność biznesu ; Przywództwo w organizacji ; Komunikacja w organizacji ; Zespół pracowniczy ; Innowacyjność w procesie pracy i w organizacji ; Psychologiczne aspekty zmiany organizacyjnej ; CZŁOWIEK W ORGANIZACJI: Kontrakt psychologiczny w organizacji ; Zachowania organizacyjne "poza rolą" ; Motywacja do pracy ; Dobrostan zawodowy ; PSYCHOLOGIA KONSUMPCJI: Psychologia zachowań konsumenckich ; Psychologia w marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-108569 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż bez sprzedawania : psychologia dobrego wpływu na klienta / Paweł Fortuna. - Wydanie 1. - 5. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 364, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 359-[365].
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?). Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów. [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111623 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Alchemy : the surprising power of ideas that don't make sense" 2019.
Indeks.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta? Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy. [Zysk i S-ka, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 11 godz.
Tytuł oryginału "Alchemy: The surprising power of ideas that don't make sense" 2019.
Czyta Wiesław Kolbusz.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, wiceprezes agencji reklamowej Ogilvy i legenda TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta? Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje na podstawie dowodów. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne - od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy. [Heraclon International, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-KM/CD 3775 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Tytuł oryginału: "The culture code : an ingenious way to understand why people around the world live and buy as they do" 2006.
Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa „13 kodów, 13 kultur”. Książka jest lekturą obowiązkową na wielu amerykańskich uczelniach wyższych o profilu biznesowym. Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy. Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata, współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Tworzył kampanie dla takich gigantów jak Boeing, LG, Honda, Lego oraz kilkudziesięciu innych światowych korporacji. Rapaille złamał system kodujący nasze zachowania. Częścią tego systemu stajemy się w chwili naszych narodzin. Nieświadomie przyswajamy programy funkcjonowania w świecie – kody kulturowe. To właśnie one czynią z przedstawicieli homo sapiens Amerykanów, Niemców czy Polaków. To one sprawiają, że przeżywamy swoje jednostkowe życie według zasad, których sens pozostaje przed nami głęboko ukryty. System kulturowego kodowania działa bowiem w sposób milczący i niewidzialny, delikatnie, acz stanowczo popychając nas w kierunkach, w których poruszamy się na co dzień. Clotaire Rapaille zastosował swoją metodę do odkrycia tożsamości USA, przeniknięcia istoty sera we Francji czy wydobycia idei samochodu w Niemczech. Odkryte przez niego kody pozwalają zrozumieć fenomen amerykańskiego prezydenta oraz przyczyniają się do sukcesu rynkowego produktów pochodzących od firm ze szczytu światowego biznesu. Na szczęście my również możemy poznać unikalną metodę łamania kodów kulturowych, zyskując nowy rodzaj wolności w otchłani otaczających nas zjawisk. [MT Biznes, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108137 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Tytuł oryginału : "Secrets of power negotiating for salespeople" 1999.
I. Znaczenie negocjacji: R. 1. Sprzedaż w nowym milenium ; R. 2. Negocjacje „win-win” ; R. 3. Reguły gry ; II. Otwarcie: R. 4. Żądaj więcej, niż spodziewasz się uzyskać ; R. 5. Odpowiedni przedział żądań ; R. 6. Nigdy nie akceptuj pierwszej oferty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005.574 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
Sprzedaż albo śmierć [Dokument dźwiękowy] : antyporadnik / Marcin Przybyłek. - Piaseczno : Storybox.pl, [2015]. - 1 płyta CD (5 godz. 24 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 5 godz. 24 min.
Czyta Marcin Popczyński.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Współczesna filozofia sukcesu przesiąknięta jest do głębi bezmyślnie powtarzanymi frazesami. Antyporadnik Marcina Przybyłka zdecydowanym ruchem “przekłuwa ten rozdęty balon”, demaskując środowisko biznesu i proponując inne spojrzenie na sukces. Każe czytelnikowi przyjąć krytyczną, zdroworosądkową postawę wobec wpajanych w firmie reguł i stereotypów. Robi to oczywiście z przymrużeniem oka, ironicznym uśmieszkiem i w przyjaznej formie. Pozycja dedykowana zarówno menedżerom, dyrektorom czy innym biznesmenom wyższego szczebla, jak i początkującym na ścieżce kariery. Idealna na długodystansowe podróże samochodem na spotkanie z kontrahentem! [Storybox.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1204 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 287-[289], wybrane publikacje autora na stronie 291.
Czas na psychologię lidera ; SZTUKA PRZYWÓDZTWA: Władza i model przywództwa. Jak rozwinąć integralne kompetencje lidera ; Budowanie umysłu przywódcy. Jak talent władzy przekuć w archetyp ; Drogowskazy i kompetencje psychiczne lidera. Jak zostać kreatywnym strategiem ; SZTUKA SUKCESU: Kapitalistyczny mit sukcesu. Od sławy i bogactwa do eliksiru szczęścia ; Iluzja sukcesu. Od postawy gladiatora do umysłu olimpijczyka ; Psychologia a ekonomia. Jak emocje wpływają na architekturę wyborów ; SZTUKA PANOWANIA NAD STRESEM: Integralna teoria stresu. Jak wyjść z błędnego koła napięcia ; Stres w biznesie. Pod presją zadań, celów i wyników ; Panowanie nad stresem. Praca nad indywidualnym wzorcem regulacji napięcia ; SZTUKA ORGANIZACJI: W korporacyjnym labiryncie. Jak pogodzić gen poświęcenia z genem wolności ; W stronę turkusowej rewolucji. Od zarządzania twardego do miękkiego ; Piotruś Pan w biznesie. Jak przekuć młodzieńczą wyobraźnię w dawanie ; SZTUKA ROZWOJU: Umysł lidera integralnego. Jak przywódca zarządza ludźmi i emocjami ; Czas na psychologię lidera. Jak zachować dystans do utopii i kryzysów ; Wyzwania i inicjacje. Droga umysłu lidera od ucznia do mistrza ; SZTUKA INTEGRALNEGO ŻYCIA: Droga biznesmena i archetypy. Jak działają ukryte motywy zachowań ; Przywództwo tradycyjne i kreatywne. Między władzą a adpowiedzialnością ; Umysł obsługujący przyszłość. Pasje i wewnętrzny punkt oparcia ; DODATEK: Typy umysłu według Czesława S. Nosala ; Wzorce wewnętrznego bohatera według Carol Pearson ; Postacie lidera w mitach greckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
(Książki, Które Same Się Czytają)
Czas trwania: 5 godz. 18 min.
Czyta Hubert Chłopicki.
Nagranie w formacie mp3.
Metody prowadzenia szkoleń podlegają ciągłej ewolucji. To znaczy, że są nieustannie udoskonalane, dzięki czemu szkolenia stają się coraz bardziej efektywne, a trenerom znacznie łatwiej się je prowadzi. Ta książka jest zapisem indywidualnego szkolenia Roberta, młodego adapta sztuki przeprowadzenia szkoleń biznesowych. Co znajdziesz w tej publikacji, napisanej z poczuciem humoru i lekkim przymrużeniem oka? [Złote Myśli, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1188 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co wyróżnia skutecznych biznesowo i odpornych na kryzysy liderów? Co ich łączy z liderami społecznymi? Jakie dobre praktyki i zasady pomagają osiągnąć sukces dziś, a w których zapisany jest sukces jutra? Jacek Santorski – doświadczony psycholog społeczny i biznesu, twórca Akademii Psychologii Przywództwa – w rozmowie z dziennikarzem Pawłem Oksanowiczem opisuje czynnik „I”, który definiuje prawdziwie efektywnych przywódców. Dzieli się przy tym doświadczeniem i refleksjami płynącymi z kilku dekad pracy z liderami biznesu, tworzy listę kluczowych cech i kompetencji oraz podaje przykłady dobrych praktyk. Książka zawiera równie niezwykłą wymianę myśli Jacka Santorskiego z Janiną Ochojską, prezeską Polskiej Akcji Humanitarnej. Odkrywając te rozmowy oraz czynnik „I”, czytelnik znajdzie niewyczerpane źródło samorefleksji i biznesowego warsztatu. Otworzy się na bogactwo inspiracji i trafności spostrzeżeń. Wszystkim liderkom i liderom biznesu, edukacji i społecznym – tym, od których zależy jakość relacji i organizacji jutra – życzymy inspirującej lektury. [https://wydawnictwoagora.pl/i-refleksje-o-przywodztwie-jutra/, dostęp 18.01.2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
Psychologia zmiany w życiu i biznesie / Angelika Chimkowska. - Warszawa : Biblioteka Akustyczna, copyright 2017. - 1 płyta audio CD (9 godz. 55 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 9 godz. 55 min.
Czyta Leszek Filipowicz.
Nagranie w formacie mp3.
Planujesz właśnie w tym roku spełnić postanowienia noworoczne, cele czy marzenia? Już wiesz, że łatwa zmiana w trzech krokach to jak tabletka odchudzająca? Daje złudzenie działania, a potem efekt jo-jo. Mierzysz się ze zmianą w sytuacji biznesowej i chcesz dobrze zaplanować ten proces? Potrzebujesz rozwiązań, które angażują zespół, a nie utrwalają opór? Szukasz książki o zmianie, która opiera się na wynikach badań dotyczących ludzkiego mózgu, nawyków i silnej woli? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco przynajmniej na jedno z powyższych pytań – ta książka jest właśnie dla Ciebie. To nie jest poradnik łatwej metamorfozy, która kończy się wraz z pierwszymi trudnościami, ale oparte na naukowych badaniach podejście do wprowadzania i utrwalania zmian. Dla ludzi, którzy doświadczyli pozytywnej siły zmiany, stała się ona stylem życia. [Heraclon International, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2843 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The culture map : breaking through the invisible boundaries of global business" 2014.
Dla liderów, menedżerów i konsultantów.
Książka Erin Meyer - współautorki bestsellera Gdy regułą jest brak reguł - o tym, jak radzić sobie z trudnościami komunikacyjnymi w świecie biznesu. Dlaczego polskiemu menadżerowi tak trudno dogadać się z zespołem z Indii? Ile trwa piętnaście minut w Londynie, a ile w Dubaju? Co to znaczy, że Polacy, Francuzi i Niemcy są przedstawicielami „kultur kokosowych? Jak dobrze odczytać to, co tak naprawdę mówią nam ludzie z innych krajów i kultur? Niemiec od razu przejdzie do sedna sprawy, ale kiedy krytykuje cię szef z Wielkiej Brytanii, możesz tego nawet nie zauważyć. W skandynawskim zespole trudno odkryć, kto właściwie jest menadżerem, co jest nie do pomyślenia dla ceniących hierarchię Azjatów. Kiedy różne narody i kultury zaczynają wspólnie robić biznes, czasem naprawdę trudno się dogadać. Mapa kulturowa to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pracuje w międzynarodowym zespole. To książka dla liderów, menadżerów, konsultantów i specjalistów, którzy odkryli, że można świetnie znać język, ale wciąż pozostawać niezrozumiałym. Erin Meyer, opierając się na badaniach i własnej praktyce, przedstawia krok po kroku, jak zrozumieć najczęściej występujące w biznesie trudności komunikacyjne wynikające z różnic kulturowych oraz daje praktyczne wskazówki, jak skutecznie sobie z nimi radzić. Międzynarodowy bestseller, który pomaga pokonać niewidzialne granice w biznesie. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112770 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Anjing shi zhong chao nengli: xie gei neixiang zhe de zhichang jinji zhinan, hua bu duo, dan dajia dou hui ting ni shuo" 2018.
Bibliografia, netografia na stronach 207-[211]. Indeks.
Pierwsze kroki w oswajaniu miejsca pracy ; Introwertycy w kontaktach z innymi ; Sposoby radzenia sobie ze spotkaniami w większym gronie ; Pokaż swój naturalny talent! ; Samodoskonalenie dla introwertyków.
„Niezbędnik dla współczesnych cichych wojowników”. Susan Cain, autorka bestsellera „New York Timesa” Ciszej, proszę Czy niepozorni introwertycy mogą zostać liderami w świecie, w którym rządzą pewni siebie i zdecydowani ekstrawertycy? Jill Chang, bizneswoman z Tajwanu udowadnia, że tak. Nieśmiałe i wrażliwe osoby mają ogromny i niewykorzystany potencjał, a najlepszym case study jest jej osobista historia. Chociaż w teście osobowości Meyersa-Briggsa wskaźnik introwertyzmu Chang wyniósł 96%, odniosła ona międzynarodowy sukces. Była agentką w Major League Baseball, menedżerką w ponad dwudziestu krajach i zajmowała się filantropią na światową skalę. Chang nauczyła się akceptować własną introwersję, zamieniając ją z wady w powód, dla którego była w stanie osiągać ambitne cele i przodować w zadaniach, w których jej ekstrawertyczni koledzy zostawali daleko w tyle. Jak się okazuje, introwertycy mają szczególne zdolności przywódcze i również mogą błyszczeć na imprezach towarzyskich oraz podczas biznesowych prezentacji. Należysz do tej grupy? Dzięki wskazówkom i narzędziom zawartym w tej książce nauczysz się pokonywać bariery językowe i kulturowe, nawiązywać dobre relacje, robić postępy na ścieżce kariery i poruszać się w ekstrawertycznym środowisku bez uszczerbku dla własnego komfortu czy osobowości. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113361 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
- Wprowadzenie - Trzy zasady pracy organizatora - Etyka stosunków międzyludzkich - Pedagogika działania - Psychologia kontaktu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-37242 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang.
Część I KOMUNIKOWANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Społeczeństwo informacyjne w ujęciu analitycznym. 1.1. Geneza społeczeństwa informacyjnego. 1.2. Koncepcje społeczeństwa informacyjnego. 1.3. Segmentacja społeczeństwa informacyjnego. 1.4. Funkcje i dysfunkcje społeczeństwa informacyjnego. 1.5. Socjologia Internetu - nowy wymiar badań nad społeczeństwem informacyjnym. Rozdział 2. Media społeczeństwa informacyjnego. 2.1. Media masowe. 2.2. Komu służą media? 2.3. Przekaz i jego treść. 2.4. Publiczność odbiorcza i jej skład. 2.5. Oddziaływanie komunikowania masowego i publicznego 2.6. Mediamorfoza i prawa mediów. 2.7. Media cyfrowe i sieciowe. 2.8. Media mobilne. Rozdział 3. Komunikacja interpersonalna w relacjach społecznych. 3.1. Komunikacja interpersonalna - podstawowe zagadnienia. 3.2. Rodzaje komunikacji pomiędzy ludźmi. 3.3. Typy komunikacji interpersonalnej. 3.4. Mowa ciała w komunikacji interpersonalnej. 3.5. Typy reakcji na komunikaty. 3.6. Przeszkody w komunikacji interpersonalnej. 3.7. Reguły w komunikowaniu się. Rozdział 4. Istota i projektowanie działań public relations. 4.1. Historia PR w zarysie. 4.2. Definicje public relations. 4.3. Przygotowanie projektu działań PR - analiza etapów. 4.4. Czynniki sukcesu w PR - ostatnie uwagi. Rozdział 5. Marketing w praktyce socjologicznej. 5.1. Koncepcje działań marketingowych. 5.2. Marketing polityczny. 5.4. Marketing społeczny. 5.5. Demarketing jako strategia marketingu społecznego. 5.6. Marketing społeczny w Internecie. 5.7. Marketing komercyjny polityczny i społeczny - podsumowanie. Rozdział 6. Psychopatologia komunikacji sieciowej. 6.1. Człowiek w dobie Internetu. 6.2. Kryteria rozpoznania uzależnienia od Internetu. 6.3. Przyczyny uzależnień komputerowych. 6.4. Predyspozycje do uzależnień komputerowych. 6.5. Badania nad uzależnieniem od Internetu. 6.6. Terapia uzależnień komputerowych. 6.7. Przykłady wybranych przypadków osób uzależnionych od Internetu... Rozdział 7. Pozycjonowanie informacji w Internecie. 7.1. Zasady funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. 7.2. Oddziaływanie wysokiej pozycji witryny w wyszukiwarkach na rozwój organizacji. 7.3. Techniki pozycjonowania i wyszukiwania informacji. 7.4. Identyfikacja czynników budowania popularności witryny organizacji w sieci. 7.5. Metody wielokryterialne w procesie pozycjonowania informacji - przykład empiryczny. Rozdział 8. "Komunikowanie" na rynku pracy - nowe możliwości zawodowe. 8.1. Wykształcenie w zakresie nauk społecznych versus perspektywy zawodowe. 8.2. Profesjonalne kompetencje komunikacyjne w perspektywie szans zawodowych. 8.3. Społeczeństwo medialne - implikacje dla rynku pracy: konkluzje. Część II RZĄDZANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. Rozdział 1. Projektowanie systemów zarządzania organizacjami. 1.1. Kontekstualność procesów zarządzania 1.2. Przegląd koncepcji zarządzania 1.3. Parametryzacja otoczenia firmy/organizacji 1.4. Struktura systemu zarządzania 1.5. Menadżer w procesie zarządzania 1.6. Sieciowe zarządzanie firmą w otoczeniu digitalnym. Rozdział 2. Przedsiębiorczość w zarządzaniu. 2.1. Poznawcze aspekty wiedzy z zakresu przedsiębiorczości. 2.2. Koncepcje i strategie w działalności przedsiębiorczej. 2.3. Rola otoczenia w prognozowaniu działań przedsiębiorczych. 2.4. Modele i style działań przedsiębiorczych. 2.5. Technologia przedsiębiorczego zarządzania. 3. Jak kierować karierą własną i podwładnych? 3.1. Etapy procesu kadrowego. 3.2. Nabór do pracy. 3.3. Metody stosowane podczas rekrutacji zawodowej. 3.4. Etapy w okresie zatrudnienia. 3.5. Poszukiwanie pracy w warunkach współczesnego rynku pracy ... Rozdział 4. Kultura organizacyjna w systemach zarządzania.. 4.1. Przegląd sposobów definiowania kultury organizacyjnej. 4.2. Czynniki wpływu na kulturę organizacyjną. 4.3. Wpływ kultury narodowej na kulturę organizacyjną. 4.4. Wymiary kultury organizacyjnej. 4.5. Składniki kultury organizacyjnej. 4.6. Funkcje kultury organizacyjnej. 4.7. Typologie kultur organizacyjnych . 4.8. Zmiana kultury organizacyjnej. 4.9. Przykład kultury organizacyjnej - kultura arabska. Rozdział 5. Jak skutecznie negocjować i rozwiązywać konflikty. 5.1. Negocjacje jako proces komunikowania się w celu osiągnięcia porozumienia 5.2. Konflikt - jego rodzaje, uwarunkowania, cechy, fazy i sposoby rozwiązywania. 5.3. Jak negocjować, aby osiągnąć korzystne dla siebie porozumienie? 5.4. Reguły, taktyki, typy, style i "chwyty" występujące w negocjacjach. 5.5. Fazy procesu negocjacji 5.6.Psychologiczne determinanty sukcesu negocjacyjnego. Rozdział 6. Problemy etyki biznesu . 6.1. Uwarunkowania etyki biznesu w społeczeństwie informacyjnym. 6.2. Etyka i moralność. 6.3. Etyka biznesu - problemy definicyjne. 6.4. Etyka biznesu a kultura organizacyjna. 6.5. Społeczna odpowiedzialność biznesu - CSR. 6.6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa za ochronę środowiska. Rozdział 7. "Zarządzanie" na rynku pracy. 7.1. Zmiany na rynku pracy. 7.2. Nowe zawody i stanowiska pracy. Część III METODOLOGIA BADAŃ W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Praktyczny wymiar metod i technik. 1.1. "Mapa" postępowania badawczego. 1.2. Od teorii do praktyki - wymiar kontekstualny. 1.3. Projektowane modele postępowań indukcyjnych. 1.4. Finał badań - wartość użytkowa projektu. Rozdział 2. Charakterystyka podejścia. 2.1. Współczesne dylematy badawcze. 2.2. Skąd zainteresowanie podejściem jakościowym? 2.3. Jakie trendy? 2.4. Co dalej? Rozdział 3. Metody ilościowe w zarządzaniu i organizacji. 3.1. Metody ilościowe versus metody jakościowe w zarządzaniu i organizacji .. 3.2. Zastosowanie metody AHP do oceniania pracowników w organizacjachů Rozdział 4. Internet i jego rola w procesie realizacji badań. 4.1. Rola i znaczenie Internetu w badaniach ankietowych. 4.2. Zalety badań internetowych. 4.3. Wady badań internetowych. 4.4. Jak zachęcać respondentów do wypełnienia ankiety online?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97167 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej