Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Autor
Bitskoff Aleksei
(1)
Burchart Jan (1932- )
(1)
Potyrała Katarzyna
(1)
Powell Jillian
(1)
Szmyd Kazimierz
(1)
Todd-Stanton Joe
(1)
Vogler Sara
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
angielski
(2)
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Temat
Przyroda
(3)
Czytanie ze zrozumieniem
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Zwierzęta
(2)
Biologia (przedmiot szkolny)
(1)
Kształcenie
(1)
Mobbing
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Przyroda (przedmiot szkolny)
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zastosowania internetu w edukacji
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Temat: czas
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Galicja (kraina historyczna)
(1)
Hiszpania
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Biologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Read with Oxford. Stage 3, Non-fiction)
Opis według okładki.
Tekst w języku angielskim.
Explore the fantastic nature all around you in this fascinating collection of six Read with Oxford non-fiction texts, ideal for children who are growing in reading confidence. Find out about stinky flowers and giant trees, discover the amazing ways creatures use tricks to hide or find food, and sort fact from fiction in the animal quiz. [Oxford University Press, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-5/LO (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-K.ANG.-5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 791)
Na książce zbędny ISSN poprzedniego tutułu serii.
Bibliografia, netografia na stronach 273-[313].
I. SPOŁECZNY WYMIAR TECHNOLOGII INFORMACYJNEJ: 1. Transformacje społeczne ; 2. Cywilizacyjne wyzwania edukacyjne ; 3. Integracja i wykorzystanie mediów w procesie kształcenia ; II. TEORETYCZNE PODSTAWY NAUCZANIA I UCZENIA SIĘ W ŚRODOWISKU CYFROWYM: 1. Osobowość, styl poznawczy i procesy poznawcze ; 2. Różnorodność teorii i modeli uczenia się i nauczania ; 3. Neurodydaktyka, konektywizm i allosteryczny model uczenia się "vs" trzy wielkie tradycje edukacyjne ; III. OD EDUKACYJNYCH MEDIÓW TRADYCYJNYCH DO NOWYCH NOWYCH MEDIÓW: 1. Kierunki badań dydaktycznych "vs" zmiana społeczna ; 2. Zadania szkoły i rola nauczyciela ; 3. Edukacyjne programy komputerowe ; 4. Nowe nowe media ; 5. Nowe media jako środek komunikacji naukowej ; IV. ROZWÓJ SZKOŁY JAKO "ORGANIZACJI UCZĄCEJ SIĘ" - UTOPIA CZY REALNA KONIECZNOŚĆ?: 1. Szkoła jako "organizacja ucząca się" ; 2. Strategie, metody i techniki uczenia się w rzeczywistości rozszerzonej ; 3. Nowe kompetencje nauczyciela ; 4. Kompetencje kluczowe ; V. ALTERNATYWNE MODELE KSZTAŁCENIA Z WYKORZYSTANIEM NARZĘDZI TI W NAUCZANIU I UCZENIU SIĘ ZAGADNIEŃ BIOLOGICZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH: 1. Metamodel ; 2. Uczenie się chmurze - w poszukiwaniu modelu edukacji przyrodniczej on-line ; 3. Nowe nowe media w komunikacji problemów socjonaukowych ; 4. Alfabetyzm partycypacji (participation literacy) - kształcenie do kultury przyrodniczej i zrównoważonego rozwoju ; 6. Z BADAŃ NAD WDROŻENIEM ALTERNATYWNYCH MODELI KSZTAŁCENIA DO PRAKTYKI EDUKACYJNEJ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105475 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Read with Oxford. Stage 2, Non-fiction)
Opis według okładki.
Tekst w języku angielskim.
Explore our wonderful world in this fascinating collection of seven Read with Oxford non-fiction texts, ideal for children who are developing early reading skills. Find out about exotic plants, explore beautiful beaches and see the world through an animal's eyes. [Oxford University Press, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-5/LO (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-K.ANG.-5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kultura - Przemiany - Edukacja, ISSN 2300-9888 ; t. 4)
Na książce także ISSN publikacji online: 2544-1205.
Dotyczy m.in.: szkół żydowskich w Galicji, stosunku studentów WSPiA w Rzeszowie do cudzoziemców (s. 130-133), opinii na temat mobbingu klientów rzeszowskich hipermarketów (s. 145-155), badań relacji pomiędzy dziećmi pełnosprawnymi i niepełnosprawnymi w Zespole Szkół nr 3 w Rzeszowie (s. 234-239).
Bibliografia przy pracach.
Tekst w języku polskim, angielskim. Spis treści, streszczenie w języku angielskim.
Cz. I. HISTORYCZNA CIĄGŁOŚĆ I ZMIANA MYŚLI EDUKACYJNEJ: Tadeusz Aleksander, Problemy globalnej edukacji dorosłych XXI wieku ; Jan Szmyd, Regresja antropologiczna w świecie "ponowoczesnym" i kryzys edukacyjny ; Maria Podhajecka, Vladimir Gerka, Historicky kontext predskolskeho veku v dielach Komenskeho a Osvalda ako odkaz pre sucasnost ; Cz. II. AKSJOLOGICZNE I SPOŁECZNE OBSZARY WYCHOWANIA I ROZWOJU CZŁOWIEKA: Kazimierz Szmyd, Wychowanie wobec przemian życia - konteksty cywilizacyjne i kulturowe ; Krystyna Barłóg, Cierpienie jako wartość i sens ludzkiej egzystencji ; Barbara Baraniak, Praca podstawową kategorią pedagogiki pracy i jej aksjologizm ; Hanna Sommer, Hubert Sommer ; Wpływ globalizacji na proces wychowania (kilka uwag o zjawisku) ; Cz. III. DIALOG I WSPÓŁISTNIENIE KULTUR WE WSPÓŁCZESNEJ EDUKACJI: Igor Kominarec, Edita Kominarecova, Faktory ovplyvnujuce komunik aiu v multikulturnom edukacnom prostredi ; Igor Kominarec, Spolocenske zmeny v sucasnej multikulturnej spolocnosti ; Valentina Sutakova, Janka Ferencova, Multikulturna vychova ako sucast vychovy k hodnotam demokratickeho obcianstva v skole ; Małgorzata Świdrak, Edukacja kulturowa wobec problemów współczesnej cywilizacji ; Cz. IV. RODZINA I SZKOŁA - WSPÓLNE OBSZARY KSZTAŁCENIA, WYCHOWANIA I OPIEKI: Zofia Frączek, Znaczenie rodziny w pomnażaniu kapitału ludzkiego ; Barbara Lulek, Rodzina pomiędzy przedsiębiorczością a samotnością - ujęcie teoretyczne i perspektywa empiryczna ; Magda Urbańska, Emancypacja kobiet - nowy wzorzec wychowawczy w XIX i XX wieku ; Janusz Czerny, Mariola Boratyn, Dyssypacja współczesnej rodziny na tle neokultury XXI wieku ; Cz. V. PSYCHOLOGIA WOBEC WSPÓŁCZESNYCH PROBLEMÓW EDUKACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCH: Antoni Krauz, Agnieszka Krauz, Przykładowy scenariusz działania w zakresie studium indywidualnego przypadku ; Barbara Skoczyńska-Prokopowicz, Zjawisko wypalenia zawodowego wśród pracowników dydaktycznych centrów językowych w uczelniach Rzeszowa ; Katarzyna Sobczak, Zachowania prozdrowotne studentów fizjoterapii Uniwersytetu Rzeszowskiego ; Eva Schnitzerova, Adolescentna mladez a vnimanie rovesnikov s problemom alkoholu z hladiska rodu ; Maria Zahatnanska, Moznosti prevencie kriminality mladeze ; Cz. VI. UNIWERSYTETY I SZKOŁY WYŻSZE W PERSPEKTYWIE WYZWAŃ CYWILIZACYJNYCH: Michaił Janicki, Jurii Pelekh, Andriej Seryy, Wartości i kulturowe uwarunkowania reformy szkolnictwa wyższego na obszarze postradzieckim ; Monica Salassa, La qualita delle scuole Montessori in Italia: uno studio di caso multipol ; Michaela Tureckiova, Miejsce dalszego doskonalenia zawodowego w systemie uczenia się przez całe życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101674/t.4 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej