Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Autor
Dudek Krzysztof (tłumacz)
(2)
Gallo Carmine
(2)
Kahney Leander
(2)
Sławińska Kamilla
(2)
Sławiński Robert
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Apple Inc
(4)
Jobs, Steven Paul (1955-2011)
(4)
Przemysł komputerowy
(4)
Informatycy
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Zarządzanie
(2)
Temat: czas
1901-
(2)
2001-0
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
W jaki sposób mówienie nie "ocaliło" Apple ; Despotyzm: jednoosobowa grupa tematyczna Apple ; Perfekcjonizm: dizajn i pogoń za doskonałością ; Elitaryzm: zatrudniaj tylko pierwszoligowych graczy, zwalniaj pajaców ; Pasja - narobić zamieszania we wszechświecie ; Wynalazca skąd się bierze innowacyjność? ; Studium przypadku: skąd się wziął iPod ; Władza absolutna - filozofia stosowana.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94043 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Ciężko uwierzyć, iż jeden człowiek zrewolucjonizował rynek komputerów (dzięki Apple II i Macowi), animowanych filmów (za sprawą Pixara), a także cyfrowej muzyki (z pomocą iPoda i iTunes). Nic dziwnego, że niektórzy czczą go jak boga. Jednak opowieści o jego spektakularnych napadach szału i ogólnym niepoprawnym zachowaniu przeszły już do legendy. "Być jak Steve Jobs" burzy otaczający go kult i odsłania tajemnice stojące za jego nieprawdopodobnym sukcesem. Ujawnia prawdziwego Jobsa: nie serce, nie słynny temperament, lecz umysł. Według Leandera Kahneya, który śledzi karierę Jobsa od wczesnych lat dziewięćdziesiątych, jego umysł jest pełen sprzeczności. Jobs wykorzystał cechy uważane przez niektórych za wady: narcyzm, perfekcjonizm, żądzę władzy absolutnej, aby poprowadzić Apple i Pixar do zwycięstwa w szalenie niekorzystnych realiach. W efekcie stał się miliarderem. Kahney rozkłada na czynniki pierwsze zasady, którymi kieruje się Jobs, gdy z zabójczą skutecznością wypuszcza nowe produkty, przyciąga fanatycznie oddanych sobie klientów oraz zarządza jedną z najważniejszych marek na świecie. [Znak, 2010]
W jaki sposób mówienie nie "ocaliło" Apple ; Despotyzm: jednoosobowa grupa tematyczna Apple ; Perfekcjonizm: dizajn i pogoń za doskonałością ; Elitaryzm: zatrudniaj tylko pierwszoligowych graczy, zwalniaj pajaców ; Pasja - narobić zamieszania we wszechświecie ; Wynalazca skąd się bierze innowacyjność? ; Studium przypadku: skąd się wziął iPod ; Władza absolutna - filozofia stosowana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Na okł.: Nikt nie potrafi oczarować publiczności tak jak Steve Jobs. Ta książka zdradzi wam, jak być tak samo skutecznym jak on ; Poznajcie sekrety legendarnych prezentacji Steve'a Jobsa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96907 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Na okł.: Nikt nie potrafi oczarować publiczności tak jak Steve Jobs. Ta książka zdradzi wam, jak być tak samo skutecznym jak on ; Poznajcie sekrety legendarnych prezentacji Steve'a Jobsa.
Nikt nie potrafi oczarować publiczności tak jak Steve Jobs. Ta książka zdradzi wam, jak być tak samo skutecznym jak on. Prezentacje to podstawa. Od nich często zależy sukces lub porażka firmy. Nie ma lepszego mówcy niż Steve Jobs. Tylko on potrafi skutecznie zamienić potencjalnych nabywców w klientów, a klientów - w wyznawców. Tylko ta książka zdradzi wam, jak Steve Jobs to robi. Ta książka jako pierwsza odkrywa sekrety leżące u podstaw technik, jakich Jobs używa, by porwać swoją widownię. Co jednak ważniejsze, uczy nas, jak zastosować te techniki do własnych prezentacji. Dzięki tej książce sami będziemy mogli oczarować każdą, nawet najbardziej wymagającą, publiczność. Carmine Gallo uczy nas jak trzymać słuchaczy w napięciu i skutecznie sprzedawać swoje pomysły. Pokazuje, jak tworzyć twitterowe hasła, które wszyscy będą chcieli powtarzać. Podpowiada, jakie błędy popełniamy przy tworzeniu slajdów w PowerPoincie i jak ich uniknąć. Dowiemy się, ile powinna trwać prezentacja doskonała i w co się powinniśmy na nią ubrać. Gallo zdradza nawet, jak za pomocą szklanki z wodą przestać wtrącać do swoich wypowiedzi irytujące äyyyyö, ähmmmö i äprawda?ö. Od projektowania slajdów poprzez mowę ciała, techniki modulacji głosu i korzystanie z rekwizytów do nauki improwizacji - wszystko to składa się na wiedzę, która sprawi, że po waszej prezentacji publiczności z wrażenia opadnie szczęka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej