Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Śniegulska Anna
(2)
Barnaś-Baran Ewa
(1)
Czarnecka Wiesława
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Gruca-Miąsik Urszula
(1)
Karkowska Magda
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Przemoc w rodzinie
(4)
Przemoc w szkole
(4)
Autyzm
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko
(1)
Ludzie starzy
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Nieśmiałość
(1)
Opieka społeczna
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Rodzina
(1)
Starość
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Wychowankowie domów dziecka
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr.
I. Istota i rodzaje przemocy. Podstawowe aspekty definicyjne, historyczne i prawne : 1. Próba zdefiniowania zjawiska przemocy; 2. Rodzaje przemocy; 3. Przemoc a agresja; 4. Przemoc wobec dziecka w aspekcie historycznym; 5. Ochrona dziecka przed przemocą w świetle prawa II. Przemoc wobec dziecka w rodzinie : 1. Przemoc w rodzinie a przemoc wobec dziecka; 2. Źródła przemocy w rodzinie; 3. Rodzaje przemocy wobec dziecka w rodzinie; 4. Psychospołeczne skutki stosowania wobec dziecka przemocy III. Przemoc wobec dziecka w szkole : 1. Przemoc w relacjach nauczyciel - uczeń; 2. Przemoc w relacjach interpersonalnych uczeń - uczeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.34/.35 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84825 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rodzina jako wartość uniwersalna. Dysfunkcje rodziny - przemoc w domu. Cz. I. Analiza danych zastanych : 2. Analiza wybranych wskaźników demograficznych wojewodztwa podkarpackiego ; 3. Pomoc społeczna w wojewodztwie podkarpackim ; 4. Przemoc w rodzinie na terenie województwa podkarpackiego - analiza danych zastanych ; 5. Przemoc szkolna w województwie podkarpackim. Cz. II. Analiza danych empirycznych : 6. Przemoc domowa i szkolna w województwie podkarpackim w świetle przeprowadzonych badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. s. [296].
Bibliogr. s. [283]-295.
Streszcz. ang. przy pracach.
1. KIERUNKI I ZAŁOŻENIA ZMIAN PEDAGOGIKI SPOŁECZNEJ: Kierunki zmian w pedagogice społecznej a opiekuńczej: diagnozy - analizy - interpretacje ; Pedagogika opiekuńcza i praca socjalna jako składniki bezpieczeństwa wewnętrznego państwa ; Człowiek a społeczeństwo globalne: między sprzecznością a koniecznością współistnienia ; "Pęknięty" kapitał społeczny Polaków ; System wsparcia rodziny w Polsce a prawa dziecka ; Szanse i bariery zastosowania podejścia systemowego w pedagogice opiekuńczej. 2. INSTYTUCJONALNE FORMY OPIEKI: Instytucjonalne formy wsparcia rodziny - historia i teraźniejszość ; Placówki socjalizacyjne w perspektywie zmian ; Opieka nad dzieckiem jednym z zadań przedszkola ; Letni wypoczynek dzieci i młodzieży jako czas na twórcze rozwijanie tożsamości kulturowej ; Aktualność metody ośrodków pracy. 3. OPIEKA W RODZINIE: Status dziecka we współczesnej rodzinie ; Nieśmiałość dziecka a migracja zarobkowa rodziców ; Wychowawcze i socjalne działania na rzecz ofiar przemocy domowej ; Postawy uczniów szkoły podstawowej wobec ludzi starszych i starości. 4. PROFILAKTYCZNE I TERAPEUTYCZNE FUNKCJE OPIEKI: Poczucie bezsensu życia wychowanków domów dziecka ; System profilaktyki i pomocy dzieciom dyslektycznym ; Trudności w uczeniu się dzieci konsekwencją nieprawidłowej stymulacji rozwoju ; Opieka nad dzieckiem z autyzmem elementem systemu pomocy społecznej. 5. PROFESJONALIZACJA PRACY SOCJALNEJ: Praca socjalna skoncentrowana na rozwiązaniach i jej realizacja w USA, Europie i Polsce ; Założenia normatywnego wymiaru pracy socjalnej ; Zastosowanie edukacji moralnej w pracy socjalnej ; Zadania profesjologa w opiece nad dzieckiem ; Pracownik socjalny wobec problemów osób niepełnosprawnych ; Portret profesjonalnego pracownika socjalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-95500 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej