Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Jarosz Antoni
(1)
Mazurkiewicz Ludwik (marketing)
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-79935/cz.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Proces planowania marketingowego w przedsiębiorstwie turystycznym 2. Segmentacja rynku turystycznego 3. Analiza sytuacji przedsiębiorstwa turystycznego w segmentach 4. Ocena sytuacji przedsiębiorstwa turystycznego w segmentach 5. Analiza sytuacji produktów przedsiębiorstwa turystycznego 6. Cele i strategie marketingowe przedsiębiorstwa turystycznego 7. Planowanie produktu turystycznego 8. Planowanie ceny produktu turystycznego 9. Planowanie dystrybucji na rynku turystycznym 10. Planowanie promocji na rynku turystycznym 11. Plan marketingowy przedsiębiorstwa turystycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87013 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej